Vaikka kuinka perusteellisesti kävisi suihkussa ja vaihtaisi puhtaat vaatteet, niin se hien ja paskan lemu tunkee sieltä ihon alta, mitä normaalitilassa ei ole.
Vastaukset 5
- Anonyymi
On joitain aineita jotka saattavat tavallaan ns. puskea ihosta läpi, eli haju tunkeutuu ihosta ulos. Alkoholi on yksi tekijä, joillain myös valkosipuli, myös antibiootit saattavat joskus tehdä samaa.
Heti kun tietyn aineksen käyttö lakkaa niin myös haju katoaa.
Haju tulee siitä kun ihminen hikoaa ja kuona-aineet puskevat ihon läpi kehosta ulos.
Kaikilla ihmisillä ei hajuja synny mutta jotkut saattavat haista voimakkaastikin.- Anonyymi
Ahaa, hyvä tietää!
- Anonyymi
Se on sitä niin sanottuu kalman hajuu.
Viikatemies odottelee saalista.
Alkoholistit kuolee jo keskimäärin 40-kymppisinä!- Anonyymi
Kalman haju on aivan täysin erilainen kuin haju joka lähtee kehosta jonkin aineen takia.
- Anonyymi
Jaahas taas tätä. Olen juonut jo neljäkymmentävuotta, en ole vieläkään kuollut. Mitä sillä alkoholistisella sitten tarkoitetaan? Päivien lukumäärää kun juo. Käyttömäärää/viikko vai mitä valaise asiaa. Kaikki laprakokeet ovat OK mitä tää taas on???????? Hajuhan tulee juurikin siitä mitä kehossa on, minulta meni keturalleen muutamia t-paitoja, muutamat kolitsit ja maine vähäksiaikaa. Minulle pistettiin piikillä b-vitamiinia, haisi aivan kissankuselle, vaatteista ei haju lähtenyt edes kunnolla pesuaineella, polttamalla kylläkin. Revi siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu611660- 291275
- 851108
- 43925
- 95878
- 67855
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.15809Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19765Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131735- 116711
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �151669Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80638- 4632
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31625- 43611
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45590- 19576
- 46568
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔33568Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä25561