Vaikka kuinka perusteellisesti kävisi suihkussa ja vaihtaisi puhtaat vaatteet, niin se hien ja paskan lemu tunkee sieltä ihon alta, mitä normaalitilassa ei ole.
Miksi krapulassa haisee?
5
3870
Vastaukset
- Anonyymi
On joitain aineita jotka saattavat tavallaan ns. puskea ihosta läpi, eli haju tunkeutuu ihosta ulos. Alkoholi on yksi tekijä, joillain myös valkosipuli, myös antibiootit saattavat joskus tehdä samaa.
Heti kun tietyn aineksen käyttö lakkaa niin myös haju katoaa.
Haju tulee siitä kun ihminen hikoaa ja kuona-aineet puskevat ihon läpi kehosta ulos.
Kaikilla ihmisillä ei hajuja synny mutta jotkut saattavat haista voimakkaastikin.- Anonyymi
Ahaa, hyvä tietää!
- Anonyymi
Se on sitä niin sanottuu kalman hajuu.
Viikatemies odottelee saalista.
Alkoholistit kuolee jo keskimäärin 40-kymppisinä!- Anonyymi
Kalman haju on aivan täysin erilainen kuin haju joka lähtee kehosta jonkin aineen takia.
- Anonyymi
Jaahas taas tätä. Olen juonut jo neljäkymmentävuotta, en ole vieläkään kuollut. Mitä sillä alkoholistisella sitten tarkoitetaan? Päivien lukumäärää kun juo. Käyttömäärää/viikko vai mitä valaise asiaa. Kaikki laprakokeet ovat OK mitä tää taas on???????? Hajuhan tulee juurikin siitä mitä kehossa on, minulta meni keturalleen muutamia t-paitoja, muutamat kolitsit ja maine vähäksiaikaa. Minulle pistettiin piikillä b-vitamiinia, haisi aivan kissankuselle, vaatteista ei haju lähtenyt edes kunnolla pesuaineella, polttamalla kylläkin. Revi siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741