Mitä mieltä miesten välisestä rakkaudesta jos olen 50 v ja parini 20 v. Emme harrasta painoja ne ei kuulu meidän rakkauteen..
Miehet 50 ja 20 v
5
267
Vastaukset
- Anonyymi
Se on teidän elämää, elätte niin kuin haluatte.
- Anonyymi
Kyllä jotain kuntoilua olisi hyvä harrastaa, vaikkei sitten painoja :D
Ikäero ei sinänsä haittaa, jos aloite suhteeseen on tullut nuoremmalta. Toisinpäin se on vähän kiusallista, kun 5-kymppisellä on ollut 30 vuotta aikaa hakea omanikäisistään seuraa.
-bear-- Anonyymi
Tietty, jos on uskovista kyse, niin voihan olla, että olet vasta vanhemmalla iällä tullut kaapista.
Hyvä saada tännekin asiasta keskustelua, eikä pelkästään uskonto-palstoille.
-bear-
- Anonyymi
Aikoinaan n 10 vuotta sitten kun olin hieman yli 20 v niin minulla oli suhde naimisissa olevan yli 50 v miehen kanssa ja olimme toisillemme hyviä ystäviä ,toki suhteeseen kuului myös sexi jota varsin usein harrastimme , paikkaa meillä ei ollut mutta kesäisin olimme usein metsässä viltin päällä ja talvisin olimme hänen autossa jossain syrjäisessä paikassa.
- Anonyymi
alzhweimwe izkee miehille noin 25 vuodxwen iäxzszsä, jolloin hänestä tulee tyhökyvytön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä831601Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691531Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2661252Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56857
- 65834
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64827Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40811- 40797
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44771