Hieno rata kuvien mukaan. Ensi keväänä siellä DTM ajot. Aion mennä.
"Igor Drive" eli Igora Drive valmis
5
145
Vastaukset
- Anonyymi
Se onkin ainoa paikka lähellä mihin nuo kisat saadaan...
- Anonyymi
Panaman papereiden mukaan Igora-keskuksessa pidettiin Putinin tyttären häät helmikuussa 2013. Igora-keskus on suomalaiselta nimeltään Pirholanmäki ex-Raudun kunnassa. Matkaa sinne on tietä pitkin Pietarista 77 km ja Viipurista 101 km. Pirholanmäki on luonnostaan 181 m korkea.
Kiinteistön omisti/omistaa "Panaman papereiden" mukaan venäläisyritys Ozon LCC, joka on ainakin ollut kyproslaisen offshore-yrityksen omistuksessa ja josta 25 % kuuluu - toisen firman välityksellä - Putinin luotetulle Juri Kovaltsukille ja tämän pojalle. Yritys osti paikan 2012.
"Kuukausia kestäneet tutkimukset, jotka alkoivat Panamasta, päättyvät Igoraan, Putinin perheeseen. Se on lähes käsittämätöntä."
Noin kirjoittaa "Panaman paperit" (2016).
- Anonyymi
Tillolassa voidaan järjestää vaikka invamopojen SM-kisat, ei tarvita kuin parkkipaikka inva-autoille ja pari invavessaa ja sadekatoksia.
- Anonyymi
Rata on liian hidas niille.
- Anonyymi
Taitaa Karjalan Kannaksen rata kasvaa jo ruohoa autiona ratana Ukrainan sodan, talouspakotteiden ja Venäjän karmivan taloustilanteen takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703