Desert Eagle 50 lupa

Anonyymi

Mops
Haluan Desert Eagleen luvan. Saako sen näin nuorena kun oon 16v? Sit kun sitä lupaa menee hakee niin saako sinne ottaa äipän mukaan?

15

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Äipä tietää, kysy äipältä.

    • Anonyymi

      Se sano että kyllä sä ite tiedät noi jutut ja on kuvioissa mukana. Tekee vaan mieli tota deaglee kun se on niin siisti ja tehokas.

      • Anonyymi

        Ooksä kehitysvammanen? Sun ikäisillä pitäs kyselyikä olla jo takanapäin. Aikamiesa tekee mitä haluaa.


    • Anonyymi

      Sain .60kal dessuun luvat kun olin 15v antamalla äitin hetkeks poliisipäällikölle.
      Äiti ja poliisipäällikkö ties mitä poika tahto, niin pystyporaus sitä mukaa.
      T:nim kiitos äiti ja poliisisetä <3

    • Anonyymi

      Silläkin uhalla että tässä on kyseessä pelkkä trollaus:

      Tässä pari pointtia mitä tulee huomioida.

      Käsiaselupaan vaaditaan nykyään 20 vuoden ikä ja 2 vuotta harrastustaustaa lajista johon ase soveltuu.

      Mikäli haluat oikeasti luvat kyseiseen aseeseen, suosittelen että 18v syntymäpäivälahjaksi menet siluettiradalle (jossa voit joko vuokrata tai lainata jonkun asetta) hakemaan ensimmäisen todistuksen harrastuksen aloittamisesta. Sen jälkeen käyt jotakuinkin säännöllisesti radalla sen kaksi vuotta. Jotta harrastus hyväksytään, pitää sinun käydä sen kahden vuoden aikana vähintään 10 kertaa radalla, ja välissä ei saa olla puolen vuoden taukoa missään kohdassa.

      Tällä kaavalla sinulla on perusteet 20 vuotta ja paperit huolellisesti täytettyäsi hakea lupaa kyseiseen kanuunaan nykyisen lainsäädännön vallitessa, mikäli rikoshistoriassasi ei ole asiaan vaikuttavia merkintöjä.

      Huomioisin kuitenkin asiaa harkitessa, että DE 50 ei ole kovin mukava ase ampua. Sen lisäksi se on kallis sekä ostaa, että ampua (Ase noin 2000€, lippaallinen patruunoita noin 15€)

      Itse kävisin kokeilemassa jollain vuokraradalla kyseisen vehkeen ampumista muutaman patruuna ja miettisin sen jälkeen uudelleen, onko tällaisen monen tuhannen euron projektin aloitus tosiaan sen arvoista, että on kotona tykki jota ei juurikaan huvita edes käydä ampumassa.

      • Anonyymi

        Ei riitä pelkkä puhdas rikosrekisteri, jos on mielenterveys ja päihdeongelmia. Ne näkyy poliisille toimitettavassa lääkärintodistuksessa ja silloin ei lupia tule.


      • Anonyymi

        Kannatan!

        Jos oikeasti haluaa "isoa kaliiperia", niin .357 on paras vaihtoehto. Voi ampua .38 patruunoita paljon edullisemmin, ja kun haluaa hifistellä, niin magnum-paukuissa riittää sopivasti ytyä.
        .44 (kään) ei ole enää mukava ampua, DE 50 puhumattakaan.
        Kullinvenyttelyaseita, sanon minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannatan!

        Jos oikeasti haluaa "isoa kaliiperia", niin .357 on paras vaihtoehto. Voi ampua .38 patruunoita paljon edullisemmin, ja kun haluaa hifistellä, niin magnum-paukuissa riittää sopivasti ytyä.
        .44 (kään) ei ole enää mukava ampua, DE 50 puhumattakaan.
        Kullinvenyttelyaseita, sanon minä.

        ^Perus köyhien, sekä kateellisten peräpuolenpoikien ulinaa.
        Parikymppisenä tuli ostettua puolen tuuman dessu ja näin tuhansien laukausten kokemuksella tuntuu edelleen makialta pyyhkiä pöytä .357 ja .44 ampujilla, niin nopeudessa, kuin myös tarkkuudessa.
        Että jatka sinä vain kammarissas penispumpulla penikses kehittelyä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ^Perus köyhien, sekä kateellisten peräpuolenpoikien ulinaa.
        Parikymppisenä tuli ostettua puolen tuuman dessu ja näin tuhansien laukausten kokemuksella tuntuu edelleen makialta pyyhkiä pöytä .357 ja .44 ampujilla, niin nopeudessa, kuin myös tarkkuudessa.
        Että jatka sinä vain kammarissas penispumpulla penikses kehittelyä :D

        Kuten sanottu ja edellä todistettu, kullinvenyttelypyssy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanottu ja edellä todistettu, kullinvenyttelypyssy.

        Niin varmaan selän takana kuiskattuna, kun ei nämä kateelliset köyhät uskalla päin naamaa ilmaista mielipidettään😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin varmaan selän takana kuiskattuna, kun ei nämä kateelliset köyhät uskalla päin naamaa ilmaista mielipidettään😂😂

        ... Ja taas pikkuisen se pippeli venähti, eikö totta ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... Ja taas pikkuisen se pippeli venähti, eikö totta ???

        Vain kunnon Cuck ja Beta voi olla noin kiinnostunut toisten pelien venymisestä?
        Mitkä vielä?
        Pian varmaan kutsut työstämään muijaas, että pääset jälkiliukkaille ☺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain kunnon Cuck ja Beta voi olla noin kiinnostunut toisten pelien venymisestä?
        Mitkä vielä?
        Pian varmaan kutsut työstämään muijaas, että pääset jälkiliukkaille ☺

        Et tainnut sitten ymmärtää asian pointtia ????


    • Anonyymi

      Mulla on pääppölääkkeet ja latva-B -paperit kutsunnoist, mut DEagle paukkuu hyvin. Ei mul kyl lupii oo, pöllin sen yhelt kesämökilt.

      • Anonyymi

        Juupa juu. Ja panoksia toki kanssa ???


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe