Desert Eagle 50 lupa

Anonyymi

Mops
Haluan Desert Eagleen luvan. Saako sen näin nuorena kun oon 16v? Sit kun sitä lupaa menee hakee niin saako sinne ottaa äipän mukaan?

15

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Äipä tietää, kysy äipältä.

    • Anonyymi

      Se sano että kyllä sä ite tiedät noi jutut ja on kuvioissa mukana. Tekee vaan mieli tota deaglee kun se on niin siisti ja tehokas.

      • Anonyymi

        Ooksä kehitysvammanen? Sun ikäisillä pitäs kyselyikä olla jo takanapäin. Aikamiesa tekee mitä haluaa.


    • Anonyymi

      Sain .60kal dessuun luvat kun olin 15v antamalla äitin hetkeks poliisipäällikölle.
      Äiti ja poliisipäällikkö ties mitä poika tahto, niin pystyporaus sitä mukaa.
      T:nim kiitos äiti ja poliisisetä <3

    • Anonyymi

      Silläkin uhalla että tässä on kyseessä pelkkä trollaus:

      Tässä pari pointtia mitä tulee huomioida.

      Käsiaselupaan vaaditaan nykyään 20 vuoden ikä ja 2 vuotta harrastustaustaa lajista johon ase soveltuu.

      Mikäli haluat oikeasti luvat kyseiseen aseeseen, suosittelen että 18v syntymäpäivälahjaksi menet siluettiradalle (jossa voit joko vuokrata tai lainata jonkun asetta) hakemaan ensimmäisen todistuksen harrastuksen aloittamisesta. Sen jälkeen käyt jotakuinkin säännöllisesti radalla sen kaksi vuotta. Jotta harrastus hyväksytään, pitää sinun käydä sen kahden vuoden aikana vähintään 10 kertaa radalla, ja välissä ei saa olla puolen vuoden taukoa missään kohdassa.

      Tällä kaavalla sinulla on perusteet 20 vuotta ja paperit huolellisesti täytettyäsi hakea lupaa kyseiseen kanuunaan nykyisen lainsäädännön vallitessa, mikäli rikoshistoriassasi ei ole asiaan vaikuttavia merkintöjä.

      Huomioisin kuitenkin asiaa harkitessa, että DE 50 ei ole kovin mukava ase ampua. Sen lisäksi se on kallis sekä ostaa, että ampua (Ase noin 2000€, lippaallinen patruunoita noin 15€)

      Itse kävisin kokeilemassa jollain vuokraradalla kyseisen vehkeen ampumista muutaman patruuna ja miettisin sen jälkeen uudelleen, onko tällaisen monen tuhannen euron projektin aloitus tosiaan sen arvoista, että on kotona tykki jota ei juurikaan huvita edes käydä ampumassa.

      • Anonyymi

        Ei riitä pelkkä puhdas rikosrekisteri, jos on mielenterveys ja päihdeongelmia. Ne näkyy poliisille toimitettavassa lääkärintodistuksessa ja silloin ei lupia tule.


      • Anonyymi

        Kannatan!

        Jos oikeasti haluaa "isoa kaliiperia", niin .357 on paras vaihtoehto. Voi ampua .38 patruunoita paljon edullisemmin, ja kun haluaa hifistellä, niin magnum-paukuissa riittää sopivasti ytyä.
        .44 (kään) ei ole enää mukava ampua, DE 50 puhumattakaan.
        Kullinvenyttelyaseita, sanon minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannatan!

        Jos oikeasti haluaa "isoa kaliiperia", niin .357 on paras vaihtoehto. Voi ampua .38 patruunoita paljon edullisemmin, ja kun haluaa hifistellä, niin magnum-paukuissa riittää sopivasti ytyä.
        .44 (kään) ei ole enää mukava ampua, DE 50 puhumattakaan.
        Kullinvenyttelyaseita, sanon minä.

        ^Perus köyhien, sekä kateellisten peräpuolenpoikien ulinaa.
        Parikymppisenä tuli ostettua puolen tuuman dessu ja näin tuhansien laukausten kokemuksella tuntuu edelleen makialta pyyhkiä pöytä .357 ja .44 ampujilla, niin nopeudessa, kuin myös tarkkuudessa.
        Että jatka sinä vain kammarissas penispumpulla penikses kehittelyä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ^Perus köyhien, sekä kateellisten peräpuolenpoikien ulinaa.
        Parikymppisenä tuli ostettua puolen tuuman dessu ja näin tuhansien laukausten kokemuksella tuntuu edelleen makialta pyyhkiä pöytä .357 ja .44 ampujilla, niin nopeudessa, kuin myös tarkkuudessa.
        Että jatka sinä vain kammarissas penispumpulla penikses kehittelyä :D

        Kuten sanottu ja edellä todistettu, kullinvenyttelypyssy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanottu ja edellä todistettu, kullinvenyttelypyssy.

        Niin varmaan selän takana kuiskattuna, kun ei nämä kateelliset köyhät uskalla päin naamaa ilmaista mielipidettään😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin varmaan selän takana kuiskattuna, kun ei nämä kateelliset köyhät uskalla päin naamaa ilmaista mielipidettään😂😂

        ... Ja taas pikkuisen se pippeli venähti, eikö totta ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... Ja taas pikkuisen se pippeli venähti, eikö totta ???

        Vain kunnon Cuck ja Beta voi olla noin kiinnostunut toisten pelien venymisestä?
        Mitkä vielä?
        Pian varmaan kutsut työstämään muijaas, että pääset jälkiliukkaille ☺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain kunnon Cuck ja Beta voi olla noin kiinnostunut toisten pelien venymisestä?
        Mitkä vielä?
        Pian varmaan kutsut työstämään muijaas, että pääset jälkiliukkaille ☺

        Et tainnut sitten ymmärtää asian pointtia ????


    • Anonyymi

      Mulla on pääppölääkkeet ja latva-B -paperit kutsunnoist, mut DEagle paukkuu hyvin. Ei mul kyl lupii oo, pöllin sen yhelt kesämökilt.

      • Anonyymi

        Juupa juu. Ja panoksia toki kanssa ???


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3179
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2801
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2618
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2588
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2456
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2305
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1743
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1697
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1559
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe