Anun häätö

Anonyymi

Huomasitteko, että Helmeri taputti iloisena kun Anu häädettiin?

15

256

Vastaukset

• En huomannut. Minä katselin niitä kahta, jotka "tiesin" jo voittajiksi. En huomannut edes kun rouva poistui ovesta. En tuijotellut kummemmin myöskään herra Nummisuutaria.

Prosenttiluvut kertoivat jo lopputuloksen lähestulkoon varmuudella. Vain Krisu ja Kevin kiinnostivat.

Vai taputti innoissaan rakastaja ulma? Tästä sen näkee: poikaparka ei enää tiedä, seistäkö päällään vai soittaako herätyskelloa.

Siunausta tuleville päiville. Ehkä jo ylihuomenna jokin keltainen lehti kertoo kuinka suhde jatkuu eli ei.

En lue keltaisia lehtiä.

• Ehkä hän ei ymmärtäny mutä tapatui .

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä hän ei ymmärtäny mutä tapatui .

Näin minäkin ymmärsin.

• Anun baari - Anus bar.

• Meillä päin HANURI tarkottaa ihan muuta kuin hauskaa tai ihanaa.

• Näkyikö Anun mieskaveri yleisössä oottamassa.

• Anu itse sanoi haastattelussa ettei ollut. Eli hän tyytyy nyt Helmeriin.

• "No, ainahan on Helmeri..."

• Ihmetytti se elämöinti kun se nainen ajettiin ulos.

• Voi kuinka te Anun haukkujat nyt pärjäätte kun bb-talo loppui? Menetteko Hyvinkäälle kyttäämään mitä Anu tekee milloinkin? Tositv ohjelma on nyt loppu, se kesti vain 10 viikkoa!

• Anonyymi kirjoitti:

Voi kuinka te Anun haukkujat nyt pärjäätte kun bb-talo loppui? Menetteko Hyvinkäälle kyttäämään mitä Anu tekee milloinkin? Tositv ohjelma on nyt loppu, se kesti vain 10 viikkoa!

Ei tartte mennä Hyvinkäälle asti kyttäämään. Kyllä seiska pitää huolen siitä puolesta.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tartte mennä Hyvinkäälle asti kyttäämään. Kyllä seiska pitää huolen siitä puolesta.

Seiskassa kiva, Niko S:n haastattelu Krisusta. Kirosanojen kohdalla "piip". Niitä ei ole monta.

• Minä huomasin. Olin kovin yllättynyt kun Helmeri taputti ja hymyili oikein leveästi.

• No se kertoo kaverin ajattelukyvystä? Eipä sieltä tullut yhtään syvällistä ajatusta. Kyllä innostui kun oli kyseessä leikki.

• Minä katsoin tuon jakson nopeutettuna ruudusta. Niin paljon sitä ylimääräistä jankkausta ja grafiikkaa, ni piti pistää jopa parhaimmillaan 2.5-kertaiselle nopeudelle.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aamun kolari ja tienhoito

Aamulla tapahtui kuolonkolari hiljaisten risteyksen kohdalla. Ajettiin juuri ennen kolaria Kuusamo-Suomusalmi väliä. Ehdittiin Suomussalmelle kun alk
    Suomussalmi
    47
    1270
  2. Oliko autokolarissa ollut...

... lapsia? Tämän aamusessa.
    Suomussalmi
    1
    648
  3. Sun katseessa on jotain mikä ei sovi sinne

Sellaista surumielisyyttä. Vaikka muuten vaikutat olevan iloinen ja puhelias. Kerran aiemmin ajattelin, että se on voisi olla halveksuntaa mua kohtaan
    Ikävä
    31
    532
  4. Työssäkäyvien köyhyys

oli uutisissa. Jopa 200 000 ihmistä saattaa ajoittain tarvita sosiaaliapua "pärjätäkseen palkallaan". Silppu- ja osa-aikatyöt eivät lyö leiville.
    Maailman menoa
    72
    412