Pirun hyvä et on liukas keli ni saa sutii kylil koko yön. Äänenvaimentimen heitin mettään jo päiväl. Nyt sutii saatana.
Komiaa ku o liukast, ny sutii
7
118
Vastaukset
- Anonyymi
Nakkimaan varttimannet ainoassa "työssä",salaattipuskien kasvattamista ei lasketa nekon kasvaa ilmankin.
Sillan kivipollarin kyljessä on vielä tilaa ainakin yhdelle ja loput vammaisten suulinseinään..- Anonyymi
Taitaa ne valkolaisten äidinmurukat olla vielä pahempia pörrääviä ja pössittelijöitä Tiedän!!!!
- Anonyymi
Hienoo et nakkimaan uuvatti pölvästit löytää huveja oli sitte varttimannei tai muita hörhöi ei niiltä voi kauhalla vaatii ko luksikalla on annettu .
- Anonyymi
yhelle rallinöösille meni jo tunteisiin..ei kestäny pikkuista piikkiä
=)))- Anonyymi
Eihän nuo mitää kestä uhoomista riittää tosipaikan tullen ovat aina luikkineet karkuun varma tieto
- Anonyymi
Koittakaas ny autistit keksiä parempaa tekemistä ku vinkua täällä jostain riftailusta. Vammaset
- Anonyymi
Nyt on kiire, lumi sulaa vauhdil ja pitäs pääst sutimaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395268- 853762
- 503170
- 623045
- 113035
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1461867Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751