Ollaan kiinnostuneita tutustumaan pariskuntaan kaiken kivan merkeissä.ite ollaan kokemattomia joten ei haittaa vaikka tekin.kertokaa kokemuksistanne jos kokeneita kuulolla.
+40 pariskunta etsii pariskunnan seuraa
8
131
Vastaukset
- Anonyymi
N38v ja M46 on myös leikkimielinen ja haluaa pitää hauskaa kanssanne.
Moi Millasia kokemuksia teillä ennestään me aika kokemattomia mut kiinnostuneita.mistä päin ootte.
Henumies71 kirjoitti:
Moi Millasia kokemuksia teillä ennestään me aika kokemattomia mut kiinnostuneita.mistä päin ootte.
Asumme Järvenpäässä vaimo
38v 167cm ja 61kg itse 46v 175cm 82kg
Ollaan oltu kolmen kimppaa usein aina välillä oltu myös parinvaihdossa.
Useimmiten 1N ja 2M.Mika46 kirjoitti:
Asumme Järvenpäässä vaimo
38v 167cm ja 61kg itse 46v 175cm 82kg
Ollaan oltu kolmen kimppaa usein aina välillä oltu myös parinvaihdossa.
Useimmiten 1N ja 2M.Moi
Onko kaikki aina luonannu tai synkanny asiat yhteen.miten te ton kortsunkäytön kans.Henumies71 kirjoitti:
Ota yhteyttä jos olet kiinnostunut.
Tulisimme mielellään pitämään hauskaa kanssanne.
Aviopari kiinnostunut pitämään hauskaa kanssanne.
- Anonyymi
Mika 46
täällä on nuori mies kiinnostaa tavata teidän kansaa Järvenpäästä
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1362591SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul3131769Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v121427En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä341413Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.371107- 50986
+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais268944Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33934It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9876Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen38865