En tiiä mihin aiheeseen tää ois pitäny laittaa! Mulla on huomenna jalkalääkäri jossa katotaan jalkojen eripitusuutta. Ennen sielä ei oo tarvinu ottaa juoksuhousuja pois ja nyt aattelin että ei varmaan tarvi mutta viimeks mulla oli normipikkarit ja nyt oon laittamassa stringit koska ne ei näy läpi. Enkä todellakaan stringeissä sielä hyppele ku iskäkin vieressä ja mieslääkäri. Luotanko vaan että saa pitää ja sanon että pidän? Oon siis 14v tyttö
Jalkalääkäri
1
194
Vastaukset
- Anonyymi
Lääkäristä ei kannata välittää, hän tekee työtään. Lääkärit näkevät potilaitaan usein vähissä vaatteissa tai jopa ilman vaatteita. He ovat tottuneet siihen eivätkä arvostele kenenkään vartaloa.
Mitä isääsi tulee niin oletko ajatellut että häntä voi kait vaikka pyytää poistumaan huoneesta riisumistilanteen ajaksi.
Ja jos olet epävarma niin sitten laitat sellaset pikkarit jotka on sun mielestä tilanteeseen hyvät.
Siihen ei voi luottaa että kun viimeksi ei tarvinnut riisua niin ei nytkään. Etukäteen ei voi tietää miten lääkäri haluaa tutkia.
Kaikki menee ihan hyvin siellä käynnillä, rohkeutta ja tsemppiä sulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 407003
- 323948
- 463347
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482087- 402058