Vetäytyvä persoonallisuushäiriö?

Pitkä matka kuljettu ja hyvin on mennyt itselääkinnän kanssa!
Seuraava mökki minne muutan 5.12 on vedetön ja todennäköisesti sähkötön (vuokra 230e kk) pellon laidalla n.40 neliöö.
Toki kaivo on.
Kehenkään en juurikaan yhteyttä pidä paitsi tietty jos samoilureissuillani eksyn läheisteni asuinpaikkojen lähelle niin otan yhteyttä ja tapaamme.

Mietiskelevää ja pohdiskelevaa elämää , hetken tarkkailua itsessä sekä ulkopuolella.
Kunto ei nyt kovinkaan hyvä koska makasin puoli vuotta sohvalla lukien kirjoja kun vei niin mukaansa.
Intuitio on voimakasta ja suorastaan vievää. Luotan siihen ...sanotaan vaikka Luojan puheeksi sitä niin antaa sen kuvan paljon arvoa annan sille....sisäiselle äänelle.

Nyt itselääkintä kannabis savuke palamaan ja oivaltelemaan lisää sekä hoitamaan tätä flunssaa veks mikä päällänsä.

Good morning

1

<50

Vastaukset

• Olen saanut omaisuuteni pois sen verran hyvin että vaatteet mahtuvat reppuun ja muuta ei ole , kierrätyskeskuksista saa halvalla kaiken joten turhaa kantaa mukanaan.
    Vaatteet kirpparilta tietenkin halvalla hyvää.

Ja niin..lääkäri minulle tuon otsikon mainitsi ja kirjoitti paperiin.
    Koen olevani vain oma itseni eli ei sairaudentuntoa laisinkaan.

:D

Ennen oli päinvastoin asiat ja mieli turruksissa, silloin olin lääkärin mielestä terve :D

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 50
    1145
  2. Ota vielä kerran yhteyttä

Ole kiltti. Koko ajan mietin miten voisin sanoa sulle että rakastan sua ja haluan sut ja meidät. Kun saisin siihen selvän merkin sulta niin en epäröi.
    Ikävä
    89
    871
  3. Samu Huberille myös syyte huumerikoksesta

Pääseekö Samu samaan selliin Sohvi-bimbon kanssa?
    20
    431
  4. Vieläkin on taikaa...

Juuri sinussa. Hyvä mieli tulee kun saan sinua aina nähdä. En tiedä miksi? Sinussa vain on jotain maagista. Mietin tässä tarkistettuani yhden jutun,
    Ikävä
    63
    415