35v. nainen Uudeltamaalta etsiskelee uusia tuttavuuksia..hakusessa olisi NAISpuolisia ystäviä. Kirjottelukaveri voi olla kauempaakin, ei väliä. Hakusessa myös live-kaverit..niitä kun tuntuu hankalalta löytää näin aikuisiällä.
Itse oon siis lapseton, eläimiä löytyy. Harrastuksina/kiinnostuksen kohteina musiikki, ne eläimet, leffat/sarjat, ulkoilu, valokuvaus satunnaisesti..myös kauneusjutut/ihonhoito kiinnostaa ja hyvä ruoka. :)
Pistä viestiä jos kiinnostaa..niin ja vielä mainitsen että EN etsi treffiseuraa miehistä tätä kautta. Osoite: [email protected].
Kirjeystävää/ystävää?
3
204
Vastaukset
- Anonyymi
näin meitä miehiä sorretaan...)-:
- Anonyymi
Aina joku mies vinkumassa. Senkus menet ja etsit kirjekaverin, joka on hakemassa miehistäkin seuraa. Niitäkin on netti täynnä.
- Anonyymi
Itse olen mies. Ketjun alkaaja 15v vanhempi. Omia kommenttea yleisesti tuossa ketjussa tuosta kuinka ihmiset peeloaa. Sama ncki voi olla mitä vaan monessa paikassa ja yleiseti se, että etsitään mutta ei kirjoiteta.
Mutta itse olen elänyt nuoren aikuisen elämää aikana jolloin kaverit ja mahdolliset ystävät kohdattiin ekasta kerrasta saakka livessä. En usko että kirjekavereista voi saada mitään kunnollista. Tiedän jopa sellaisia lapsuudesta saakka kavereina olleita, joilla on paljon yhteistä. Aikuisena se kaveruus on aika eri asia. Tai sitten toisessa on jotain hämärää!
Eli en kyllä alkais noin vahvalla aloituksella, että kaveriksi. Mielummin vain ajatusten vaihtoon ja ne oikeat jutut sitten livessä! Kaupan kassa joka on about saman ikäinen voi olla ajatusten vaihtoon sopiva ja mahdollisen kaveri. Minullakin miehenä in marketin kassa joka itse oli laittanut jopa FB pyynnön. Toinen kassa toisessa marketissa taas jutteli muuta, mutta katosi kassakuittien sekaan.
En tiedä miksi kommentoin tai miksi tulin taas tänne. Kait noiden omien aloitusten mielenkiinto kiinnostaa tietynaikaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään21918249Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen903905Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu562347Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv252055Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2881586Temutatko ?
Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?1691583Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?711543Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1661466Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1311462Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141344