Kirjeystävää/ystävää?

Anonyymi

35v. nainen Uudeltamaalta etsiskelee uusia tuttavuuksia..hakusessa olisi NAISpuolisia ystäviä. Kirjottelukaveri voi olla kauempaakin, ei väliä. Hakusessa myös live-kaverit..niitä kun tuntuu hankalalta löytää näin aikuisiällä.
Itse oon siis lapseton, eläimiä löytyy. Harrastuksina/kiinnostuksen kohteina musiikki, ne eläimet, leffat/sarjat, ulkoilu, valokuvaus satunnaisesti..myös kauneusjutut/ihonhoito kiinnostaa ja hyvä ruoka. :)
Pistä viestiä jos kiinnostaa..niin ja vielä mainitsen että EN etsi treffiseuraa miehistä tätä kautta. Osoite: [email protected].

3

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

näin meitä miehiä sorretaan...)-:

• Anonyymi

Aina joku mies vinkumassa. Senkus menet ja etsit kirjekaverin, joka on hakemassa miehistäkin seuraa. Niitäkin on netti täynnä.

• Anonyymi

Itse olen mies. Ketjun alkaaja 15v vanhempi. Omia kommenttea yleisesti tuossa ketjussa tuosta kuinka ihmiset peeloaa. Sama ncki voi olla mitä vaan monessa paikassa ja yleiseti se, että etsitään mutta ei kirjoiteta.

Mutta itse olen elänyt nuoren aikuisen elämää aikana jolloin kaverit ja mahdolliset ystävät kohdattiin ekasta kerrasta saakka livessä. En usko että kirjekavereista voi saada mitään kunnollista. Tiedän jopa sellaisia lapsuudesta saakka kavereina olleita, joilla on paljon yhteistä. Aikuisena se kaveruus on aika eri asia. Tai sitten toisessa on jotain hämärää!

Eli en kyllä alkais noin vahvalla aloituksella, että kaveriksi. Mielummin vain ajatusten vaihtoon ja ne oikeat jutut sitten livessä! Kaupan kassa joka on about saman ikäinen voi olla ajatusten vaihtoon sopiva ja mahdollisen kaveri. Minullakin miehenä in marketin kassa joka itse oli laittanut jopa FB pyynnön. Toinen kassa toisessa marketissa taas jutteli muuta, mutta katosi kassakuittien sekaan.

En tiedä miksi kommentoin tai miksi tulin taas tänne. Kait noiden omien aloitusten mielenkiinto kiinnostaa tietynaikaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      137
      13164
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      82
      3629
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      95
      2904
    4. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      36
      1369
    5. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      273
      1364
    6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      147
      1299
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      115
      1264
    8. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1167
    9. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      81
      1061
    10. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      184
      943
    Aihe