Kirjeystävää/ystävää?

Anonyymi

35v. nainen Uudeltamaalta etsiskelee uusia tuttavuuksia..hakusessa olisi NAISpuolisia ystäviä. Kirjottelukaveri voi olla kauempaakin, ei väliä. Hakusessa myös live-kaverit..niitä kun tuntuu hankalalta löytää näin aikuisiällä.
Itse oon siis lapseton, eläimiä löytyy. Harrastuksina/kiinnostuksen kohteina musiikki, ne eläimet, leffat/sarjat, ulkoilu, valokuvaus satunnaisesti..myös kauneusjutut/ihonhoito kiinnostaa ja hyvä ruoka. :)
Pistä viestiä jos kiinnostaa..niin ja vielä mainitsen että EN etsi treffiseuraa miehistä tätä kautta. Osoite: [email protected].

3

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

näin meitä miehiä sorretaan...)-:

• Anonyymi

Aina joku mies vinkumassa. Senkus menet ja etsit kirjekaverin, joka on hakemassa miehistäkin seuraa. Niitäkin on netti täynnä.

• Anonyymi

Itse olen mies. Ketjun alkaaja 15v vanhempi. Omia kommenttea yleisesti tuossa ketjussa tuosta kuinka ihmiset peeloaa. Sama ncki voi olla mitä vaan monessa paikassa ja yleiseti se, että etsitään mutta ei kirjoiteta.

Mutta itse olen elänyt nuoren aikuisen elämää aikana jolloin kaverit ja mahdolliset ystävät kohdattiin ekasta kerrasta saakka livessä. En usko että kirjekavereista voi saada mitään kunnollista. Tiedän jopa sellaisia lapsuudesta saakka kavereina olleita, joilla on paljon yhteistä. Aikuisena se kaveruus on aika eri asia. Tai sitten toisessa on jotain hämärää!

Eli en kyllä alkais noin vahvalla aloituksella, että kaveriksi. Mielummin vain ajatusten vaihtoon ja ne oikeat jutut sitten livessä! Kaupan kassa joka on about saman ikäinen voi olla ajatusten vaihtoon sopiva ja mahdollisen kaveri. Minullakin miehenä in marketin kassa joka itse oli laittanut jopa FB pyynnön. Toinen kassa toisessa marketissa taas jutteli muuta, mutta katosi kassakuittien sekaan.

En tiedä miksi kommentoin tai miksi tulin taas tänne. Kait noiden omien aloitusten mielenkiinto kiinnostaa tietynaikaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      96
      6752
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      462
      4846
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      127
      2710
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      141
      2403
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      6
      2163
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      34
      1166
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      72
      1103
    8. Luuletko, että löydetään vielä

Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta
      Ikävä
      53
      1030
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      103
      1003
    10. Ajatteletko koskaan

Että rikoit luottamukseni?
      Ikävä
      75