Onko AAn kokoukset muuta kuin heikolla itsetunnolla varustettujen ex(-holistien juorukerho? Voi kertokaapas kuopiolaiset. Vai kohotellaanko siellä henkistä selkärankaa jotenkin muutoin ?
JuorukerhoPaikkakunnat
5
91
Vastaukset
- Anonyymi
Mene mukaan vaan ja ota lankakerä ja sukkapuikot mukaan. Saat lapaset valmiiksi, kun kerho päättyy.
- Anonyymi
Taitaa mennä vielä parisen vuotta ennen kuin menet sinne itse. Voi olla ettet ehdikään.
- Anonyymi
AA-ohjelma on siitä hieno, että sen avulla voi parantua ihan mistä tahansa luonteenvirheestä jotka ovat sairauksia - vain oma halu ratkaisee. Sillä ei ole väliä oletko vasenkatinen vai vihreäsilmäinen tai podet ihan mitä tahansa - tunnusta asiasi toiselle henkilölle ja tästä aukeaa puolen tunnin aikaikkuna rukoilla asiaa/asioita pois Korkeimmalta Voimalta. Mikäli asiat eivät poistu, niin vika on Sinun uskosi vahvuudessa ja ainahan sinä voit pyytää Korkeimmalta voimaa halun haluamiseen luonteenvirheistä paranemiseen. Asia on erittäin selkeätajuinen ja helppo toteuttaa - ainoa ratkaiseva seika tässä asiassa on Sinun uskosi vahvuus!
- Anonyymi
Syomisongelmaisillekin on rynhiä. Mm. anonyymit ahmijat (AA) kokoontui joillakin paikkakunnilla. Eiköhän siinä saa helpotusta oloons, kun voi kertoa ääneen ongelmastaa toisille, samasta ongelmasta kärsiville!
- Anonyymi
Joo ja pelaamisongelmaisillekin on AA: ssa ryhmänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034593Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743881363- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86960Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10867- 64866