Minulla todettiin kesällä Psoriasis. En olisi kaivannut tähän elämääni enää mitään ikävää, koska

Anonyymi

muutenkin kaikki mahdolliset vaivat ja negatiivinen osunut kohdalle. Mutta minkäs teet. Jokatapauksessa minulle määrättiin 4kk kuuri Neotigasonia 25mg, mutta luettuani ihmisesten kokemuksia, olen aika "paskat housuissa" sen aloittamisen suhteen. Minkälaisia kokemuksia teillä on kyseistä lääkkeestä?

11

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Enemmän olisin huolissani ihan vaan psoriasiksesta joka on kauhea sairaus !

      • Anonyymi

        Kauhea sairaus kyllä, enkä sitä kenellekään toivo, mutta minkäs teet? En minä voi asioita muuttaa, joten parempi hyväksyä asia ja yrittää elää eteenpäin.


    • Anonyymi

      Lääke ei aiheuta kaikille samanlaisia sivuvaikutuksia. Kyseistä lääkettä saa määrätä vain ihotautien erikoislääkärit ja naistentautien ja synnytysten erikoislääkärit, jolloin olet varmaan ollut hyvissä käsissä lääkkeen suhteen.

      • Anonyymi

        Juu, kai se on huomenna lääkkeet haettava ja aloitettava kuuri.


    • Anonyymi

      Muista myös että stressi pahentaa psoria! Siis relax.

      • Anonyymi

        Helpommin sanottu kuin tehty. Luulen, että koko homma puhkesi täydellisen loppuunpalamisen jälkimainingeissa.


    • Anonyymi

      Ja sitten kun voiteet ja Neotigason ei auta niin menet ja haet Trexan-reseptin. Jatkuva sisäinen lääkitys joka auttaa onnekkaimmilla poistamaan oireet kokonaan. Minulla vaan helpottui,mutta pelkillä voiteilla ihan mahdoton hoidettava. Tuo Trexan on siitä hyvä,että myös psoriasiksen liitännäissairauksien riski alenee koska lääke poistaa koko kehossa jylläävää tulehdusta.

      • Anonyymi

        Pidetään mielessä! Katotaan miten tilanne kehittyy ja elää. Eipä tässä yhtään enempää paskaa olisi elämään kaivannut, mutta minkäs teet.


      • Anonyymi

        Trexan

        Solumyrkky. Käytetty syöpään, reumaan. - Monenlaisia haittavaikutuksia löytyi hakukoneella, hakusanoilla foolihappo metotreksaatti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trexan

        Solumyrkky. Käytetty syöpään, reumaan. - Monenlaisia haittavaikutuksia löytyi hakukoneella, hakusanoilla foolihappo metotreksaatti.

        Trexan aiheutti maksa-arvojen nousun joten en voinut käyttää, tuntui tehokkaalta ja ei kallis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trexan

        Solumyrkky. Käytetty syöpään, reumaan. - Monenlaisia haittavaikutuksia löytyi hakukoneella, hakusanoilla foolihappo metotreksaatti.

        Sen takia käydään 3kk välein turvakokeissa, että osataan tarvittaessa lopettaa ennen kuin tulee pysyviä haittoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1681
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1309
    4. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1307
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe