Minulla todettiin kesällä Psoriasis. En olisi kaivannut tähän elämääni enää mitään ikävää, koska

Anonyymi

muutenkin kaikki mahdolliset vaivat ja negatiivinen osunut kohdalle. Mutta minkäs teet. Jokatapauksessa minulle määrättiin 4kk kuuri Neotigasonia 25mg, mutta luettuani ihmisesten kokemuksia, olen aika "paskat housuissa" sen aloittamisen suhteen. Minkälaisia kokemuksia teillä on kyseistä lääkkeestä?

11

347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Enemmän olisin huolissani ihan vaan psoriasiksesta joka on kauhea sairaus !

• Anonyymi

Kauhea sairaus kyllä, enkä sitä kenellekään toivo, mutta minkäs teet? En minä voi asioita muuttaa, joten parempi hyväksyä asia ja yrittää elää eteenpäin.

• Anonyymi

Lääke ei aiheuta kaikille samanlaisia sivuvaikutuksia. Kyseistä lääkettä saa määrätä vain ihotautien erikoislääkärit ja naistentautien ja synnytysten erikoislääkärit, jolloin olet varmaan ollut hyvissä käsissä lääkkeen suhteen.

• Anonyymi

Juu, kai se on huomenna lääkkeet haettava ja aloitettava kuuri.

• Anonyymi

Muista myös että stressi pahentaa psoria! Siis relax.

• Anonyymi

Helpommin sanottu kuin tehty. Luulen, että koko homma puhkesi täydellisen loppuunpalamisen jälkimainingeissa.

• Anonyymi

Ja sitten kun voiteet ja Neotigason ei auta niin menet ja haet Trexan-reseptin. Jatkuva sisäinen lääkitys joka auttaa onnekkaimmilla poistamaan oireet kokonaan. Minulla vaan helpottui,mutta pelkillä voiteilla ihan mahdoton hoidettava. Tuo Trexan on siitä hyvä,että myös psoriasiksen liitännäissairauksien riski alenee koska lääke poistaa koko kehossa jylläävää tulehdusta.

• Anonyymi

Pidetään mielessä! Katotaan miten tilanne kehittyy ja elää. Eipä tässä yhtään enempää paskaa olisi elämään kaivannut, mutta minkäs teet.

• Anonyymi

Trexan

Solumyrkky. Käytetty syöpään, reumaan. - Monenlaisia haittavaikutuksia löytyi hakukoneella, hakusanoilla foolihappo metotreksaatti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trexan

Solumyrkky. Käytetty syöpään, reumaan. - Monenlaisia haittavaikutuksia löytyi hakukoneella, hakusanoilla foolihappo metotreksaatti.

Trexan aiheutti maksa-arvojen nousun joten en voinut käyttää, tuntui tehokkaalta ja ei kallis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trexan

Sen takia käydään 3kk välein turvakokeissa, että osataan tarvittaessa lopettaa ennen kuin tulee pysyviä haittoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      166
      2747
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      1997
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1746
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    5. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      45
      1514
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1471
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      79
      1151
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1060
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      193
      976
    Aihe