Voi kun löytyisi joku nainen joka haluaa nauttia naistenvälisestä läheisyydestä ilman sen kummempia sitomuksia? Missä näitä naisia on? Onko teitä?
Treffipalstoilta ei vaan tahdo löytää!!?? Baareissa käyn harvoin..
Hoiteleisin samantien jonkun jonka kanssa synkkaisi sillai. Tekee vaan niin mieli... naista!
Naista naiselle
13
106
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi ei parisuhde kelpaa, jos kerran noin tekee mieli? Silloin saisit "hoidella" oman naisesi joka päivä tai vaikka useamminkin. Ei voi ymmärtää....
- Anonyymi
Ihmisiä on erilaisia. Ehkä mulle ei sovi parisuhde ja haluan erilaista suhdetta tai jopa suhteita.
Ei kai nykypäivänä ole mitenkään ihmeellistä jos haluaa seksiä ilman parisuhdetta.
Ei voi ymmärtää.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisiä on erilaisia. Ehkä mulle ei sovi parisuhde ja haluan erilaista suhdetta tai jopa suhteita.
Ei kai nykypäivänä ole mitenkään ihmeellistä jos haluaa seksiä ilman parisuhdetta.
Ei voi ymmärtää..Vaan eikö kannattaisi joustaa, kun et kerran muuten saa mitä haluat? Aina voit tietysti olla ilmankin....
- Anonyymi
Monet naiset ei halua tuommoisia puolivillaisia suhteita, kun ei niistä ole kumminkaan mitään iloa, tulee vain pahaa mieltä. Oletko sinä sitoutumiskammoinen? Ei vakinaista suhdetta kannata pelätä, ei siinä ole mitään vaarallista tai ahdistavaa, päinvastoin.
- Anonyymi
Se ahdistavuus varmaan riippuu ihan siitä kenen kanssa sitä hynttyyt pistää yhteen. Jos liian nopeesti toimii eikä tunne toista riittävästi sitä voi päätyä vaikka mihin kuvioon. Kukin valitkoon omalle elämäntyylille sopivan suhteen tai järjestelyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ahdistavuus varmaan riippuu ihan siitä kenen kanssa sitä hynttyyt pistää yhteen. Jos liian nopeesti toimii eikä tunne toista riittävästi sitä voi päätyä vaikka mihin kuvioon. Kukin valitkoon omalle elämäntyylille sopivan suhteen tai järjestelyn.
Kannattaa valita semmoinen nainen ettei ahdista.
- Anonyymi
AP tässä.
Minähän EN kysynyt täällä että minkälaista suhdetta mulle suosittelisitte jos haluan seksuaalista kanssakäymistä naisen kanssa? :D
Ei hyvää päivää...... :D :D :D- Anonyymi
Silti voi aina suositella ;)
- Anonyymi
Missä päin asustelet? :) Ikä? Kiinnostaa ;)
- Anonyymi
Ikä 37, Helsinki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikä 37, Helsinki.
Lähellä siis :) Miten saan sinuun yhteyttä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähellä siis :) Miten saan sinuun yhteyttä?
Löytyykö sulta profiilia täältä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13813192Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen823639Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,952904Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?361389Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2751374Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1511319Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151274Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141184- 811071
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin205979