Juorut piti paikkansa

Anonyymi

Eevis raskaana, isyys epäselvä. Tieto varmasta lähteestä. Ei kai ainakaan lapsen isän kanssa yhdessä, kun Jukan kanssa kaupoilla plus sessiot tv:ssä. Huh huh.

8

426

Vastaukset

• Siis mitä? Kerro lisää...

• Mut..., jos se isä onkin Jukka? 👶

• Se on varmaa Kaki käyny polkemassa haisulia. Kunnon aurajyystöä toispuoljokkee.

• Höpöhöpö juttuja taas. levittelette vaan pskaa täällä.

• Eevis on kyllä harvinaisen vastenmielisen näköinen ja oloinen nainen.

• Eevis oli mun suosikki koko BB:n ajan ja oon se vieläkin.

• Sellaista se on, kun muhinoi kaiken kansan nähden ja miljoona suomalaista näkee, kun
    Jukka jyystää, ihan niinkuin Eevis itse sukupuoliyhteyttä sanoi.
    Eipä helpolla kukaan tollaista ihmistä huoli enää, koska siitähän muistutetaan aina silloin tällöin.

• Etenkään nyt, kun katsojat tietävät, ettei se pese alapäätään jokaisen siellä käynnin jälkeen, (kuin itseään muutoinkaan kuin harvoin) . Haluaa pitää muistot kauan sisässään ja ihollaan.

No, pakostihan tuosta ennen pitkää tulee myös raskaaksi. Mutta nolo on kysymys: "Kuka on isä?"

Vauvaparka.

SEISKA.FI

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aamun kolari ja tienhoito

Aamulla tapahtui kuolonkolari hiljaisten risteyksen kohdalla. Ajettiin juuri ennen kolaria Kuusamo-Suomusalmi väliä. Ehdittiin Suomussalmelle kun alk
    Suomussalmi
    45
    1219
  2. Oliko autokolarissa ollut...

... lapsia? Tämän aamusessa.
    Suomussalmi
    1
    628
  3. Sun katseessa on jotain mikä ei sovi sinne

Sellaista surumielisyyttä. Vaikka muuten vaikutat olevan iloinen ja puhelias. Kerran aiemmin ajattelin, että se on voisi olla halveksuntaa mua kohtaan
    Ikävä
    31
    498