kertokaa lempihahmonne ja paras jakso kautta kohtaus ja mitä ihanaa siinä hahmossa on
naruto
8
442
Vastaukset
- ...
kimimaro. ihana. karu. komistus.
animejakso, missä kakashin naama yritettiin paljastaa. niin hauska. mielenkiintoinen.- seize
Kakashin naama yritettiin paljastaa??? Ja kuka yritti?
- ...
seize kirjoitti:
jakso 101. sakura, naruto ja sasuke yrittivät. haauuuska jakso xD
- Nimetön
seize kirjoitti:
i wanna see i wanna see kakashi true face 101 joku tommonen sen jakson nimi oli ihan paras! naruto on ihanin se on vaan niin hauska noisy ninja ; muisk muisk
- jaa-a
Nimetön kirjoitti:
i wanna see i wanna see kakashi true face 101 joku tommonen sen jakson nimi oli ihan paras! naruto on ihanin se on vaan niin hauska noisy ninja ; muisk muisk
Jaksosta 101 muistaakseni tehtiin fani dubbaus jossa luki "worst episode ever" ja olen nyt siinä kohtuu samaa mieltä, kyseistä jaksoa ei edes mangoista löydä vaan kyseessä on ns. filleri
- Yukihi
jaa-a kirjoitti:
Jaksosta 101 muistaakseni tehtiin fani dubbaus jossa luki "worst episode ever" ja olen nyt siinä kohtuu samaa mieltä, kyseistä jaksoa ei edes mangoista löydä vaan kyseessä on ns. filleri
Muistaakseni tuo 101. jakso oli myös mangassa fillerinä, eli teoriassa se oli myös tarinassa ^^
- Mikazuki
No, toistaseks lempihahmoja Naruto (luonteeltaan niin ihana, saa nauramaan, mutta niin surullinen menneisyys) ja Sasuke (suloinen, viileä ja se menneisyys...).
Lempijaksoa en mene nimeämään, koska vaikka kuinka olen yrittänyt, en ole päässyt vielä käsiksi muihin jaksoihin kuin 1-3 ja 5-7 ... *sob sob* ... *kuolonkorinaa... Naruto-puutostaudin oireita...* - Anonyymi
Kaguya käytti Black Zetsua, ja Black Zetsu käytti Madaraa, ja Madara käytti Obitoa, ja Obito käytti Nagatoa, ja Nagato käytti Yahikoa, ja Yahiko käytti Akatsukia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232648- 1642081
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1161341Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631306- 971256
HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio291194En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771161Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351142Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451119Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841078