kertokaa lempihahmonne ja paras jakso kautta kohtaus ja mitä ihanaa siinä hahmossa on
naruto
8
450
Vastaukset
- ...
kimimaro. ihana. karu. komistus.
animejakso, missä kakashin naama yritettiin paljastaa. niin hauska. mielenkiintoinen.- seize
Kakashin naama yritettiin paljastaa??? Ja kuka yritti?
- ...
seize kirjoitti:
jakso 101. sakura, naruto ja sasuke yrittivät. haauuuska jakso xD
- Nimetön
seize kirjoitti:
i wanna see i wanna see kakashi true face 101 joku tommonen sen jakson nimi oli ihan paras! naruto on ihanin se on vaan niin hauska noisy ninja ; muisk muisk
- jaa-a
Nimetön kirjoitti:
i wanna see i wanna see kakashi true face 101 joku tommonen sen jakson nimi oli ihan paras! naruto on ihanin se on vaan niin hauska noisy ninja ; muisk muisk
Jaksosta 101 muistaakseni tehtiin fani dubbaus jossa luki "worst episode ever" ja olen nyt siinä kohtuu samaa mieltä, kyseistä jaksoa ei edes mangoista löydä vaan kyseessä on ns. filleri
- Yukihi
jaa-a kirjoitti:
Jaksosta 101 muistaakseni tehtiin fani dubbaus jossa luki "worst episode ever" ja olen nyt siinä kohtuu samaa mieltä, kyseistä jaksoa ei edes mangoista löydä vaan kyseessä on ns. filleri
Muistaakseni tuo 101. jakso oli myös mangassa fillerinä, eli teoriassa se oli myös tarinassa ^^
- Mikazuki
No, toistaseks lempihahmoja Naruto (luonteeltaan niin ihana, saa nauramaan, mutta niin surullinen menneisyys) ja Sasuke (suloinen, viileä ja se menneisyys...).
Lempijaksoa en mene nimeämään, koska vaikka kuinka olen yrittänyt, en ole päässyt vielä käsiksi muihin jaksoihin kuin 1-3 ja 5-7 ... *sob sob* ... *kuolonkorinaa... Naruto-puutostaudin oireita...* - Anonyymi
Kaguya käytti Black Zetsua, ja Black Zetsu käytti Madaraa, ja Madara käytti Obitoa, ja Obito käytti Nagatoa, ja Nagato käytti Yahikoa, ja Yahiko käytti Akatsukia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722756
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91209