Olen 15v minulla on hengenahdistusta joka ei ole tullut rasituksesta tai muusta mistä voisi johtua henkeä ahdistaa ja sitten kun yrittää hengittää syvään niin joskus sattuu sydämen kohtaan. Minulla oli n. Kuukausi sitten samaa mutta meni ohi ja nyt tuli takaisin
Hengenahdistus
7
114
Vastaukset
- Anonyymi
On paljon eri syitä mitkä voivat aiheuttaa hengenahdistusta. Olet sen ikäinen että ei välttämättä sydämestä johdu, joku allerginen juttukin saattaisi olla mahdollinen.
Sun kannatta käydä juttelemassa alkuun vaikka koulun terveydenhoitajalle, ehkä hän keksii mitä pitäisi tehdä.
Tai pystytkö puhumaan asiasta vaikka vanhemmillesi.
Yleensäkin jos on jokin asia mikä askarruttaa tai huolettaa niin kannattaa rohkeasti ottaa puheeksi jonkun kanssa. Yksin ei kannata jäädä asioita murehtimaan sillä ne voivat ajan myötä suurentua mielessä ja vaikuttaa omaan mielenterveyteen.
Ei ole heikkoutta pyytää apua vaan se on nimenomaan vahvuus että uskaltaa pyytää apua.- Anonyymi
Tämä on jatkunut siis nyt joku viikon ja olen kokeillut ottaa astma lääkkeitä ja ne eivät ole auttaneet myöskään allergialääkkeet eivät ole auttaneet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on jatkunut siis nyt joku viikon ja olen kokeillut ottaa astma lääkkeitä ja ne eivät ole auttaneet myöskään allergialääkkeet eivät ole auttaneet
Onkohan nämä lääkkeesi, joita olet käyttänyt tarpeeksi tehokkaat hengenahdistukseesi?
- Anonyymi
Tällä 15-vuotiaalla tuntuu olevan kyselyssä joka päivä eri vaiva.
- Anonyymi
Onkohan ollut joku muu? Vasta toinen kerta kun käytän tätä suomi24.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan ollut joku muu? Vasta toinen kerta kun käytän tätä suomi24.
Käy ihmeessä lääkärissä tai koulun terveydenhoitajalla sitten.
- Anonyymi
tulee mieleen joko sydänlihastulehdus, tai keuhkoembolia. Sydänlihastulehduksessa ei tainnut saada harrastaa liikuntaa ollenkaan..mene heti läkäriin. Elä jää kyselemään. En ole lääkäri tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446