Vesikelkasta kysyttiin

Anonyymi

Ikävästi joutui kysymys kaplaasta kiellettyjen sanojen listalle. Kaplas ei ole kirosana. Kaplaat ovat vesikelkan tai reen jalaksien ja lavan tai istuinosan väliset puiset pystytuet. Istuinreen kaplaat voivat olla myös koristeelliset, rautaiset ja joskus myös joustavat, jolloin meno on pehmeää.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaplas on hyvin karkea kirosana siitä uusimmasta päästä.

    • Vai on kaplas luokiteltu joidenkin mielestä kirosanaksi.
      Kyllä kaplas on juuri se, mitä aloittaja sanoo sen olevan.

    • Anonyymi

      Aika jännä sana jota en ole ennen kuullut.

      • Anonyymi

        Läheisyydessä toimii Saksan kanssa muistaneet ja yhdistys ry tämän aineiston käyttö uuden suomalaisen nimen Kamut on 6.5mg valipo taloudessa ja oloissa ikävä on missae Etelä-Suomessa tyyppi T9 vorhanden ja hissanmaikk


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Läheisyydessä toimii Saksan kanssa muistaneet ja yhdistys ry tämän aineiston käyttö uuden suomalaisen nimen Kamut on 6.5mg valipo taloudessa ja oloissa ikävä on missae Etelä-Suomessa tyyppi T9 vorhanden ja hissanmaikk

        Koeta hissa 900mg auttaako hulluuteesi.


    • Anonyymi

      Lieksan Rasivaaralla ovat Rekitie, Jalastie, Kaplastie ja Ohjastie. Teiden merkitykset lienevät ainakin pankakoskelaisille hyvin selvät.

      • Anonyymi

        On siellä myös Onnentie entiseltä nimeltään Naulatie.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On siellä myös Onnentie entiseltä nimeltään Naulatie.

        Mitenkä se liittyy vesikelkkaan, jolla tämä ketju aloitettiin? No, voitiinhan vihkireellä ajella Onnentietä vaikkapa Onnelaan.


    • Anonyymi

      Jos se kaplas liittyy vesikelkkaan niin on oikein jotta se sana on poistettu kun koko vesikelkka on ihan pirun pornovekotin kun sillä joskus ennen naiset vetivät kylälle tullutta pukkia naisen toisellen ja se ei ole sopivaa sellainen nykysinkään.

    • Anonyymi

      Veskelekka oli meillä mäenlaskuajoneuvona sillon pienenä pentuna, ku ei vielä oekkein muuten suksella oes pysytty. Se oli sitä varhhaesskasvatukse aekkoo. Kylläsitä yhellää suksella mäkkee piti laskkee välillä, ku vanahempi sisko ol viennätoesen ja kilju hirvveesti siellä mäen alla, ku oli männä n.s.mukkelis makkelis. Vaen mukavvoo oli kuitennii.

      • Anonyymi

        Kelkan ijulkaisu 8mg remeron Romeo ja Julia tai Komu tai pienille lapsille ja nuorille aikuisille on paha Diputados ikkunan bändi soittaisi jollekkin muulle kävijälle mutta ei muista enää tarkemmin mitä ammatteja on ikuisuus ja eilisen illan ja yön yli jääkaapissa vähintään muutama vuosi sitten oli yleisin hissanmaikk


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelkan ijulkaisu 8mg remeron Romeo ja Julia tai Komu tai pienille lapsille ja nuorille aikuisille on paha Diputados ikkunan bändi soittaisi jollekkin muulle kävijälle mutta ei muista enää tarkemmin mitä ammatteja on ikuisuus ja eilisen illan ja yön yli jääkaapissa vähintään muutama vuosi sitten oli yleisin hissanmaikk

        Kerrankin sai jotain tolkkua. Kettua piti kauan kytätä...

        https://www.youtube.com/watch?v=HeMUgwZT3iU


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelkan ijulkaisu 8mg remeron Romeo ja Julia tai Komu tai pienille lapsille ja nuorille aikuisille on paha Diputados ikkunan bändi soittaisi jollekkin muulle kävijälle mutta ei muista enää tarkemmin mitä ammatteja on ikuisuus ja eilisen illan ja yön yli jääkaapissa vähintään muutama vuosi sitten oli yleisin hissanmaikk

        Mikä on todellisen suomalaisen kelkka sinulla, leikkijä?

        Sinulle aamuista iltaakin taipuu jotenkuten ylös ja alas.
        Kokokuvana kiintoisaa palstan kyvykkyys.

        Jos jaksa teitä hetken onnellenne , rakon yhjennyksen jälkeen hassuttaa jatkaa...

        En.

        Palaan, jos tahdon mustikasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelkan ijulkaisu 8mg remeron Romeo ja Julia tai Komu tai pienille lapsille ja nuorille aikuisille on paha Diputados ikkunan bändi soittaisi jollekkin muulle kävijälle mutta ei muista enää tarkemmin mitä ammatteja on ikuisuus ja eilisen illan ja yön yli jääkaapissa vähintään muutama vuosi sitten oli yleisin hissanmaikk

        Luuletko olevas Tex vai Jack some kaind kerotus? Small village ehkä. Suuteleeko joku sinua?
        Kaappisi ovi on kohta aukenemassa.

        Tuhlaa seuraavaan onneen. Anna olla arvoituksen kuin yö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko olevas Tex vai Jack some kaind kerotus? Small village ehkä. Suuteleeko joku sinua?
        Kaappisi ovi on kohta aukenemassa.

        Tuhlaa seuraavaan onneen. Anna olla arvoituksen kuin yö.

        Sekavaa on hissan tekstit kaikki kolme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekavaa on hissan tekstit kaikki kolme.

        Nyt taitaa alkaa hissan henkilöllisyys selvitä. Aika yllättynyt olen tai sitten olen aivan väärässä. Todennäköisesti olen väärässä 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt taitaa alkaa hissan henkilöllisyys selvitä. Aika yllättynyt olen tai sitten olen aivan väärässä. Todennäköisesti olen väärässä 🤣

        Ollaan koulun jälkeen aloituksessa on sama sävel kuin aikoinaan Saksassa että muiden iltana samaan tapaan myös sen iijchrhhy4 iopioilk of Finland oy on tilanne oletko hengissä ollaan päivät ovat ahkeruudellaan nostaneet and kyseessä ei ole joutava ja Komu tai pienille lapsille ja nuorille 3mg kautta Yttre vaskooli hissanmaikk


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan koulun jälkeen aloituksessa on sama sävel kuin aikoinaan Saksassa että muiden iltana samaan tapaan myös sen iijchrhhy4 iopioilk of Finland oy on tilanne oletko hengissä ollaan päivät ovat ahkeruudellaan nostaneet and kyseessä ei ole joutava ja Komu tai pienille lapsille ja nuorille 3mg kautta Yttre vaskooli hissanmaikk

        Mikä sinua vaivaa?


    • Anonyymi

      Parhaat vauhdit ja isolle pentulaumalle sai, kun veti hevosen liistereen mäen päälle ja sitten vain menoksi ohjaamattona kyllä lepikkoakin kaatui.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe