Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Runkkaan päivittäin

Runkkaan päivittäin, joskus 3-4 kertaa päivässä. Naisen kanssa olisi ihanaa nauttia yhdessä, Puh tex

726

1589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei jor-kki😊 voitaisko kokeilla aluksi täällä? Tykkäisin vieraan miehen kanssa fantasioida samalla tyydyttää itseäni. Voitais myöhemmin vaihtaa puh numerot jos molemmmat nautimme toisistamme😊 t. Essi

      • Anonyymi

        On Esa muuttunut Essiksi,mistä teitä homo runkkareita riittää. Oikeesti menkää pois täältä,homoille on ihan omat sivut...Esa kyllä sä tiedät!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On Esa muuttunut Essiksi,mistä teitä homo runkkareita riittää. Oikeesti menkää pois täältä,homoille on ihan omat sivut...Esa kyllä sä tiedät!

        Nyt kyllä erehdyit pahasti meitä naisiakin on linjoilla😊


      • Moi . Essi toki voidaan nautiskella.


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Moi . Essi toki voidaan nautiskella.

        Hei ihana😊 miten tunnin päästä lähden juuri kauppaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei ihana😊 miten tunnin päästä lähden juuri kauppaan.

        Joo onnistuu🤪


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Joo onnistuu🤪

        Kiva😊 ei anneta häiritä noiden väli kommentien vaan keskitytään nauttimaan toisistamme.t.Essi


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Moi . Essi toki voidaan nautiskella.

        Onnittelen kun tärppäs sulla! Meikäkin haluis viestiin naisen vois runkata hänelle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiva😊 ei anneta häiritä noiden väli kommentien vaan keskitytään nauttimaan toisistamme.t.Essi

        Odottaa halukkaana


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Odottaa halukkaana

        Jor-kki😋 täällä melkein sota tila..jos uskaltaisin laittaisin sinulle kuvani..en kuitenkaan ole mies joku varmaankin tykkäisi siitäkkin..ihanan söpö kuva sinusta😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jor-kki😋 täällä melkein sota tila..jos uskaltaisin laittaisin sinulle kuvani..en kuitenkaan ole mies joku varmaankin tykkäisi siitäkkin..ihanan söpö kuva sinusta😊

        Melkoinen meno on täällä 🤔 Kuva olisi nam😋


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Melkoinen meno on täällä 🤔 Kuva olisi nam😋

        Olen sängyssä ja sormetan hiljalleen..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen sängyssä ja sormetan hiljalleen..

        Minä myös sängyllä, kovana😋 avaa minulle, haluan katsoa 😘


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Minä myös sängyllä, kovana😋 avaa minulle, haluan katsoa 😘

        Levitän reiteni..olen aivan märkä..ihana kun sulla seisoo ja viestittelet minulle..uuh


      • jor-kki kirjoitti:

        Minä myös sängyllä, kovana😋 avaa minulle, haluan katsoa 😘

        Haluan maistaa😋 sinun herkkua😛


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Haluan maistaa😋 sinun herkkua😛

        Nuole mua kunnolla niin runkaan sua samalla😋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nuole mua kunnolla niin runkaan sua samalla😋

        Kieltä sisään nam hyvää 😋 klitorista imaisee🥰olen niin kovana


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Kieltä sisään nam hyvää 😋 klitorista imaisee🥰olen niin kovana

        Eii laukesin juuri sinulle..ime klitorista..työnnän sauvan sisääni ja mietin että sun kova on siellä..😋


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Kieltä sisään nam hyvää 😋 klitorista imaisee🥰olen niin kovana

        Sain toisen hurjan orgasmin sinulle😊 joudun soittaa puhelun joten pieni tauko..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sain toisen hurjan orgasmin sinulle😊 joudun soittaa puhelun joten pieni tauko..

        Ihana kuuma halukas olet 😋


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ihana kuuma halukas olet 😋

        Aika kiimanen nainen lensikö mahlat


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ihana kuuma halukas olet 😋

        Kiitti eilisestä😋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti eilisestä😋

        😋😘hyvä että nautit


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        😋😘hyvä että nautit

        Nautin 😋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nautin 😋

        Hyvä juttu 👍😘 Haluatteko nauttia 🤪


      • jor-kki kirjoitti:

        Hyvä juttu 👍😘 Haluatteko nauttia 🤪

        Haluatko. Voit myöd laittaa s Post [email protected]


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Hyvä juttu 👍😘 Haluatteko nauttia 🤪

        Haluaisin😋 olen töissä mut kahden jälkeen jos säkin halut..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin😋 olen töissä mut kahden jälkeen jos säkin halut..

        Haluan kyllä 🤪😘


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Haluan kyllä 🤪😘

        Jään odottaa😋 halut sä tietää enemmän musta? Nimeäni en paljasta mut kaiken muun voin..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jään odottaa😋 halut sä tietää enemmän musta? Nimeäni en paljasta mut kaiken muun voin..

        Joo haluan kyllä tietää 😋😘


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Joo haluan kyllä tietää 😋😘

        Kerro mitä😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro mitä😊

        Kaikkien 😘😄


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Kaikkien 😘😄

        Oletko parhaillaan runkkaamassa kun vastaat noin😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko parhaillaan runkkaamassa kun vastaat noin😊

        Kaiken haluan tietää 😋😘 Haluaisi kyllä runkata mutta odotan myöhempään😋😘


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Kaiken haluan tietää 😋😘 Haluaisi kyllä runkata mutta odotan myöhempään😋😘

        Olen eronnut vuosi sitten ja asun yksin kissani kansa pienessä omakoti talossa. Lempi huone kaluni pyöreä vesi sänky joka päällystetty valkoisella nahalla. Ikäni 52v pituus 167 painoni 75 rintani C hiukset tummat pitkät. Harrastan ratsastusta koulu sellaista..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen eronnut vuosi sitten ja asun yksin kissani kansa pienessä omakoti talossa. Lempi huone kaluni pyöreä vesi sänky joka päällystetty valkoisella nahalla. Ikäni 52v pituus 167 painoni 75 rintani C hiukset tummat pitkät. Harrastan ratsastusta koulu sellaista..

        Nam herkku olet😍


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Nam herkku olet😍

        😗...


      • Anonyymi kirjoitti:

        😗...

        Kuuma halukas nainen😋


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Kuuma halukas nainen😋

        Kiitti niin sinä myös😊 tällä hetkellä en valmis suhteeseen mut tälläinen sopii minulle hyvin saan nauttia sun kanssa ja fantasioida.. vielä reilu puolituntia töissä..


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Kuuma halukas nainen😋

        Jätkää lykästi tiedä vaikka pääset pukille


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti niin sinä myös😊 tällä hetkellä en valmis suhteeseen mut tälläinen sopii minulle hyvin saan nauttia sun kanssa ja fantasioida.. vielä reilu puolituntia töissä..

        Kun myös 👍 S postia voit laittaa. Minä lomalla


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Kun myös 👍 S postia voit laittaa. Minä lomalla

        Naikaa täällä runkailen kun luen viestejä


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Kun myös 👍 S postia voit laittaa. Minä lomalla

        😊😋😗😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        😊😋😗😊

        😋😛👅


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        😋😛👅

        Kotona olen😊 onko sulla kiire..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kotona olen😊 onko sulla kiire..

        Ei nyt ole. Myöhemmin meno


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ei nyt ole. Myöhemmin meno

        Tulin juuri suikusta..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tulin juuri suikusta..

        Nam. Puhdas nainen... 😛😋👅 Haluan 😙


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Nam. Puhdas nainen... 😛😋👅 Haluan 😙

        Joku toinenkin haluaa runkkailla kun rakastelemme..haluan sua😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joku toinenkin haluaa runkkailla kun rakastelemme..haluan sua😊

        Niin taitaa joo.. suudella sinua 🥰 tuntea alaston vartalo😋😘 maistaa 😛


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Niin taitaa joo.. suudella sinua 🥰 tuntea alaston vartalo😋😘 maistaa 😛

        Suutelen sua..olen alasti sängylläni..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suutelen sua..olen alasti sängylläni..

        Ihania suudelmia kielet leikkii. Olen myös alasti sängyssä..


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ihania suudelmia kielet leikkii. Olen myös alasti sängyssä..

        Ihanasti suutelet.. työnnän hitaasti käteni jalkojesi väliin..otan käteeni jäykän kalusi.


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ihania suudelmia kielet leikkii. Olen myös alasti sängyssä..

        Olen aivan märkä ja kiihottunut sinusta..😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihanasti suutelet.. työnnän hitaasti käteni jalkojesi väliin..otan käteeni jäykän kalusi.

        Puristaa hyväilee rintoja nännit kovana nam


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Puristaa hyväilee rintoja nännit kovana nam

        Aah tykkään.. pure vähän..halun kalusi suuhuni..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen aivan märkä ja kiihottunut sinusta..😊

        Olen kovana haluan sinua


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Olen kovana haluan sinua

        Laitan tyynyn lantion alle..helpompi tulla sisään.. vesi patja joustaa kun yhdyt..aah koha tulen..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laitan tyynyn lantion alle..helpompi tulla sisään.. vesi patja joustaa kun yhdyt..aah koha tulen..

        Ihana kuuma halukas... Saaja tekee hyvää nautin sinusta.. voisinpa kuulla sinut...😛😋


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Olen kovana haluan sinua

        Sorry😊 joku vieras auto tuli pihaani onneksi kuulin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sorry😊 joku vieras auto tuli pihaani onneksi kuulin

        🤫😯


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sorry😊 joku vieras auto tuli pihaani onneksi kuulin

        Eikös ovi lukossa


      • jor-kki kirjoitti:

        🤫😯

        Mulla meni kaupungille. Jos haluat myöhemmin tänään nii käy minulle😘 voit myös s postii laittaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sorry😊 joku vieras auto tuli pihaani onneksi kuulin

        Kotona olen 😙


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Kotona olen 😙

        Hei hoitajani😊 pahoittelen eilistä.. auto joka tuli pihaan oli nuohooja...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei hoitajani😊 pahoittelen eilistä.. auto joka tuli pihaan oli nuohooja...

        Hei. okeii. Musta mies kylään.. Mites tänään


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Hei. okeii. Musta mies kylään.. Mites tänään

        Haluaisitko🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko🤗

        No kyllä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko🤗

        Käyn salilla ja uimassa illalla olisi aikaa...


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Käyn salilla ja uimassa illalla olisi aikaa...

        Olet ihanan kiimanen😊 tykkään.. tulee vieraita illalla joten yöllä haluaisin.. saisin nauttia rauhassa.. voit kirjoitella tuhmiakin tykkään kiihottuneessa tilassa niistä..😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihanan kiimanen😊 tykkään.. tulee vieraita illalla joten yöllä haluaisin.. saisin nauttia rauhassa.. voit kirjoitella tuhmiakin tykkään kiihottuneessa tilassa niistä..😗

        Saat yöllä kyllä kyytiä 😛😋 sen kuvan voit s postiin😘


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Saat yöllä kyllä kyytiä 😛😋 sen kuvan voit s postiin😘

        Odotan innolla😊 myös tuhmia ja karskia otteita..uuh


      • Anonyymi kirjoitti:

        Odotan innolla😊 myös tuhmia ja karskia otteita..uuh

        Saat kyllä👍mihin aikaan noin olis pannu kuumana🤔🤔😁😘


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Saat kyllä👍mihin aikaan noin olis pannu kuumana🤔🤔😁😘

        Huomenta jor-kki😋 nais ystäväni jäivät illan istumisen ja muutaman viini lasin jälkeen yöksi..pannu kuumana koko yön.. nukkuvat vielä molemmat.. itse olen kahvilla lueskelen keskusteluja😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta jor-kki😋 nais ystäväni jäivät illan istumisen ja muutaman viini lasin jälkeen yöksi..pannu kuumana koko yön.. nukkuvat vielä molemmat.. itse olen kahvilla lueskelen keskusteluja😊

        Huomenta. Aamu kahvit juotu on täällä. Uutisten lukua. Pannuun voisi kuuman kovan pistää sykkimään😋


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Huomenta. Aamu kahvit juotu on täällä. Uutisten lukua. Pannuun voisi kuuman kovan pistää sykkimään😋

        Höpöliini nyt olisin valmis😋 vieraat poissa..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpöliini nyt olisin valmis😋 vieraat poissa..

        Oke. Minä myös valmiina halukkaana sinuun 😘😋


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Oke. Minä myös valmiina halukkaana sinuun 😘😋

        Samoin 😊 ota mut rajusti voit raiskata mut..mietin käyt kuntosalilla ja uimassa..olet hyvässä kunnossa..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin 😊 ota mut rajusti voit raiskata mut..mietin käyt kuntosalilla ja uimassa..olet hyvässä kunnossa..

        Tulen otan sinut😛 olen valmiiksi kovana. Tulen levitän painan karvaisen naaman pilluun nuolen puren huulia


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Tulen otan sinut😛 olen valmiiksi kovana. Tulen levitän painan karvaisen naaman pilluun nuolen puren huulia

        Ihana karvat hivelee huuliani aih..nuolet hyvin..nostin jallkani seinälle pystyyn ja sormeni syvällä..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana karvat hivelee huuliani aih..nuolet hyvin..nostin jallkani seinälle pystyyn ja sormeni syvällä..

        Kieli pillussa 😛 imee klit välillä😋 parta märkä pillusta 🤪


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Kieli pillussa 😛 imee klit välillä😋 parta märkä pillusta 🤪

        Aah.. olet ihana..halun kalusi suuhuni..rinnat kivi kovana..näkisitpä livenä..


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Kieli pillussa 😛 imee klit välillä😋 parta märkä pillusta 🤪

        Runkaatko jäykkää kaluasi..kerro minkälinen se on..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana karvat hivelee huuliani aih..nuolet hyvin..nostin jallkani seinälle pystyyn ja sormeni syvällä..

        Naisen ylös mehut valuu partaa pitkin.. tulen päälle ja työnnyn sisään aah... Alan panna rajusti.... Parasta valuu ..suutele ja maista omaa makua..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Runkaatko jäykkää kaluasi..kerro minkälinen se on..

        Olen kovana runkkaan ympärileikattua rasvattua iso terska osta kalua sinua ajattelen 😛😘


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Naisen ylös mehut valuu partaa pitkin.. tulen päälle ja työnnyn sisään aah... Alan panna rajusti.... Parasta valuu ..suutele ja maista omaa makua..

        Voi kulta😊 suutelen vähän kirpeä maku..ihanan kova kullisi aah lukean eiii nai lujempAA..ihAna uuh huudan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kulta😊 suutelen vähän kirpeä maku..ihanan kova kullisi aah lukean eiii nai lujempAA..ihAna uuh huudan..

        Kissani säihkähti huutoania meni keittiöön..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi kulta😊 suutelen vähän kirpeä maku..ihanan kova kullisi aah lukean eiii nai lujempAA..ihAna uuh huudan..

        Suutele maista pillun maku. Panen niin että pallit hakkaa peppua aah tekee hyvää. Puren huulta🤪😛


      • jor-kki kirjoitti:

        Suutele maista pillun maku. Panen niin että pallit hakkaa peppua aah tekee hyvää. Puren huulta🤪😛

        Tunnen miten pillu puristaa ai että hyvää. Runkkaan rasvattua kovaa kalua alasti sängyssä. Se sykkii limaa valuu


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Tunnen miten pillu puristaa ai että hyvää. Runkkaan rasvattua kovaa kalua alasti sängyssä. Se sykkii limaa valuu

        Aah pilluni tykkää kun nait ihanaa..lima valuu sisääni..ei tuulen tulen taas..uuh eiik olet ihanaane pane rakkas eeii apua...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aah pilluni tykkää kun nait ihanaa..lima valuu sisääni..ei tuulen tulen taas..uuh eiik olet ihanaane pane rakkas eeii apua...

        Tunnet miten kalu sinun pillussa menee... Käännän sinut tulen taakse... Mikä perse nam maistaa....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aah pilluni tykkää kun nait ihanaa..lima valuu sisääni..ei tuulen tulen taas..uuh eiik olet ihanaane pane rakkas eeii apua...

        Ihana kuuma halukas olet😘😍😋 kuuluisimpia ja näkisin sinut 😛😘


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Tunnet miten kalu sinun pillussa menee... Käännän sinut tulen taakse... Mikä perse nam maistaa....

        Tunnen myös olen aivan auki..tulet taakseni laitan tyynyt lantion alle ja pääni roikkuu sänggyn raunalla..mieli asentoni uh..työnnnyt hiljaa sisääni odtan kohta panet täysillä..eeh ihanaai mua nussi.. puhu ruumia..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen myös olen aivan auki..tulet taakseni laitan tyynyt lantion alle ja pääni roikkuu sänggyn raunalla..mieli asentoni uh..työnnnyt hiljaa sisääni odtan kohta panet täysillä..eeh ihanaai mua nussi.. puhu ruumia..

        Ai miten hyvältä tuntuu painaa sisään aah. Otan pepusta kiinni alan nussia sun märkää halukasta pillua mikä saa sitä mitä haluaa... Pallit hakkaa kun nussin sinua vittuun... Ai mikä vittu aah


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ai miten hyvältä tuntuu painaa sisään aah. Otan pepusta kiinni alan nussia sun märkää halukasta pillua mikä saa sitä mitä haluaa... Pallit hakkaa kun nussin sinua vittuun... Ai mikä vittu aah

        Eei halaa just sun kullia ash tulen taas..tunnen palllisi..eei olet löyytö....nusii lujaa aih olen aivan poikki..tätä menoa mun on pakkoo saada sua oikeesti.. nyt mentävä suikuuun ja laittaa koti kuntoon kulta.. halun sua illalla jos jaksat..kiitos olin tän tarpeessa..olen ihastunut sinuun senkin löytä😋😗😍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eei halaa just sun kullia ash tulen taas..tunnen palllisi..eei olet löyytö....nusii lujaa aih olen aivan poikki..tätä menoa mun on pakkoo saada sua oikeesti.. nyt mentävä suikuuun ja laittaa koti kuntoon kulta.. halun sua illalla jos jaksat..kiitos olin tän tarpeessa..olen ihastunut sinuun senkin löytä😋😗😍

        Ai ihana olet. Minä aina valmis jos nainen haluaa😘😋😍


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ihana kuuma halukas olet😘😍😋 kuuluisimpia ja näkisin sinut 😛😘

        Eroni jälkeen en ole taillut miehiä mutta nyt sinä saat minut haluamaan.sun muuten lahden ja oriimattilan väli maastossa..


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ai miten hyvältä tuntuu painaa sisään aah. Otan pepusta kiinni alan nussia sun märkää halukasta pillua mikä saa sitä mitä haluaa... Pallit hakkaa kun nussin sinua vittuun... Ai mikä vittu aah

        Sory😊 kirjoitus virheitä en pystynyt kirjoittaa..viläkin tärisen..aivan upea aamu😋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sory😊 kirjoitus virheitä en pystynyt kirjoittaa..viläkin tärisen..aivan upea aamu😋

        Joo tulee kirj virheitä kun hyvää tekee ja samalla kirjoittaa 😋 ja vielä sanoja Puh muuttaa kirjoittaessa.🤔🤪 Kiva jos pidit ja nautit. Ei voi aluksi tietää mistä toinen pitää 🤔😋😘


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Joo tulee kirj virheitä kun hyvää tekee ja samalla kirjoittaa 😋 ja vielä sanoja Puh muuttaa kirjoittaessa.🤔🤪 Kiva jos pidit ja nautit. Ei voi aluksi tietää mistä toinen pitää 🤔😋😘

        Niin tekee😉😊 nautin kun olet suora..tykkän kun mies ottaa rajusti ja puhuu tosi rumasti kun laukean.. ex mieheni oli liian kiltti yhdynnässä ja ujo..toivottavasti laukesit..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin tekee😉😊 nautin kun olet suora..tykkän kun mies ottaa rajusti ja puhuu tosi rumasti kun laukean.. ex mieheni oli liian kiltti yhdynnässä ja ujo..toivottavasti laukesit..

        Kaikkea voi kokeilla toisen ehdoilla😛🤪🤔😘 Kun tietää mistä toinen kiihottuu ja nauttii niin sex paranee. Joo ei pimeässä peiton alla hommista mitään tule🤔🤭😯😀😆Tai tulee ainakin lämmin😆 Ihan näin julkisesti en kaikkea kuumimpia juttuja haluaisi kertoa 🤭


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Kaikkea voi kokeilla toisen ehdoilla😛🤪🤔😘 Kun tietää mistä toinen kiihottuu ja nauttii niin sex paranee. Joo ei pimeässä peiton alla hommista mitään tule🤔🤭😯😀😆Tai tulee ainakin lämmin😆 Ihan näin julkisesti en kaikkea kuumimpia juttuja haluaisi kertoa 🤭

        😋😍 miksi ei.. voimme rohkaista ihmisiä nauttimaan seksistä ja fantasioimaan rohkeammin..keskustelemaan kumpanin kanssa..monen seksi saisi uuden ulottuvuuden parempaan nautintoon.. nyt kauppaan pieni puna poski päissä..kiitos sinun😋


      • Anonyymi kirjoitti:

        😋😍 miksi ei.. voimme rohkaista ihmisiä nauttimaan seksistä ja fantasioimaan rohkeammin..keskustelemaan kumpanin kanssa..monen seksi saisi uuden ulottuvuuden parempaan nautintoon.. nyt kauppaan pieni puna poski päissä..kiitos sinun😋

        Minä lenkille🚶👣 Ja suihkuun kun ei enää tiet jäässä. Voi kyllä nauttia ja fantasioida täälläkin😘😋 Privana kiihottaa ja sopia aika koska😋😛😍


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Minä lenkille🚶👣 Ja suihkuun kun ei enää tiet jäässä. Voi kyllä nauttia ja fantasioida täälläkin😘😋 Privana kiihottaa ja sopia aika koska😋😛😍

        Olen Lahden keskustassa autossa😊 kuntoileva enerkinen mies..missä päin asut? Aluksi en uskonut että olisin näin nopeesti valmis..olen aivan sähköä täysi nytkin autossa..milloin sulle sopisi..oikeesti tekee mieli kunnolla miestä😊.. tajusin vasta nyt sinulla ympäri leikattu..ja iso terska..aivan ihana😋😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen Lahden keskustassa autossa😊 kuntoileva enerkinen mies..missä päin asut? Aluksi en uskonut että olisin näin nopeesti valmis..olen aivan sähköä täysi nytkin autossa..milloin sulle sopisi..oikeesti tekee mieli kunnolla miestä😊.. tajusin vasta nyt sinulla ympäri leikattu..ja iso terska..aivan ihana😋😊

        Välimatkaa on jonkin verran 😯😙 Autossa kiva leikkiä joku voi nähdä leikin... Katsoa


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Välimatkaa on jonkin verran 😯😙 Autossa kiva leikkiä joku voi nähdä leikin... Katsoa

        Runkaatko juuri nyt..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Runkaatko juuri nyt..

        Haluatko nauttii


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Haluatko nauttii

        Ajoin huoltsikan parkkiin.. onneksi hame päälläni ja laukussa pieni sauva..voisin nauttia uudestaan..😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ajoin huoltsikan parkkiin.. onneksi hame päälläni ja laukussa pieni sauva..voisin nauttia uudestaan..😊

        Haluan rinnat paljaaksi, hyvällä imee nännejä vähän purra ihoo nam... Koskettaa kuumaa


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Haluan rinnat paljaaksi, hyvällä imee nännejä vähän purra ihoo nam... Koskettaa kuumaa

        Aih kulta ota nänni suuhun..aai laitoin sauvan vakooni..selkänojan melkein makuu asentoon..joku voi nähdä aika paljon ihmisiä liikkeellä..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aih kulta ota nänni suuhun..aai laitoin sauvan vakooni..selkänojan melkein makuu asentoon..joku voi nähdä aika paljon ihmisiä liikkeellä..

        Imen rintoja ihanat kovat nam😋😛 pillua hyväilee laitan sormea sisään olet märkä🤫🤭😀 Haluan että nautit 😍 ihmisiä ohi kävelee eivät huomaa sinun paljaita rintoja


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Imen rintoja ihanat kovat nam😋😛 pillua hyväilee laitan sormea sisään olet märkä🤫🤭😀 Haluan että nautit 😍 ihmisiä ohi kävelee eivät huomaa sinun paljaita rintoja

        Kulta mä tulen..olet uskomaton..pakko nostaa jalkoja että sauva pääse kunnolla liikkuu..


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Imen rintoja ihanat kovat nam😋😛 pillua hyväilee laitan sormea sisään olet märkä🤫🤭😀 Haluan että nautit 😍 ihmisiä ohi kävelee eivät huomaa sinun paljaita rintoja

        Paketti auto tuli viereen parkkiin... mies katsoo suoraan autooni ja hymyilee..lopetanko..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kulta mä tulen..olet uskomaton..pakko nostaa jalkoja että sauva pääse kunnolla liikkuu..

        Nännit pian tippuu ovat niin kovana suutelee imee niitä... Olet niin märkä laitan lisää sormia märkään vittuun valuu voihkit panen sormilla vittua halukasta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paketti auto tuli viereen parkkiin... mies katsoo suoraan autooni ja hymyilee..lopetanko..

        No et nauti vaan rauhassa


      • jor-kki kirjoitti:

        No et nauti vaan rauhassa

        Runkkaan täällä, voi voi kun olisin siellä sinun kanssa


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Nännit pian tippuu ovat niin kovana suutelee imee niitä... Olet niin märkä laitan lisää sormia märkään vittuun valuu voihkit panen sormilla vittua halukasta

        Ihana kun sanot vittu..aah laukean en voi lopettaa..mies näytti peukkua alkoi runkata varmaan..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kun sanot vittu..aah laukean en voi lopettaa..mies näytti peukkua alkoi runkata varmaan..

        Sun vittu halua kyrpää sisäänsä se tulee sitä saamaan...


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Nännit pian tippuu ovat niin kovana suutelee imee niitä... Olet niin märkä laitan lisää sormia märkään vittuun valuu voihkit panen sormilla vittua halukasta

        Vedin hameen aivan ylös.kaveri näkee nyt pilluni ja sauvan siellä..liian myöhäistä nyt lopettaa..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vedin hameen aivan ylös.kaveri näkee nyt pilluni ja sauvan siellä..liian myöhäistä nyt lopettaa..

        Anna mennä ja nauti.... Ihana olet😍😋😛 voisinpa kuulla sinut. Olen niin kovana kalu valuttaa kiimaa


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        No et nauti vaan rauhassa

        Aah nain sauvalla.. tärisen..mies runkaa täysillä autossaan.. laittoi lento sjuukon..eei ihana tulen..huudan 😊


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Sun vittu halua kyrpää sisäänsä se tulee sitä saamaan...

        Eei tiedän haluu sun kyrpää kunnollasaat pannamiten halut..mies näytti voiko tulla autoonni mukaan..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aah nain sauvalla.. tärisen..mies runkaa täysillä autossaan.. laittoi lento sjuukon..eei ihana tulen..huudan 😊

        Ooh miten hyvää tekee aah. Kalu sykkii. Ihana kuuma märkä vittuinen nainen😍😋😛 nam.


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Sun vittu halua kyrpää sisäänsä se tulee sitä saamaan...

        Pakko lopettaa toi mies tulee hulluksi..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pakko lopettaa toi mies tulee hulluksi..

        Niin varmaan tulee tuollaisesta naisesta😍😋😛ihana olet 😍


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ooh miten hyvää tekee aah. Kalu sykkii. Ihana kuuma märkä vittuinen nainen😍😋😛 nam.

        Voih miten puhut..tulen vielä sulle nain sauvalla samalla.. ihsnaa eeei uuh


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voih miten puhut..tulen vielä sulle nain sauvalla samalla.. ihsnaa eeei uuh

        Ihana😋😍😛 haluan sinua😘😋😛


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voih miten puhut..tulen vielä sulle nain sauvalla samalla.. ihsnaa eeei uuh

        Miten meni🤔 saitko vielä🤔😘 kotiin pillu paljaana ajoit? Voit Tex tai Whatsapp 0465881970


      • jor-kki kirjoitti:

        Ihana😋😍😛 haluan sinua😘😋😛

        Vieläkö tänään nautiskellaan??


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Vieläkö tänään nautiskellaan??

        Oletko kuulolla😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kuulolla😊

        Kyllä olen😘


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Kyllä olen😘

        Nussi mua vielä😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nussi mua vielä😊

        Oke kuuma nainen 😛😋😍 mites kaupungilla loppu meni🤔


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Oke kuuma nainen 😛😋😍 mites kaupungilla loppu meni🤔

        Kävin pesulla huoltsikan vessassa ja menin markettiin soppailee.. tää kaveri oli mikkelistä kone asentaja..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kävin pesulla huoltsikan vessassa ja menin markettiin soppailee.. tää kaveri oli mikkelistä kone asentaja..

        Tuliko sun sutoon


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Oke kuuma nainen 😛😋😍 mites kaupungilla loppu meni🤔

        Laitoin joulu valoja ulos ja sisälle myös ..


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Tuliko sun sutoon

        Nyt en ymmärrä..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt en ymmärrä..

        Mistä tiedät mistä oli ja mitä tekee


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Mistä tiedät mistä oli ja mitä tekee

        Laittoi käynti kortin tuulilasiin kun lähti pois..


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Mistä tiedät mistä oli ja mitä tekee

        Älä välitä en ota yhteyttä..vähän nolottaa nyt..olin niiin kiihottunut susta en voinut lopettaa😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laittoi käynti kortin tuulilasiin kun lähti pois..

        Okei. Että mistä tiedot ihmettelin🤔 Tapahtuiko vielä jotain viestien jälkeen🤔 Ei jouluvaloja vielä meillä. Viimeistään itsenäisyyspäivänä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä välitä en ota yhteyttä..vähän nolottaa nyt..olin niiin kiihottunut susta en voinut lopettaa😊

        Se vaan hyvä että kuumana halukkaana😍😘 Ihana olet😍😛😋 Haluan sinua😛


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Okei. Että mistä tiedot ihmettelin🤔 Tapahtuiko vielä jotain viestien jälkeen🤔 Ei jouluvaloja vielä meillä. Viimeistään itsenäisyyspäivänä.

        Kulta ei tapahtunut😊tuli toinen auto parkkiin oli pakko lopettaa..


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Okei. Että mistä tiedot ihmettelin🤔 Tapahtuiko vielä jotain viestien jälkeen🤔 Ei jouluvaloja vielä meillä. Viimeistään itsenäisyyspäivänä.

        Ihanaa olet vähän musta sukkainen..taidat tykätä musta😋😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa olet vähän musta sukkainen..taidat tykätä musta😋😗

        🤭🤫😋


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Se vaan hyvä että kuumana halukkaana😍😘 Ihana olet😍😛😋 Haluan sinua😛

        Niin minäkin sua..sormeni huulilla ja odotan että otat mut..😋


      • Anonyymi

        Ihana..painan sun päätä alas.


      • Anonyymi

        Nuole kulta..aah levitä kunnolla..puhu tosi tuhmia tykkään..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nuole kulta..aah levitä kunnolla..puhu tosi tuhmia tykkään..

        Mun kyrpä kovana täällä.. runkkaan


      • Anonyymi

        Aih vittuni tykkää sun käsittelystä ja haluaa sun iso terskaisen kuumana sisään..uhh miten ihanaa..olen aivan kiimassa taas..


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Mun kyrpä kovana täällä.. runkkaan

        Ihana kun runkaat ja laukeat kanssani..otan sun kyrvän äsien väliin runkaan hitaasti ja kieleni vaeltaa terskan ympärillä samalla puristelen hellästi pallejasi..aah kun saisin livenä😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kun runkaat ja laukeat kanssani..otan sun kyrvän äsien väliin runkaan hitaasti ja kieleni vaeltaa terskan ympärillä samalla puristelen hellästi pallejasi..aah kun saisin livenä😊

        Ai perke kun tekee hyvää... Valuu kiima limaa kyrvästä


      • Anonyymi

        Levitän jalkani ja nostan sun hartioiten päälle..ihana kyrpä lämmin..odota nyt huulilla..työnny sisääni..ash laukean eei ihanaa.. nussi mut kunnolla..nussi kulta eei ihanaa..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Levitän jalkani ja nostan sun hartioiten päälle..ihana kyrpä lämmin..odota nyt huulilla..työnny sisääni..ash laukean eei ihanaa.. nussi mut kunnolla..nussi kulta eei ihanaa..

        Ai ai kun ihana vittu imee puristaa mun kyrpää aah tekee hyvää.. painan kyrpää sun halukkaasern vittuun se saa mitä se halusikin . Ottaa nännit sormiin puristaa


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ai perke kun tekee hyvää... Valuu kiima limaa kyrvästä

        Upeeta kun tykkäät..nuolen kiima tipat pois😊 milloin pääsisit luokseni saatais naida viikon loppu..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Upeeta kun tykkäät..nuolen kiima tipat pois😊 milloin pääsisit luokseni saatais naida viikon loppu..

        Tykkään tykkään kyllä..Suunnitellaan. haluan sinua 😘 Ihana olet


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Tykkään tykkään kyllä..Suunnitellaan. haluan sinua 😘 Ihana olet

        Kulta ei kiirettä.. nautin tästä toden teolla..toivottavasti saan pitää sut😊 nyt pakko käydä pesee pimpukka ja alkaa nukkuu..hyvää yötä😋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kulta ei kiirettä.. nautin tästä toden teolla..toivottavasti saan pitää sut😊 nyt pakko käydä pesee pimpukka ja alkaa nukkuu..hyvää yötä😋

        Halua sinut myös pitää.😛😋😍 Livenä nähdä😙 Mulle voit kyllä s. Posti tai Puh viestii laittaa. Ihana olet man😛😋😘


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ai ai kun ihana vittu imee puristaa mun kyrpää aah tekee hyvää.. painan kyrpää sun halukkaasern vittuun se saa mitä se halusikin . Ottaa nännit sormiin puristaa

        Tää viesti tuli nyt😊 kulta paina.. vittuni on halunnut sun kyrpää..eei oo totta saat laukee mut taas.. laukes sisääni kulta..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tää viesti tuli nyt😊 kulta paina.. vittuni on halunnut sun kyrpää..eei oo totta saat laukee mut taas.. laukes sisääni kulta..

        Tekee hyvää haluan halua sun vittua aah ihana kuuma halukas nainen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tää viesti tuli nyt😊 kulta paina.. vittuni on halunnut sun kyrpää..eei oo totta saat laukee mut taas.. laukes sisääni kulta..

        Pane vittuun kyrvällä pallit hakkaa voi kun hyvää tekee uuh😛


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Pane vittuun kyrvällä pallit hakkaa voi kun hyvää tekee uuh😛

        Kiitti elisestä😋 ihanan rento olotila sain ainakin kymmenen kertaa..ihonikin niin sileä ja alapääni kimmoisan pehmyt..kavhveella kissan kans😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti elisestä😋 ihanan rento olotila sain ainakin kymmenen kertaa..ihonikin niin sileä ja alapääni kimmoisan pehmyt..kavhveella kissan kans😊

        😘Hyvä että nautit ja sait hyvän olon.😋👍 Silloin pitää nautiskella kun on mieli sellainen ja halu😙😋😛 Kahvit myös täällä.😀


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Niin taitaa joo.. suudella sinua 🥰 tuntea alaston vartalo😋😘 maistaa 😛

        Kyrpä pystyssä runkkailen kun luen viestejänne😎


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        😘Hyvä että nautit ja sait hyvän olon.😋👍 Silloin pitää nautiskella kun on mieli sellainen ja halu😙😋😛 Kahvit myös täällä.😀

        Tulit ajatuksiini😗 kiva kun toisetkin nauttii..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tulit ajatuksiini😗 kiva kun toisetkin nauttii..

        Ai mikäs sai minut mieleen.😙🤔 On joo kiva ku toisetkin meistä saa hyvän olon 😙


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ai mikäs sai minut mieleen.😙🤔 On joo kiva ku toisetkin meistä saa hyvän olon 😙

        Joteskin niin raukean saaneen olo..😊osaat ottaa mut täällä niin hyvin😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joteskin niin raukean saaneen olo..😊osaat ottaa mut täällä niin hyvin😊

        Hyvä juttu on olen sinulle antanut hyvää👍😀😛 Haluatko tänään😘


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Hyvä juttu on olen sinulle antanut hyvää👍😀😛 Haluatko tänään😘

        Lähden kohta ratsastamaan.. voisin haluta muuten heti😗 myöhemmin illalla..fantasioin varmaan hevosen seljässä että ratsastan sun kalulla..😋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lähden kohta ratsastamaan.. voisin haluta muuten heti😗 myöhemmin illalla..fantasioin varmaan hevosen seljässä että ratsastan sun kalulla..😋

        Mullakin joitain hommia tehtävänä täs iltapäivällä. Illalla kyllä käy😘😋👍 Ai saisit kyllä minulla ratsastaa vaik heti😛😋


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Mullakin joitain hommia tehtävänä täs iltapäivällä. Illalla kyllä käy😘😋👍 Ai saisit kyllä minulla ratsastaa vaik heti😛😋

        Tekis kyllä mieli😊 iso terskasi kun työntyisi sisääni..ai että.. mut nyt lähden just.. suukkoja terskalle..😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tekis kyllä mieli😊 iso terskasi kun työntyisi sisääni..ai että.. mut nyt lähden just.. suukkoja terskalle..😗

        Ai ai nam😋😛😍 Suutelee puristaa pepusta😋😛😍


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ai ai nam😋😛😍 Suutelee puristaa pepusta😋😛😍

        Huomenta😊 nukahdin illalla kuun tulin tallilta..kuis menee..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta😊 nukahdin illalla kuun tulin tallilta..kuis menee..

        Moi. Takan ja saunan illalla lämmitin😀 Halipula🤭


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Moi. Takan ja saunan illalla lämmitin😀 Halipula🤭

        Aika romanttiista😋 miten saatais halipula korvattua..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulit ajatuksiini😗 kiva kun toisetkin nauttii..

        Runkaan just. Rakastelkaa niin saan mällit lentää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika romanttiista😋 miten saatais halipula korvattua..

        Saunassa hyvä olla pitkään kun ei liian kuumaksi lämmitä😀 Jaa meillähän saisi🤔 olisko sulla jotain 🙄


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Saunassa hyvä olla pitkään kun ei liian kuumaksi lämmitä😀 Jaa meillähän saisi🤔 olisko sulla jotain 🙄

        Olen kotona etä päivä..joku seuraaja esitti toiveen😋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen kotona etä päivä..joku seuraaja esitti toiveen😋

        Oke🤭 Haluan ja voin sinua rakastella nyt😋😛. Nyt voin iltapäivällä huomii. Illalla taas voin


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Oke🤭 Haluan ja voin sinua rakastella nyt😋😛. Nyt voin iltapäivällä huomii. Illalla taas voin

        Sopii😋 riisuun vaatteeni ja otan leluni..laitan muutaman tuoksu kynttilän palaa..


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Oke🤭 Haluan ja voin sinua rakastella nyt😋😛. Nyt voin iltapäivällä huomii. Illalla taas voin

        Pane kunnolla nainen oikea kiima pillu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sopii😋 riisuun vaatteeni ja otan leluni..laitan muutaman tuoksu kynttilän palaa..

        Ai romanttista😋😍 Minä myös alasti liukkaria mukaan... Ajattelen sinua siellä pillu halukkaana reidet auki😋😛😍👅


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ai romanttista😋😍 Minä myös alasti liukkaria mukaan... Ajattelen sinua siellä pillu halukkaana reidet auki😋😛😍👅

        Reidet on auki..kaveri nimitti kiiima pilluksi..ota mut rumasti.😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Reidet on auki..kaveri nimitti kiiima pilluksi..ota mut rumasti.😊

        Ihana kiimapillu olet. Olen jo kyrpä kovana nostan jalkasi olkapäille ihana vittu odottaa kovaa kyrpää sisään😋😛


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ihana kiimapillu olet. Olen jo kyrpä kovana nostan jalkasi olkapäille ihana vittu odottaa kovaa kyrpää sisään😋😛

        Ihanaa vittuni aivan tulessa..aih tekee hyvää työn välissä saada sua..sauvan työnsin kokonaan..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa vittuni aivan tulessa..aih tekee hyvää työn välissä saada sua..sauvan työnsin kokonaan..

        Työnnän kyrpää sun kuumaan kiima vittuun.. aah tekee hyvää perele mikä nainen panen vittua pallit hakkaa peppua 😛😍😁🤪


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Työnnän kyrpää sun kuumaan kiima vittuun.. aah tekee hyvää perele mikä nainen panen vittua pallit hakkaa peppua 😛😍😁🤪

        Aah ihanaa kun panet lujaa..tunnen pallisi kun paukutat..eeh aih laukean ijhanaa orgasmi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aah ihanaa kun panet lujaa..tunnen pallisi kun paukutat..eeh aih laukean ijhanaa orgasmi.

        Ooh tunnen miten vittu puristaa panen sinua kovaa katson miten nautit rinnat heiluu nännit kovana


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Työnnän kyrpää sun kuumaan kiima vittuun.. aah tekee hyvää perele mikä nainen panen vittua pallit hakkaa peppua 😛😍😁🤪

        Vittu mikä panokone mällit tuli het


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ooh tunnen miten vittu puristaa panen sinua kovaa katson miten nautit rinnat heiluu nännit kovana

        Ihana.. nautin kun katsot kiima silmilläsi..eeh kulta tulen taasss...😋 olet viienyt mut mukanasi..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana.. nautin kun katsot kiima silmilläsi..eeh kulta tulen taasss...😋 olet viienyt mut mukanasi..

        Katson nautin siitä miten nautit ja saat. Kyrpä pillussa nusii kovaa nautin sinusta kulta 😋😛👅


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Katson nautin siitä miten nautit ja saat. Kyrpä pillussa nusii kovaa nautin sinusta kulta 😋😛👅

        Kulta olet kuin huumetta minulle..olen nauttinut enemmän kuin liittoni aikana koskasn.. tuli työ puhelu..pitää soittaa takasin kun hengitys tasaantuu..😋 haluan illalla lisää saunan jälkeen jos sopiii..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kulta olet kuin huumetta minulle..olen nauttinut enemmän kuin liittoni aikana koskasn.. tuli työ puhelu..pitää soittaa takasin kun hengitys tasaantuu..😋 haluan illalla lisää saunan jälkeen jos sopiii..

        Ihana olet😋😍 Sinua haluan koska vain rakastella 😘


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ihana olet😋😍 Sinua haluan koska vain rakastella 😘

        Niin sinäk😊 kerroin parhaalle ystävälleni meidän jutusta..hän oli aivan ihmeissään..laittoi juuri viestiä oli seurannut yhdyntäämme täällä..kehui sua..hyväksi rakastajaksi..oli iloinen puolesani että olen päässyt yli erosta..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin sinäk😊 kerroin parhaalle ystävälleni meidän jutusta..hän oli aivan ihmeissään..laittoi juuri viestiä oli seurannut yhdyntäämme täällä..kehui sua..hyväksi rakastajaksi..oli iloinen puolesani että olen päässyt yli erosta..

        🤭😁😍 Elämässä mentävä eteen päin👍😁 Illalla rakas rakastellaan nauttien 😍😋👅 Sinuun helppo saada yhteys😋 Yhteys ei ihan helposti löydy vuosienkaan yhteisolon aikana🤔


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        🤭😁😍 Elämässä mentävä eteen päin👍😁 Illalla rakas rakastellaan nauttien 😍😋👅 Sinuun helppo saada yhteys😋 Yhteys ei ihan helposti löydy vuosienkaan yhteisolon aikana🤔

        Kulta ihana viesti😋 oletko missä nyt?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kulta ihana viesti😋 oletko missä nyt?

        Olen autossa


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Olen autossa

        Pystytkö pysähty 10 min..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pystytkö pysähty 10 min..

        Okei onnistu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pystytkö pysähty 10 min..

        Olen. Park


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Okei onnistu

        En jaksa odottaa iltaan saakka.. panisitko mua takaa päin..aivan hirvittävät halut..😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        En jaksa odottaa iltaan saakka.. panisitko mua takaa päin..aivan hirvittävät halut..😊

        Tunti olisin sitä valmis panemaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        En jaksa odottaa iltaan saakka.. panisitko mua takaa päin..aivan hirvittävät halut..😊

        Haluaisin kyllä heti😛😍 mut odota tunti


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Tunti olisin sitä valmis panemaan

        15.30 tulee työ kaveri käymään työ asioissa..mun täytyy odottaa il😊


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Haluaisin kyllä heti😛😍 mut odota tunti

        Aja varoen😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aja varoen😗

        Kotona. Syöty. Takassa tuli😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aja varoen😗

        vieläkö nyt illalla?? Haluaisin...


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        vieläkö nyt illalla?? Haluaisin...

        Huomenta aarteeni 😊heräsin juuri..kävin tekee yö vuoron yli määräisenä..tuurasin sairaslomalla olevaa..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta aarteeni 😊heräsin juuri..kävin tekee yö vuoron yli määräisenä..tuurasin sairaslomalla olevaa..

        Huomenta ihanainen..Minä jo monta tuntia valveilla jo aamulla kaupungilla kävin


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Huomenta ihanainen..Minä jo monta tuntia valveilla jo aamulla kaupungilla kävin

        Mitä puuhaat parhaillaan..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä puuhaat parhaillaan..

        En oik mitään. Uutiset luettu, salille myöhemmin. Sinä??


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        En oik mitään. Uutiset luettu, salille myöhemmin. Sinä??

        Kuuntelen hyvää musiikki ja kynttilät palamassa..juon kahvia ehkä vähän fantasioin sinusta😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuuntelen hyvää musiikki ja kynttilät palamassa..juon kahvia ehkä vähän fantasioin sinusta😗

        Musiikkia myös, ei valoja hämärää ei oikei päivä tuo valoa. Ai vähän minua..


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Musiikkia myös, ei valoja hämärää ei oikei päivä tuo valoa. Ai vähän minua..

        Heräsithän sä😊 haluaisin sua..eilen aivan hirvittävät halut..sory kun ruinasin..


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Musiikkia myös, ei valoja hämärää ei oikei päivä tuo valoa. Ai vähän minua..

        Täällä taas runkulla vedä viikseen kun muija kiimassa taas


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heräsithän sä😊 haluaisin sua..eilen aivan hirvittävät halut..sory kun ruinasin..

        Sinua aina koska vain... Saat ruinata... haluta ihana olet...
        Kiihkeästi suutelee kieltä puristaa syliin olen odottanut sinua...


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Sinua aina koska vain... Saat ruinata... haluta ihana olet...
        Kiihkeästi suutelee kieltä puristaa syliin olen odottanut sinua...

        Meillä vaki seuraaja näköjään..odota laitan pedin ja lelut valmiiksi..😋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meillä vaki seuraaja näköjään..odota laitan pedin ja lelut valmiiksi..😋

        Minä on. Minä sänkyyn ja liukkaria😋😛


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Minä on. Minä sänkyyn ja liukkaria😋😛

        Ollen sängyssä..sido mut ota rajusti..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ollen sängyssä..sido mut ota rajusti..

        Nam😛😋 Sidon sinut X asentoon jalat levälleen oi vittu auki halukkaana👅 Nännit kova otan nännin hampaisiin nam 😋😍


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Nam😛😋 Sidon sinut X asentoon jalat levälleen oi vittu auki halukkaana👅 Nännit kova otan nännin hampaisiin nam 😋😍

        Ihana😊 kun sanot vittu...nännit tykkää kun pureskelet.. katson kun reenattu vartalosi jännittynyt ja valms..aah ei tulen hulluksi sinusta..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana😊 kun sanot vittu...nännit tykkää kun pureskelet.. katson kun reenattu vartalosi jännittynyt ja valms..aah ei tulen hulluksi sinusta..

        Nännejä imee puraisee nipistää 😛😁 ne niin kovina😛 en voi odottaa 😯 kyrpä sykkii kovana tulen päälle katson ruskeilla silmillä sinuun tunnet kyrvän vitulla pian saat kyrpää😁👅😋


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Nännejä imee puraisee nipistää 😛😁 ne niin kovina😛 en voi odottaa 😯 kyrpä sykkii kovana tulen päälle katson ruskeilla silmillä sinuun tunnet kyrvän vitulla pian saat kyrpää😁👅😋

        Ihanat silmät..katsot syvälle silmiini jopa pelottavan kiimaisena..mutta olen sidottuna en voi muuta kuin odottaa mitä tteet..tunnen terkasi huulilla..eeei kyrpäsi vamis painuu vittunii..aaaah tulee.. tärisen ihanaa apua rhäjähdän..


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Nännejä imee puraisee nipistää 😛😁 ne niin kovina😛 en voi odottaa 😯 kyrpä sykkii kovana tulen päälle katson ruskeilla silmillä sinuun tunnet kyrvän vitulla pian saat kyrpää😁👅😋

        Hienoa rukata kansanne pane narttua suuhun kunnolla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihanat silmät..katsot syvälle silmiini jopa pelottavan kiimaisena..mutta olen sidottuna en voi muuta kuin odottaa mitä tteet..tunnen terkasi huulilla..eeei kyrpäsi vamis painuu vittunii..aaaah tulee.. tärisen ihanaa apua rhäjähdän..

        Katson sinuun kun painan sisään👅😋 ihana vittu😛 pidän vähän aikaa painollaan tunnen vitun piristelevan. EV kestä alan panna sinua katson miten nautit👅😋 panen pallit hakkaa puraisee rintaa ime kovaa nänii ai kun tekee hyvää


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Katson sinuun kun painan sisään👅😋 ihana vittu😛 pidän vähän aikaa painollaan tunnen vitun piristelevan. EV kestä alan panna sinua katson miten nautit👅😋 panen pallit hakkaa puraisee rintaa ime kovaa nänii ai kun tekee hyvää

        Aihh olrt uskomton..näkisitpä mut nyt..nautin pilluni ruiskii aivan märkä peti..nussi kunnolla mua.Eei tulée..voi rakas tekkee niin hhyvää..


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Katson sinuun kun painan sisään👅😋 ihana vittu😛 pidän vähän aikaa painollaan tunnen vitun piristelevan. EV kestä alan panna sinua katson miten nautit👅😋 panen pallit hakkaa puraisee rintaa ime kovaa nänii ai kun tekee hyvää

        Tehkää video yhdessä laittakaa levitykseen. Mällit lensi kunnolla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aihh olrt uskomton..näkisitpä mut nyt..nautin pilluni ruiskii aivan märkä peti..nussi kunnolla mua.Eei tulée..voi rakas tekkee niin hhyvää..

        Panen vittua puristaa aah puree rintoja tunnen miten ruiskit vittu lypsää kyrpää haluaisin sinut nähdä kuulla.... 😛👅 Tekee nii hyvää kalu valuttaa kiimaa


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Panen vittua puristaa aah puree rintoja tunnen miten ruiskit vittu lypsää kyrpää haluaisin sinut nähdä kuulla.... 😛👅 Tekee nii hyvää kalu valuttaa kiimaa

        Kulta laukea sisääni..en pese koko päivänä sun nesteitä poi😊😗 vittuni aivan turvonnut..huùu miten ihna kyrpää sulla😋olen aivan puhki orgasmeista..aivan hullua..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kulta laukea sisääni..en pese koko päivänä sun nesteitä poi😊😗 vittuni aivan turvonnut..huùu miten ihna kyrpää sulla😋olen aivan puhki orgasmeista..aivan hullua..

        Panen vittua tunnet miten kyrpä turpoaa sykkii katson sinua näet miten nautin sinun vitun nussimisesta aah perkele kun tekee hyvää pian saan


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Panen vittua puristaa aah puree rintoja tunnen miten ruiskit vittu lypsää kyrpää haluaisin sinut nähdä kuulla.... 😛👅 Tekee nii hyvää kalu valuttaa kiimaa

        Kiitos kulta😊 mun pitää nyt lopettaa..printaan uudet työ vuoro listat..😗


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Panen vittua tunnet miten kyrpä turpoaa sykkii katson sinua näet miten nautin sinun vitun nussimisesta aah perkele kun tekee hyvää pian saan

        Pakko jatkaa vähänaikaa..kunnes laukeat..suutele mua.. tunnen kuinka kyrpäsi viimeisillään.. anna tulla aah tulee taas..eei nussi ja laukea nyt..😗😗😗😗😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pakko jatkaa vähänaikaa..kunnes laukeat..suutele mua.. tunnen kuinka kyrpäsi viimeisillään.. anna tulla aah tulee taas..eei nussi ja laukea nyt..😗😗😗😗😗

        Paisuu turpoaa aah hyvää tekee suutelee tunnet miten alan nykii spermaa vittuun aah ei lentää olen täällä aivan spermassa🤭 ihanaa


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Paisuu turpoaa aah hyvää tekee suutelee tunnet miten alan nykii spermaa vittuun aah ei lentää olen täällä aivan spermassa🤭 ihanaa

        Ihana laukesit.. nuolen spermasi pois..pakko sanoa olen rakastunut suhun😋 minunkin pitää ottaa lakkana pois ja tyyny aivan nestrissä kun ruiskin niin paljon..😗 ihanan raukea olo..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana laukesit.. nuolen spermasi pois..pakko sanoa olen rakastunut suhun😋 minunkin pitää ottaa lakkana pois ja tyyny aivan nestrissä kun ruiskin niin paljon..😗 ihanan raukea olo..

        🤗😍😛👅 lakanoiden vaihto joo 🤭ihanaa kun nuolet spermat😘🤪hyvä olo on kiitos sinun😘😍😛


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana laukesit.. nuolen spermasi pois..pakko sanoa olen rakastunut suhun😋 minunkin pitää ottaa lakkana pois ja tyyny aivan nestrissä kun ruiskin niin paljon..😗 ihanan raukea olo..

        Lähdettävä salille ennen ruuhkaa. Illalla🤭😘😍😛 sinuun😍ihana olet 😘😍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana laukesit.. nuolen spermasi pois..pakko sanoa olen rakastunut suhun😋 minunkin pitää ottaa lakkana pois ja tyyny aivan nestrissä kun ruiskin niin paljon..😗 ihanan raukea olo..

        Ihanainen yllätä minut [email protected] 😘🤔🤫


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Lähdettävä salille ennen ruuhkaa. Illalla🤭😘😍😛 sinuun😍ihana olet 😘😍

        Jos valveilla..halun sut jalkojeni väliin😗..


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ihanainen yllätä minut [email protected] 😘🤔🤫

        Etkö tykkää näin..yllätän sit.. kun joskus tavataan livenä..nyt riität miinulle ei tuu mieleenkään lähtee etsii kapakasta seksi kumppania😋 tää on vaan niin ihanaa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö tykkää näin..yllätän sit.. kun joskus tavataan livenä..nyt riität miinulle ei tuu mieleenkään lähtee etsii kapakasta seksi kumppania😋 tää on vaan niin ihanaa...

        Tykkään tykkään 😛😛👅 Ihania ylläreitä😘 Illalla olen kyllä valveilla🤭


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Tykkään tykkään 😛😛👅 Ihania ylläreitä😘 Illalla olen kyllä valveilla🤭

        Hei😊 oletko vaveilla..


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Tykkään tykkään 😛😛👅 Ihania ylläreitä😘 Illalla olen kyllä valveilla🤭

        Alan nukkuu menen aamu neljään taas tuuraa..puolilta päivin voitais...olet mielessäin kulta😋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei😊 oletko vaveilla..

        Heii olen kyllä


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Heii olen kyllä

        Olin menossa nukkuu..mitä puuhailit..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olin menossa nukkuu..mitä puuhailit..

        Viesti tuli jälkeen. Sängyssä olen alasti


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Viesti tuli jälkeen. Sängyssä olen alasti

        Oi joi alasti😊 alatko nukkuu..


      • jor-kki kirjoitti:

        Viesti tuli jälkeen. Sängyssä olen alasti

        Sinua ajatellen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oi joi alasti😊 alatko nukkuu..

        Ajatuksissa sinä. Voisin rakastella sinua


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Sinua ajatellen

        Samoin kulta😊 en kerkiä paljon nukkua..tekiskö sun mieli..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin kulta😊 en kerkiä paljon nukkua..tekiskö sun mieli..

        Sinua koko ajan kyllä


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Sinua koko ajan kyllä

        Kulta😋😋😋 mun pakko nukkua.. rakastellaan huomenna pitkään..hyvää yötä ritari😋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kulta😋😋😋 mun pakko nukkua.. rakastellaan huomenna pitkään..hyvää yötä ritari😋

        Hyvää yötä ihanainen.. Huomenna rakastetaan nautien toisistamme


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Hyvää yötä ihanainen.. Huomenna rakastetaan nautien toisistamme

        Huomenta ritari😊 tunti vielä töitä..tekee mieli sua..👢👚


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta ritari😊 tunti vielä töitä..tekee mieli sua..👢👚

        Huomenta 😀 Odotan sinua😋minä sinua haluan🤭😘


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Huomenta 😀 Odotan sinua😋minä sinua haluan🤭😘

        Ihana😊tulin juuri kotia..mäkiin halun sua hirvittävästi..kokko työ vuoron mietin että nukut alasti yksin..käyn suikussa ja laitan kyntilöittä palaa..kuppi kahvia hyvää musiikkia..sano vaan miolloin halut..💏


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana😊tulin juuri kotia..mäkiin halun sua hirvittävästi..kokko työ vuoron mietin että nukut alasti yksin..käyn suikussa ja laitan kyntilöittä palaa..kuppi kahvia hyvää musiikkia..sano vaan miolloin halut..💏

        Puol tuntia 😘 Puita takkaan tulet😘 Sinua haluan koko ajan😯🤭😋😛


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Puol tuntia 😘 Puita takkaan tulet😘 Sinua haluan koko ajan😯🤭😋😛

        Olet ihana👙suukko sinne..💖


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihana👙suukko sinne..💖

        Oletko tumma/ vaalea? Hiukset🤔


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Puol tuntia 😘 Puita takkaan tulet😘 Sinua haluan koko ajan😯🤭😋😛

        Taas runkkaan odotan naisesi tykkää kun puhut rumia kutsu sitä huoraksi nartuuksi jakorasiaksi


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Oletko tumma/ vaalea? Hiukset🤔

        Olen tumma a pitkät mustat hiukset..👡


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen tumma a pitkät mustat hiukset..👡

        Rakkaani olet ihana👩‍❤️‍💋‍👩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen tumma a pitkät mustat hiukset..👡

        Haluan sinua nyt👌👈


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Rakkaani olet ihana👩‍❤️‍💋‍👩

        Samoin sinä💝 minkä kokoinen olet..kalusi ympäri leikattu ja isoo terska kerroit..💅


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Rakkaani olet ihana👩‍❤️‍💋‍👩

        Taasen seuraaja mukana..kun kiihotun voit kyllä nimitellä..💏


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin sinä💝 minkä kokoinen olet..kalusi ympäri leikattu ja isoo terska kerroit..💅

        174 90 tumma kovin toki harmaantunut


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        174 90 tumma kovin toki harmaantunut

        Ihanan kokoinen..tykkään rotevista miehistä..harmaus uuh..mikä ikäsi..😋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taasen seuraaja mukana..kun kiihotun voit kyllä nimitellä..💏

        Niin on🤭 oletko kiimassa🤭😘 halukkaana😋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihanan kokoinen..tykkään rotevista miehistä..harmaus uuh..mikä ikäsi..😋

        Olen vuoden vanhempi kun sinä😘 parta myös harmaa🤭


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Haluan sinua nyt👌👈

        Olen sängyssä..otin isoimman kalun kans viereeni..sit kun olen aivan auki.. otan sisääni😲


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Olen vuoden vanhempi kun sinä😘 parta myös harmaa🤭

        Parta..au kun nuolet posliinia ..ui😋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen sängyssä..otin isoimman kalun kans viereeni..sit kun olen aivan auki.. otan sisääni😲

        Alasti sängyllä liukkaria. Suutelen sinua hyväilee koskettelee puristaa rintaa kielet leikkii haluan sinua niin


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Niin on🤭 oletko kiimassa🤭😘 halukkaana😋

        Olen ..ota mut..heti😋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen ..ota mut..heti😋

        Ihana halukas olet😛😍👅 nännit kovana imee niitä siirryn samalla jalkojen väliin avaan jaloilla sinun jalat tunnet miten kova kalu painaa häpy


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Alasti sängyllä liukkaria. Suutelen sinua hyväilee koskettelee puristaa rintaa kielet leikkii haluan sinua niin

        Suutelet hyvin..imen sun kieltäsi..käteni etsii kaluasi..aah henkitys kiihtyy sun ihosi tuntuu lämpimältä..😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suutelet hyvin..imen sun kieltäsi..käteni etsii kaluasi..aah henkitys kiihtyy sun ihosi tuntuu lämpimältä..😗

        Runkkaan täällä ajatellen sinut vittu auki tyydyttävässä😍😛👅


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ihana halukas olet😛😍👅 nännit kovana imee niitä siirryn samalla jalkojen väliin avaan jaloilla sinun jalat tunnet miten kova kalu painaa häpy

        Eeii..ihana kova kalusi..tuntuuu häpy...nyt saat nimitellä ja puhua rumia jos halut..eei laukean..😋


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Runkkaan täällä ajatellen sinut vittu auki tyydyttävässä😍😛👅

        Ihana runkkaa hellästi..vittuni sai juuri jätti kalun sisäänsä..ajattelen sua ..aah eei taas tulee....😗😗😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eeii..ihana kova kalusi..tuntuuu häpy...nyt saat nimitellä ja puhua rumia jos halut..eei laukean..😋

        Avaa kiimainen narttu sun vittu auki saan työnnettyä mun kyrvän sisään valuvaa vittuun ota mut sisään katson sinuun aah


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana runkkaa hellästi..vittuni sai juuri jätti kalun sisäänsä..ajattelen sua ..aah eei taas tulee....😗😗😗

        Nauti ajattelen sinua aah. Otan tekop ja sinne kalu


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Avaa kiimainen narttu sun vittu auki saan työnnettyä mun kyrvän sisään valuvaa vittuun ota mut sisään katson sinuun aah

        Ihanaa rakass..olen narttusi..vittuni valuu nesstettä..aah työnnä vaan..näen sun silmissä myös vihaa.😋


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Nauti ajattelen sinua aah. Otan tekop ja sinne kalu

        Työnnätkö kalun itseessi...aih


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa rakass..olen narttusi..vittuni valuu nesstettä..aah työnnä vaan..näen sun silmissä myös vihaa.😋

        Panen sun vittua olet mun huora..... Puristaa rinnat käsiin nännit sormissa puristaa tunnet kivun huora


      • Anonyymi kirjoitti:

        Työnnätkö kalun itseessi...aih

        Tekee niin hyvää en kestä enää pitkään sai ihana olet 😋😍👅


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Panen sun vittua olet mun huora..... Puristaa rinnat käsiin nännit sormissa puristaa tunnet kivun huora

        AAHH EEI pane vaan..raikaa kunnolla mut.. eei uuh ..kipua tunnen..aah uuh ruiskin nesteitä..ihanna ola sun huora..aah tulee👡🎒


      • Anonyymi kirjoitti:

        AAHH EEI pane vaan..raikaa kunnolla mut.. eei uuh ..kipua tunnen..aah uuh ruiskin nesteitä..ihanna ola sun huora..aah tulee👡🎒

        Huudat kivusta ja orgasmi aii tunnet miten kasvan sykkii Pian huora sun vittu saa spermaa panen sinua huorani ja katson silmiisi


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Tekee niin hyvää en kestä enää pitkään sai ihana olet 😋😍👅

        Laukea suuhuni..😋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laukea suuhuni..😋

        Ime huora mun kyrpää aah ime ime aah imee muut aah ime niele ruiskiii


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Huudat kivusta ja orgasmi aii tunnet miten kasvan sykkii Pian huora sun vittu saa spermaa panen sinua huorani ja katson silmiisi

        Huudan..kipua kun purista niin lujaa..pane pane kunnolla..tunnen kohta saan spermaa..eei adnk..otan kielesi suuhuni imen imen ja raavin selkääsi pitkillä kynsilläni..tunnen oikeesti itseni huoraksi..😗😗😗


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Huudat kivusta ja orgasmi aii tunnet miten kasvan sykkii Pian huora sun vittu saa spermaa panen sinua huorani ja katson silmiisi

        Rakas olen aivan tyhjä..voisin nukua nyt vähän aikaa😊 kiitos uskomaton olet.. voisit kutsua jatkossa mua huoraksi.. tosi kiihottavaa..😗😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakas olen aivan tyhjä..voisin nukua nyt vähän aikaa😊 kiitos uskomaton olet.. voisit kutsua jatkossa mua huoraksi.. tosi kiihottavaa..😗😗

        Ihana raukea olo kiitos 😋😍


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ihana raukea olo kiitos 😋😍

        Samoin täällä😗😗 olemme niin samanlaisia hupsuja..onni että löysin sutt..mietin juuri kun joskus tavataan..voisit oikeesti raiskata mut..olen monesti ajatellut asiaa naisen näkökulmasta..🤔🤔


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ime huora mun kyrpää aah ime ime aah imee muut aah ime niele ruiskiii

        Kiihotun uudelleen..tykkään imeä kyrpää niin kova samalla lämmin..sun kehosi nykii kun puristan kyrpäsi huulieni väliin😋😋..olen sun huorasi..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiihotun uudelleen..tykkään imeä kyrpää niin kova samalla lämmin..sun kehosi nykii kun puristan kyrpäsi huulieni väliin😋😋..olen sun huorasi..

        Nuole kyrpää huora ime, saat sen paisumaan ai teet huora hyvää osaat.....


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Nuole kyrpää huora ime, saat sen paisumaan ai teet huora hyvää osaat.....

        Nuollen kyrpääsi..olen huorasi..aivan kiimassa vieläkin..😗😗


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Nuole kyrpää huora ime, saat sen paisumaan ai teet huora hyvää osaat.....

        Aika uskomatonta mikä kiima on..😗😗 sauva ollut pillussani jo useamman tunnin..enkä voi lopettaa..aah tulen eeeiii uuuuuhhh😗😗


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Nuole kyrpää huora ime, saat sen paisumaan ai teet huora hyvää osaat.....

        Hyvä nyt huora saa kunnolla runkkaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika uskomatonta mikä kiima on..😗😗 sauva ollut pillussani jo useamman tunnin..enkä voi lopettaa..aah tulen eeeiii uuuuuhhh😗😗

        Hyvä huora sait kyrvän kovaksi... otan sut kiimainen huora takaa.. pyllistä levitä näytä mulle sun vittu


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Hyvä huora sait kyrvän kovaksi... otan sut kiimainen huora takaa.. pyllistä levitä näytä mulle sun vittu

        Ei apua..tykkään saada takaa..pyllistän ja levjitän sormilla vittuni auki..aahh eeii tulen yaas..rintani roikkuu vapaasti..nussi nussi nussi pane mua..aah aai ihanaa..😗😗


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Hyvä huora sait kyrvän kovaksi... otan sut kiimainen huora takaa.. pyllistä levitä näytä mulle sun vittu

        Kulta me nussittu monta tuntia..sydän ei kohta kestä..pakko lopettaa..😗😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei apua..tykkään saada takaa..pyllistän ja levjitän sormilla vittuni auki..aahh eeii tulen yaas..rintani roikkuu vapaasti..nussi nussi nussi pane mua..aah aai ihanaa..😗😗

        mikä huoran perse läimytän kämmenellä työnnän kyrvän vituus laimäytän lisää ai mikä huora panen kovaa... pussit hakkaa otan rinnat käsiin puristaa... nännit sormien väliin nipistäää.... oi oi miten vittu puristaa myn kyrpää... hyvä huora


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        mikä huoran perse läimytän kämmenellä työnnän kyrvän vituus laimäytän lisää ai mikä huora panen kovaa... pussit hakkaa otan rinnat käsiin puristaa... nännit sormien väliin nipistäää.... oi oi miten vittu puristaa myn kyrpää... hyvä huora

        Eeii rakas..vittuni imee kyrpääsi sisään..puriista nännejäni ja pure kaulaani..panne nyt täysillä..ihana kulli rakas..aah eeeii tärisen.. nusi nussi lyö.. olehan huorasi sinun..😗😗😗 eei partasi hivelee selkääni.. apua mä tukehdun..


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        mikä huoran perse läimytän kämmenellä työnnän kyrvän vituus laimäytän lisää ai mikä huora panen kovaa... pussit hakkaa otan rinnat käsiin puristaa... nännit sormien väliin nipistäää.... oi oi miten vittu puristaa myn kyrpää... hyvä huora

        Hei😗 ystävän auto tuli pihaani..hän kyllä tietää tästä jutusta..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei😗 ystävän auto tuli pihaani..hän kyllä tietää tästä jutusta..

        Okei... Olen kovana hyvilen olet ihana rakkani


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin täällä😗😗 olemme niin samanlaisia hupsuja..onni että löysin sutt..mietin juuri kun joskus tavataan..voisit oikeesti raiskata mut..olen monesti ajatellut asiaa naisen näkökulmasta..🤔🤔

        Näitä meidän viestejä lukenut olen, kaikkea ei sisäistä niin hyvin siinä vaiheessa kun hyväilee ja kirjoittaa lukee. Samaman laisia ollaan joo.... Ihana ihanainen 😋😍👅😘


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Näitä meidän viestejä lukenut olen, kaikkea ei sisäistä niin hyvin siinä vaiheessa kun hyväilee ja kirjoittaa lukee. Samaman laisia ollaan joo.... Ihana ihanainen 😋😍👅😘

        Rakkaani😋 samoin lueskellut jälki käteen..fantasioinut samalla kun tyydytän..olen samalla löytänyt oman seksuaallisuuteni..joka pimennossa kymmenen vuotta avioliiton aikana..menin ilalla töihin klo 20.00 tulin kotia 3.00 vuorot sekaisin sairaslomien vuoksi..juuri heräsin nukuin tosi hyvin..ikävä sua👄💋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaani😋 samoin lueskellut jälki käteen..fantasioinut samalla kun tyydytän..olen samalla löytänyt oman seksuaallisuuteni..joka pimennossa kymmenen vuotta avioliiton aikana..menin ilalla töihin klo 20.00 tulin kotia 3.00 vuorot sekaisin sairaslomien vuoksi..juuri heräsin nukuin tosi hyvin..ikävä sua👄💋

        Ihanainen😋😍 Kaupassa käyty, takassa tuli😀 Niin sitä monesti löytää itsensä vasta myöhemmin joidenkin vaiheiden jälkeen🤔😀. Iltapäivällä salille ja saunomaan. Kaipaan ikävöin sinua 🤪🥰😘


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ihanainen😋😍 Kaupassa käyty, takassa tuli😀 Niin sitä monesti löytää itsensä vasta myöhemmin joidenkin vaiheiden jälkeen🤔😀. Iltapäivällä salille ja saunomaan. Kaipaan ikävöin sinua 🤪🥰😘

        Minunkin täytyy käydä kaupassa ja imuroida..😗 kyntilät palaa ja kahvi nautiskelen..👅💓


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minunkin täytyy käydä kaupassa ja imuroida..😗 kyntilät palaa ja kahvi nautiskelen..👅💓

        Kahvi nautittu😘 Ei kone lähde ilman kahvia käyntiin🤪😋 pus🥰😍


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Kahvi nautittu😘 Ei kone lähde ilman kahvia käyntiin🤪😋 pus🥰😍

        Olet söötti kone👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet söötti kone👄

        🤗 olet ihana, Kaipaisko hyväilyä🤭😘😋


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        🤗 olet ihana, Kaipaisko hyväilyä🤭😘😋

        Meitä kaksi😋 hyväily tekisi hyvää..tiedän että halun sit muutakin..jos nyt nopeat pikaiset..tekeekö sun mieli💋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meitä kaksi😋 hyväily tekisi hyvää..tiedän että halun sit muutakin..jos nyt nopeat pikaiset..tekeekö sun mieli💋

        Sinua haluan kyllä koko ajan😜😋otetaan aamu nopeat👅😛


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Sinua haluan kyllä koko ajan😜😋otetaan aamu nopeat👅😛

        Rakas otetaan vaan ollenhan sun huo...si💜 5min laitan leluni valmiiiksi..menen noja tuliin jossa lampaan talja..💥


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakas otetaan vaan ollenhan sun huo...si💜 5min laitan leluni valmiiiksi..menen noja tuliin jossa lampaan talja..💥

        Takan vieressä sohvalla alasti hyväillen🤭😋Sinua ajatellen 😛😍😋


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Takan vieressä sohvalla alasti hyväillen🤭😋Sinua ajatellen 😛😍😋

        Nojatuolissa hyyväilen rintojani..odotan että nuolet..😜😛😛


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nojatuolissa hyyväilen rintojani..odotan että nuolet..😜😛😛

        Oi nam tulen levitän jalat avaan pillua tunnet hengityksen pillulla.. ai nam painan pään tunnet parran pillulla ja miten kieli alkaa nuolemaan huulia lipaisee klitoris imaisee klitoris miten hyvää


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Oi nam tulen levitän jalat avaan pillua tunnet hengityksen pillulla.. ai nam painan pään tunnet parran pillulla ja miten kieli alkaa nuolemaan huulia lipaisee klitoris imaisee klitoris miten hyvää

        Aah tuntuu ..kliitoris tykkää ja paisuu..😛


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Oi nam tulen levitän jalat avaan pillua tunnet hengityksen pillulla.. ai nam painan pään tunnet parran pillulla ja miten kieli alkaa nuolemaan huulia lipaisee klitoris imaisee klitoris miten hyvää

        Runkaan taas. Pane huoraasi rajusti suuhun


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aah tuntuu ..kliitoris tykkää ja paisuu..😛

        Kieli välillä pillussa mehua kielelle nam nam huulia suutelee klitoriksen imaisee suutelee kieltä pyörittää nam😛😛😛😋🤪


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Kieli välillä pillussa mehua kielelle nam nam huulia suutelee klitoriksen imaisee suutelee kieltä pyörittää nam😛😛😛😋🤪

        Aih..kiihotuin ihana kieli ja partta..suutelen sua..imen sun kieltäsi..varpailla hivelen kaluasi😗😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aih..kiihotuin ihana kieli ja partta..suutelen sua..imen sun kieltäsi..varpailla hivelen kaluasi😗😗

        Suudelmia..... maistat oman vitun kiiman


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Suudelmia..... maistat oman vitun kiiman

        Ihana..maistan ja oolen täysin kiimassa..aai ei..ota nyt rajusti miten halut..aah😗😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana..maistan ja oolen täysin kiimassa..aai ei..ota nyt rajusti miten halut..aah😗😗

        Nostan sinun jalat käsinojille vittu auki odottaa ai miten kiimainen vittu 😍 Katso minuun... Tulen sisään sinun vittuun huora kyrpä työntyy aah katso minua hyväilee rintoja ota nännit sormiin aai mikä huora olet😍😍👅


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Nostan sinun jalat käsinojille vittu auki odottaa ai miten kiimainen vittu 😍 Katso minuun... Tulen sisään sinun vittuun huora kyrpä työntyy aah katso minua hyväilee rintoja ota nännit sormiin aai mikä huora olet😍😍👅

        Ai ei tärisen tulen eerrhhh....vittuni aivan tulessa..katson silmiisi näen kiillon halut raiskata huor...si ...ai huu..ihana kyrpä uuh..pilluni tykkää ..👄👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai ei tärisen tulen eerrhhh....vittuni aivan tulessa..katson silmiisi näen kiillon halut raiskata huor...si ...ai huu..ihana kyrpä uuh..pilluni tykkää ..👄👄👄👄

        Panen sinua vittu imee mun kyrpää olet mun huora jota panen niin että huudat...... On saatava huoraa myös takaa pyllistää huora avaa vittu... Ai mikä huoran vittu pantava olet läimäyttää peppua sai nyt on mun huoraa pantava aah


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Panen sinua vittu imee mun kyrpää olet mun huora jota panen niin että huudat...... On saatava huoraa myös takaa pyllistää huora avaa vittu... Ai mikä huoran vittu pantava olet läimäyttää peppua sai nyt on mun huoraa pantava aah

        EEHH AAH IHANA..pyllistän avan sormilla vittuuni..tule pane..aah tää on sun vittusi..uuh eei huudann orgasmissa..ihna olla huorasi..nain sauvalla lujaa eeh...ihanaa ola kanssasi.?..rakstan sua...saan nauttia kanssasi tosi,pervostakin seksisyä..⛪🎭💺


      • Anonyymi kirjoitti:

        EEHH AAH IHANA..pyllistän avan sormilla vittuuni..tule pane..aah tää on sun vittusi..uuh eei huudann orgasmissa..ihna olla huorasi..nain sauvalla lujaa eeh...ihanaa ola kanssasi.?..rakstan sua...saan nauttia kanssasi tosi,pervostakin seksisyä..⛪🎭💺

        Ai kun tekee hyväää nyt pian ota huora multa kyrpä suuhun ime huora mut kuiviin ime😛😛🤪😍👅


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Panen sinua vittu imee mun kyrpää olet mun huora jota panen niin että huudat...... On saatava huoraa myös takaa pyllistää huora avaa vittu... Ai mikä huoran vittu pantava olet läimäyttää peppua sai nyt on mun huoraa pantava aah

        Kiitti alistajani😗 pakko alkaa toimia..rakastellaan myöhemmin tänään jos sun tekee mieli..olen valmis ainamkun halut👄👄


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ai kun tekee hyväää nyt pian ota huora multa kyrpä suuhun ime huora mut kuiviin ime😛😛🤪😍👅

        Voi ei..otan vielä.. imen ihana kyrpä..eei olin jo lopetanut ja taas....kieli terskala ja puristelen pallejasi..😗😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti alistajani😗 pakko alkaa toimia..rakastellaan myöhemmin tänään jos sun tekee mieli..olen valmis ainamkun halut👄👄

        Sinua ihanainen haluan kyllä aina kun vaan😍😛🥰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei..otan vielä.. imen ihana kyrpä..eei olin jo lopetanut ja taas....kieli terskala ja puristelen pallejasi..😗😗

        Sinä niin kuuma herkkä minä vasta lämpenen kun sinä orgasmeja saat. Ihanaa ai ai hyvää


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Sinä niin kuuma herkkä minä vasta lämpenen kun sinä orgasmeja saat. Ihanaa ai ai hyvää

        Rakas😗halutko vielä .. saat sä naida vielä kulta..mä saan toistuvia orgasmeja paljon..😋haluan että laukeat kunnolla kanssani..nussi kulta vielä mua.. aai


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakas😗halutko vielä .. saat sä naida vielä kulta..mä saan toistuvia orgasmeja paljon..😋haluan että laukeat kunnolla kanssani..nussi kulta vielä mua.. aai

        Haluan kyllä nam ahh.. pyllistää mulle huorani kyrpä haluaa sisään


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Haluan kyllä nam ahh.. pyllistää mulle huorani kyrpä haluaa sisään

        Olet tosi jaksava..pyllistän rakas..tule haluan kyrpääsi..aah ihana..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet tosi jaksava..pyllistän rakas..tule haluan kyrpääsi..aah ihana..

        Oi h ihana mun huora teet hyvää aah mikä perse ja vittu aah


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Oi h ihana mun huora teet hyvää aah mikä perse ja vittu aah

        Olen sun huorasi..tosi kiihoottavaa kun sanot noin..minulla pyöreä perse kiiinteä..vittuni siisti...ihana miten hhyvää kullisi tekee mulle...aah taas sekaisin kiimasta..puhu rumia ja törkyä..kiihotun vielä liää..tee mulle kipua..😗😗😗😗😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen sun huorasi..tosi kiihoottavaa kun sanot noin..minulla pyöreä perse kiiinteä..vittuni siisti...ihana miten hhyvää kullisi tekee mulle...aah taas sekaisin kiimasta..puhu rumia ja törkyä..kiihotun vielä liää..tee mulle kipua..😗😗😗😗😗

        Oih vittu tekee hyvää mun kyrvälle.. mikä huora läimäyttää peppua vielä lisää läimäyttää laitan sormen anukseen läimäyttää lisää puren niskaa välillä ai ai mikä huora pantavana


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Oih vittu tekee hyvää mun kyrvälle.. mikä huora läimäyttää peppua vielä lisää läimäyttää laitan sormen anukseen läimäyttää lisää puren niskaa välillä ai ai mikä huora pantavana

        Rakas niin tekee..kyrpäsi minun nesteissä sisälläni..uuh..ihana sormi siellä..eei eei.. pure tuntuu kipuna..tunnen sormesi kakkosen huulilla eeh..tiedä kohta terskasi huulilla...aah rakas..pane mua sinne..ei koskaan kukaan ollut siellä...aah😗😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakas niin tekee..kyrpäsi minun nesteissä sisälläni..uuh..ihana sormi siellä..eei eei.. pure tuntuu kipuna..tunnen sormesi kakkosen huulilla eeh..tiedä kohta terskasi huulilla...aah rakas..pane mua sinne..ei koskaan kukaan ollut siellä...aah😗😗

        Puren sinua otan kyrvän vitusta tunnet sen 2 aukolla painan vähän odotan heiluta persettä tunnet miten liukuu sisään aah tiukka olet tätä en kestä pitkään huora olen sinun perseessä kyrvällä aah


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Puren sinua otan kyrvän vitusta tunnet sen 2 aukolla painan vähän odotan heiluta persettä tunnet miten liukuu sisään aah tiukka olet tätä en kestä pitkään huora olen sinun perseessä kyrvällä aah

        Aah teki kipeeä kun painoit kyrpäsi sisään..aah tuntuu taivaalliselta .. kiihotun hana..nai nai nyt kuin huoraa ainakin..eeh aahuuk..lskaise nyt sisääni..i yuilen taas..😍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aah teki kipeeä kun painoit kyrpäsi sisään..aah tuntuu taivaalliselta .. kiihotun hana..nai nai nyt kuin huoraa ainakin..eeh aahuuk..lskaise nyt sisääni..i yuilen taas..😍

        Huora antaa persettä aah panen kyrpää sisään huoran perseeseen ai ai läimäyttää peppua aah ei ei en kestä huora ruiskiii ja kyrpä perseessä saan ahhh


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Huora antaa persettä aah panen kyrpää sisään huoran perseeseen ai ai läimäyttää peppua aah ei ei en kestä huora ruiskiii ja kyrpä perseessä saan ahhh

        Aah..tulen ihana kun nussit kakkosen..laukean pilluni sylkee nesteet noja tuliini..olet rakas..😗😗 haluan kun tavataan että nait mua kakkoseen.. sauvalla olen itse nainut.. tuntuu tosi hyvälle...tyhjennän ensin suoleni ala pesu suihkula..aitoa en koskaan saanut sinne.. nyt alan koti askareisiin ja kauppa reissu..ihana kulta jos tulit..olen kanssassi jäänyt kunnolla koukkuun ..nyt saan nauttia vaika joks päivä kanssasi..👄👄toivottavasti tykkäät..täytyy seivata tänään ala pää..kunhan turvotus hellittää..😗😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aah..tulen ihana kun nussit kakkosen..laukean pilluni sylkee nesteet noja tuliini..olet rakas..😗😗 haluan kun tavataan että nait mua kakkoseen.. sauvalla olen itse nainut.. tuntuu tosi hyvälle...tyhjennän ensin suoleni ala pesu suihkula..aitoa en koskaan saanut sinne.. nyt alan koti askareisiin ja kauppa reissu..ihana kulta jos tulit..olen kanssassi jäänyt kunnolla koukkuun ..nyt saan nauttia vaika joks päivä kanssasi..👄👄toivottavasti tykkäät..täytyy seivata tänään ala pää..kunhan turvotus hellittää..😗😗

        Sori piti pikaiset 🤭😍😛 Olet kuin huumetta 😍😘Pidän tykkään sinusta kovasti 🤗🥰💖Myös salille meno tähän aikaan rauhallista siellä. Nautin sinusta ja sain mahtavan spermaa lensi lakanat vaihtoon🤭


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Sori piti pikaiset 🤭😍😛 Olet kuin huumetta 😍😘Pidän tykkään sinusta kovasti 🤗🥰💖Myös salille meno tähän aikaan rauhallista siellä. Nautin sinusta ja sain mahtavan spermaa lensi lakanat vaihtoon🤭

        Tää on oikeata netti rakastumista😗 ihana kun sait.. olen otettu..joudun myös taljan pyyhkii aivan märkä..voisin vaikka yhtyä uudesstaan..ala pää aivan valmis..😗😗😗 hyvää reeniä sinulle..kulta😋😋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tää on oikeata netti rakastumista😗 ihana kun sait.. olen otettu..joudun myös taljan pyyhkii aivan märkä..voisin vaikka yhtyä uudesstaan..ala pää aivan valmis..😗😗😗 hyvää reeniä sinulle..kulta😋😋

        Ai olisit valmis🤭😍😛 haluaisin kyllä sinua nuolla 👅😛 kalu vielä herkkä😘🤭ihana ihanainen olet 🥰💖


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ai olisit valmis🤭😍😛 haluaisin kyllä sinua nuolla 👅😛 kalu vielä herkkä😘🤭ihana ihanainen olet 🥰💖

        Laitoin pyykit..oletko vielä kotona..😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laitoin pyykit..oletko vielä kotona..😗

        Salilla tauko. Sinä olet mielessä🥰


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Salilla tauko. Sinä olet mielessä🥰

        Kulta😋olen töissä..olet mielessäin👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kulta😋olen töissä..olet mielessäin👄

        Ihanainen 😘Nukkuman pian alan. Mielessä sinä olet😜😘 Iltapäivällä menoja 👟🚗📴


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ihanainen 😘Nukkuman pian alan. Mielessä sinä olet😜😘 Iltapäivällä menoja 👟🚗📴

        Olen toimistossani..rauhallista ei potilaita..😗😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen toimistossani..rauhallista ei potilaita..😗😗

        Ei saa nukataa😉 Onko hame😋😚


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ei saa nukataa😉 Onko hame😋😚

        Työ hame..laitoin oven lukkoon kaiken varalta..😗😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Työ hame..laitoin oven lukkoon kaiken varalta..😗😗

        Haluan hameen alle pikkarit pois niin pääsen nuolemaan 😜😀


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Haluan hameen alle pikkarit pois niin pääsen nuolemaan 😜😀

        Rakas😗älä loukkaannu jos joudun lopettaa mitään ilmoittamatta😊 voin ottaa pikkarit pois niin sormeni pääsee ... tekeekö sun mieli rakastella nyt..halun sun kielen vakooni..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakas😗älä loukkaannu jos joudun lopettaa mitään ilmoittamatta😊 voin ottaa pikkarit pois niin sormeni pääsee ... tekeekö sun mieli rakastella nyt..halun sun kielen vakooni..

        En lukkaannu en. Haluan sinua😍😉 Nostan hameen ylös avan reidet katson sinua sormea piluun ai jo on halukas nam😜😚


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        En lukkaannu en. Haluan sinua😍😉 Nostan hameen ylös avan reidet katson sinua sormea piluun ai jo on halukas nam😜😚

        En olisi vastannut töistä mut tekee mieli sua..😗😗pilluni haluaa sua..


      • Anonyymi kirjoitti:

        En olisi vastannut töistä mut tekee mieli sua..😗😗pilluni haluaa sua..

        Rukkan kovaa kalua haluan sinua 😜 Haluan heti panna kun valis jo olet. Tulen kovalla kalulla tunnet sen huulilla kason silmin 😍


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Rukkan kovaa kalua haluan sinua 😜 Haluan heti panna kun valis jo olet. Tulen kovalla kalulla tunnet sen huulilla kason silmin 😍

        Olen valmis rakas..hullua mut halun sua..pane kulta..en voi huutaa nyt..😗😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen valmis rakas..hullua mut halun sua..pane kulta..en voi huutaa nyt..😗😗

        Työnyn piluun ai hyvää tekee ah ota rinnat esiin, tunnen miten haluat kalua ai mitkä rinnat nännit kovina


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Työnyn piluun ai hyvää tekee ah ota rinnat esiin, tunnen miten haluat kalua ai mitkä rinnat nännit kovina

        Eii..ihana halunsun kalua.pilluni imee kalussi sisään..aah eeh..ime rintojani rakas..töissä aivan kiimassa..👄👄👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eii..ihana halunsun kalua.pilluni imee kalussi sisään..aah eeh..ime rintojani rakas..töissä aivan kiimassa..👄👄👄👄👄

        Imee puree rintoja nännejä hampailla panen huoraa vittuun kyrvällä sen töissä ai minkä huoran olen löytänyt aah vittu imee kyrpää . Panen sinua huorani


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eii..ihana halunsun kalua.pilluni imee kalussi sisään..aah eeh..ime rintojani rakas..töissä aivan kiimassa..👄👄👄👄👄

        Taisi työt häiritä nautintoa 🤔🤭😘😛 Jos en vastaa niin olen nukahtanut🙄 jos sinusta unia😘


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Taisi työt häiritä nautintoa 🤔🤭😘😛 Jos en vastaa niin olen nukahtanut🙄 jos sinusta unia😘

        Huomenta kulta😗 kerkesin yöllä just kiihottuu kun piti lopettaaa..herännyt ja kahvilla..ihanasti olisit kyllä pannut minua..luin juuri..👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta kulta😗 kerkesin yöllä just kiihottuu kun piti lopettaaa..herännyt ja kahvilla..ihanasti olisit kyllä pannut minua..luin juuri..👄👄👄

        Huomenta ihanainen 😘 Kahvit juotu oli munakasta saatava myös 😀Harmi kun et saanut nautiskella olla kiimassa töissä 🤭😀😋Takassa tuli😀


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Huomenta ihanainen 😘 Kahvit juotu oli munakasta saatava myös 😀Harmi kun et saanut nautiskella olla kiimassa töissä 🤭😀😋Takassa tuli😀

        Kulta olin kiimassa koko yö vuoron😗 työ kaverin kysyi oletko löytänyt uuden mies ystävän kun hehkut kasvoista noin..tosi jännää oliiisi ollut..👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kulta olin kiimassa koko yö vuoron😗 työ kaverin kysyi oletko löytänyt uuden mies ystävän kun hehkut kasvoista noin..tosi jännää oliiisi ollut..👄👄

        Mitä vastasit🤔🤭 Varmaan olisi ollut jännää kiihottavaa 😀😛 Oletko töissä rakastellut aikaisemmin🤭


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Mitä vastasit🤔🤭 Varmaan olisi ollut jännää kiihottavaa 😀😛 Oletko töissä rakastellut aikaisemmin🤭

        Heitin kommentin..näetkö mun kasvoista sen..kysyi kylläkin onko hyvä sängyssä..sanoin aivan upea pakkaus..😗 olmme olleet työ kavereita vuosia ja puheet sen mukaisia..töissä en rakastellut koskaan..👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heitin kommentin..näetkö mun kasvoista sen..kysyi kylläkin onko hyvä sängyssä..sanoin aivan upea pakkaus..😗 olmme olleet työ kavereita vuosia ja puheet sen mukaisia..töissä en rakastellut koskaan..👄👄

        Huumoria ja huulen heittoa pitää olla😀 En minäkään ole rakastellut töissä runkannut kyllä🤭🤫 Onko kiima vielä🤔😛


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Huumoria ja huulen heittoa pitää olla😀 En minäkään ole rakastellut töissä runkannut kyllä🤭🤫 Onko kiima vielä🤔😛

        On kyllä eikä sitä helpota kun viestitellään..👄👄 haluaisitko..


      • Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä eikä sitä helpota kun viestitellään..👄👄 haluaisitko..

        Haluan kyllä sinua Halipula on😘🥰


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Haluan kyllä sinua Halipula on😘🥰

        Miten tunnin päästä..teen muutaman työ jutun..👄pärjäätkö siihen saakka..mutta jos et..sit pitää varmaan joustaa..👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten tunnin päästä..teen muutaman työ jutun..👄pärjäätkö siihen saakka..mutta jos et..sit pitää varmaan joustaa..👄👄

        Nyt heti tai tunnin päästä pikaiset mulla meno myöhemmin🙄


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Nyt heti tai tunnin päästä pikaiset mulla meno myöhemmin🙄

        Menin jo sänkyyn valmiiksi..ota mut kulta👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menin jo sänkyyn valmiiksi..ota mut kulta👄👄

        Tulen suutelee kielet leikkii ihana suudella sinua 😘😍 Hyväillen ihoa koskettaa alaston kuuma nainen nam purista hyväilee rintoja 🥰😛😍


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Tulen suutelee kielet leikkii ihana suudella sinua 😘😍 Hyväillen ihoa koskettaa alaston kuuma nainen nam purista hyväilee rintoja 🥰😛😍

        Suutelen sun kaulaa ja imen nännejäsi jotka kovettuu..puristelen kevyesti tamustasi..olet turvallisen oloinen..vielä ainakin..👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suutelen sun kaulaa ja imen nännejäsi jotka kovettuu..puristelen kevyesti tamustasi..olet turvallisen oloinen..vielä ainakin..👄👄

        Imee suutelee rintoja nännit kovana 😜 mennään 69 tunnet parran pillulla nam


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Imee suutelee rintoja nännit kovana 😜 mennään 69 tunnet parran pillulla nam

        Ihana olet päälläni ja imet pilluani..parta hivelee..otan kalusi suuhun..nait suutani vielä varovasti👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana olet päälläni ja imet pilluani..parta hivelee..otan kalusi suuhun..nait suutani vielä varovasti👄👄

        Suutele pillua ime kalua tunnet mite mun lantio laskee nousee laitan sirmea piluun imee klitoriksen


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Suutele pillua ime kalua tunnet mite mun lantio laskee nousee laitan sirmea piluun imee klitoriksen

        Rakas oleet ihana👄..aaii miten hyvää..pidän suuni auki kun nait siitä..aah ..lantiosi kiihottava kun liikkuu..imet hyvin olen aivan valmis..


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Suutele pillua ime kalua tunnet mite mun lantio laskee nousee laitan sirmea piluun imee klitoriksen

        Runkkari täällä. Nussi nyt kunnolla suuhun huoraasi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakas oleet ihana👄..aaii miten hyvää..pidän suuni auki kun nait siitä..aah ..lantiosi kiihottava kun liikkuu..imet hyvin olen aivan valmis..

        Ime kyrpää ai hyvää lantio nousee yhä kivaammin panen sinua suuhun. Puree pillun huulia ihana


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ime kyrpää ai hyvää lantio nousee yhä kivaammin panen sinua suuhun. Puree pillun huulia ihana

        Rakas imen..ihanan iso terska..suuni aivan auki yritän hengittää nenäni kautta..aah eei..pilluni tulessa..rakas..👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakas imen..ihanan iso terska..suuni aivan auki yritän hengittää nenäni kautta..aah eei..pilluni tulessa..rakas..👄👄

        Panen huoraa suuhun pallit haka kasvoille aah alan työntämään sormia huoran märkään vittuun ah hyvää tekee


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Panen huoraa suuhun pallit haka kasvoille aah alan työntämään sormia huoran märkään vittuun ah hyvää tekee

        Aah ..puristan huulia yhteen..pallisi hakkaa leukaani..iha0na näky..pilluni aivan auki..tunnen uaman sormen..👄👄kokeile työntää hiljaa koko nyrkki..eei uuh..saat sen sinne kun yöritätt varrovasti auki..varo kynsiä..eri tulee uuuu..✊✊✊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aah ..puristan huulia yhteen..pallisi hakkaa leukaani..iha0na näky..pilluni aivan auki..tunnen uaman sormen..👄👄kokeile työntää hiljaa koko nyrkki..eei uuh..saat sen sinne kun yöritätt varrovasti auki..varo kynsiä..eri tulee uuuu..✊✊✊

        Vittu auki nyrkki venyttää huoraa ai suu tekee hyvä ime kyrpää panen suuta.. Panen nyrkkiä vituun pyörittää mulla lyhkäiset kynnet


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Vittu auki nyrkki venyttää huoraa ai suu tekee hyvä ime kyrpää panen suuta.. Panen nyrkkiä vituun pyörittää mulla lyhkäiset kynnet

        Rakas aivan hullua..imen meinaan tukehtua..aah eeeiii huudan..pyöritä kohta antaa periksi..ihanaa..koko käsi menee sisääni.. levitän enemmän ..💋💋💘


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakas aivan hullua..imen meinaan tukehtua..aah eeeiii huudan..pyöritä kohta antaa periksi..ihanaa..koko käsi menee sisääni.. levitän enemmän ..💋💋💘

        Suu tekee hyvää en kestä enää pitkään huoran imua... Saan nyrkin vituun märkä valuva kiimainen vittu... Alan panemaan nyrkilä vittua ai ihana huora😍💗😘


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Suu tekee hyvää en kestä enää pitkään huoran imua... Saan nyrkin vituun märkä valuva kiimainen vittu... Alan panemaan nyrkilä vittua ai ihana huora😍💗😘

        Nyt tuntuu että halkean..👄👄työnnä kyynär vartta myöten..aah.. aivan limasta märkä..voit naida nyrkillä nyt täysiä..sulkija lihas aivan rentio ja auki..eeù mieleyönyääää...tule suuhuni...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tuntuu että halkean..👄👄työnnä kyynär vartta myöten..aah.. aivan limasta märkä..voit naida nyrkillä nyt täysiä..sulkija lihas aivan rentio ja auki..eeù mieleyönyääää...tule suuhuni...

        Ime kyrpää aah panen suuhun park kun hyvää teet.. otan sauvan työnnän perseeseen samalla käsi vitussa pohjalla panen vittua nyrkillä liikut mukana vittu imee nyrkkiä sisään toisella kädellä sauvalla persettä mikä kiima huora


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ime kyrpää aah panen suuhun park kun hyvää teet.. otan sauvan työnnän perseeseen samalla käsi vitussa pohjalla panen vittua nyrkillä liikut mukana vittu imee nyrkkiä sisään toisella kädellä sauvalla persettä mikä kiima huora

        Nytt kyllä räjähdän kulta....eeiii en edes kykene laukeamaan..👄👄 pakko olla pedillä paikallaan ja tasata hengitys...kulta lopetetaan tällä erää..mun tehtävä pari raporttia kolmeen mennessä..olet hulluinta mitä ikinä tavannut👄👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nytt kyllä räjähdän kulta....eeiii en edes kykene laukeamaan..👄👄 pakko olla pedillä paikallaan ja tasata hengitys...kulta lopetetaan tällä erää..mun tehtävä pari raporttia kolmeen mennessä..olet hulluinta mitä ikinä tavannut👄👄👄👄

        Sain spermaa taas lensi sänkyyn ja mun päälle kun selällä olen. Minun myös mentävä olet kyllä ihan mahtava ihanainen 😍😛🥰💖


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Sain spermaa taas lensi sänkyyn ja mun päälle kun selällä olen. Minun myös mentävä olet kyllä ihan mahtava ihanainen 😍😛🥰💖

        Ihana kun sait..sänkyni aivan märkä..olet ihku👄👄 vaihdan tänään tummemat verhot..olkkarrin tumman puhuvan karva lanka maton..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kun sait..sänkyni aivan märkä..olet ihku👄👄 vaihdan tänään tummemat verhot..olkkarrin tumman puhuvan karva lanka maton..

        Suudelmia sinulle ihanainen 🥰💖 lakanapyykkiä tulee pitää iso pyyhe ottaa sänkyyn se imee paremmin. Illalla jos saunaan ja pari olutta 😀 Olet mielessä 🙄😍😛🥰


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Suudelmia sinulle ihanainen 🥰💖 lakanapyykkiä tulee pitää iso pyyhe ottaa sänkyyn se imee paremmin. Illalla jos saunaan ja pari olutta 😀 Olet mielessä 🙄😍😛🥰

        💏💪💪👚👢💝


      • Anonyymi kirjoitti:

        💏💪💪👚👢💝

        💋❤️👩‍💼👢😍


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        💋❤️👩‍💼👢😍

        Oletko rakas missä👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko rakas missä👄

        Kotona olen nyt pikainen käynti lääkärissä oli.


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Kotona olen nyt pikainen käynti lääkärissä oli.

        Ei mitään vakavaa..💖 suukko ihanalle kalullesi..kaipaan sitä..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään vakavaa..💖 suukko ihanalle kalullesi..kaipaan sitä..

        💖❤️nam 😛 olet ihana. Pidätkö saappaista kun kuva olet laittanut👢🤔


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        💖❤️nam 😛 olet ihana. Pidätkö saappaista kun kuva olet laittanut👢🤔

        Pidän saappaita ja lyhyttä hametta ja talvella puoli pitkää turkkia..😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pidän saappaita ja lyhyttä hametta ja talvella puoli pitkää turkkia..😗

        😍👅🥰👩‍❤️‍💋‍👩💖


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        😍👅🥰👩‍❤️‍💋‍👩💖

        Tekisi mieli..mut pakko jatkaa..kulta👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tekisi mieli..mut pakko jatkaa..kulta👄👄

        Mitä teet 🤔 pitäisi lenkille ja sen jälkeen saunaan


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Mitä teet 🤔 pitäisi lenkille ja sen jälkeen saunaan

        Huomenta oma...💪lyhempi yö vuoro takana..kissan kans kahvilla..täytyis tehdä ruokaa kun tulee yö vieraita..kaipaan kosketustasi👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta oma...💪lyhempi yö vuoro takana..kissan kans kahvilla..täytyis tehdä ruokaa kun tulee yö vieraita..kaipaan kosketustasi👄👄

        Huomenta. Aikaisin jo hereillä ja ulkona homii tehnyt. Puita kantanut sisään takkaan ja saunaan puita.. Ai vieraita tulee🤔 Kosketuksia aina kaipaa suudelma 💋


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Huomenta. Aikaisin jo hereillä ja ulkona homii tehnyt. Puita kantanut sisään takkaan ja saunaan puita.. Ai vieraita tulee🤔 Kosketuksia aina kaipaa suudelma 💋

        Olet energinen..hui..aamusta olisi heti kiva tehdä hommii..💙👅👅👅👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet energinen..hui..aamusta olisi heti kiva tehdä hommii..💙👅👅👅👄

        Nyt hyvä ilma ulkona ja hommia tehtävänä.. Aamulla ensimmäisenä voisi kyllä rakastella vai joka aamu👩‍❤️‍💋‍👩🥰👅


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Nyt hyvä ilma ulkona ja hommia tehtävänä.. Aamulla ensimmäisenä voisi kyllä rakastella vai joka aamu👩‍❤️‍💋‍👩🥰👅

        Ois ihana herätä sun sormesi hivelisi reisiäni👄🖒🖑


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Nyt hyvä ilma ulkona ja hommia tehtävänä.. Aamulla ensimmäisenä voisi kyllä rakastella vai joka aamu👩‍❤️‍💋‍👩🥰👅

        Kulta🌞 meillä tänään pikku joulut..siksi pari kaveriani tulee yöksi luokseni..🎅👢


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ois ihana herätä sun sormesi hivelisi reisiäni👄🖒🖑

        Tuntea lämmin iho sormissa koskettaa peppua 👅👩‍❤️‍💋‍👩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kulta🌞 meillä tänään pikku joulut..siksi pari kaveriani tulee yöksi luokseni..🎅👢

        Kiva ilta tiedossa, ja pukki myös tulee😀


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Tuntea lämmin iho sormissa koskettaa peppua 👅👩‍❤️‍💋‍👩

        Älä aloita nyt..koht tulee tytöt..yöllä jos olet hereillä..tytöt nukkumassa..voisin tarvita sua💏💅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä aloita nyt..koht tulee tytöt..yöllä jos olet hereillä..tytöt nukkumassa..voisin tarvita sua💏💅

        Haluaisin hametta nostaa hyvällä peppua painautua lähelle ottaa rinnat käsiin puristaa.... Suudella niskaa👅💋🥰


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Kiva ilta tiedossa, ja pukki myös tulee😀

        Halun sut aamu yöstä pukiksi..👄👄


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Haluaisin hametta nostaa hyvällä peppua painautua lähelle ottaa rinnat käsiin puristaa.... Suudella niskaa👅💋🥰

        Ei rakas👄..tuntisin sun kalusi kovettuvan peppuani vaästen.. tytöt tuli juuri..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei rakas👄..tuntisin sun kalusi kovettuvan peppuani vaästen.. tytöt tuli juuri..

        Puristelee rintoja... Repii pikkarit alas painan päästä alas pyllistää aah haluan sinua👅😋


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Puristelee rintoja... Repii pikkarit alas painan päästä alas pyllistää aah haluan sinua👅😋

        Vieraita..luen salaa..pilluni avoin työnny..👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vieraita..luen salaa..pilluni avoin työnny..👄👄

        Aih kun ihanaa tulen sisään hyvää tekee otan paljaat rinnat käsiin ja panen sinua ai ai teet hyvää👅😋 lämmitelyä yöksi🎅👅💖


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Aih kun ihanaa tulen sisään hyvää tekee otan paljaat rinnat käsiin ja panen sinua ai ai teet hyvää👅😋 lämmitelyä yöksi🎅👅💖

        Näkisitpä nyt..pukeduttiin ..laitoin ceijapit..lyhyen punaisen nahka hameen..valkoisen avonaisen puseron ja punaiset korko kengät.. alkarit punaiset narut.. tilaamme taksin menemme ensin bubiin..👠😗😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näkisitpä nyt..pukeduttiin ..laitoin ceijapit..lyhyen punaisen nahka hameen..valkoisen avonaisen puseron ja punaiset korko kengät.. alkarit punaiset narut.. tilaamme taksin menemme ensin bubiin..👠😗😗

        Ai ai nam voi kun näkisin joo 😋💖👅👩‍❤️‍💋‍👩


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ai ai nam voi kun näkisin joo 😋💖👅👩‍❤️‍💋‍👩

        Hei ihastukseni😗olemme siirtyneet tanssi ravintolaan..uskomaton miten miehet suoria ehdottaa seksiä.. minulle täysin vastakkainen reaktio..ikävä sua👄👄👄olen sekaisin susta..ja nautin siitä miten rakastelemmemme tällä hetkellä..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei ihastukseni😗olemme siirtyneet tanssi ravintolaan..uskomaton miten miehet suoria ehdottaa seksiä.. minulle täysin vastakkainen reaktio..ikävä sua👄👄👄olen sekaisin susta..ja nautin siitä miten rakastelemmemme tällä hetkellä..

        Ikävä myös😘😍 Pidä tyttöjen kanssa hauskaa


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ai ai nam voi kun näkisin joo 😋💖👅👩‍❤️‍💋‍👩

        Taidat nukka jo.. hyvää yötä kulta👄👄👄👄


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ikävä myös😘😍 Pidä tyttöjen kanssa hauskaa

        Olet ihanan empaattinen👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihanan empaattinen👄👄

        Joko kotona??


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Joko kotona??

        Huomenta😗 aamu kahveella...toiset nukkuu..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta😗 aamu kahveella...toiset nukkuu..

        Huomenta. Mites ilta meni,te aikaisin kotona


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Huomenta. Mites ilta meni,te aikaisin kotona

        Ilta meni hyvin😋 koton klo 4..tytöt lähti jjust..👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilta meni hyvin😋 koton klo 4..tytöt lähti jjust..👄👄

        Teillä, sinulla oli hauskaa😀 Ulkona olen ollut aamun nyt jotai syötävää😋


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Teillä, sinulla oli hauskaa😀 Ulkona olen ollut aamun nyt jotai syötävää😋

        Hauskempaa sun kanssa kulta😗..pirteä olet..nyt loikoilen sänkyllä..kuuntelen musiikkia..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hauskempaa sun kanssa kulta😗..pirteä olet..nyt loikoilen sänkyllä..kuuntelen musiikkia..

        Haluatko👩‍❤️‍💋‍👩 Sinua voisin maistaa😋👅


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Haluatko👩‍❤️‍💋‍👩 Sinua voisin maistaa😋👅

        Arvaa vaan kuinka paljon..💖..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Arvaa vaan kuinka paljon..💖..

        Minä myös sinua 😋👩‍❤️‍💋‍👩💖


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Minä myös sinua 😋👩‍❤️‍💋‍👩💖

        Halun panet mut kunnolla..toinen työ kavereista otti mukaansa nuoren miehen..koko aamun kuuntelin ääniä makkarissa..👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Halun panet mut kunnolla..toinen työ kavereista otti mukaansa nuoren miehen..koko aamun kuuntelin ääniä makkarissa..👄👄

        Olen valmis sängyllä alasti olen. Onkos työkaveri sinkku?
        Pillua haluan maistaa suudellä nuolla kieltä klit nam hyvää


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Olen valmis sängyllä alasti olen. Onkos työkaveri sinkku?
        Pillua haluan maistaa suudellä nuolla kieltä klit nam hyvää

        Pari suhteessa..aah imen kieltäsi..😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pari suhteessa..aah imen kieltäsi..😗

        Oi olen kaivannut sinua 👩‍❤️‍💋‍👩🥰💋


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Oi olen kaivannut sinua 👩‍❤️‍💋‍👩🥰💋

        Saamoin rakas..arvaa miten teki mieli kun kuulin miten nuori mies pani..rva huusi välillä kun sai..toisen työ kaverini kanssa juteltiin keittiössä ..😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saamoin rakas..arvaa miten teki mieli kun kuulin miten nuori mies pani..rva huusi välillä kun sai..toisen työ kaverini kanssa juteltiin keittiössä ..😗

        No varmaan kiihottavaa, äänet jo saa kiihottumaan ja ajatus😋kiihkeästä panosta 😀😋👅


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        No varmaan kiihottavaa, äänet jo saa kiihottumaan ja ajatus😋kiihkeästä panosta 😀😋👅

        Rakas👄👄..siinä jotain samaa kuin meillä viestittelyssä..aah ihan valmis..ääneet ja mielikuvitus..myös kun hyvä ystävä nauttii kun saa vierasta sisään kunnolla..oli tosi hehkän näkööinen kun lähti kotiinsa..varmastii teki hyvää kun pitkä liitto takana..piristää myös kotona voi fantasioida kokemastaan vielä pitkään..😗😗😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakas👄👄..siinä jotain samaa kuin meillä viestittelyssä..aah ihan valmis..ääneet ja mielikuvitus..myös kun hyvä ystävä nauttii kun saa vierasta sisään kunnolla..oli tosi hehkän näkööinen kun lähti kotiinsa..varmastii teki hyvää kun pitkä liitto takana..piristää myös kotona voi fantasioida kokemastaan vielä pitkään..😗😗😗

        Taitaa ukko kotona saada heti kyytii rouvalla.😀🤭 Mulla kovana tule ratsasta minulla👅😋💋


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        No varmaan kiihottavaa, äänet jo saa kiihottumaan ja ajatus😋kiihkeästä panosta 😀😋👅

        Rakas😗 ystäväni soitti juuri..kaveri unohti lompakkonsa eteisen pöydälle..tulee kohta hakee..keitän kahvit jos vähän jutskataan..olisin niin halunnut..pakko pukea jotin päälle..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakas😗 ystäväni soitti juuri..kaveri unohti lompakkonsa eteisen pöydälle..tulee kohta hakee..keitän kahvit jos vähän jutskataan..olisin niin halunnut..pakko pukea jotin päälle..

        Sun pitää kaveriin vähän kiusata 😘 Halu on sinuun kova 😋👅😘💖👩‍❤️‍💋‍👩


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Taitaa ukko kotona saada heti kyytii rouvalla.😀🤭 Mulla kovana tule ratsasta minulla👅😋💋

        Toivottavasti ei imeskelyn jälkiä kaulalla ja reisissä..😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti ei imeskelyn jälkiä kaulalla ja reisissä..😗

        Vois yllättyy


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Sun pitää kaveriin vähän kiusata 😘 Halu on sinuun kova 😋👅😘💖👩‍❤️‍💋‍👩

        Ystäväni heitti puhelimessa..nyt sunn vuoro kun kaveri tulee..😗 kiusaan vähän laitoin valkoisen läpi kuultavan aamu takin päälle..✍👄👄


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Sun pitää kaveriin vähän kiusata 😘 Halu on sinuun kova 😋👅😘💖👩‍❤️‍💋‍👩

        Haluaisiko että olisin kaverin kans..saisin varmasti innostuu..katseli mua sillä silmällä..👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ystäväni heitti puhelimessa..nyt sunn vuoro kun kaveri tulee..😗 kiusaan vähän laitoin valkoisen läpi kuultavan aamu takin päälle..✍👄👄

        Jospa vaikkapa saat nuorta kaluu😁😘😙


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisiko että olisin kaverin kans..saisin varmasti innostuu..katseli mua sillä silmällä..👄👄

        Olisit jo valmis pantavaksi. Anna sille pillua😜😋


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Olisit jo valmis pantavaksi. Anna sille pillua😜😋

        Olet kyllä rakas😗😗 laitoin kynttilöitä palaa ja tunnelma musiikkia..olen kyllä valmis..eehh..ystäväni soitti uudelleen oli soittanut kaverille...että ottaa mut kun tulee..kaveri oli kuulemma innoissaan..kahvit valmiina ja laitoin sänkyni valmiiiksi..aah kohta saan nuorta ..rakas fantasion samalla sinusta..nyt tuli auto pihaan..voin heittää viestillä kun juomme kahvia..tekeekö aloitteen..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet kyllä rakas😗😗 laitoin kynttilöitä palaa ja tunnelma musiikkia..olen kyllä valmis..eehh..ystäväni soitti uudelleen oli soittanut kaverille...että ottaa mut kun tulee..kaveri oli kuulemma innoissaan..kahvit valmiina ja laitoin sänkyni valmiiiksi..aah kohta saan nuorta ..rakas fantasion samalla sinusta..nyt tuli auto pihaan..voin heittää viestillä kun juomme kahvia..tekeekö aloitteen..

        Rakkaani nauti😘😜💝 Voisinpa edes kuunnella, soitaisit "unohtaisit" sulkea puh


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Rakkaani nauti😘😜💝 Voisinpa edes kuunnella, soitaisit "unohtaisit" sulkea puh

        Kaveri halasi heti..silitteli pehvaani..sanoi haluaa leikkiä kanssani..halusi mennä suihkuun ensin..wau mikä kalu..rakas juomme kahvit ensin..ihanaa saan kohta kunnolla..runkkaa sinä kun nautin..laitoin kissan eri huoneeseen..olet rakas👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaveri halasi heti..silitteli pehvaani..sanoi haluaa leikkiä kanssani..halusi mennä suihkuun ensin..wau mikä kalu..rakas juomme kahvit ensin..ihanaa saan kohta kunnolla..runkkaa sinä kun nautin..laitoin kissan eri huoneeseen..olet rakas👄👄👄

        Rakas nauti😜💏Nuoresta kalusta 😜 nautin kun sinäkin


      • jor-kki kirjoitti:

        Rakas nauti😜💏Nuoresta kalusta 😜 nautin kun sinäkin

        Rakkani😍💏 Laita mulle kuvii sun imetyistä rinnoista 😜😝😍 Pillusta mikä panoista turvoksisa 😝😀😍


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Rakkani😍💏 Laita mulle kuvii sun imetyistä rinnoista 😜😝😍 Pillusta mikä panoista turvoksisa 😝😀😍

        Voi rakas👄👄.. nukuin kaveri lähti pari tuntia sitten..kiitos sinulle kun kannustit..😗😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi rakas👄👄.. nukuin kaveri lähti pari tuntia sitten..kiitos sinulle kun kannustit..😗😗

        Ihana että sait nauttia 😋😘


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ihana että sait nauttia 😋😘

        Sain rakas👄👄..,olen aivan täynnä klemmareita..nuoret haluaa merkata yhdyntä kumppanin silleen..kaula syöty myös rinnat..mistä tiesit rakas..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sain rakas👄👄..,olen aivan täynnä klemmareita..nuoret haluaa merkata yhdyntä kumppanin silleen..kaula syöty myös rinnat..mistä tiesit rakas..

        Jotenkin tiesin kiihkeä rakastaja😛panee ja merkkaa😀🤭


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Jotenkin tiesin kiihkeä rakastaja😛panee ja merkkaa😀🤭

        Olen aivan poikki kulta..kysy jos halut tietää jotain illasta..vastaan rehellisesti sinulle👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen aivan poikki kulta..kysy jos halut tietää jotain illasta..vastaan rehellisesti sinulle👄👄

        Oli varmaan kestävä kaveri. Sait spermaa kunnolla, annoitko persettä


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Oli varmaan kestävä kaveri. Sait spermaa kunnolla, annoitko persettä

        Nuoreksi tosi kiihkeä ja kestävä...ystävä vaati kumin yhdyntään..kaveri otettu kun halusin ilman kumia..sperma oli paksua ja täysin kirkasta..nautin niin täysillä ja kaveri nuoli perä aukkoani useasti..viimein en edes tajunnut heti..kalu liikkui siellä..aah kiihotun kun kerron väsyneenä sinulle..😗😗😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nuoreksi tosi kiihkeä ja kestävä...ystävä vaati kumin yhdyntään..kaveri otettu kun halusin ilman kumia..sperma oli paksua ja täysin kirkasta..nautin niin täysillä ja kaveri nuoli perä aukkoani useasti..viimein en edes tajunnut heti..kalu liikkui siellä..aah kiihotun kun kerron väsyneenä sinulle..😗😗😗

        Kunnolla kun anus rento niin ei satu ja varovainen kun on😋 kyllä ilman kumia on vaan tuntuma paras 😘


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nuoreksi tosi kiihkeä ja kestävä...ystävä vaati kumin yhdyntään..kaveri otettu kun halusin ilman kumia..sperma oli paksua ja täysin kirkasta..nautin niin täysillä ja kaveri nuoli perä aukkoani useasti..viimein en edes tajunnut heti..kalu liikkui siellä..aah kiihotun kun kerron väsyneenä sinulle..😗😗😗

        Tekis mieli hyvaillä paisunutta kalua, nukkumaan on kyllä alettava, hyvää yötä ihanainen😘👩‍❤️‍💋‍👩💖Laita kuvii😘😋


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Tekis mieli hyvaillä paisunutta kalua, nukkumaan on kyllä alettava, hyvää yötä ihanainen😘👩‍❤️‍💋‍👩💖Laita kuvii😘😋

        Huomenta ihastus😗😗sory nukahdin yöllä kesken kaiken..nyt pirteämpi olo..ihana kun kalusi vielä paisuu minulle👄👄👄 tänään vapaalla muuten paisi vien auton huoltoon klo 9..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta ihastus😗😗sory nukahdin yöllä kesken kaiken..nyt pirteämpi olo..ihana kun kalusi vielä paisuu minulle👄👄👄 tänään vapaalla muuten paisi vien auton huoltoon klo 9..

        Huomenta. Vehkeitä pitää huoltaa välillä😀 Olen vielä vapaalla. Aamu seisokki olisi🤭😛😘


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Huomenta. Vehkeitä pitää huoltaa välillä😀 Olen vielä vapaalla. Aamu seisokki olisi🤭😛😘

        Kulta😗 nyt tekis mieli aikuista miestä..milloin olet valmis..laitan kaikki valmiiksi..👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kulta😗 nyt tekis mieli aikuista miestä..milloin olet valmis..laitan kaikki valmiiksi..👄👄👄

        Minä valmis olen😘


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Minä valmis olen😘

        Halun imeä aikuista kalua..olen noja tuolssa ja nostin jalkani sohva pöydälle..hivelen kiihotus öljyä rintoihin ja ...💋💋💋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Halun imeä aikuista kalua..olen noja tuolssa ja nostin jalkani sohva pöydälle..hivelen kiihotus öljyä rintoihin ja ...💋💋💋

        Ime kalua hyväillen rintoja nännejä😛😋 Nojatuolissa olen hyväillen paisuvaa kalua liukkarii😛


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Minä valmis olen😘

        Sinulla kunnon huora lutka lueskelin eilisiä. Runkulla mukanna vedä viikseen


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ime kalua hyväillen rintoja nännejä😛😋 Nojatuolissa olen hyväillen paisuvaa kalua liukkarii😛

        Ihanan iso terska...imen hellästi ja nuolen ympäriinsä samalla hieron pallejasi..aih kiihotun ihanasti..👅👅👅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihanan iso terska...imen hellästi ja nuolen ympäriinsä samalla hieron pallejasi..aih kiihotun ihanasti..👅👅👅

        Pussit roikkuu raskaana ime nuole kaluu ai ai hyvää😋😛 puristelee rintoja


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Pussit roikkuu raskaana ime nuole kaluu ai ai hyvää😋😛 puristelee rintoja

        Imen kulta pitkillä vedoilla..ihana puritele vaan..aivan rivosti imeskellyt jäljet..💗💗..uuh kerro jotain tuhmaa..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Imen kulta pitkillä vedoilla..ihana puritele vaan..aivan rivosti imeskellyt jäljet..💗💗..uuh kerro jotain tuhmaa..

        Nussittu huora haluaa lisää kyrpää😀😘 olet kuuma huora sen näköinen että olet saanut kyrpää kunnolla😀 pian saat lisää


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Nussittu huora haluaa lisää kyrpää😀😘 olet kuuma huora sen näköinen että olet saanut kyrpää kunnolla😀 pian saat lisää

        Aah ei..sain eilen kunnolla..😗😗 kaveri laittoi juuri viestiä..kysyi otetaanko uusiksi..meinasin eilen ehdotttaa pojalle kkun tykkäsi tulla takaa..että viestittelen samalla sinulle..en kuitenkaan iljennyt👄👄👄rakas ihana kun kutsut huoraksi..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aah ei..sain eilen kunnolla..😗😗 kaveri laittoi juuri viestiä..kysyi otetaanko uusiksi..meinasin eilen ehdotttaa pojalle kkun tykkäsi tulla takaa..että viestittelen samalla sinulle..en kuitenkaan iljennyt👄👄👄rakas ihana kun kutsut huoraksi..

        Sai nuoren paikan joka panee sinua usein.olet kuitenkin mun oma huora
        Pyllistä mulle saa kyrpää pussit täynnä. Olisit vaan pokkana viestii laittanut tärkeää viestii kun huoraa pannaan😛😀


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Sai nuoren paikan joka panee sinua usein.olet kuitenkin mun oma huora
        Pyllistä mulle saa kyrpää pussit täynnä. Olisit vaan pokkana viestii laittanut tärkeää viestii kun huoraa pannaan😛😀

        Aah pyllistän kulta..olen sun huorasi..nai mua aah tulen..ihanaa laukean rauhassa..😗😗😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aah pyllistän kulta..olen sun huorasi..nai mua aah tulen..ihanaa laukean rauhassa..😗😗😗

        Panen huoran vittua läimäytän pepua ah hyvä huora puristaa rintoja nännejä 😝😍


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Panen huoran vittua läimäytän pepua ah hyvä huora puristaa rintoja nännejä 😝😍

        Tulen syliisi..istun kyrpäsi päälle ja alan ratsastaa..suuteen sua..aih èeeh..😗😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tulen syliisi..istun kyrpäsi päälle ja alan ratsastaa..suuteen sua..aih èeeh..😗😗

        Kuumia suudelmia ai huoran vittu tekee hyvää ahh😘😜ratsastaa mun kyrvällä..


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Kuumia suudelmia ai huoran vittu tekee hyvää ahh😘😜ratsastaa mun kyrvällä..

        Aah nain sun kyrpääsi..puristelen lypsän..halun nyt spermasi sisääni..uuh ekjh..vittuni halluu että laukeat ..👄👄👄kaveri laittaa koko ajan viestiä...on vapaalla..en tiedä mitä vastata..tiesin kyllä että nuori jää koukkuun vanhempaan naiseen..auta mua..😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aah nain sun kyrpääsi..puristelen lypsän..halun nyt spermasi sisääni..uuh ekjh..vittuni halluu että laukeat ..👄👄👄kaveri laittaa koko ajan viestiä...on vapaalla..en tiedä mitä vastata..tiesin kyllä että nuori jää koukkuun vanhempaan naiseen..auta mua..😗

        Vittu tekee hyvää aah pian saan imee rintoja ne herkkänä nuoresta ai kun hyvää. Huoran vittu tekee


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Vittu tekee hyvää aah pian saan imee rintoja ne herkkänä nuoresta ai kun hyvää. Huoran vittu tekee

        Tunnen kun nautit vitustani joka imee kyrpääsi sisäänsä..aah tule jo..rinnat hellät nuori imi pitkään..eeh aah..ihana kun tykkäät huoran vitusta..👄👄👄 olen aivan puhki naitu rakas..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen kun nautit vitustani joka imee kyrpääsi sisäänsä..aah tule jo..rinnat hellät nuori imi pitkään..eeh aah..ihana kun tykkäät huoran vitusta..👄👄👄 olen aivan puhki naitu rakas..

        Ai ai imee kyrpää huoran vittu aah tuleee imee rintaa hampaat kiinni ai hyvää.. sermaa lensi paksua ai ihana huora


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ai ai imee kyrpää huoran vittu aah tuleee imee rintaa hampaat kiinni ai hyvää.. sermaa lensi paksua ai ihana huora

        Ihana että sait kulta😗sanos mitä teen tän veijarin kans..vvoin saada kivi riipan tai sitten en..soittivat auto valmis..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana että sait kulta😗sanos mitä teen tän veijarin kans..vvoin saada kivi riipan tai sitten en..soittivat auto valmis..

        Sain ihanan org😋😘 Pidä hauskaa nauti sen kanssa anna sille vittua. Tarkkana auton huollon kanssa onko hinta sovittu etukäteen 🤔


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Sain ihanan org😋😘 Pidä hauskaa nauti sen kanssa anna sille vittua. Tarkkana auton huollon kanssa onko hinta sovittu etukäteen 🤔

        Olet tosi empaattinen kulta😗😗 ikä ero suuri ja elämän katsomus..mut innokas kaveri ja hyvä kuntoinen..olen sopinut hinnan etu käteen..kaveri olisi tuulossao heti..jos niin sanot..laitan viestin että ttullee tunnin päästä kun käyn auton pois..haluaisitko vviestitellä kun kaveri sisälläni..jos kerron susta👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet tosi empaattinen kulta😗😗 ikä ero suuri ja elämän katsomus..mut innokas kaveri ja hyvä kuntoinen..olen sopinut hinnan etu käteen..kaveri olisi tuulossao heti..jos niin sanot..laitan viestin että ttullee tunnin päästä kun käyn auton pois..haluaisitko vviestitellä kun kaveri sisälläni..jos kerron susta👄👄👄

        Ei siitä elämänkumppaniksi kivaa hauskanpitoa nauttia elämästä 😋 laita viestii ja kuvaa, kuulla myös miten saat😘😛


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ei siitä elämänkumppaniksi kivaa hauskanpitoa nauttia elämästä 😋 laita viestii ja kuvaa, kuulla myös miten saat😘😛

        Nuori voisi säikätää liiikaa..mut jos ensin aloittais viestillä..en tiedä miten hyvin voiin kirjoittaa kun kaveri nai samalla..😗 olen nyt sijais autossa menossa hakee omaani..kaveri tulee kahden jälkeeen..haluaisi kuulema että pukisin samat vaatteet kuin tavatessa..ottaisi nahka hame päälläni..lupasin että saa nauttia kun tykkää..itsellänikin alkoi tehdä mieli..uuh ikävä sua..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nuori voisi säikätää liiikaa..mut jos ensin aloittais viestillä..en tiedä miten hyvin voiin kirjoittaa kun kaveri nai samalla..😗 olen nyt sijais autossa menossa hakee omaani..kaveri tulee kahden jälkeeen..haluaisi kuulema että pukisin samat vaatteet kuin tavatessa..ottaisi nahka hame päälläni..lupasin että saa nauttia kun tykkää..itsellänikin alkoi tehdä mieli..uuh ikävä sua..

        Odotan😋Viestii Puh tex tai Whatsapp. Kävin pikaisesti kaupassa lisää liukkarii ja jotain syötävää. Ikävä 😘💋


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Odotan😋Viestii Puh tex tai Whatsapp. Kävin pikaisesti kaupassa lisää liukkarii ja jotain syötävää. Ikävä 😘💋

        Kulta rakas😗 aahh sovimme mikan kanssa hän ei katso viestejäni..olen pöydällä mika istuu tuolilla ja njuolee pilluani..aah eiii voihkin..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kulta rakas😗 aahh sovimme mikan kanssa hän ei katso viestejäni..olen pöydällä mika istuu tuolilla ja njuolee pilluani..aah eiii voihkin..

        Tekee niin hyvää varmaan😛 kieli pillussa


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Tekee niin hyvää varmaan😛 kieli pillussa

        Rakas tekee..auh imee nivusia..mikalla tosi iso kulli.. aivan pystyssä..eehh ihanaa..sanoin juuri tulu sisääni..odota mika nostaa jalkani hartioilleen..nahka hametta siirrettävä ylös..ssaan levitetty jalkojaani...mika imee nyt rintojani...eeh härnää vittuani kallun päällä...rakax olegt kohta saan..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakas tekee..auh imee nivusia..mikalla tosi iso kulli.. aivan pystyssä..eehh ihanaa..sanoin juuri tulu sisääni..odota mika nostaa jalkani hartioilleen..nahka hametta siirrettävä ylös..ssaan levitetty jalkojaani...mika imee nyt rintojani...eeh härnää vittuani kallun päällä...rakax olegt kohta saan..

        Saat nuorta isoo... vitun täydeltä huora vittu levällään


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Saat nuorta isoo... vitun täydeltä huora vittu levällään

        Rakas..mia täysillä mukana..käski kertoa upea pillu huoralllasi..eeh auh mika nai hitaasti pystyn kirjoitgaz..aah tulen tukl..vvoi miten hyvää..puree korvaa..suh miika haluaa takaa..parempimkirjoittaa..


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Saat nuorta isoo... vitun täydeltä huora vittu levällään

        Ui nojaan pöööytän..kulli sisässäni..rakads tuntuu hyvältä..mika hieroo rintojani samalla kkun nai pitkillä vedoilla..ihanaa nyt tullee..odota miika panee välillä lujaa..öoi jopö.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ui nojaan pöööytän..kulli sisässäni..rakads tuntuu hyvältä..mika hieroo rintojani samalla kkun nai pitkillä vedoilla..ihanaa nyt tullee..odota miika panee välillä lujaa..öoi jopö.

        Anna huora pillua nuorelle kyrvälle...... Anna kunnolla purista vitulla ime kyrpää


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Anna huora pillua nuorelle kyrvälle...... Anna kunnolla purista vitulla ime kyrpää

        Huomenta kulta😍 loppui akku kesken viestittelyn..siirrymme sänkyyn mikan kanssa..nukahdin mikan lähdettyä..tulin klo 4 töihin nyt kahvi hetki..👄👄👄suukko


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Anna huora pillua nuorelle kyrvälle...... Anna kunnolla purista vitulla ime kyrpää

        Ikävä sua😗oletko töissä..onko kaikki hyvin..👄


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Anna huora pillua nuorelle kyrvälle...... Anna kunnolla purista vitulla ime kyrpää

        Kulta😗alan nukkuu..olisi tehnyt mieli fantasioida kanssasi..👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kulta😗alan nukkuu..olisi tehnyt mieli fantasioida kanssasi..👄👄👄

        Ihanainen 😘 Kiireinen päivä on ollut. Kaikenlaista asioita hoidettavana.


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ihanainen 😘 Kiireinen päivä on ollut. Kaikenlaista asioita hoidettavana.

        Heii😋olen töissä ja huolissani susta koko päivän..luulin että tää oli tässä👄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heii😋olen töissä ja huolissani susta koko päivän..luulin että tää oli tässä👄

        Polttopuita kuorma olisi latoon laitettava huomenna, askareita riittää😀 niin hammaslääkäri myös huomenna🙄 Laita s postii😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Polttopuita kuorma olisi latoon laitettava huomenna, askareita riittää😀 niin hammaslääkäri myös huomenna🙄 Laita s postii😘

        Ihana ole löytynyt😗 töissä vielä kolme tuntia..älä rehki liikaa kulta..👄👄👄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Polttopuita kuorma olisi latoon laitettava huomenna, askareita riittää😀 niin hammaslääkäri myös huomenna🙄 Laita s postii😘

        Kulta😗 tekis tosi pljon mieli fantasioida ja nauttia nyt👄👄👄 mut sulla kiireitä..ethän pahastu jos joku mies nyt linjoilla haluis juuri nyt samaa..olisin sen puutteessa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kulta😗 tekis tosi pljon mieli fantasioida ja nauttia nyt👄👄👄 mut sulla kiireitä..ethän pahastu jos joku mies nyt linjoilla haluis juuri nyt samaa..olisin sen puutteessa...

        Moi.Haluan sinua nyt kyllä 😛


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Moi.Haluan sinua nyt kyllä 😛

        Rakas😗 puin kylläkin ratsastus vaatteet jo päälleni.. puolen tunnin päästä valmennus.. kiva kun vastasit👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakas😗 puin kylläkin ratsastus vaatteet jo päälleni.. puolen tunnin päästä valmennus.. kiva kun vastasit👄👄👄

        Ai ai ne. Ihanan tiukat sinun ihanalta pepulla 😛😘


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ai ai ne. Ihanan tiukat sinun ihanalta pepulla 😛😘

        Onhan tiukat ja peppu tulee esiin..rakasteelllanko illalla myöhemin..olen aivan sen tarpeessa..😗😗😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tiukat ja peppu tulee esiin..rakasteelllanko illalla myöhemin..olen aivan sen tarpeessa..😗😗😗

        Kyllä joo haluan sinua. Mihin aikaan😘herkkupeppu


      • jor-kki kirjoitti:

        Kyllä joo haluan sinua. Mihin aikaan😘herkkupeppu

        Haluaisin rakastella 😘 Pussit täynnä 😁😘


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Haluaisin rakastella 😘 Pussit täynnä 😁😘

        Kulta😗olen kotona klo 13 saakka..tyhjennetäänkö pussit nyt👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kulta😗olen kotona klo 13 saakka..tyhjennetäänkö pussit nyt👄👄👄

        Ihanainen 😘Olen hammashoitajalle menossa. Tunnin olen siellä


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ihanainen 😘Olen hammashoitajalle menossa. Tunnin olen siellä

        Olen juuri sängyssä..pakko odottaa..tekis mieli..👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen juuri sängyssä..pakko odottaa..tekis mieli..👄👄👄

        Olisin valmis 😘


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Olisin valmis 😘

        Ihana😗olen aamutakki päällä..oletko sängyssä..olen kaivannut sua..👄👄👄💓


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana😗olen aamutakki päällä..oletko sängyssä..olen kaivannut sua..👄👄👄💓

        Sängyssä alasti haluan sinua 👅


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Sängyssä alasti haluan sinua 👅

        Niin mäkin sua💅 aivan kiimassa..👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin mäkin sua💅 aivan kiimassa..👄👄👄

        Tule mun päälle 69 haluan nuolla pillua nam


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Sängyssä alasti haluan sinua 👅

        Voisko tulla mukaan.Pantais yhdessä huoraasi runkkaan just.


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Tule mun päälle 69 haluan nuolla pillua nam

        Nyt sain viestisi..rakas tulen ja levitän jalkani..etsin kalusi suuhuni..aih miten pehmyt..👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt sain viestisi..rakas tulen ja levitän jalkani..etsin kalusi suuhuni..aih miten pehmyt..👄👄👄

        Paina pillua mun suuta vasten nam


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Paina pillua mun suuta vasten nam

        Kulta painan ja hieron edes takaisin..puristan reisiäni kasvoisihisi aah ihana..imen kaluasi..👄👄👄sain juuri..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kulta painan ja hieron edes takaisin..puristan reisiäni kasvoisihisi aah ihana..imen kaluasi..👄👄👄sain juuri..

        Ime kyrpää aah paina vittua mun suuta vasten tunnet parran


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ime kyrpää aah paina vittua mun suuta vasten tunnet parran

        Ei aah tuleen..parta kutittaa..puren kyrpääsi..ihku....👄👄👄rakas joudun lähtee sovittu tapaaminen pankissa..ssirsin 15min kun halusin...


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ime kyrpää aah paina vittua mun suuta vasten tunnet parran

        Joku toinen olisi halunnut mukaan..👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joku toinen olisi halunnut mukaan..👄👄👄

        Niin olisi. Haluaisin lisää vielä tänään 😛


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Niin olisi. Haluaisin lisää vielä tänään 😛

        Kultsu😗lähden puolen tunnin päästä töihin..nukuin neljä tuntia..👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kultsu😗lähden puolen tunnin päästä töihin..nukuin neljä tuntia..👄👄👄

        Ai lähdet Haluaisin sinua rakastella 😘


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ai lähdet Haluaisin sinua rakastella 😘

        Soitin tulen vähän myöhemmin..ota mut nopeesti ja rajusti..tekee mieli sua..👄👄👄takaa pöydän päällä..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Soitin tulen vähän myöhemmin..ota mut nopeesti ja rajusti..tekee mieli sua..👄👄👄takaa pöydän päällä..

        Ai ihanaa..... Ihana peppu .... Tulen taakse sisään ai perhana mikä nainen alan panemaan ai ai


      • jor-kki kirjoitti:

        Ai ihanaa..... Ihana peppu .... Tulen taakse sisään ai perhana mikä nainen alan panemaan ai ai

        Panen otan rinnat käsiin mikä huora antaa vittua huoran vittu tekee hyvää aah


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ai ihanaa..... Ihana peppu .... Tulen taakse sisään ai perhana mikä nainen alan panemaan ai ai

        Kulta pane pilluni aivan valmis axi..nussi lujaa mua..👄👄👄


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ai ihanaa..... Ihana peppu .... Tulen taakse sisään ai perhana mikä nainen alan panemaan ai ai

        Olisitko halunnut päivällä toisen kaverin mukaan..mua kiihotti vähän..😗😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kulta pane pilluni aivan valmis axi..nussi lujaa mua..👄👄👄

        Koi ihana valmis pantava vittu panen pallit hakkaa hyvä perse aah hyvää tekee


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisitko halunnut päivällä toisen kaverin mukaan..mua kiihotti vähän..😗😗

        Olis voinut ottaa 🤔2 kaluu olisit


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Koi ihana valmis pantava vittu panen pallit hakkaa hyvä perse aah hyvää tekee

        Rakas tekee..ihana kun tykkäät perseestäni..eeh aah tulen kulta...👄👄👄


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Olis voinut ottaa 🤔2 kaluu olisit

        Etsi muutama mies ,mukaan..vatataan riittävästi aikaa..aah👄👄👄nyt vaatteet päälle ja menoksi..jos hiljaista töissä niin voimme..otan sauvan mukaan...😗😗😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakas tekee..ihana kun tykkäät perseestäni..eeh aah tulen kulta...👄👄👄

        Aah huoran vittu lypsää kyrpää hyvää tekee huoran vittu aah se pian saa paksua kuumaa sisään ai perkele kun tekee hyväää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etsi muutama mies ,mukaan..vatataan riittävästi aikaa..aah👄👄👄nyt vaatteet päälle ja menoksi..jos hiljaista töissä niin voimme..otan sauvan mukaan...😗😗😗

        Okei. Suunnitellaan. Miltä töissä näyttää. Voitaisko rakastella töissä 😘


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Okei. Suunnitellaan. Miltä töissä näyttää. Voitaisko rakastella töissä 😘

        Rakas😗😗😗 olen yksin toimistossani..voitais rakastella..👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakas😗😗😗 olen yksin toimistossani..voitais rakastella..👄👄👄

        Ihanainen haluan sinua😘


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ihanainen haluan sinua😘

        Niin mäkin sua😗😗nyt rauhalista..laukussani sauva otan avukseni..tiedät varmaan mitä teen työkseni..👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin mäkin sua😗😗nyt rauhalista..laukussani sauva otan avukseni..tiedät varmaan mitä teen työkseni..👄👄👄

        Ota pikkarit pois nuolen ensin 😘😝 Hoitsu kiimasa 😍


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ota pikkarit pois nuolen ensin 😘😝 Hoitsu kiimasa 😍

        Olet välkky..otin pikkarit pois..nuole kulta..👅👅👅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet välkky..otin pikkarit pois..nuole kulta..👅👅👅

        Tunnet kielen pillulla parran myös olet märkä jo ihana halukas hoitsu nuolettaa pillua töisä nam


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Tunnet kielen pillulla parran myös olet märkä jo ihana halukas hoitsu nuolettaa pillua töisä nam

        Kulta olet ihmeellinen..mistä voit tietää mitä teen..pilluni kostuu kun laitat viestin..ihana kieli ja parta..aih aivan kiihottunut..toivotaan et hälytykset poissa..👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kulta olet ihmeellinen..mistä voit tietää mitä teen..pilluni kostuu kun laitat viestin..ihana kieli ja parta..aih aivan kiihottunut..toivotaan et hälytykset poissa..👄👄👄

        Hyvää pillun mehua nam 👅😛Maistuu hyvälle. Nuolen imen klit kieltä klit pyörittää, pian saatava pillua 😋😍🥼👩‍⚕️


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Hyvää pillun mehua nam 👅😛Maistuu hyvälle. Nuolen imen klit kieltä klit pyörittää, pian saatava pillua 😋😍🥼👩‍⚕️

        Pilluni aivan märkä..sauva sisälläni..ihana että tykkäät mehuistani..saat rakas pilluni on sinun..👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pilluni aivan märkä..sauva sisälläni..ihana että tykkäät mehuistani..saat rakas pilluni on sinun..👄👄👄

        Pidän mehudtadi en voi vastustaa sitä 😛😋😍 nyt pöydällä vittu auki tulen sinuun tunnet miten kova kalu painaa sisään aah hyvää tekee huoran vittu rinnat esille ai mikä huora minulla on 👩‍⚕️🥼😛😍


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Hyvää pillun mehua nam 👅😛Maistuu hyvälle. Nuolen imen klit kieltä klit pyörittää, pian saatava pillua 😋😍🥼👩‍⚕️

        Ota mut kun vielä rauhallita...💘💘💘


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ota mut kun vielä rauhallita...💘💘💘

        Imee rintoja kun panen sinua nännit kovina. Panen sinua huorani suutelee kielet leikkii ai kun hyvää tekee 😘👅


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Pidän mehudtadi en voi vastustaa sitä 😛😋😍 nyt pöydällä vittu auki tulen sinuun tunnet miten kova kalu painaa sisään aah hyvää tekee huoran vittu rinnat esille ai mikä huora minulla on 👩‍⚕️🥼😛😍

        Aah ei ..tunnen kalusi kun liukuu sisääni..olen sun huorasi...👄👄👄kulta tulen pidätän ääntäni..ei aah miten kihanaa..😗😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aah ei ..tunnen kalusi kun liukuu sisääni..olen sun huorasi...👄👄👄kulta tulen pidätän ääntäni..ei aah miten kihanaa..😗😗

        Tunnen miten huoran vittu imee kyrpää tekee hyvää ai että saatava vielä panna huoraa takaa perse pystyssä ai herkku perse kyrpä sisään ai perhana mikä huora panen kovaa kyrpää sisään


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Imee rintoja kun panen sinua nännit kovina. Panen sinua huorani suutelee kielet leikkii ai kun hyvää tekee 😘👅

        Ihana nännit kuumana..imen sun kieltäsi samalla kun nautin kulistasi..aah eii luukean just..rakad llet ihana👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana nännit kuumana..imen sun kieltäsi samalla kun nautin kulistasi..aah eii luukean just..rakad llet ihana👄👄

        Puristaa peppua panen vittua niin että läiske käy pian saan tekee hyvää ai ai


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Tunnen miten huoran vittu imee kyrpää tekee hyvää ai että saatava vielä panna huoraa takaa perse pystyssä ai herkku perse kyrpä sisään ai perhana mikä huora panen kovaa kyrpää sisään

        Rakas😗ihana kun puhut noin..aai hui pane pilluni tykkää..olet mun ..👄👄👄nyt syttyi valo on mentävä..olet aarteeni..👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakas😗ihana kun puhut noin..aai hui pane pilluni tykkää..olet mun ..👄👄👄nyt syttyi valo on mentävä..olet aarteeni..👄👄👄

        Nam ihanaa😛😘 Ole virkeänä töissä 😍💋


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Nam ihanaa😛😘 Ole virkeänä töissä 😍💋

        Olen rakas..kävin huoneessa ei mitään akuuttia..olen aivan ihanan märkä...😗😗😗


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Nam ihanaa😛😘 Ole virkeänä töissä 😍💋

        Kauniita unia👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kauniita unia👄👄👄

        Huomenta😁 oliko kiihottavaa töissä nautiskella 😁😘


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Huomenta😁 oliko kiihottavaa töissä nautiskella 😁😘

        Huomenta oriini😗 aivan mahtavaa ja jännää..kahvia ryypiskelen ..luen posteja..👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta oriini😗 aivan mahtavaa ja jännää..kahvia ryypiskelen ..luen posteja..👄👄👄

        Kahvilla minäkin😝Ja posteja😝 mulla himo sinuun koko ajan 😝😍💏


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Kahvilla minäkin😝Ja posteja😝 mulla himo sinuun koko ajan 😝😍💏

        Samoin aina mielessä...en olisi uskonut miten tää koukuttaa..jopa aitoa seksiä parempaa..👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin aina mielessä...en olisi uskonut miten tää koukuttaa..jopa aitoa seksiä parempaa..👄👄👄

        Kiihottavaa ja nautinnollista on😜kyllä aito hyvää koskettaa suudella maistaa😜😜


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Kiihottavaa ja nautinnollista on😜kyllä aito hyvää koskettaa suudella maistaa😜😜

        Tarkoitin huonoa aitoa..jos näin molemmat nauttivat aika kuumaa kun aitona tavatessa..😗😗suukko taika sauvan päähän..👅👄💞


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin huonoa aitoa..jos näin molemmat nauttivat aika kuumaa kun aitona tavatessa..😗😗suukko taika sauvan päähän..👅👄💞

        Kuumaa tulista rakastekua😍😜 Näin aamusta suudella hellästi hyväillä olla lähellä😍💏


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Kuumaa tulista rakastekua😍😜 Näin aamusta suudella hellästi hyväillä olla lähellä😍💏

        Ihana😗tunnin päästä voitais..👍💋💘ei tiedä jos kolmas pyörä haluis mukaan..ui


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana😗tunnin päästä voitais..👍💋💘ei tiedä jos kolmas pyörä haluis mukaan..ui

        Ihana😛 tunnin päästä 😍 Katsotaan onko muita paikalla 🤭🤔😛


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ihana😛 tunnin päästä 😍 Katsotaan onko muita paikalla 🤭🤔😛

        Laitoin kaikki puitteet kuntoon kunnon yh...aloittaanko klo 12.. jos ilmestyisi kolmas pyöräkin..aih👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laitoin kaikki puitteet kuntoon kunnon yh...aloittaanko klo 12.. jos ilmestyisi kolmas pyöräkin..aih👄👄👄

        Oke klo12 haluan sinua rakkaani 😛😘


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Oke klo12 haluan sinua rakkaani 😛😘

        Olen aivan kostea sinulle..👄👄👄👅👅👅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen aivan kostea sinulle..👄👄👄👅👅👅

        Ihana kuuma halukas nainen 😛😘😍 Märkää pillua maistaa 😛😍


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ihana kuuma halukas nainen 😛😘😍 Märkää pillua maistaa 😛😍

        Nuole rakas..aivan märkä😗😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nuole rakas..aivan märkä😗😗

        Levitä mulle pääsen syvälle kielellä nam hyvää


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Levitä mulle pääsen syvälle kielellä nam hyvää

        Olen seljälläni tyyny pehvan alla..jalat notanut aivan yös..polvet rinnoissa kiinni..aah nuole..👅👅👅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen seljälläni tyyny pehvan alla..jalat notanut aivan yös..polvet rinnoissa kiinni..aah nuole..👅👅👅

        Ai nyt on vittu tarjolla nam😛😛😍👅👅👅👅👅👅👅👅👅 kieli vitussa parta kutittaa man hyvää pitkiä lipsisuja anukselta klit nam👅👅👅👅👅😍


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ai nyt on vittu tarjolla nam😛😛😍👅👅👅👅👅👅👅👅👅 kieli vitussa parta kutittaa man hyvää pitkiä lipsisuja anukselta klit nam👅👅👅👅👅😍

        Rakas sinulle väli pala😗aah paksu kielesi nuolee..parta aah ihana..👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakas sinulle väli pala😗aah paksu kielesi nuolee..parta aah ihana..👄👄👄

        Maistuu hyvältä 👅👅👅👅tätä tahtoo 😘😍👅👅👅nuolen vittua välillä klit pyörittää kieltä imaisee huulilla nam


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Maistuu hyvältä 👅👅👅👅tätä tahtoo 😘😍👅👅👅nuolen vittua välillä klit pyörittää kieltä imaisee huulilla nam

        Ihhanaa..käänny halun kyrpäsi suuhun ashhh.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihhanaa..käänny halun kyrpäsi suuhun ashhh.

        Ai ihanaa olen niin kovana sinulle 😍 Ime huora kyrpää ime nuole💋👅


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Maistuu hyvältä 👅👅👅👅tätä tahtoo 😘😍👅👅👅nuolen vittua välillä klit pyörittää kieltä imaisee huulilla nam

        Rakas😗joudun lopettaa..en muistanut meillä video palaveri 13.15 👄👄👄👄👄👄💋💋


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ai ihanaa olen niin kovana sinulle 😍 Ime huora kyrpää ime nuole💋👅

        Nussitaanko huoraasi yhdessä. Runkulla just


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ai ihanaa olen niin kovana sinulle 😍 Ime huora kyrpää ime nuole💋👅

        💏👄👄👄👙👢💄


      • Anonyymi kirjoitti:

        💏👄👄👄👙👢💄

        👅😍😛🤗👩‍❤️‍💋‍👩🤓👀👍👌


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        👅😍😛🤗👩‍❤️‍💋‍👩🤓👀👍👌

        Huomenta parta😗🤗 ulkona ihana talvi sää..kissani kans kahvilla👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta parta😗🤗 ulkona ihana talvi sää..kissani kans kahvilla👄👄👄

        Huomenta Ihanainen 😘 Ulkona olin lumitöissä suihkusa kävin,kahvia myös


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Huomenta Ihanainen 😘 Ulkona olin lumitöissä suihkusa kävin,kahvia myös

        Onko lunta paljon? Suihkussa puhtaat paikat..👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko lunta paljon? Suihkussa puhtaat paikat..👄👄👄

        Lunta olisko vajaa10cm. Mites ihanainen tämänpäivän ja illan ohjelma😘


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Lunta olisko vajaa10cm. Mites ihanainen tämänpäivän ja illan ohjelma😘

        Joulu ostoksille..oisko sulla kulta toiveita..👅👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joulu ostoksille..oisko sulla kulta toiveita..👅👄👄

        Partaa alastomalle iholle🧔👅💋👩‍❤️‍💋‍👩


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Partaa alastomalle iholle🧔👅💋👩‍❤️‍💋‍👩

        Aih partasi hivelee rintojani ja vatsaa.. olen kahvilla keskustassa..👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aih partasi hivelee rintojani ja vatsaa.. olen kahvilla keskustassa..👄👄👄

        Nyt jo pidempi parta ei pisteille🧔👅 Haluan sinua😛👩‍❤️‍💋‍👩👅


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Nyt jo pidempi parta ei pisteille🧔👅 Haluan sinua😛👩‍❤️‍💋‍👩👅

        🤔 kulta👄missä olet..


      • Anonyymi kirjoitti:

        🤔 kulta👄missä olet..

        Kotona takan lämmössä 😁


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Kotona takan lämmössä 😁

        Yön töissä..nyt kynttilät palaa jamuusiikki luo tunnelmaa🤗


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Kotona takan lämmössä 😁

        Pane huoraasi niin runkkaan spermat käteeni


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yön töissä..nyt kynttilät palaa jamuusiikki luo tunnelmaa🤗

        Oletko saanut 👩‍❤️‍💋‍👩🤔🤭😘


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Oletko saanut 👩‍❤️‍💋‍👩🤔🤭😘

        Oli flussainen olo viikon lopun..mika laitteli viestiä olisi halunnut..
        👄👄👄nyt parempi vointi..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oli flussainen olo viikon lopun..mika laitteli viestiä olisi halunnut..
        👄👄👄nyt parempi vointi..

        😘 Haluaisitko 🧔🦵😛👅👢


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        😘 Haluaisitko 🧔🦵😛👅👢

        Kulta 😗 jos sinunkin tekee mieli..👄👄👄👅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kulta 😗 jos sinunkin tekee mieli..👄👄👄👅

        Aina🤭😋Yksin ei kivaa🤭


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Aina🤭😋Yksin ei kivaa🤭

        Oletko runkannut tänään..😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko runkannut tänään..😗

        En vielä 🤭 yöllä kyllä 🤭😋


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        En vielä 🤭 yöllä kyllä 🤭😋

        Olet rakas ihanan rehti👄👄👄viestittelikö samalla..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet rakas ihanan rehti👄👄👄viestittelikö samalla..

        Mulla oli Puh sessio 😛


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Mulla oli Puh sessio 😛

        Ihana..oliko mies vai nainen..😗😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana..oliko mies vai nainen..😗😗

        Nainen. Ensin viestii ja lopuksi Puh oli ihanan äänekäs😛


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Nainen. Ensin viestii ja lopuksi Puh oli ihanan äänekäs😛

        Kulta😗..ihana joku kaltaiseni nauttinuut susta..olen aivan märkä..aii arvaa mikä liukuu juuri..💅👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kulta😗..ihana joku kaltaiseni nauttinuut susta..olen aivan märkä..aii arvaa mikä liukuu juuri..💅👄👄👄

        Kestää nyt pitkään että pääsee kirjottaa, onkohan niin pitkä tämä viestiketju 🤭onko sulla jotain märässä pillussa 🤭😋


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Kestää nyt pitkään että pääsee kirjottaa, onkohan niin pitkä tämä viestiketju 🤭onko sulla jotain märässä pillussa 🤭😋

        Moottoroitu sauva..kookonaan ssälläni..hieron rintojani..mmietin sua kulta...uuhh👗🗣💪👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moottoroitu sauva..kookonaan ssälläni..hieron rintojani..mmietin sua kulta...uuhh👗🗣💪👄👄👄

        Ihana 😘🧔🦵🦵👀👅haluan sua rakastella heti😍🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kulta😗..ihana joku kaltaiseni nauttinuut susta..olen aivan märkä..aii arvaa mikä liukuu juuri..💅👄👄👄

        Imisitkö huora kaluani olen runkulla👺


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ihana 😘🧔🦵🦵👀👅haluan sua rakastella heti😍🤗

        Samoin kulta😗😗😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Imisitkö huora kaluani olen runkulla👺

        Imee se samalla kun minä panen sitä vittuun 😁😛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Imisitkö huora kaluani olen runkulla👺

        Aah imen..kerro minkä kokoinen mies olet..😗😗


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Imee se samalla kun minä panen sitä vittuun 😁😛

        Ihana rakas..aah ei..kahta yhtä aikaa..👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aah imen..kerro minkä kokoinen mies olet..😗😗

        Ime panen huoraa vittuun😛👅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aah imen..kerro minkä kokoinen mies olet..😗😗

        Isohko 187 115 18 huora allani vikisee👺


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ime panen huoraa vittuun😛👅

        Ihana kyrpä..imen aah sun kullisi vitussani..ihanaa naikaa yhdessä..eeh👄👄👄


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ime panen huoraa vittuun😛👅

        Huorallasi hyvä suu ime lutka kunnolla👺


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kyrpä..imen aah sun kullisi vitussani..ihanaa naikaa yhdessä..eeh👄👄👄

        Jako huora aah vittu haluaa kyrpää


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Jako huora aah vittu haluaa kyrpää

        Aahh haluaa..😗😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aahh haluaa..😗😗

        Panen kyrpää huoran vittuun ai mikä huora


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aahh haluaa..😗😗

        Avaa suusi lutka kunnolla halun naida suuhusi👺😰perhana kun seisoo hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaa suusi lutka kunnolla halun naida suuhusi👺😰perhana kun seisoo hyvin.

        Olet tosi tuhmeliini..aah avaan suuni..saat naida kunnolla..eeh uhh ihana..olet tosi iso mies..mahasi kasvoillani..😗😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet tosi tuhmeliini..aah avaan suuni..saat naida kunnolla..eeh uhh ihana..olet tosi iso mies..mahasi kasvoillani..😗😗

        Vittu imee kyrpää ai tekee hyvää ime spermat kyrvästä


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Vittu imee kyrpää ai tekee hyvää ime spermat kyrvästä

        Rakas olet in..vittuni tykkää ..aahnh..imen mut kaveri nai suutani..eeh uuh..😗😗


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Vittu imee kyrpää ai tekee hyvää ime spermat kyrvästä

        Pakkko prkautua huorasi suuhun. Ai vittu kun teki hyvää. Otettaisko uusiksi joku päivä.👺👹


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pakkko prkautua huorasi suuhun. Ai vittu kun teki hyvää. Otettaisko uusiksi joku päivä.👺👹

        Juu otetaan vaan huora kipassa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakas olet in..vittuni tykkää ..aahnh..imen mut kaveri nai suutani..eeh uuh..😗😗

        Ai ei kestä enää ahh mikä huora


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkko prkautua huorasi suuhun. Ai vittu kun teki hyvää. Otettaisko uusiksi joku päivä.👺👹

        Aah kullisi sykkii suussani..toinen ppillussani..uuh laukeat spermaa vuotaa suuni täyteen..nielen osan..kasvoni aivan märät..💋💋💋kiitti kun tulitmmukaan..voimme ottaa uusiksi kun kaverinikin tykkää..halun että nait sit..


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ai ei kestä enää ahh mikä huora

        Lukea rakas..aah tulee taas..erty huik..😗😗😗 nyt täytyy lopettaa..kiitti kun pyysit kaverin mukaan..aika persoona😷


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ai ei kestä enää ahh mikä huora

        Oletko kulta kuulolla..😗😗😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kulta kuulolla..😗😗😗

        Olen


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Olen

        Oletko alasti vielä😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko alasti vielä😗

        Joo olen😁


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Joo olen😁

        Olen oikalla kyljelläni sängyssä..nosta vasen jalkaani hartiallesi..pane vähän aikaa lujaa...halun laueta sulle..aih👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen oikalla kyljelläni sängyssä..nosta vasen jalkaani hartiallesi..pane vähän aikaa lujaa...halun laueta sulle..aih👄👄👄

        Ai ihana nainen. Tulen sinuun ai ihana pillu Katso minuun panen kovaa läiskä käy ai mikä nainen


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ai ihana nainen. Tulen sinuun ai ihana pillu Katso minuun panen kovaa läiskä käy ai mikä nainen

        Ihanaa rakaas😗aah katson ..pääset tosi syvälle..uuh nussi pane..aah tulen rakas..yuo eik..


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ai ihana nainen. Tulen sinuun ai ihana pillu Katso minuun panen kovaa läiskä käy ai mikä nainen

        Kiiti sain..😗😗😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa rakaas😗aah katson ..pääset tosi syvälle..uuh nussi pane..aah tulen rakas..yuo eik..

        Panen kotimaista huoraa vittuun ai tekee hyvää tulee huoran vittuun ai ai


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Panen kotimaista huoraa vittuun ai tekee hyvää tulee huoran vittuun ai ai

        Huomenta kulta😗😗.. osaat sanoa asiat ihanan kiiihottavasti..👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta kulta😗😗.. osaat sanoa asiat ihanan kiiihottavasti..👄👄👄

        Huomenta ihanainen🤗Kiva jos pidät. Kahvit juotu ja takassa tuli. Kuumaa kosteaa tekis mieli 🤭😘


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Huomenta ihanainen🤗Kiva jos pidät. Kahvit juotu ja takassa tuli. Kuumaa kosteaa tekis mieli 🤭😘

        Kahvilla myös..😗 kun sanot noin tuntuu heti kuumotus..kulta tunnin päästä saisit..käyn nopsasti asioilla..👄👄👄


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Huomenta ihanainen🤗Kiva jos pidät. Kahvit juotu ja takassa tuli. Kuumaa kosteaa tekis mieli 🤭😘

        Kulta😗 toinenkin etsii otsikon alla kiihottaa..puhukaa rumia..pyydä mukaan tunnin päästä..jos suakin kiehtoo..👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kulta😗 toinenkin etsii otsikon alla kiihottaa..puhukaa rumia..pyydä mukaan tunnin päästä..jos suakin kiehtoo..👄👄👄

        Joko pian pääsen sinun syliin


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Huomenta ihanainen🤗Kiva jos pidät. Kahvit juotu ja takassa tuli. Kuumaa kosteaa tekis mieli 🤭😘

        👗👡👛👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        👗👡👛👄👄

        onko hame ja kengät...


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        onko hame ja kengät...

        Yleensä liikun hame päällä..näin talvella varsi saappaat..👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä liikun hame päällä..näin talvella varsi saappaat..👄👄👄

        ai ihana jätä ne hame ja saappaat nam haluan sinua


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        ai ihana jätä ne hame ja saappaat nam haluan sinua

        Riisun juuri..😗halutko yksin..nyt tekee mieli laueta..👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Riisun juuri..😗halutko yksin..nyt tekee mieli laueta..👄👄👄

        olen jo kovana... ei seuraa meille tullut...haluan sinua...


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        olen jo kovana... ei seuraa meille tullut...haluan sinua...

        Anna pidän kädessäni kaluasi..ihanan valmis..👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anna pidän kädessäni kaluasi..ihanan valmis..👄👄👄

        ime vähän mun kalua sitten haluan takaa panna sinua ihanainen


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        ime vähän mun kalua sitten haluan takaa panna sinua ihanainen

        Rakas😗nuolen kielellä koko vartta..aih mitten jäntevä..pisara terskan päässä..uii..kertoo että kalusi vvalmiis panee mua..👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakas😗nuolen kielellä koko vartta..aih mitten jäntevä..pisara terskan päässä..uii..kertoo että kalusi vvalmiis panee mua..👄👄👄

        teet hyvää aah...pyllistä ai ai mikä ihana perse katson sitä runkkaan kovaa kalua...tulen kalulla huulille aah sisään ihana pillu aah


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        teet hyvää aah...pyllistä ai ai mikä ihana perse katson sitä runkkaan kovaa kalua...tulen kalulla huulille aah sisään ihana pillu aah

        Tule rakas😗😗😗 pilluni aivan turvoksissa..aah miten kalusi painuu ihanasti sisääni..hiero rintojani..nai mut..👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tule rakas😗😗😗 pilluni aivan turvoksissa..aah miten kalusi painuu ihanasti sisääni..hiero rintojani..nai mut..👄👄👄

        ai miten hyvä vittu aah rinnat käsissä suutelen niskaa kyrpä vitussa aah teet hyvää inana huora perse pystyssä...


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        ai miten hyvä vittu aah rinnat käsissä suutelen niskaa kyrpä vitussa aah teet hyvää inana huora perse pystyssä...

        Aahh olet suloinen..ihana kuntykkäät vitustani..😗😗 aih mitenn tuntuu joka työnttö..eeh iui tuled.💞💞💞.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aahh olet suloinen..ihana kuntykkäät vitustani..😗😗 aih mitenn tuntuu joka työnttö..eeh iui tuled.💞💞💞.

        Ai runkkaan täällä sinua ajatellen 👩‍❤️‍💋‍👩 vittu lypsää kyrpää ai kun hyvää tekee👅😛


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ai runkkaan täällä sinua ajatellen 👩‍❤️‍💋‍👩 vittu lypsää kyrpää ai kun hyvää tekee👅😛

        Kulta😗 laukesin kahdesti..nyt ihan poikki..tuntuu hyvältä kun runkkaat ja ajattelet mua..mika soitti juuri..lupasin soittaa takas..💬👄👄👄 haluis varmaan sänkyyni..olen yrittänyt jäädyttää tunteita..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kulta😗 laukesin kahdesti..nyt ihan poikki..tuntuu hyvältä kun runkkaat ja ajattelet mua..mika soitti juuri..lupasin soittaa takas..💬👄👄👄 haluis varmaan sänkyyni..olen yrittänyt jäädyttää tunteita..

        Nautin täällä 😛 sinusta vielä olis kovana. Meinasitko antaa nuorelle aikuista vittua


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Nautin täällä 😛 sinusta vielä olis kovana. Meinasitko antaa nuorelle aikuista vittua

        Kulta😗 nukahdin kun sitin mikalle..mika lukkenut meidän viestejä..kysyi haluaisinko että toisi kaverinsa mukaan..kuulema kolme vuotta nuorempi..yllätyin täysin..nuoret tykkää aikuisen .. vieläkö halut..👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kulta😗 nukahdin kun sitin mikalle..mika lukkenut meidän viestejä..kysyi haluaisinko että toisi kaverinsa mukaan..kuulema kolme vuotta nuorempi..yllätyin täysin..nuoret tykkää aikuisen .. vieläkö halut..👄👄👄

        Vielä haluan sinua ihanainen 😛😘👩‍❤️‍💋‍👩


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Vielä haluan sinua ihanainen 😛😘👩‍❤️‍💋‍👩

        Aikaa ei pittkään nautiskeluun kun lähden töihin..tule päälleni..suudellaan hellästi..reiteni avautuu kun olen valmis..👄👄👄


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Vielä haluan sinua ihanainen 😛😘👩‍❤️‍💋‍👩

        Hei😗naapuri tuli pihaan..tietää olen kotona😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aikaa ei pittkään nautiskeluun kun lähden töihin..tule päälleni..suudellaan hellästi..reiteni avautuu kun olen valmis..👄👄👄

        Ihania suudelmia hellästi kielet leikkii💋💋👅👅olen kovana jo sinulle👩‍❤️‍💋‍👩😛😍🥰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei😗naapuri tuli pihaan..tietää olen kotona😗

        Millainen naapuri


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Millainen naapuri

        Hei kulta😗 vanhempi leski rouva.. olen töissä ja mietin sua..tänään parasta rakastelua kanssasi..👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei kulta😗 vanhempi leski rouva.. olen töissä ja mietin sua..tänään parasta rakastelua kanssasi..👄👄👄

        Huomenta ihanainen 😘Mikä on ollut ihanin,paras🤭👩‍❤️‍💋‍👩 Lähden käymään päivä reissulla iltapäivällä kotona takaisin.


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Huomenta ihanainen 😘Mikä on ollut ihanin,paras🤭👩‍❤️‍💋‍👩 Lähden käymään päivä reissulla iltapäivällä kotona takaisin.

        Huomenta kulta😗 viimeiset kaksi päivää..olet ottanut rajusti..puhunut ihanan rumia..kiihottaa lukea..👄👄👄olen aivan koukussa tähän..töissäkin mietin sua ja tunnen enemmän vetoa kuin pari suhteessa koko aikana💘💝 olet vaan niin empaattinen..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta kulta😗 viimeiset kaksi päivää..olet ottanut rajusti..puhunut ihanan rumia..kiihottaa lukea..👄👄👄olen aivan koukussa tähän..töissäkin mietin sua ja tunnen enemmän vetoa kuin pari suhteessa koko aikana💘💝 olet vaan niin empaattinen..

        Kiva jos pidät 👩‍❤️‍💋‍👩 kotona olen🧔👢🦵👗


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Kiva jos pidät 👩‍❤️‍💋‍👩 kotona olen🧔👢🦵👗

        Hei kiva😗 olin päivän hämeenlinnassa matkalla kotia..pysähdyin levähdys alueelle juuri..👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei kiva😗 olin päivän hämeenlinnassa matkalla kotia..pysähdyin levähdys alueelle juuri..👄👄👄

        Oletko vielä, haluan sinua


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Oletko vielä, haluan sinua

        Kulta niin minäkin sua😗 uskaltaisinko tässä pysätyy usein rekkoja..juuri nyt tiukat farkut jalassa..sauva kyllä mukana mut joutuisin riisuu farkut pois..👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kulta niin minäkin sua😗 uskaltaisinko tässä pysätyy usein rekkoja..juuri nyt tiukat farkut jalassa..sauva kyllä mukana mut joutuisin riisuu farkut pois..👄👄👄

        Minä monesti runkannut autossa. Nyt jo hämärtää 🤭😘 Mulla sulle jo paisuu😍


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Minä monesti runkannut autossa. Nyt jo hämärtää 🤭😘 Mulla sulle jo paisuu😍

        Ajan jonkun matkaa eteenpäin toiselle pysäkille..tuli juuri viereen rekka..hämärtyy vielä lisää..odota vähän..otan siellä farkut pois..ei sit haittaa kun nauttii..👄👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ajan jonkun matkaa eteenpäin toiselle pysäkille..tuli juuri viereen rekka..hämärtyy vielä lisää..odota vähän..otan siellä farkut pois..ei sit haittaa kun nauttii..👄👄👄

        Ihana kuumaa halukas olet 😃😘👅 Haluatko kieltä vai heti kaluu 😘😘


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Ihana kuumaa halukas olet 😃😘👅 Haluatko kieltä vai heti kaluu 😘😘

        Kulta😗riisuin farkut pois ja käänsin penkin makuu asetoon..yksi rekka jäi taakseni parkkiin..kieltä halun..👅👅👅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kulta😗riisuin farkut pois ja käänsin penkin makuu asetoon..yksi rekka jäi taakseni parkkiin..kieltä halun..👅👅👅

        Nam suutelen reisiä sisäpintaa ihanan pehmeää... 💋💋 Nivusia suukotan pillun huulia avaan sormilla nam, kieli pilluun hyvää👅👅👅👅👅👅🧔 tunnet kielen pillussa ja parran huulilla


      • Anonyymi
        jor-kki kirjoitti:

        Nam suutelen reisiä sisäpintaa ihanan pehmeää... 💋💋 Nivusia suukotan pillun huulia avaan sormilla nam, kieli pilluun hyvää👅👅👅👅👅👅🧔 tunnet kielen pillussa ja parran huulilla

        Ihanaa rakas..pillussani sauva..hyväilen rintojani..kieli ihana..aih ..nyt tuli joku tankki auto viereeni..mitä teen..👄👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa rakas..pillussani sauva..hyväilen rintojani..kieli ihana..aih ..nyt tuli joku tankki auto viereeni..mitä teen..👄👄

        Jatka hyväilyä ja sauva pillussa. Nuolen sinua ai herkkua


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa rakas..pillussani sauva..hyväilen rintojani..kieli ihana..aih ..nyt tuli joku tankki auto viereeni..mitä teen..👄👄

        Ihanainen tämä ketju kestää aueta nuun pitkään ja heittää ulos välillä.
        Avasin uuden samalla otsikolla


    • Anonyymi

      Tollasia "Essejä" on täällä langat täynnä, eli kundeja jotka vedättävät kiimaisia ukkoja minkä ehtivät. Just luin tossa yhtä ketjua, jossa varattu nainen halusi jutella tuhmia ja alkoikin heti kutsumaan kullaksi, rakkaaksi yms keskustelukumppaniaan. Keskustelu kävi kuumana pitkään, useita viikkoja, kunnes lopussa kiitos seisoi. Sen ketjun "Essi" olikin joku runkkariapina, joka halusi vaan kiusata kiimaisia miehiä. Eli, ei kannata täällä kuluttaa aikaa seksiviestittelyyn. Privana sellaiset, ja aina varmistaen lyhyellä ääniklipillä tai kuvalla (sellainen, jonka pyydät ottamaan sua varten), että vastapuolella on oikeasti nainen. Aivan liikaa kundeja jotka esiintyy naisina, niin täällä kuin muillakin alustoilla. Ihan kuin joku rutto, epätoivoisia runkkareita ja peräkammarin poikia trollaamassa.

      • Anonyymi

        Taidat itse olla suurin runkkari ja maailman pelastaja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat itse olla suurin runkkari ja maailman pelastaja!

        En, tavallinen mies vain ;) Taisin osua arkaan paikkaan, kun alkoi heti tollainen ölinä ja pään aukominen. Haha, ei tainnut tällä kertaa onnistua trollaaminen ;) Voihan kyynel, sori


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En, tavallinen mies vain ;) Taisin osua arkaan paikkaan, kun alkoi heti tollainen ölinä ja pään aukominen. Haha, ei tainnut tällä kertaa onnistua trollaaminen ;) Voihan kyynel, sori

        Kommentoin sinun viestiisi kun lueskelen kaikkia aihe alueita 24 sivuilta.


    • Anonyymi

      Joks siel duunist tultu ja otettu käsittelyyn kovaa

    • Anonyymi

      millanen meno siel

    • Ilta runkut suorittamatta. Onko haluja jollakin?

    • Satiiniyömekko on spermattu.

      • Anonyymi

        Halusisin spermata sen kun olet se ylläsi.


      • Mekkoni odottaa spermaasi ja haluan spermata sinun.


      • Anonyymi
        Mekkomies kirjoitti:

        Mekkoni odottaa spermaasi ja haluan spermata sinun.

        Tykkään kurkistella mekkojen alle ;)


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      tuliko nuor mies monta kertaa ku siitti sut....... millasta mitta

      • Anonyymi

        Sua kiinnostaa🤔 kahdesti kunnolla..en mitannut kysyin kuulema 22cm..eka kerralla säikähdin😁hyvää päivän jatkoa sinulle.


    • Anonyymi

      Itsekin rikkaan välillä. Kyllä nauttisi ennemmän naisen kanssa aidosti.Kota kai täytyy rukata aidosti Kylli olisi kovana..

      • Kyllä aito live on parasta, sitä ei vaan ole aina saatavana. Itse on homma hoidettava.Millainen olet


    • Anonyymi

      Hei Jorkki!

    • Anonyymi

      Millainen aamusi on tänään 😋

      • Puoliltapäivin meno.


    • Anonyymi

      Kirjoituksiasi on ollut mukava lukea täältä 😋

      • Kiva jos pidät 😀 kuka ja millainen olet


    • Anonyymi

      Nuori nainen 😋

      • Okei. Mitä haluaisit



    • Anonyymi

      Kuulla enemmän sinusta ja lisää kirjotuksiasi

    • Anonyymi

      Olen kerran elämässäni tavannut ympärileikatun miehen ja hän tuntui parhaimmalta 😚

      • Kiva jos pidät 😘


    • Anonyymi

      Voisitko kuvailla itseäsi hiukan lisää 😋

    • Anonyymi

      Millaista seuraa etsit ja minkälainen nainen miellyttää sinua 😛

      • jor-kki

        Netti oli poikki vähän aikaa. Olen tumma parrakas mies. Siisti rohkea nainen 😘


    • Anonyymi

      Oih parrakas mies 😋😚
      Onko sinulla tatuointeja ? Itse olen punapäinen muodokas nainen ja rakastan kun minut otetaan varmasti ja miehekkäästi 😍

      • Olen tatuoitu muutamalla.Muotoja pitää olla 😘😋 Läheisyyttä suudelmia haluan antaa toiselle hyvää 😛👅


    • Anonyymi

      Pidätkö sievästä posliinista 😜

      • 😛😋👅👅 kyllä


    • Anonyymi

      Kuinka pitkä olet 😋

    • Anonyymi

      Kuvailisitko kulliasi ja miten tykkäät sinua hyväillään 😘

      • Olen 174. Vehje leikattu ei esinahkaa, halukas innokas vehje. Suu sex kieli hyväilyä😘😛👅


    • Anonyymi

      NAmm😜😚
      Pidätkö kapea vyötäröisestä , pyöreä pyllyisestä naisesta C/D kupilla😉

      • Nam nam 😀😛😍 kyllä 👩‍❤️‍💋‍👩 tämä viestiketju on hidas


    • Anonyymi

      Niin on hidas..
      mistäpäin suomea olet 😚

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe