Naisen vapina orgasmissa

Anonyymi

Menneinä vuosina olin naisen kanssa joka vapisi heittelehti orgasmissa. Vatsalihakset ikään kuin kramppasivat saaden hänet menemään välillä kippuraan ja välillä selkä kaarelle. Pillu piti tiukan otteen kulli sta kunnes koko nainen valahti veltoksi. Onko muilla kokemusta moisesta. Itselläni on kokemusta viidestätoista naisesta eikä moista menoa ole vastaan tullut ennen tai jälkeen. Nyksä saa aika normaalisti, pieniä heilahteluja, pillu puristuu naisen ynistessä ja
muutama lypsyliike. Se on siinä.

11

434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuulun tohon heittelehtijä-porukkaan. Ei toki ihan joka kerta, orgasmeja on erilaisia. Vaatii vähän puurtamista ylipäätään tulla, mut miesystävät on aina olleet kovia yrittämään ku kuulemma tuntuu niin hyvältä olla samaan aikaan sisällä.

      Nykyinen tykkää kovasti kun saa mun koko kropan tärisemään. Pitää tarkasti huolen että pysyy sisällä kun tuun, siinä ei yleensä kauaa mee et hänkin saa heti perään :)

    • Anonyymi

      Poikaystäväni ei ole ennen tavannut naista joka saa nykähteleviä orgasmeja, kyllä monikossa orgasmeja. Äänekäs tuleminen ja kropan tärinä ja nykiminen kummastuttaa häntä ja tuntuu oudolta, välillä hän nauraa ja matkii: menee tunnelma molemmilta. Itselleni tilanne tuntuu todella epäkunnioittavalta kun toinen matkii ja nauraa :( On myös miehiä joiden mielestä voimakkaat orgasmini ovat mahtavia ja ovat todella ylpeitä itsestään kun tyydyttävät naisen sellaiselle tasolle ettei nainen pysty kontrolloimaan kehonsa vapinaa ja liikkeitä.

      • Anonyymi

        Samoin täällä! Mieheni ihmettelee vielä vuosien yhdessä olon jälkeenkin rajuja orgasmejani. Itse en siinä tilanteessa tajua kun rimpuilen rajusti olen usein pudonnut sänkystä jos kumppani ei pidä kunnolla kiinni. Mieheni on aisuri ja nykyään etsii vieraita miehiä rakastelee kanssani, joille kerrotaan kiinni pitämisen tärkeys jotta en loukkaisi iitseäni.


      • Anonyymi

        Oletko koskaan ollut naisen kanssa joka nauttii seksistä sekä kumppanistaan aidosti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko koskaan ollut naisen kanssa joka nauttii seksistä sekä kumppanistaan aidosti.

        Älä vastaa hänelle mitään. Tuo kyseinen mielisairas ääliö, eli ns. "löylykauhahäirikkö" ei ole koskaan saanut mitään muuta kuin omaa kättään. Näkeehän sen jo hänen kirjallisesta osaamisestaan.

        Hän tulee tänne joka päivä aikaisin aamulla ja viettää täällä koko päivän. Ei hänellä ole muuta elämää kuin tämä sivusto. Ei naiset tuollaisia vätyksiä katso.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä vastaa hänelle mitään. Tuo kyseinen mielisairas ääliö, eli ns. "löylykauhahäirikkö" ei ole koskaan saanut mitään muuta kuin omaa kättään. Näkeehän sen jo hänen kirjallisesta osaamisestaan.

        Hän tulee tänne joka päivä aikaisin aamulla ja viettää täällä koko päivän. Ei hänellä ole muuta elämää kuin tämä sivusto. Ei naiset tuollaisia vätyksiä katso.

        Eunukki rulaa ja housuissa kuraa trallallaa 🤪 🤑


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko koskaan ollut naisen kanssa joka nauttii seksistä sekä kumppanistaan aidosti.

        Sinä olet porannut koomassa olevaa mummoas


    • Anonyymi

      Aika jännä kun ei teitä heittelehtijöitä ilmeisesti kovin paljon ole. Piti tosiaankin pitää lanteista kiinni ja kalua pohjassa että pysyi sisällä. Usein hän alkoi vapista juurikin kun tunsi että mulla tulee spermat ja kalu nytki. Aivan uskomattoman ihana naitava, mutta tempukas ja jotenkin hämillinen ihminen jonka kanssa oli aivan liikaa säätöä asiassa kuin asiassa. Ja tärinäkin toimi vain kun neiti oli juuri sillä tuulella silloin kun itse halusi. Oli aika vaikeaa saada hänet joskus käyntiin. Ap.

      • Anonyymi

        Kysyin vuosia sitten lääkäriltä kun miestä pelotti käytös orgasmini aikana, vastaus oli pieni kuolema jossa tilassa olen muualla.


      • Anonyymi

        Tyypillinen feikki menee esittämisen puolelle


    • Ihanaa kun saavat kunnolla

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      242
      2174
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      155
      1416
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1290
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1045
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1019
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      940
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      835
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      659
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      650
    Aihe