Naisen vapina orgasmissa

Anonyymi

Menneinä vuosina olin naisen kanssa joka vapisi heittelehti orgasmissa. Vatsalihakset ikään kuin kramppasivat saaden hänet menemään välillä kippuraan ja välillä selkä kaarelle. Pillu piti tiukan otteen kulli sta kunnes koko nainen valahti veltoksi. Onko muilla kokemusta moisesta. Itselläni on kokemusta viidestätoista naisesta eikä moista menoa ole vastaan tullut ennen tai jälkeen. Nyksä saa aika normaalisti, pieniä heilahteluja, pillu puristuu naisen ynistessä ja
muutama lypsyliike. Se on siinä.

11

970

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuulun tohon heittelehtijä-porukkaan. Ei toki ihan joka kerta, orgasmeja on erilaisia. Vaatii vähän puurtamista ylipäätään tulla, mut miesystävät on aina olleet kovia yrittämään ku kuulemma tuntuu niin hyvältä olla samaan aikaan sisällä.

Nykyinen tykkää kovasti kun saa mun koko kropan tärisemään. Pitää tarkasti huolen että pysyy sisällä kun tuun, siinä ei yleensä kauaa mee et hänkin saa heti perään :)

• Anonyymi

Poikaystäväni ei ole ennen tavannut naista joka saa nykähteleviä orgasmeja, kyllä monikossa orgasmeja. Äänekäs tuleminen ja kropan tärinä ja nykiminen kummastuttaa häntä ja tuntuu oudolta, välillä hän nauraa ja matkii: menee tunnelma molemmilta. Itselleni tilanne tuntuu todella epäkunnioittavalta kun toinen matkii ja nauraa :( On myös miehiä joiden mielestä voimakkaat orgasmini ovat mahtavia ja ovat todella ylpeitä itsestään kun tyydyttävät naisen sellaiselle tasolle ettei nainen pysty kontrolloimaan kehonsa vapinaa ja liikkeitä.

• Anonyymi

Samoin täällä! Mieheni ihmettelee vielä vuosien yhdessä olon jälkeenkin rajuja orgasmejani. Itse en siinä tilanteessa tajua kun rimpuilen rajusti olen usein pudonnut sänkystä jos kumppani ei pidä kunnolla kiinni. Mieheni on aisuri ja nykyään etsii vieraita miehiä rakastelee kanssani, joille kerrotaan kiinni pitämisen tärkeys jotta en loukkaisi iitseäni.

• Anonyymi

Oletko koskaan ollut naisen kanssa joka nauttii seksistä sekä kumppanistaan aidosti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko koskaan ollut naisen kanssa joka nauttii seksistä sekä kumppanistaan aidosti.

Älä vastaa hänelle mitään. Tuo kyseinen mielisairas ääliö, eli ns. "löylykauhahäirikkö" ei ole koskaan saanut mitään muuta kuin omaa kättään. Näkeehän sen jo hänen kirjallisesta osaamisestaan.

Hän tulee tänne joka päivä aikaisin aamulla ja viettää täällä koko päivän. Ei hänellä ole muuta elämää kuin tämä sivusto. Ei naiset tuollaisia vätyksiä katso.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä vastaa hänelle mitään. Tuo kyseinen mielisairas ääliö, eli ns. "löylykauhahäirikkö" ei ole koskaan saanut mitään muuta kuin omaa kättään. Näkeehän sen jo hänen kirjallisesta osaamisestaan.

Hän tulee tänne joka päivä aikaisin aamulla ja viettää täällä koko päivän. Ei hänellä ole muuta elämää kuin tämä sivusto. Ei naiset tuollaisia vätyksiä katso.

Eunukki rulaa ja housuissa kuraa trallallaa 🤪 🤑

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet porannut koomassa olevaa mummoas

• Anonyymi

Aika jännä kun ei teitä heittelehtijöitä ilmeisesti kovin paljon ole. Piti tosiaankin pitää lanteista kiinni ja kalua pohjassa että pysyi sisällä. Usein hän alkoi vapista juurikin kun tunsi että mulla tulee spermat ja kalu nytki. Aivan uskomattoman ihana naitava, mutta tempukas ja jotenkin hämillinen ihminen jonka kanssa oli aivan liikaa säätöä asiassa kuin asiassa. Ja tärinäkin toimi vain kun neiti oli juuri sillä tuulella silloin kun itse halusi. Oli aika vaikeaa saada hänet joskus käyntiin. Ap.

• Anonyymi

Kysyin vuosia sitten lääkäriltä kun miestä pelotti käytös orgasmini aikana, vastaus oli pieni kuolema jossa tilassa olen muualla.

• Anonyymi

Tyypillinen feikki menee esittämisen puolelle

• Ihanaa kun saavat kunnolla

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      467
      4034
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1692
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1526
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1474
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1408
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      60
      1375
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      52
      1316
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      1229
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1079
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      34
      1078
    Aihe