Huutokallionkatu

Anonyymi

Mihinköhän hellvettiin Huutokallionkadun kertseissä asuvat saa autonsa, kun alapiha muutettu tolppapaikoiksi ja nyt koko kadulta kiellettiin pysäköinti? Ihme paskaa taas.

10

782

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varaat oman tolppapaikan.

    • Anonyymi

      Itse asun myös huutokallionkadulla. Eipä niitä paikkoja kaikille riitä. Eikä kukaan halua maksaa alapihan tolppapaikoista, jotka ovat kaukana taloista. Muutenkin tuollainen pakottaminen on väärin. Mukavaa nähdä että naapuritkin kapinoivat ja jättävät autonsa sinne, mihin ennenkin. Monella on useampi auto, vähän voisi ajatella ihmisiäkin.

    • Anonyymi

      Ei se täällä ulisemalla ainakaan asiat hoidu olisiko soitto isännöinti firmalle mitään.

    • Anonyymi

      Kaupungin juttujahan tuo on, et eikai se isännöintifirma oo syyllinen ku vieraspaikkojen poistoon. Ymmärtää sinänsä että sydäntalvella menee katu aika kapeaksi kun autoja molemmin puolin, mutta vähän pitäisi miettiä ihmisiäkin. Ei mitään paikkaa esim. Vieraille lähimaillakaan. Saati perheiden toisille autoille, tai uusille asukkaille.

    • Anonyymi

      yhdyn alottajaan, aika perseestä tää touhu on. Naapurit ja vieraat näemmä pitää kieltomerkkiä edeltävällä pätkällä mutkassa, joka varmasti vielä paskempi paikka kuin kadunvarsi ite edelleen kadun varrella, Ei innosta ottaa tolppapaikkaa tällaisen jälkeen

    • Anonyymi

      Kävin tsekkaamassa paikan. Sinällään jos kertsissä asuu, ei voi olettaa että voi montaa autoa taloyhtiön alueella pitää, mutta tässä tapauksessa ymmärrän valittajia kun paikalla ei oikeasti ole kilometrin säteellä mitään paikkaa mihin jättää, kyllähän ihmisillä nyt vieraita käy. Okt-alueet alkaa molemmin puolin ton kielletyn kadunpätkän jälkeen, ei parkkialueita, ei mitään.

    • Anonyymi

      Ei Huutokallionkadulla ole kerrostaloja :D

    • Anonyymi

      Onhan, yksi taloyhtiö kahdella talolla.

      Ja kyllä tuossa tuntuu ongelma olevan jos ei mitään mahdollisuuksia jättää autoa mihinkään

    • Anonyymi

      On kyllä aika hurjaa jos ei autoa saa mihinkään jättää ennenku saa tolppapaikan jos vaikka muuttaa :D

    • Anonyymi

      Nyt vielä mun autoon murtauduttiin. Jos joku näki eilen tai tänä iltana jotain outoa hopeisen Omegan ympärillä niin saa ilmottaa poliisille. Paska paikka asua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      295
      3239
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1601
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1117
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe