on ihan selkeesti ihastunut sinuun ;)
Se yks toinenkin
50
657
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikkihan ne on
- Anonyymi
Enkä yhtään ihmettele ;)
- Anonyymi
mutta tuskin kaikki samalla tavalla/ yhtä suuressa mittakaavassa ;)
- Anonyymi
Sekö ei haittaa?
- Anonyymi
No tietenki se vähän mietityttää mutta enhän minä sille mitään mahda ja tuskin hän ainoakaan on.
- Anonyymi
Ehkä niin, mutta minulla vain yksi, eli puolisoni.
J- Anonyymi
Ja silti sinä täällä etsimässä panoseuraa!!!
Vittu mikä lortto!
Minä en suhteessa edes tiennyt tällaisista paikoista ja sinä ihan asut täällä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja silti sinä täällä etsimässä panoseuraa!!!
Vittu mikä lortto!
Minä en suhteessa edes tiennyt tällaisista paikoista ja sinä ihan asut täällä!Sinä se osaat aina palauttaa minut maan pinnalle...!
- Anonyymi
Kenestäköhän on puhe? Tässä lähtee biisi yhdelle Komealle, johon varmasti moni on iskenyt silmänsä. Opettelethan puhumaan näin matalasti kuin tuo laulaja, ois ihanaa. ;)
https://www.youtube.com/watch?v=FvRAhdXsjL8 - Anonyymi
Sä vedät pidemmän korren.
- Anonyymi
Toivottavasti näin on :)
- Anonyymi
Vihje?
- Anonyymi
Ei sillä ole väliä kuka on ihastunut häneen, vaan pelkästää. sillä että sinä ja hän haluatte toisenne.
- Anonyymi
Niin ei olekaan, kunpa vain hänkin haluaisi..
Mä uskon että me kaikki ollaan ihastuttu häneen. Ja taitaa nauttia huomiosta ellen ihan väärin tulkitse.
- Anonyymi
Se on mahdollista että joku ihastunut. Mulle tärkeää on vain sä. Sua rakastan. Jos huomasit niin olin tylsä sille toiselle, toisin kun sulle😊
- Anonyymi
Nähtiinkö tänään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähtiinkö tänään
Joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo
Minkä väriset hiuksetmulla on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä väriset hiuksetmulla on
Etkö tiedä, ruskeat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö tiedä, ruskeat.
Palio meilläon striikkejä, kato jos söja kun snäpätään. Haluan saaha varmistuksen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo
Ap ei nähnyt häntä tänään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palio meilläon striikkejä, kato jos söja kun snäpätään. Haluan saaha varmistuksen
Jos sinä oot se, tosissaan nii meillä on 3nroinen snäppiluku vissiinki. Entiiä ootkoollu aiemmista viesteistä mutta jos oisit :)
Haluaisin kyllä tietääkoko nrosarjan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähhääks myö sit huomenna vai männööks ens vuuelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Einähähuomenamuttajokumuupv
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan mikä päivä tahansa, tosin hän ei varmaankaan puhu tuollaista murretta, ainakaan yleisesti ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuka sinä olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensi vuonna ei ole enää mitään mahdollisuutta, Ihan viimeiset hetket on nyt juuri menossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan mikä päivä tahansa, tosin hän ei varmaankaan puhu tuollaista murretta, ainakaan yleisesti ;)
En ole laittanuttuota. T. Minä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö tiedä, ruskeat.
Minkävärisiset sinulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kyllä taisin nähdä ap:n muutaman sekunnin ajan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kyllä taisin nähdä ap:n muutaman sekunnin ajan
Missäs näit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäs näit?
En kerro. Jäähdyttelen vaan, niin hiljalleen pääsen eroon. Aika parantaa tyhmät tunteet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensi vuonna ei ole enää mitään mahdollisuutta, Ihan viimeiset hetket on nyt juuri menossa.
Miten nii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten nii
Näkö menee..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkö menee..
Siksikö sinulla oli silloin yhteen aikaan lasit? :) Älä huoli, tänään tapahtuu...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksikö sinulla oli silloin yhteen aikaan lasit? :) Älä huoli, tänään tapahtuu...
Mihin aikaan suunillee. Ja millaisetlasit
- Anonyymi
Ihan sama,en halua teistä ketään.Mutta viihdyttävää seurata kun kiemurtelette
- Anonyymi
Perjantaina torilla! Kaikki torille.
- Anonyymi
En tule ellet pyydä suoraan :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tule ellet pyydä suoraan :)
Huomenna se pitäisi sitten sopia. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenna se pitäisi sitten sopia. :)
Niin! :)
- Anonyymi
Mie vähän oon epäillyt samaa. Vaikka hän olisikin ihastunut, niin minä olen silti sinuun vain rakastunut! <3 ;)
- Anonyymi
Kuullapa tuo suoraan niin olisin nniiiin onnellinen ja voisi siinä kyynelkin jos toinenkin vierähtää <3 :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuullapa tuo suoraan niin olisin nniiiin onnellinen ja voisi siinä kyynelkin jos toinenkin vierähtää <3 :)
Saattaa olla, ettei sinun tarvitse enää pitkään odottaa! <3 :)
Mutta nyt nukkumaan sieltä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta nyt nukkumaan sieltä!Huiiii, no nyt alko jänskättää, mutta toivottavasti ei tarvitsisi :) ;) Hyvää Yötä! :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta nyt nukkumaan sieltä!Mitä aiot tehä.
- Anonyymi
Tiedän sen, muttei oman liehittelyni vuoksi. En edes välitä onko joku ihastunut tai ei. Jos en kelpaa muille sellaisena kuin olen, niin se ei liikuta minua, en ole koskaan hakenut muiden hyväksyntää, en tarvitse sitä koska tiedän itse miten hyvä ja kaunis olen.
- Anonyymi
Tää on hyvä pointti. Mitä merkitystä sillä on onko sata ihmistä ihastunut tai onko kukaan. Sillä ei ole mitään vaikutusta mun omakuvaan.
- Anonyymi
Hyvä että on mistä valita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742502Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721802Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461467Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2671465- 851292
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3921255Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3431232Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3681208- 1281185