Se yks toinenkin

Anonyymi

on ihan selkeesti ihastunut sinuun ;)

50

759

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikkihan ne on

      • Anonyymi

        Enkä yhtään ihmettele ;)


      • Anonyymi

        mutta tuskin kaikki samalla tavalla/ yhtä suuressa mittakaavassa ;)


    • Anonyymi

      Sekö ei haittaa?

      • Anonyymi

        No tietenki se vähän mietityttää mutta enhän minä sille mitään mahda ja tuskin hän ainoakaan on.


    • Anonyymi

      Ehkä niin, mutta minulla vain yksi, eli puolisoni.

      J

      • Anonyymi

        Ja silti sinä täällä etsimässä panoseuraa!!!

        Vittu mikä lortto!

        Minä en suhteessa edes tiennyt tällaisista paikoista ja sinä ihan asut täällä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja silti sinä täällä etsimässä panoseuraa!!!

        Vittu mikä lortto!

        Minä en suhteessa edes tiennyt tällaisista paikoista ja sinä ihan asut täällä!

        Sinä se osaat aina palauttaa minut maan pinnalle...!


    • Anonyymi

      Kenestäköhän on puhe? Tässä lähtee biisi yhdelle Komealle, johon varmasti moni on iskenyt silmänsä. Opettelethan puhumaan näin matalasti kuin tuo laulaja, ois ihanaa. ;)
      https://www.youtube.com/watch?v=FvRAhdXsjL8

    • Anonyymi

      Sä vedät pidemmän korren.

      • Anonyymi

        Toivottavasti näin on :)


    • Anonyymi

      Vihje?

    • Anonyymi

      Ei sillä ole väliä kuka on ihastunut häneen, vaan pelkästää. sillä että sinä ja hän haluatte toisenne.

      • Anonyymi

        Niin ei olekaan, kunpa vain hänkin haluaisi..


    • Mä uskon että me kaikki ollaan ihastuttu häneen. Ja taitaa nauttia huomiosta ellen ihan väärin tulkitse.

    • Anonyymi

      Se on mahdollista että joku ihastunut. Mulle tärkeää on vain sä. Sua rakastan. Jos huomasit niin olin tylsä sille toiselle, toisin kun sulle😊

      • Anonyymi

        Nähtiinkö tänään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähtiinkö tänään

        Joo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo

        Minkä väriset hiuksetmulla on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä väriset hiuksetmulla on

        Etkö tiedä, ruskeat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö tiedä, ruskeat.

        Palio meilläon striikkejä, kato jos söja kun snäpätään. Haluan saaha varmistuksen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo

        Ap ei nähnyt häntä tänään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palio meilläon striikkejä, kato jos söja kun snäpätään. Haluan saaha varmistuksen

        Jos sinä oot se, tosissaan nii meillä on 3nroinen snäppiluku vissiinki. Entiiä ootkoollu aiemmista viesteistä mutta jos oisit :)
        Haluaisin kyllä tietääkoko nrosarjan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap ei nähnyt häntä tänään.

        Nähhääks myö sit huomenna vai männööks ens vuuelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähhääks myö sit huomenna vai männööks ens vuuelle?

        Einähähuomenamuttajokumuupv


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähhääks myö sit huomenna vai männööks ens vuuelle?

        Ihan mikä päivä tahansa, tosin hän ei varmaankaan puhu tuollaista murretta, ainakaan yleisesti ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähhääks myö sit huomenna vai männööks ens vuuelle?

        kuka sinä olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähhääks myö sit huomenna vai männööks ens vuuelle?

        Ensi vuonna ei ole enää mitään mahdollisuutta, Ihan viimeiset hetket on nyt juuri menossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan mikä päivä tahansa, tosin hän ei varmaankaan puhu tuollaista murretta, ainakaan yleisesti ;)

        En ole laittanuttuota. T. Minä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö tiedä, ruskeat.

        Minkävärisiset sinulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap ei nähnyt häntä tänään.

        Minä kyllä taisin nähdä ap:n muutaman sekunnin ajan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kyllä taisin nähdä ap:n muutaman sekunnin ajan

        Missäs näit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäs näit?

        En kerro. Jäähdyttelen vaan, niin hiljalleen pääsen eroon. Aika parantaa tyhmät tunteet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensi vuonna ei ole enää mitään mahdollisuutta, Ihan viimeiset hetket on nyt juuri menossa.

        Miten nii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten nii

        Näkö menee..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkö menee..

        Siksikö sinulla oli silloin yhteen aikaan lasit? :) Älä huoli, tänään tapahtuu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksikö sinulla oli silloin yhteen aikaan lasit? :) Älä huoli, tänään tapahtuu...

        Mihin aikaan suunillee. Ja millaisetlasit


    • Anonyymi

      Ihan sama,en halua teistä ketään.Mutta viihdyttävää seurata kun kiemurtelette

    • Anonyymi

      Perjantaina torilla! Kaikki torille.

      • Anonyymi

        En tule ellet pyydä suoraan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tule ellet pyydä suoraan :)

        Huomenna se pitäisi sitten sopia. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenna se pitäisi sitten sopia. :)

        Niin! :)


    • Anonyymi

      Mie vähän oon epäillyt samaa. Vaikka hän olisikin ihastunut, niin minä olen silti sinuun vain rakastunut! <3 ;)

      • Anonyymi

        Kuullapa tuo suoraan niin olisin nniiiin onnellinen ja voisi siinä kyynelkin jos toinenkin vierähtää <3 :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuullapa tuo suoraan niin olisin nniiiin onnellinen ja voisi siinä kyynelkin jos toinenkin vierähtää <3 :)

        Saattaa olla, ettei sinun tarvitse enää pitkään odottaa! <3 :)

        Mutta nyt nukkumaan sieltä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaa olla, ettei sinun tarvitse enää pitkään odottaa! <3 :)

        Mutta nyt nukkumaan sieltä!

        Huiiii, no nyt alko jänskättää, mutta toivottavasti ei tarvitsisi :) ;) Hyvää Yötä! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaa olla, ettei sinun tarvitse enää pitkään odottaa! <3 :)

        Mutta nyt nukkumaan sieltä!

        Mitä aiot tehä.


    • Anonyymi

      Tiedän sen, muttei oman liehittelyni vuoksi. En edes välitä onko joku ihastunut tai ei. Jos en kelpaa muille sellaisena kuin olen, niin se ei liikuta minua, en ole koskaan hakenut muiden hyväksyntää, en tarvitse sitä koska tiedän itse miten hyvä ja kaunis olen.

      • Anonyymi

        Tää on hyvä pointti. Mitä merkitystä sillä on onko sata ihmistä ihastunut tai onko kukaan. Sillä ei ole mitään vaikutusta mun omakuvaan.


    • Anonyymi

      Hyvä että on mistä valita

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe