Luin otsikon. Vaikka se oli naisten eläkkeet. Onko syytä huolestua?
Naisten lääkkeet
6
<50
Vastaukset
Ei ole syytä huolestua.
Itse ainakin luen toisinaan liian hätäisesti. Heti sen kyllä huomaan ja sitten hoksaa, ettei siinä ole mitään järkeä.
Monasti saa nauraa itselleen oikein makeasti.- Anonyymi
Voi sitä huolestua ihan vapaasti. Ei se kerro terveydestä, jos joku toinenkin lukee väärin. Mutta taitaa olla kuitenkin melko yleistä tuollainen lukihäiriö, vaikka ei olisi lukihäiriötä itsellä todettukaan virallisesti.
Kun luen kirjaa, ei väärinlukemista tapahdu, mutta kun luen nettiä tai paperilehtiä sitä tapahtuu.
Paremminkin lienee kyse keskittymisestä. Kirjaa lukiessa muu ympäristö vaimenee.
Voihan olla, että jollain on huononpi näkö, joka häiritsee tarkennusta.
- Anonyymi
Eilen luin täältä otsikon "Mulkun sisälmykset" ei kiinnostanut, no tänään huomasinkin kyseen olevan muikkujen sisälmyksistä, en kuitenkaan ole huolissani moisista lukuvirheistä, pesen vaan silmälasini.
- Anonyymi
Luin sen vielä paremmin "Mulkut sisälmyksineen". Koneeni selaimessa ensimmäisen sanan i näyttää aivan l:ltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luin sen vielä paremmin "Mulkut sisälmyksineen". Koneeni selaimessa ensimmäisen sanan i näyttää aivan l:ltä.
Niin taisin minäkin lukea, en vaan muistanut sitä enää tänään täydellisesti, virhe lienee kuitenkin ensimäisessä sanassa oleellisempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai877923Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424708Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414331Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit442536Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.921381- 361209
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress401197Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391140Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?631070Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1661060