Hirvenväistön kakkonen

Anonyymi

Miten on mahdollista, että nissan qasgai dic acenta suoriutuu hirvenväistötestistä nopeudella 84. Se pesee kaikki urheiluautotkin. Huijaako nissan. Eli auto menee tolla 84 nopeudella keilakujaan, mutta ajonvakautus jarruttaa ja ulostulonopeus on enää varmaan joku 60. Xantia activallahan ulostulonopeus sama kuin sisääntulonopeus eli 85, joten ei citikka huijaaa.

11

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nissan huijaa. Kävin koeajamassa ton nissanin. Ajonvakautus ottaa heti vauhdin pois, kun tekee väistöliikkeitä. Testissä tulisi laskea keilakujassa vietetty aika millisekunteina, Silloin voisi laskea auton keskinopeuden väistön aikana. Eli nissan ei todellakaan ole mutkissa niin hyvä kuin vaikka ferrari tai porsche. Puhumattakaan parhaasta eli citroen activasta

      • Anonyymi

        Ai kävit koeajamassa ja tekemässä väitöskokeetkin, totta kai kävit tietysti ja me uskomme sinua, kuten aina kun kirjoitat totuuksia.


    • Anonyymi

      No kertokaapa autonerot, että mitä haittaa on siitä, että väistössä otetaan vauhtia pois? Eikö se ole vaan hyvä asia?

    • Anonyymi

      Tuiossa testissä nimenomaan tutkitaan auton turvallisuutta nopeassa väistössä, joten Nissanin tulos on oikein hyvä ja toivottava.
      Olikohan Renaultilla osuutta asiaan?

    • Anonyymi

      Väistössä pitääkin ottaa vautia pois. Ei niitä peräkkäisiä väistöjä useikaan ole normaalissa liikenteessä, että pitäisi matkavauhti säilyttää, vaikka väistelee.

      • Anonyymi

        Noi ajettavuustestit tulisi testata seuraavalla tavalla: ajetaan 90 asteen mutkaan niin lujaa kuin pystytään samoin ajetaan ympyrää niin kovaa kuin pystyy. Testin voittaisi xantia activa. Sillä niin kova kaarrenopeus, että joku tavallinen mb tai bmw ajaa johonkin mutkaan 100, niin activalla nopeus vastaavassa mutkassa 150.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noi ajettavuustestit tulisi testata seuraavalla tavalla: ajetaan 90 asteen mutkaan niin lujaa kuin pystytään samoin ajetaan ympyrää niin kovaa kuin pystyy. Testin voittaisi xantia activa. Sillä niin kova kaarrenopeus, että joku tavallinen mb tai bmw ajaa johonkin mutkaan 100, niin activalla nopeus vastaavassa mutkassa 150.

        Miksi nuo tulisi testata sinun mielestäsi tuolla tavalla? Siksikö, että saisit sen rakastamasi xantian edes jossain ykköseksi, ja vieläpä jossain mitättömässä testissä, millä ei ole mitään vaikutusta mihinkään? Miksi ylipäätään pitäisi kaarteessa, tai 90 asteen mutkassa pystyä säilyttämään sama ajonopeus, kuin suoralla? Ei formula 1 autotkaan pysty!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noi ajettavuustestit tulisi testata seuraavalla tavalla: ajetaan 90 asteen mutkaan niin lujaa kuin pystytään samoin ajetaan ympyrää niin kovaa kuin pystyy. Testin voittaisi xantia activa. Sillä niin kova kaarrenopeus, että joku tavallinen mb tai bmw ajaa johonkin mutkaan 100, niin activalla nopeus vastaavassa mutkassa 150.

        Xantia vieläkö niitä on liikenteessä??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Xantia vieläkö niitä on liikenteessä??

        En voi tajuta, miksei citroen tee enää activatekniikalla autoja. Ei ole tehnyt viiteentoistavuoteen Activasta tehtiin aikoinaan prototyyppi sitä ei koskaan otettu tuotantoon. Sen g voimat olisi olleet ilman sliksejä f1- luokkaa. Siinä etuvedon sijaan neliveto ja nelipyöräohjaus itseohjautuvan taka- akselin kera.


    • Anonyymi

      NISSAN MIEHET ON H****A.
      . *OMOJ

      • Anonyymi

        Kiva kun olet kateellinen Bemareiden lisäksi Nissaneistakin. Molemmissa söpöjä kuskeja, on kyllä mopoautoissakin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mies, näen sinua hetken

      ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      24
      4372
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

      Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      14
      4128
    3. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

      Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      228
      3787
    4. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

      Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      27
      3058
    5. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

      Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      13
      2766
    6. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

      Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      52
      2761
    7. Riikka Purra on ihana, jämpti

      Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      108
      2718
    8. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

      Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      41
      2397
    9. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

      Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      2361
    10. K-kauppa on liian kallis. Ei voi S-ryhmäläinen siirtyä tuonne asiakkaaksi

      Hintatason ero K-kauppojen ja S-markettien välillä on niin suuri, että S-market ei juurikaan menetä asiakkaitaan K-ketju
      Maailman menoa
      99
      1876
    Aihe