Miten on mahdollista, että nissan qasgai dic acenta suoriutuu hirvenväistötestistä nopeudella 84. Se pesee kaikki urheiluautotkin. Huijaako nissan. Eli auto menee tolla 84 nopeudella keilakujaan, mutta ajonvakautus jarruttaa ja ulostulonopeus on enää varmaan joku 60. Xantia activallahan ulostulonopeus sama kuin sisääntulonopeus eli 85, joten ei citikka huijaaa.
Hirvenväistön kakkonen
11
257
Vastaukset
- Anonyymi
Nissan huijaa. Kävin koeajamassa ton nissanin. Ajonvakautus ottaa heti vauhdin pois, kun tekee väistöliikkeitä. Testissä tulisi laskea keilakujassa vietetty aika millisekunteina, Silloin voisi laskea auton keskinopeuden väistön aikana. Eli nissan ei todellakaan ole mutkissa niin hyvä kuin vaikka ferrari tai porsche. Puhumattakaan parhaasta eli citroen activasta
- Anonyymi
Ai kävit koeajamassa ja tekemässä väitöskokeetkin, totta kai kävit tietysti ja me uskomme sinua, kuten aina kun kirjoitat totuuksia.
- Anonyymi
No kertokaapa autonerot, että mitä haittaa on siitä, että väistössä otetaan vauhtia pois? Eikö se ole vaan hyvä asia?
- Anonyymi
Tuiossa testissä nimenomaan tutkitaan auton turvallisuutta nopeassa väistössä, joten Nissanin tulos on oikein hyvä ja toivottava.
Olikohan Renaultilla osuutta asiaan? - Anonyymi
Väistössä pitääkin ottaa vautia pois. Ei niitä peräkkäisiä väistöjä useikaan ole normaalissa liikenteessä, että pitäisi matkavauhti säilyttää, vaikka väistelee.
- Anonyymi
Noi ajettavuustestit tulisi testata seuraavalla tavalla: ajetaan 90 asteen mutkaan niin lujaa kuin pystytään samoin ajetaan ympyrää niin kovaa kuin pystyy. Testin voittaisi xantia activa. Sillä niin kova kaarrenopeus, että joku tavallinen mb tai bmw ajaa johonkin mutkaan 100, niin activalla nopeus vastaavassa mutkassa 150.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noi ajettavuustestit tulisi testata seuraavalla tavalla: ajetaan 90 asteen mutkaan niin lujaa kuin pystytään samoin ajetaan ympyrää niin kovaa kuin pystyy. Testin voittaisi xantia activa. Sillä niin kova kaarrenopeus, että joku tavallinen mb tai bmw ajaa johonkin mutkaan 100, niin activalla nopeus vastaavassa mutkassa 150.
Miksi nuo tulisi testata sinun mielestäsi tuolla tavalla? Siksikö, että saisit sen rakastamasi xantian edes jossain ykköseksi, ja vieläpä jossain mitättömässä testissä, millä ei ole mitään vaikutusta mihinkään? Miksi ylipäätään pitäisi kaarteessa, tai 90 asteen mutkassa pystyä säilyttämään sama ajonopeus, kuin suoralla? Ei formula 1 autotkaan pysty!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noi ajettavuustestit tulisi testata seuraavalla tavalla: ajetaan 90 asteen mutkaan niin lujaa kuin pystytään samoin ajetaan ympyrää niin kovaa kuin pystyy. Testin voittaisi xantia activa. Sillä niin kova kaarrenopeus, että joku tavallinen mb tai bmw ajaa johonkin mutkaan 100, niin activalla nopeus vastaavassa mutkassa 150.
Xantia vieläkö niitä on liikenteessä??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Xantia vieläkö niitä on liikenteessä??
En voi tajuta, miksei citroen tee enää activatekniikalla autoja. Ei ole tehnyt viiteentoistavuoteen Activasta tehtiin aikoinaan prototyyppi sitä ei koskaan otettu tuotantoon. Sen g voimat olisi olleet ilman sliksejä f1- luokkaa. Siinä etuvedon sijaan neliveto ja nelipyöräohjaus itseohjautuvan taka- akselin kera.
- Anonyymi
NISSAN MIEHET ON H****A.
. *OMOJ- Anonyymi
Kiva kun olet kateellinen Bemareiden lisäksi Nissaneistakin. Molemmissa söpöjä kuskeja, on kyllä mopoautoissakin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten302772Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514