Hirvenväistön kakkonen

Anonyymi

Miten on mahdollista, että nissan qasgai dic acenta suoriutuu hirvenväistötestistä nopeudella 84. Se pesee kaikki urheiluautotkin. Huijaako nissan. Eli auto menee tolla 84 nopeudella keilakujaan, mutta ajonvakautus jarruttaa ja ulostulonopeus on enää varmaan joku 60. Xantia activallahan ulostulonopeus sama kuin sisääntulonopeus eli 85, joten ei citikka huijaaa.

11

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nissan huijaa. Kävin koeajamassa ton nissanin. Ajonvakautus ottaa heti vauhdin pois, kun tekee väistöliikkeitä. Testissä tulisi laskea keilakujassa vietetty aika millisekunteina, Silloin voisi laskea auton keskinopeuden väistön aikana. Eli nissan ei todellakaan ole mutkissa niin hyvä kuin vaikka ferrari tai porsche. Puhumattakaan parhaasta eli citroen activasta

      • Anonyymi

        Ai kävit koeajamassa ja tekemässä väitöskokeetkin, totta kai kävit tietysti ja me uskomme sinua, kuten aina kun kirjoitat totuuksia.


    • Anonyymi

      No kertokaapa autonerot, että mitä haittaa on siitä, että väistössä otetaan vauhtia pois? Eikö se ole vaan hyvä asia?

    • Anonyymi

      Tuiossa testissä nimenomaan tutkitaan auton turvallisuutta nopeassa väistössä, joten Nissanin tulos on oikein hyvä ja toivottava.
      Olikohan Renaultilla osuutta asiaan?

    • Anonyymi

      Väistössä pitääkin ottaa vautia pois. Ei niitä peräkkäisiä väistöjä useikaan ole normaalissa liikenteessä, että pitäisi matkavauhti säilyttää, vaikka väistelee.

      • Anonyymi

        Noi ajettavuustestit tulisi testata seuraavalla tavalla: ajetaan 90 asteen mutkaan niin lujaa kuin pystytään samoin ajetaan ympyrää niin kovaa kuin pystyy. Testin voittaisi xantia activa. Sillä niin kova kaarrenopeus, että joku tavallinen mb tai bmw ajaa johonkin mutkaan 100, niin activalla nopeus vastaavassa mutkassa 150.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noi ajettavuustestit tulisi testata seuraavalla tavalla: ajetaan 90 asteen mutkaan niin lujaa kuin pystytään samoin ajetaan ympyrää niin kovaa kuin pystyy. Testin voittaisi xantia activa. Sillä niin kova kaarrenopeus, että joku tavallinen mb tai bmw ajaa johonkin mutkaan 100, niin activalla nopeus vastaavassa mutkassa 150.

        Miksi nuo tulisi testata sinun mielestäsi tuolla tavalla? Siksikö, että saisit sen rakastamasi xantian edes jossain ykköseksi, ja vieläpä jossain mitättömässä testissä, millä ei ole mitään vaikutusta mihinkään? Miksi ylipäätään pitäisi kaarteessa, tai 90 asteen mutkassa pystyä säilyttämään sama ajonopeus, kuin suoralla? Ei formula 1 autotkaan pysty!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noi ajettavuustestit tulisi testata seuraavalla tavalla: ajetaan 90 asteen mutkaan niin lujaa kuin pystytään samoin ajetaan ympyrää niin kovaa kuin pystyy. Testin voittaisi xantia activa. Sillä niin kova kaarrenopeus, että joku tavallinen mb tai bmw ajaa johonkin mutkaan 100, niin activalla nopeus vastaavassa mutkassa 150.

        Xantia vieläkö niitä on liikenteessä??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Xantia vieläkö niitä on liikenteessä??

        En voi tajuta, miksei citroen tee enää activatekniikalla autoja. Ei ole tehnyt viiteentoistavuoteen Activasta tehtiin aikoinaan prototyyppi sitä ei koskaan otettu tuotantoon. Sen g voimat olisi olleet ilman sliksejä f1- luokkaa. Siinä etuvedon sijaan neliveto ja nelipyöräohjaus itseohjautuvan taka- akselin kera.


    • Anonyymi

      NISSAN MIEHET ON H****A.
      . *OMOJ

      • Anonyymi

        Kiva kun olet kateellinen Bemareiden lisäksi Nissaneistakin. Molemmissa söpöjä kuskeja, on kyllä mopoautoissakin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      302
      772
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe