Dimexit päällä kouluun

Onko muita jotka menee kouluu dimexit päällä,

6

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minkälaisessa koulussa olet? Yläaste, lukio, ammattikoulu?
      Itse sanoisin että jokainen saa tehdä niinkuin haluaa.

      Onneksi amiksessa arvostetaan kestäviä työvaatteita. Jos et siellä vielä ole, niin sinua tullaan kadehtimaan amiksessa. Jokaisella ei ole varaa niin laadukkaisiin työvaatteisiin ja joutuvatkin kärvistelemään amiksen tarjouskilpailun voittaneet tokmannitason kuteet päällä.

      • 9lk


      • Poika983 kirjoitti:

        9lk

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/12338521/haalarit#comment-68595018

        Tuossa keskustelussa olet täällä keskustelemassa Dimexeistä kesäkuussa 2014, eli olisit kolmasluokkalainen.

        https://www.demi.fi/keskustelu/onko-noloo-olla-kotona-haalari-paalla

        Demissä puolestaan kerrot olevasi 17 tämän vuoden tammikuussa.

        Et myöskään näytä tubekanavallasi miltään ysiluokkalaiselta, vaan reilusti vanhemmalta.

        Iän feikkaaminen on törkeää. Lisäksi fetissipalsta on tuolla toisaalla.


      • Anonyymi
        Oldie kirjoitti:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/12338521/haalarit#comment-68595018

        Tuossa keskustelussa olet täällä keskustelemassa Dimexeistä kesäkuussa 2014, eli olisit kolmasluokkalainen.

        https://www.demi.fi/keskustelu/onko-noloo-olla-kotona-haalari-paalla

        Demissä puolestaan kerrot olevasi 17 tämän vuoden tammikuussa.

        Et myöskään näytä tubekanavallasi miltään ysiluokkalaiselta, vaan reilusti vanhemmalta.

        Iän feikkaaminen on törkeää. Lisäksi fetissipalsta on tuolla toisaalla.

        Tällaisen analyysin aikaansaamiseksi on kyllä täytynyt stalkata melko paljon. Arvostan vaivannäköä. Todella paljon.

        Pysyn kuitenkin sanojeni takana Dimexien suhteen, vittuilijat vittuilkoon, jokainen saa pitää yllään mitä haluaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tällaisen analyysin aikaansaamiseksi on kyllä täytynyt stalkata melko paljon. Arvostan vaivannäköä. Todella paljon.

        Pysyn kuitenkin sanojeni takana Dimexien suhteen, vittuilijat vittuilkoon, jokainen saa pitää yllään mitä haluaa.

        Olen itse pitänyt Dimexejä työn puolesta joskus aikoinaan ja ainakin silloin ne olivat hyviä ja mukavia vaatteita ja niitä tuli sen takia pidettyä vapaa-aikanakin. Ja ilman mitään fetissiä.

        Ja vaikka Dimexeihin olisi fetissikin, niin eihän siinä mitään väärää ole. En kuitenkaan hyväksy sitä, että netissä feikataan itseään nuoremmaksi, kuin ollaan. Se on yleisin keino pyrkiä saamaan itselleen nuorta juttuseuraa.

        Ja jaksoin stalkata siksi, että muistin nähneeni ko. nimimerkin täällä jo vuosia sitten ja ikä ei tuntunut täsmäävän. Se herätti mielenkiintoni. Kyseessä oli kuitenkin vain pintapuolinen stalkkaus.


      • Anonyymi
        Oldie kirjoitti:

        Olen itse pitänyt Dimexejä työn puolesta joskus aikoinaan ja ainakin silloin ne olivat hyviä ja mukavia vaatteita ja niitä tuli sen takia pidettyä vapaa-aikanakin. Ja ilman mitään fetissiä.

        Ja vaikka Dimexeihin olisi fetissikin, niin eihän siinä mitään väärää ole. En kuitenkaan hyväksy sitä, että netissä feikataan itseään nuoremmaksi, kuin ollaan. Se on yleisin keino pyrkiä saamaan itselleen nuorta juttuseuraa.

        Ja jaksoin stalkata siksi, että muistin nähneeni ko. nimimerkin täällä jo vuosia sitten ja ikä ei tuntunut täsmäävän. Se herätti mielenkiintoni. Kyseessä oli kuitenkin vain pintapuolinen stalkkaus.

        Käykääs kattomassa, tolla on youtubessa kanava poika983 nimellä ja kommentoi aika usein nuorten kundien videoihin:
        https://www.youtube.com/watch?v=A9WiQhi8M8k
        https://www.youtube.com/watch?v=dFFN0eDXZdY


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe