Dimexit päällä kouluun

Onko muita jotka menee kouluu dimexit päällä,

6

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minkälaisessa koulussa olet? Yläaste, lukio, ammattikoulu?
      Itse sanoisin että jokainen saa tehdä niinkuin haluaa.

      Onneksi amiksessa arvostetaan kestäviä työvaatteita. Jos et siellä vielä ole, niin sinua tullaan kadehtimaan amiksessa. Jokaisella ei ole varaa niin laadukkaisiin työvaatteisiin ja joutuvatkin kärvistelemään amiksen tarjouskilpailun voittaneet tokmannitason kuteet päällä.

      • 9lk


      • Poika983 kirjoitti:

        9lk

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/12338521/haalarit#comment-68595018

        Tuossa keskustelussa olet täällä keskustelemassa Dimexeistä kesäkuussa 2014, eli olisit kolmasluokkalainen.

        https://www.demi.fi/keskustelu/onko-noloo-olla-kotona-haalari-paalla

        Demissä puolestaan kerrot olevasi 17 tämän vuoden tammikuussa.

        Et myöskään näytä tubekanavallasi miltään ysiluokkalaiselta, vaan reilusti vanhemmalta.

        Iän feikkaaminen on törkeää. Lisäksi fetissipalsta on tuolla toisaalla.


      • Anonyymi
        Oldie kirjoitti:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/12338521/haalarit#comment-68595018

        Tuossa keskustelussa olet täällä keskustelemassa Dimexeistä kesäkuussa 2014, eli olisit kolmasluokkalainen.

        https://www.demi.fi/keskustelu/onko-noloo-olla-kotona-haalari-paalla

        Demissä puolestaan kerrot olevasi 17 tämän vuoden tammikuussa.

        Et myöskään näytä tubekanavallasi miltään ysiluokkalaiselta, vaan reilusti vanhemmalta.

        Iän feikkaaminen on törkeää. Lisäksi fetissipalsta on tuolla toisaalla.

        Tällaisen analyysin aikaansaamiseksi on kyllä täytynyt stalkata melko paljon. Arvostan vaivannäköä. Todella paljon.

        Pysyn kuitenkin sanojeni takana Dimexien suhteen, vittuilijat vittuilkoon, jokainen saa pitää yllään mitä haluaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tällaisen analyysin aikaansaamiseksi on kyllä täytynyt stalkata melko paljon. Arvostan vaivannäköä. Todella paljon.

        Pysyn kuitenkin sanojeni takana Dimexien suhteen, vittuilijat vittuilkoon, jokainen saa pitää yllään mitä haluaa.

        Olen itse pitänyt Dimexejä työn puolesta joskus aikoinaan ja ainakin silloin ne olivat hyviä ja mukavia vaatteita ja niitä tuli sen takia pidettyä vapaa-aikanakin. Ja ilman mitään fetissiä.

        Ja vaikka Dimexeihin olisi fetissikin, niin eihän siinä mitään väärää ole. En kuitenkaan hyväksy sitä, että netissä feikataan itseään nuoremmaksi, kuin ollaan. Se on yleisin keino pyrkiä saamaan itselleen nuorta juttuseuraa.

        Ja jaksoin stalkata siksi, että muistin nähneeni ko. nimimerkin täällä jo vuosia sitten ja ikä ei tuntunut täsmäävän. Se herätti mielenkiintoni. Kyseessä oli kuitenkin vain pintapuolinen stalkkaus.


      • Anonyymi
        Oldie kirjoitti:

        Olen itse pitänyt Dimexejä työn puolesta joskus aikoinaan ja ainakin silloin ne olivat hyviä ja mukavia vaatteita ja niitä tuli sen takia pidettyä vapaa-aikanakin. Ja ilman mitään fetissiä.

        Ja vaikka Dimexeihin olisi fetissikin, niin eihän siinä mitään väärää ole. En kuitenkaan hyväksy sitä, että netissä feikataan itseään nuoremmaksi, kuin ollaan. Se on yleisin keino pyrkiä saamaan itselleen nuorta juttuseuraa.

        Ja jaksoin stalkata siksi, että muistin nähneeni ko. nimimerkin täällä jo vuosia sitten ja ikä ei tuntunut täsmäävän. Se herätti mielenkiintoni. Kyseessä oli kuitenkin vain pintapuolinen stalkkaus.

        Käykääs kattomassa, tolla on youtubessa kanava poika983 nimellä ja kommentoi aika usein nuorten kundien videoihin:
        https://www.youtube.com/watch?v=A9WiQhi8M8k
        https://www.youtube.com/watch?v=dFFN0eDXZdY


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe