Mitsubishi ASX, kannattaako ostaa?

Anonyymi

Kävin koeajamassa uuden ASX:n ja tykkäsin kovasti. Automaatti ja kakkosen kone. Olen koeajanut monta autoa mutten löytänyt mieleistä loppuunajetun Hondan tilalle. Civic voisi olla vaihtoehto mutta on uutena kallis ja vähänajettuja ei löydy. Kaipaan luotettavaa ja kuluiltaan edullista autoa.

34

1212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Automaatti ja SUV, huomioi bensan kulutus.

      • Anonyymi

        No mitä siitä pitäisi huomioida? Eikös bensaa enää saakkaan huoltoasemilta, vai mikä oli pointtisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä siitä pitäisi huomioida? Eikös bensaa enää saakkaan huoltoasemilta, vai mikä oli pointtisi?

        Saa vielä, mutta Rinne suunnittelee että bensanmyyntiin aletaan myydä samaan tapaan oikeuksia kuin joskus myytiin oikeuksia matkapuhelinverkkoihin. Silloin Suomi osti miljoonilla Saksasta ilmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa vielä, mutta Rinne suunnittelee että bensanmyyntiin aletaan myydä samaan tapaan oikeuksia kuin joskus myytiin oikeuksia matkapuhelinverkkoihin. Silloin Suomi osti miljoonilla Saksasta ilmaa.

        Taas joku kateellinen itkee kun oli akustovikaisen Volvon ehtinyt ressukka hakemaan.


    • Anonyymi

      Tuli aloitukseen moka, siis Hondan hr v olisi toinen vaihtoehto.

    • Anonyymi

      Tuo "kakkosen kone" kyllä tehoiltaan muuten ihan ok, mutta se vääntö, mikä turbolla, pienemmilläkin litroilla tulee, puuttuu! Eron huomaat sitten rekkojen ohittelussa maantiellä.
      Ja kyllä siinä oikeasti ne kulutuslukematkin ylös nousee, vielä kun polkee joskus kunnolla. Vaikka niitä huoltamoitakin joka nurkalla onkin.

      Niinpä itse valitsin Eclipse Crossin, lisäksi sain isommat sisätilat sen väännön lisäksi, sekä paremman ulkonäön? Makuasia tuo viimeinen.
      Hinta nyt jokunen tonni lisää uudessa, mutta ei enää esittelyautoissa, joita hyvä valikoima. Lisähinta kattaa mielestäni mukanaan tuomat hyvät tilat, paremman väännön ja ulkomuodon.

      Mutta eipä silti, valitsit kumman tahansa, saat japanilaisen laatupelin, joka pärjää Hondan kanssa. Viiden vuoden takuu ja ajoturva samaksi ajaksi, ei huono?

      Nyt saat hintaa väännettyä alas kunnolla, loppuvuosi ja myyntitavoitteet saatava täyteen, autokauppa käy hiljaisena.
      Kiritä myyjiä kunnolla tinkien hinnasta tai varusteita (talvipakettia, metalliväriä jne,) kunnolla kaupanpäälle`?

      Onnea autokaupoille!

      • Anonyymi

        Kiitos! Mielestäni tuo 2020 malli kulki varsin näppärästi. Motarilla ajoin huomaamatta sataakuuttakymppiä muiden ohi. Tietysti voi olla että tuntuu nopealta siksi kun vertaan pieneen Hondaan. Meinasin viikonloppuna koeajaa vielä Hr-v:n ja päättää sitten kumpaa lähden tinkimään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos! Mielestäni tuo 2020 malli kulki varsin näppärästi. Motarilla ajoin huomaamatta sataakuuttakymppiä muiden ohi. Tietysti voi olla että tuntuu nopealta siksi kun vertaan pieneen Hondaan. Meinasin viikonloppuna koeajaa vielä Hr-v:n ja päättää sitten kumpaa lähden tinkimään.

        Kakki meillä myytävät autot kulkee tuon 160 km/h (ja ylikin), mutta se turbon vääntö vie sitten hetkessä tuohon nopeuteen. Ja niiden rekkojen ohi turvallisesti!
        Mutta ulkonäköä (kuskin) harva auto parantaa, ei mainittu Eclipse Crossikaan? Siihen tarvitaan sitten jo puukkoa.
        ASX sai nyt uuden upean keulailmeen, mutta se perä on edelleenkin jotenkin "töppö", sikäli samaa mieltä?

        Honda jäänyt ajastaan HR-V:llä jälkeen. Kaipaisi rajua uudistusta jo, faceliftit kaikki tehty.
        Moottorit hengettömiä 1.5 litran vapareita, yhtä uuta turbokonetta poislukien, mutta sekin hinnoiteltu liian kovaksi. Sisätilat aika ahtaat ja varustelutasot , vaikka muutamia erilaisia, aika vaatimattomia.
        Ja ei HR-V ole SUV tai citymaasturi, maavara lian olematon siihen, tuntuu ihan perusautolta astua ja nousta siitä?
        Muuten laatu ja ajettavuus siinäkin hyvä, parissa entisessä Civicissäni ne oli erinomaisia.

        Itsekin pari esittelautoa ostaneena niihin ollut tyytyväinen. Kilsoja ollut parin tuhannen kieppeillä, mukana tullut kahdet renkaat, ei toimitusmaksua, ei värilisiä (erikseen), yleensä paremmat varustelut ja hinnasta muutama tonnia pois?
        Kannattaa verrata niitäkin.
        Tosin ASX-mallia saa sellaisena vasta ensi keväänä, ne kun on oltava esittelyssä puoli vuotta ennen myyntiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kakki meillä myytävät autot kulkee tuon 160 km/h (ja ylikin), mutta se turbon vääntö vie sitten hetkessä tuohon nopeuteen. Ja niiden rekkojen ohi turvallisesti!
        Mutta ulkonäköä (kuskin) harva auto parantaa, ei mainittu Eclipse Crossikaan? Siihen tarvitaan sitten jo puukkoa.
        ASX sai nyt uuden upean keulailmeen, mutta se perä on edelleenkin jotenkin "töppö", sikäli samaa mieltä?

        Honda jäänyt ajastaan HR-V:llä jälkeen. Kaipaisi rajua uudistusta jo, faceliftit kaikki tehty.
        Moottorit hengettömiä 1.5 litran vapareita, yhtä uuta turbokonetta poislukien, mutta sekin hinnoiteltu liian kovaksi. Sisätilat aika ahtaat ja varustelutasot , vaikka muutamia erilaisia, aika vaatimattomia.
        Ja ei HR-V ole SUV tai citymaasturi, maavara lian olematon siihen, tuntuu ihan perusautolta astua ja nousta siitä?
        Muuten laatu ja ajettavuus siinäkin hyvä, parissa entisessä Civicissäni ne oli erinomaisia.

        Itsekin pari esittelautoa ostaneena niihin ollut tyytyväinen. Kilsoja ollut parin tuhannen kieppeillä, mukana tullut kahdet renkaat, ei toimitusmaksua, ei värilisiä (erikseen), yleensä paremmat varustelut ja hinnasta muutama tonnia pois?
        Kannattaa verrata niitäkin.
        Tosin ASX-mallia saa sellaisena vasta ensi keväänä, ne kun on oltava esittelyssä puoli vuotta ennen myyntiä.

        "Kakki meillä myytävät autot kulkee tuon 160 km/h (ja ylikin), mutta se turbon vääntö vie sitten hetkessä tuohon nopeuteen. Ja niiden rekkojen ohi turvallisesti!"

        Ihme ininää! Olen päässyt turvallisesti ohi rekoista jokaisella omistamalla autollani, oli siinä turbo tai ei! Ei se turbo itsessään ole mikään ihmeidentekijä, vaikka te "autonerot" niin luulettekin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kakki meillä myytävät autot kulkee tuon 160 km/h (ja ylikin), mutta se turbon vääntö vie sitten hetkessä tuohon nopeuteen. Ja niiden rekkojen ohi turvallisesti!"

        Ihme ininää! Olen päässyt turvallisesti ohi rekoista jokaisella omistamalla autollani, oli siinä turbo tai ei! Ei se turbo itsessään ole mikään ihmeidentekijä, vaikka te "autonerot" niin luulettekin!

        Ei ole pelkkää ininää? Muutaman turbon jälkeen ostin vaparipelin. Oli puhditon ja kaduin. Meni nopeasti vaihtoon.
        Sen jälkeen ei turbotonta koslaa pihalla ole ollut. Eikä tule! Ero on kuin vaihtaisi takaisin autoista hevoskärryihin!
        Ilmaista voimaa pakokaasuja hyödyntäen, hieno idea, eikö olekin?
        Vaan kun lähes 30 autoa jo takana, on jotain kuitenkin autoista oppinut! Sama juttu automaatn kanssa, ei koskaan enää manuaalia pihalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole pelkkää ininää? Muutaman turbon jälkeen ostin vaparipelin. Oli puhditon ja kaduin. Meni nopeasti vaihtoon.
        Sen jälkeen ei turbotonta koslaa pihalla ole ollut. Eikä tule! Ero on kuin vaihtaisi takaisin autoista hevoskärryihin!
        Ilmaista voimaa pakokaasuja hyödyntäen, hieno idea, eikö olekin?
        Vaan kun lähes 30 autoa jo takana, on jotain kuitenkin autoista oppinut! Sama juttu automaatn kanssa, ei koskaan enää manuaalia pihalle!

        "Ilmaista voimaa pakokaasuja hyödyntäen, hieno idea, eikö olekin?"

        Ei jumalauta! Onko tällaisia idiootteja vieläkin olemassa tässä maailmassa!
        Se voima sinne moottoriin tulee siitä palavasta bensan/ ilman seoksesta, jota sinne moottoriin AHDETAAN enemmän, kuin vapaasti hengittävä moottori sitä kykenee vapaasti itse sitä sinne imemään you know. ELI, kun voimaa tarvitset, sitä myös saat/ maksat sen polttoaine/ilman suuremmasta määrästä sinne sylinterien palotilaan joutuvasta seosmäärästä, ja sitä kautta suuremmasta kulutuksesta.
        Miksi sitä muuten edes valmistettaisiin vapareita, jos tuo ILMAISTA voimaa tarjoava turbo olisi kaiken ratkaisu? Mietippä sitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ilmaista voimaa pakokaasuja hyödyntäen, hieno idea, eikö olekin?"

        Ei jumalauta! Onko tällaisia idiootteja vieläkin olemassa tässä maailmassa!
        Se voima sinne moottoriin tulee siitä palavasta bensan/ ilman seoksesta, jota sinne moottoriin AHDETAAN enemmän, kuin vapaasti hengittävä moottori sitä kykenee vapaasti itse sitä sinne imemään you know. ELI, kun voimaa tarvitset, sitä myös saat/ maksat sen polttoaine/ilman suuremmasta määrästä sinne sylinterien palotilaan joutuvasta seosmäärästä, ja sitä kautta suuremmasta kulutuksesta.
        Miksi sitä muuten edes valmistettaisiin vapareita, jos tuo ILMAISTA voimaa tarjoava turbo olisi kaiken ratkaisu? Mietippä sitä!

        Ja kaikissa muissa maissa, paitsi ilmastoa "kaasuttavassa", saksassa saa ajaa vaan korkeintaan sitä 130km/h....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kaikissa muissa maissa, paitsi ilmastoa "kaasuttavassa", saksassa saa ajaa vaan korkeintaan sitä 130km/h....

        KAASU, JA SAKSA kuuluu erottamattomasti yhteen! Ovat ikäänkuin naimisissa!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KAASU, JA SAKSA kuuluu erottamattomasti yhteen! Ovat ikäänkuin naimisissa!!

        Ilmankos se hitlerkin teki itsarin, kun näki sen kaasulaskun.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ilmaista voimaa pakokaasuja hyödyntäen, hieno idea, eikö olekin?"

        Ei jumalauta! Onko tällaisia idiootteja vieläkin olemassa tässä maailmassa!
        Se voima sinne moottoriin tulee siitä palavasta bensan/ ilman seoksesta, jota sinne moottoriin AHDETAAN enemmän, kuin vapaasti hengittävä moottori sitä kykenee vapaasti itse sitä sinne imemään you know. ELI, kun voimaa tarvitset, sitä myös saat/ maksat sen polttoaine/ilman suuremmasta määrästä sinne sylinterien palotilaan joutuvasta seosmäärästä, ja sitä kautta suuremmasta kulutuksesta.
        Miksi sitä muuten edes valmistettaisiin vapareita, jos tuo ILMAISTA voimaa tarjoava turbo olisi kaiken ratkaisu? Mietippä sitä!

        Et selvästikään ole tekniikan terävintä kärkeä! Jos se ei ole "ilmaista", kerropa mikä ulkopuolinen koneisto tai systeemi tekee sen voiman sile ahtimelle? Ja mitä se järjestelmän tarvitsema aine maksaa?

        Eli sinun mielestäsi pakokaasu, joka pyörittää ahdinta, ei ole ilmaista, vaikka se muuten menisi pakoputkesta ulos? Nyt se siis hyödynnetään pyörittämään ahtimen siipiä. jotka pyörittävät samalla akselilla olevaa toista siipipyörää, joka puristaa ilman tiivimmäksi palotilaan jne.

        Itse järjestelmä mm. ahtimen, välijäähdyttimen osat tottakai lisää itse moottorin hintaa, sehän on toki selviö (niistähän ei ollut kyse, tarkennus) mutta ne vitun PAKOKAASUT ovat ilmaisia!

        Mutta kysy vaikka isältäsi asiasta lisää, ehkäpä se on sittenkin hiukan fiksumpi tekniikasta sinuun verrattuna?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et selvästikään ole tekniikan terävintä kärkeä! Jos se ei ole "ilmaista", kerropa mikä ulkopuolinen koneisto tai systeemi tekee sen voiman sile ahtimelle? Ja mitä se järjestelmän tarvitsema aine maksaa?

        Eli sinun mielestäsi pakokaasu, joka pyörittää ahdinta, ei ole ilmaista, vaikka se muuten menisi pakoputkesta ulos? Nyt se siis hyödynnetään pyörittämään ahtimen siipiä. jotka pyörittävät samalla akselilla olevaa toista siipipyörää, joka puristaa ilman tiivimmäksi palotilaan jne.

        Itse järjestelmä mm. ahtimen, välijäähdyttimen osat tottakai lisää itse moottorin hintaa, sehän on toki selviö (niistähän ei ollut kyse, tarkennus) mutta ne vitun PAKOKAASUT ovat ilmaisia!

        Mutta kysy vaikka isältäsi asiasta lisää, ehkäpä se on sittenkin hiukan fiksumpi tekniikasta sinuun verrattuna?

        Ja se turboremontti joka 100000km:n välein. Ja tietenkin halpaa kuin saippua... totta kai....

        Nimim. Turbo kinkeli!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja se turboremontti joka 100000km:n välein. Ja tietenkin halpaa kuin saippua... totta kai....

        Nimim. Turbo kinkeli!

        Lue tuo juttu alempana, Saarakkalan vaihtari ASX ajettu 650 000km, turbo vaihdettu huoltokirjan kuvan mukaa vasta yli 600 000km jälkeen! Joten...........olet kai oikeassa, ei se taida kauaa todellakaan kestää?
        Ja kun Mitsullakin takuu viisi vuotta, taitaa takuu korvata sen sinun mainitsemallasi kilsoilla.

        (On täällä aika aivotonta ja lukutaidotonta porukkaa, miten voi olla edes ajokorttia noilla tiedoilla ja taidoilla?)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue tuo juttu alempana, Saarakkalan vaihtari ASX ajettu 650 000km, turbo vaihdettu huoltokirjan kuvan mukaa vasta yli 600 000km jälkeen! Joten...........olet kai oikeassa, ei se taida kauaa todellakaan kestää?
        Ja kun Mitsullakin takuu viisi vuotta, taitaa takuu korvata sen sinun mainitsemallasi kilsoilla.

        (On täällä aika aivotonta ja lukutaidotonta porukkaa, miten voi olla edes ajokorttia noilla tiedoilla ja taidoilla?)

        En minä mitsun turboremonttia tarkoittanut, vaan saksalaisten vastaavien....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue tuo juttu alempana, Saarakkalan vaihtari ASX ajettu 650 000km, turbo vaihdettu huoltokirjan kuvan mukaa vasta yli 600 000km jälkeen! Joten...........olet kai oikeassa, ei se taida kauaa todellakaan kestää?
        Ja kun Mitsullakin takuu viisi vuotta, taitaa takuu korvata sen sinun mainitsemallasi kilsoilla.

        (On täällä aika aivotonta ja lukutaidotonta porukkaa, miten voi olla edes ajokorttia noilla tiedoilla ja taidoilla?)

        Ei täällä monellakaan ole ajokorttia, osa on perusdaijuja trolleja, joilla ei kapasiteetti riitä ajokorttiin, osa alaikäisiä teinejä ja loput niin köyhiä, että ei varaa edes siihen tikkariin?
        Mutta kunhan ovat aikaa kuluttamassa ja provoilemassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä monellakaan ole ajokorttia, osa on perusdaijuja trolleja, joilla ei kapasiteetti riitä ajokorttiin, osa alaikäisiä teinejä ja loput niin köyhiä, että ei varaa edes siihen tikkariin?
        Mutta kunhan ovat aikaa kuluttamassa ja provoilemassa!

        Ei pidä paikkaansa! Me EU myötä olevat kinkelit olemme niitä uusia sikarikkaita, jotka voimme ostaa nykyään ihan mitä vaan! Vaikka sen Bugatin!! Näin sanoi esim. asuntovelkainen alexander stubb!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kakki meillä myytävät autot kulkee tuon 160 km/h (ja ylikin), mutta se turbon vääntö vie sitten hetkessä tuohon nopeuteen. Ja niiden rekkojen ohi turvallisesti!
        Mutta ulkonäköä (kuskin) harva auto parantaa, ei mainittu Eclipse Crossikaan? Siihen tarvitaan sitten jo puukkoa.
        ASX sai nyt uuden upean keulailmeen, mutta se perä on edelleenkin jotenkin "töppö", sikäli samaa mieltä?

        Honda jäänyt ajastaan HR-V:llä jälkeen. Kaipaisi rajua uudistusta jo, faceliftit kaikki tehty.
        Moottorit hengettömiä 1.5 litran vapareita, yhtä uuta turbokonetta poislukien, mutta sekin hinnoiteltu liian kovaksi. Sisätilat aika ahtaat ja varustelutasot , vaikka muutamia erilaisia, aika vaatimattomia.
        Ja ei HR-V ole SUV tai citymaasturi, maavara lian olematon siihen, tuntuu ihan perusautolta astua ja nousta siitä?
        Muuten laatu ja ajettavuus siinäkin hyvä, parissa entisessä Civicissäni ne oli erinomaisia.

        Itsekin pari esittelautoa ostaneena niihin ollut tyytyväinen. Kilsoja ollut parin tuhannen kieppeillä, mukana tullut kahdet renkaat, ei toimitusmaksua, ei värilisiä (erikseen), yleensä paremmat varustelut ja hinnasta muutama tonnia pois?
        Kannattaa verrata niitäkin.
        Tosin ASX-mallia saa sellaisena vasta ensi keväänä, ne kun on oltava esittelyssä puoli vuotta ennen myyntiä.

        No huh huh,,Vai on HR-V n sisätilat ahtaat ???
        Kannattaisi varmaan mennä katsomaan sitä autoa ihan oikeasti eikä pas*aa jauhaa.Itse ostin Hr-v n ,paremmat sisätilat ja kuskin paikalla tuntui kotoisammalta kuin Mitsussa. Se mitsu muuten ei kulje yhtään mihinkään edes sillä turbolla.Ja mitä nuo pikkukoneet turbolla kestää,sitä en ajatellut edes kokeilla.On meinaan tuttavapiirissä noista rellun ja VW n pikkuturboista "kokemusta"..
        Ja varustetasot muka Hondassa vaatimattomat?? Mitä Pas*aa sä oikein jauhat ?
        Kyllä tuossa on kaikki millä normi ihminen pärjää,tutkat.peruutuskamerat,navit,nahkajakkarat,avattava lasikatto..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et selvästikään ole tekniikan terävintä kärkeä! Jos se ei ole "ilmaista", kerropa mikä ulkopuolinen koneisto tai systeemi tekee sen voiman sile ahtimelle? Ja mitä se järjestelmän tarvitsema aine maksaa?

        Eli sinun mielestäsi pakokaasu, joka pyörittää ahdinta, ei ole ilmaista, vaikka se muuten menisi pakoputkesta ulos? Nyt se siis hyödynnetään pyörittämään ahtimen siipiä. jotka pyörittävät samalla akselilla olevaa toista siipipyörää, joka puristaa ilman tiivimmäksi palotilaan jne.

        Itse järjestelmä mm. ahtimen, välijäähdyttimen osat tottakai lisää itse moottorin hintaa, sehän on toki selviö (niistähän ei ollut kyse, tarkennus) mutta ne vitun PAKOKAASUT ovat ilmaisia!

        Mutta kysy vaikka isältäsi asiasta lisää, ehkäpä se on sittenkin hiukan fiksumpi tekniikasta sinuun verrattuna?

        Vitun kaasut. Olet siis keksinyt ikiliikkujan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmankos se hitlerkin teki itsarin, kun näki sen kaasulaskun.....

        Olipa huono vitsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huh huh,,Vai on HR-V n sisätilat ahtaat ???
        Kannattaisi varmaan mennä katsomaan sitä autoa ihan oikeasti eikä pas*aa jauhaa.Itse ostin Hr-v n ,paremmat sisätilat ja kuskin paikalla tuntui kotoisammalta kuin Mitsussa. Se mitsu muuten ei kulje yhtään mihinkään edes sillä turbolla.Ja mitä nuo pikkukoneet turbolla kestää,sitä en ajatellut edes kokeilla.On meinaan tuttavapiirissä noista rellun ja VW n pikkuturboista "kokemusta"..
        Ja varustetasot muka Hondassa vaatimattomat?? Mitä Pas*aa sä oikein jauhat ?
        Kyllä tuossa on kaikki millä normi ihminen pärjää,tutkat.peruutuskamerat,navit,nahkajakkarat,avattava lasikatto..

        Kun nyt lukee sinun tekemiä kirjoitusvirheitä (erisnimet isolla) ja suomenkielen oikeinkirjoitusta tai konekirjoitustaidon puutteita (mm. välilyönnit välimerkkien jälkeen) en oikein voi luottaa siihenkään, että ymmärtäisit autoista kovinkaan paljon.
        Vaikuttaa aivan finninaamaisen, lippis takaraivolla kirjoittavan teinin ajatuksilta?

        Joten ei kannata tuhlata aikaa kertoa mitä tarkoitetaan hevosvoimilla/kilowateilla tai vääntömomentilla?
        Opettele perusasiat, vaikka tuolta ww.autotalli.com/artikkeli/teho-vai-vaanto---kummalla-parjaa-arkiajossa-paremmin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos! Mielestäni tuo 2020 malli kulki varsin näppärästi. Motarilla ajoin huomaamatta sataakuuttakymppiä muiden ohi. Tietysti voi olla että tuntuu nopealta siksi kun vertaan pieneen Hondaan. Meinasin viikonloppuna koeajaa vielä Hr-v:n ja päättää sitten kumpaa lähden tinkimään.

        Mitenkäs järeä ja näppärä perinteinen maasturimerkki Jeep?
        Vaikkapa uudistunut Renegade 150 hv automaatilla?
        Renegade oli yksi vähävikaisimpia pari vuotta sitten Saksalaisen Adacin katsastustilastossa, voitti mm. kaikki korealaiset ja japanilaiset.
        Siinä olisi Suomessa yksilöllinen maasturi, vaikka sitä muualla maailmassa myydäänkin varsin hyvin. Euroopassakin enemmän kuin ASX:ää. Viime hetken tilastoja en ole katsonut, mutta ainakin muutama vuosi sitten myytiin huomattavasti enemmän.


    • Anonyymi

      Minkä sukupolven 2.0 kone tuossa on? Samako kuin Outlanderissa? CVT -vaihteisto?
      Outlanderi on täysin tuhnu peli, mutta tuo ASX voisi olla hyvä valinta.

    • Anonyymi

      Miks se outlander on tuhnu peli? Oishan se kuitenkin puolta halvempi ajaa nurkka-ajossa kuin ASX, ja vero on mitätön ladattavassa.

      • Anonyymi

        Eihän 2.0 Outlanderi ole ladattava, ainakaan nykyisin. 150 hv. Painava auto.


    • Anonyymi

      Käy koeajamassa Mazda cx5, tosi hyvän näköinen auto. Mazdat on ajettavudeltaan parhaita Japanilaisia.

      • Anonyymi

        Mazda on älyttömän kallis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mazda on älyttömän kallis

        Persaukisille kaikki on kallista...Se tarjoustikkarikin.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persaukisille kaikki on kallista...Se tarjoustikkarikin.....

        No no poju.. sä voit imeä sitä tikkaria.
        Mutta Mazda ei ole millään tavalla hintansa veroinen. Siis kallis.
        Siinä varmaan suurin syy miksi sitä myydään tosi vähän. Toinen syy on toimimattomat nettisivut. Sieltä nykyisin haetaan tietoa autoista.


    • Anonyymi

      Taitaa kannattaa! Saarakkalalla Kurikassa on myynnissä 8v. ja 650 000 km ajettu ASX. Huoltovihkosta täydelliset kuvat.
      Huollot tehty ohjeiden mukaan ja eka iso korjaus, turbon vaihto on vasta äskettäin tehty.

      Auto muutenkin kuvissa erinomaisessa kunnossa? Eli kaipa se laadukkaasti on tehty ja kestää hyvin huollettuna kovaakin ajoa!

    • Anonyymi

      Näin tuon 2020 mallisen liikenteessä. Edestä ihan ok, mutta se peräosa kuin eri autosta. Näytti ihan 15 vuotta vanhalta Nissanilta.
      Mutta ei silti varmaan huono auto.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      424
      4655
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1660
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1401
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1309
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      17
      1204
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1141
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1055
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      950
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      829
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      827
    Aihe