Keskustan ojat täynnä muovijätettä

Anonyymi

Euran S marketin takana oleva oja on täynnä kaikenmoista muovijätettä. Nyt kun pensaat ja puskat on siivottu edestä pois, eikö olisi siivouksen aika? Molemmin puolin keskustan ojat suursiivoukseen. HÄVETTÄÄ katsella kun kaatopaikallakin siistimpää. Tämmöinen ei lisää Euran houkuttavuutta.

7

270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tossa kylillä kulkee oranssissa takissa roskien kerääjä, muttei se itse varmaan osaa ohjautua sinne S marketin takana olevalle kaatopaikka ojalle. Joku vois kunnanpuutarhurille vinkata tämmöisestä ilmais palvelusta. Tosta pyhäjärven kunnosta jaksetaan paasata ja oikein säätiön voimalla, mutta kun keskustan ojat kaatopaikkana kukaan ei piittaa ja niissäkin valumavesiä runsaasti eurajokeen. Täytyisikö niillekin säätiö perustaa...?

• Anonyymi

Eikös näistä roskista ihan valtuustokokouksessa asti huolta kannettu? Näkyi ainakin yksi valtuutettu käyttävän puheenvuoroa. Ei kai nää roskat ny valtuustonkaan asia ole?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös näistä roskista ihan valtuustokokouksessa asti huolta kannettu? Näkyi ainakin yksi valtuutettu käyttävän puheenvuoroa. Ei kai nää roskat ny valtuustonkaan asia ole?

Kiitokset Reunasen Arille puuttumisesta souppaan roska ongelmaan. Sepä eniten huolestuttaaakin että valtuustokokouksesta asti joudutaan vauhtia hakemaan.

• Anonyymi

Kunta pyytäämään virka-apua paikallisilta toimijoilta, kuten 4H-yhdistys, EuPa, Raiku, lumihiutale operaatiota pyörittävät, partiolaiset ja mitä muita niitä onkaan, pientä korvausta vastaan.
      Työttömien tai työllistettävien käyttö. Palvelutalossa asuu joukko uutteria ihmisiä,. Onkohan heillä muuta tekemistä kuin ajankuluttaminen?

• Anonyymi

Mitä jos ne, ketkä on ne roskat sinne viskonnut, menis ihan itte kokoomaan roskansa. Jätetään nyt palvelutalot, työttömät ja muut ihan vaan pois tästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä jos ne, ketkä on ne roskat sinne viskonnut, menis ihan itte kokoomaan roskansa. Jätetään nyt palvelutalot, työttömät ja muut ihan vaan pois tästä.

Pidä Suomi siistinä, aloita omasta autosta. Mene keräämään roskasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidä Suomi siistinä, aloita omasta autosta. Mene keräämään roskasi.

Eikun pitäkää Suomi siistinä ja heittäkää roskat Ruattiin.

Eikö siellä Erassakin oo niitä tyhjäntoimitajia matuja, net kun vois
        laittaa hiukan töihin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      86
      6023
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      325
      5201
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2658
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2605
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1842
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1669
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      111
      1531
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      120
      1420
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe