Aihe

viikonlopun

Anonyymi

ruokatarjoukset netissä ovat lidlillä huippuluokkaa. muilla kaupoilla ei sitten netti ilmoittelua olekkaan. aikamoinen asiakaskato kun kaikille ei lehteä tule.

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikä kaikilla ole nettiäkään.

• Anonyymi

Kannattaisi keskustella asiasta kaupan henkilökunnan kanssa.

• Anonyymi

moninkertaisesti on nettiliittymiä versus sanomalehden tilaajia. kauppojen kannattaisi satsata nettisivuihin. lidlin liikevaihto naantalissa on jo ylittänyt supermarkettien myynnin.

• Anonyymi

Jaetaanhan kaikista ruokakaupoista ilmaisjakeluna tarjouslehdet, ei siinä mitään nettiä tarvita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaetaanhan kaikista ruokakaupoista ilmaisjakeluna tarjouslehdet, ei siinä mitään nettiä tarvita.

Tarjouslehtiä tulee niin paljon, että ei niihin jaksa edes perehtyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarjouslehtiä tulee niin paljon, että ei niihin jaksa edes perehtyä.

Ennemmin tarjouslehtiin kuin nettiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      226
      14825
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13448
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      9075
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      41
      6486
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      237
      3802