kaikkea lukemista

Anonyymi

silloin kun ei ollut nettiä ahmin kirjoja mielinmäärin ja lehtiä , jerry cottonit oli kivoja ja sopivan lyhkäsiä lehdykäisiä. antikvariaatti oli siihen tarkotukseen sopiva, pienellä hintaa oli sitä sun tätä saatavilla ja sitten vaihtokauppakin kävi. ei kerääntynyt kotiin lehtiä ja kirjoja kun kävi vaihdatuksessa antikvariaatissa. niissä oli muutenkin mukava tunnelma. jaa mutta mua kyllä kun olin tyttä pidettiin ihmeellisenä kun luin cottonia ja shokki lehtiä ja luin joskus jotain nyyrikkiäkin kun piti olla romanttisella tuulella. mutta sitten ne tarzanit kaikki luin ja kyllä samastuin janeen että en kyllä muuten kun ihaillut vaan sitä ooooliiaaoooliii kun se heitteli liaaneilla itseään puusta toiseen ja kyllä tykkäsin neiti etsivästäkin kun se oli niin cool kun se oli vähän sellanen poikatyttö. nyt olen netissä ja kirjotan tänne mitä millonkin ja ihan hyvä juttu tämäkin. puhdistaa mieltään ja ihan sama lukeeko tätä joku vai ei ja jos nuorempi sukupolvi lukeekin niin ei ymmärrä yhtään mistään mitään kun kaikki alku on jostain historiasta...ajasta ennen nykynuorisoa.

1

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On minun siskokin lukenut Cottoneita...ja muutama muukin nainen on tullut vastaan viime vuosina. Sisko kysyi usein...onko naisia mukana...näyttäen Cottonia, lähes ainahan niissä oli. Antikvariaatit tuli aikoinaan käytyä läpi...säännöllisesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1827
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1707
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1313
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      819
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      785
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      767
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      707
    Aihe