Tämä tarina on tosi! Auto on Toyota Hilux 2008. Renkaat on BF Goodrich Mud Terrain K3 265/75 16. Lähdin ajamaan soratietä n. 8km. Kiinitin huomion hieman omituiseen ääneen, joka kuulosti tuleva taka oikealta. Käännyttäni asfalttitielle ääni kuitenkin hävisi. Matkaa oli edessä hieman yli 170 km. Ajossa huomasin urissa hieman normaalia enemmän hakemista, mutta ei häiritsevästi, oli myös aika kova tuuli. Perillä huomasin, että oikea taka rengas oli tyhjä, eli olin ajanut tyhjällä renkaalla n. 180 km. Autossa oli renkaan täyttö vaahtopullo ja kaverilla oli onneksi kompressori. Rengas ja vanne olivat täysin kunossa. Ilma pysyi paluu matkan aivan hyvin. Palatessani huomasin koti tiellä n. 300 m, että rengas oli jäljestä päätellen tyhjä jo lähtiesssä. Elikkä, en voi moittia BF Goodrichiä. Jokainen voi ajaa n.180 km tyhjällä renkaalla?
Bf Goodrich kokemuksia
Anonyymi
2
756
Vastaukset
- Anonyymi
Rengas ja/tai auto, jossa ei havaitse kummempaa eroa täyden ja puhjenneen kumin välillä, täytyy olla tosi hyvä.
- Anonyymi
BF Goodrich renkaat on yllättäen ollut aivan ok ajettavat. Varsinkin työautoissa menee hyvin ja halvemmatkin kun testien viiden kärki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211861
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1421712Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561562Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671372Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1751367- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761173- 591168
- 1191055