Itse ainakin yritän päästä paikan päälle, kun en ole vielä Himiä livenä nähnyt. On itseasiassa ruvennut tuo asia tässä viimeisen kahdeksan him-faniusvuoteni aikana jo pikkuisen vituttamaan..eli NYT tai ei koskaan! >:I
Ruisrockiin menijöitä?
13
725
Vastaukset
- HIM_FOREVER
Mä ainakin oon menos kaverin kanssa kattoon HIMii sinne....
- Negativegirl
Minä menen :)
- josefiina
juu ruisrockkiin ollaa menos mut enpä odota kamalasti tota himin esiintymistä kun se tuli jo viime vuonna provinsiissa nähtyä ja olin siihen todella pettynyt:(
- Nanna
Mä olen ainakin menossa. Siellä on nyt tänä vuonna niin paljon niin hyviä bändejä, että pakko on päästä.
Tosin Josefiinan kanssa siinä samaa mieltä, että vähäsen petyin HIMin keikkaan viime Provinssissa. Harmillisen huono show (aika mikä show?!).. :(
Mutta ei se mitään, mä olen sen verran vannoutunu HIM-fani, että ihan intona menossa taas! :D- Nanna
Tarkoitin siis, että "Ai mikä show" (vaikka jotain muuta vissiin sanoin), kun ei sitä tuntunu olevan.. :-/
Mutta HIM on niin hyvä, ettei se mtn. - Nimetön
Nanna kirjoitti:
Tarkoitin siis, että "Ai mikä show" (vaikka jotain muuta vissiin sanoin), kun ei sitä tuntunu olevan.. :-/
Mutta HIM on niin hyvä, ettei se mtn.Tottakai pittää himiä mennä kattoo, ärsyttää vaan ku se menee ruisrokkiin eikä provinssiin... No kumpaanki pitää mennä anyway...
Ja se on totta et vime provinssissa oli himillä vähä vaisu meno..
Mutta ei se menoo haitannu!
Elämän suurimpia vääryyksiä: hra. Valo muuttaa sen jonnansa kanssa kaliforniaan.
Eipä talsi sen jälkeen valo helsingin kaduilla vastaan... - waildchaild
Nimetön kirjoitti:
Tottakai pittää himiä mennä kattoo, ärsyttää vaan ku se menee ruisrokkiin eikä provinssiin... No kumpaanki pitää mennä anyway...
Elämän suurimpia vääryyksiä: hra. Valo muuttaa sen jonnansa kanssa kaliforniaan.
Eipä talsi sen jälkeen valo helsingin kaduilla vastaan...Muuttaa Kaliforniaan? Mites nuo bänditouhut sitten luonnistuu?!?
- Poison
Nimetön kirjoitti:
Tottakai pittää himiä mennä kattoo, ärsyttää vaan ku se menee ruisrokkiin eikä provinssiin... No kumpaanki pitää mennä anyway...
Eipä talsi sen jälkeen valo helsingin kaduilla vastaan...Bändi muuttaa levyttämisen ajaksi Kaliforniaan sellaiseen kartanoon jossa on ilmeisesti oma studio. Mutta ihan täällä Suomessa asuvat, Seiskan uutisotsikot ovat välillä hieman "jännittäviä" kieltämättä...
- HiM-pula
Toki menossa, uskon kyllä keikan olevan aika laimea. Klubi keikoilla on aina se tietty tunnelma, festareilla on niin monen laista menijää... Yleisössä ihmisiä jotka eivät edes pidä bändistä, sekin laimentaa tunnelmaa.
Mutta festari keikalle pakko päästä. Ja luulenpa et Him tulee vain Ruisrockiin.. - lilylazer
Juups. Pakko sinne on päästä.
- ninhu
Luultavasti menen, Him on kyllä vasta kakkossyy miksi sinne asti lähden. Rammsteinia mä meen sinne kattomaan, mutta Himiä myös.
- His Infernal Majestu
mä hankin kesätyön ja säästän rahat ja meen taatusti. :)
- GoneWithTheSin
Tulossa oon, lauantaiks on liput..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1661921- 1711680
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691578Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise241373Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys961308Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c731017Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1521010- 99994
Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr192899Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud227842