Ruisrockiin menijöitä?

waildchaild

Itse ainakin yritän päästä paikan päälle, kun en ole vielä Himiä livenä nähnyt. On itseasiassa ruvennut tuo asia tässä viimeisen kahdeksan him-faniusvuoteni aikana jo pikkuisen vituttamaan..eli NYT tai ei koskaan! >:I

13

707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HIM_FOREVER

      Mä ainakin oon menos kaverin kanssa kattoon HIMii sinne....

      • Negativegirl

        Minä menen :)


    • josefiina

      juu ruisrockkiin ollaa menos mut enpä odota kamalasti tota himin esiintymistä kun se tuli jo viime vuonna provinsiissa nähtyä ja olin siihen todella pettynyt:(

    • Nanna

      Mä olen ainakin menossa. Siellä on nyt tänä vuonna niin paljon niin hyviä bändejä, että pakko on päästä.
      Tosin Josefiinan kanssa siinä samaa mieltä, että vähäsen petyin HIMin keikkaan viime Provinssissa. Harmillisen huono show (aika mikä show?!).. :(
      Mutta ei se mitään, mä olen sen verran vannoutunu HIM-fani, että ihan intona menossa taas! :D

      • Nanna

        Tarkoitin siis, että "Ai mikä show" (vaikka jotain muuta vissiin sanoin), kun ei sitä tuntunu olevan.. :-/
        Mutta HIM on niin hyvä, ettei se mtn.


      • Nimetön
        Nanna kirjoitti:

        Tarkoitin siis, että "Ai mikä show" (vaikka jotain muuta vissiin sanoin), kun ei sitä tuntunu olevan.. :-/
        Mutta HIM on niin hyvä, ettei se mtn.

        Tottakai pittää himiä mennä kattoo, ärsyttää vaan ku se menee ruisrokkiin eikä provinssiin... No kumpaanki pitää mennä anyway...
        Ja se on totta et vime provinssissa oli himillä vähä vaisu meno..
        Mutta ei se menoo haitannu!

        Elämän suurimpia vääryyksiä: hra. Valo muuttaa sen jonnansa kanssa kaliforniaan.
        Eipä talsi sen jälkeen valo helsingin kaduilla vastaan...


      • waildchaild
        Nimetön kirjoitti:

        Tottakai pittää himiä mennä kattoo, ärsyttää vaan ku se menee ruisrokkiin eikä provinssiin... No kumpaanki pitää mennä anyway...
        Ja se on totta et vime provinssissa oli himillä vähä vaisu meno..
        Mutta ei se menoo haitannu!

        Elämän suurimpia vääryyksiä: hra. Valo muuttaa sen jonnansa kanssa kaliforniaan.
        Eipä talsi sen jälkeen valo helsingin kaduilla vastaan...

        Muuttaa Kaliforniaan? Mites nuo bänditouhut sitten luonnistuu?!?


      • Poison
        Nimetön kirjoitti:

        Tottakai pittää himiä mennä kattoo, ärsyttää vaan ku se menee ruisrokkiin eikä provinssiin... No kumpaanki pitää mennä anyway...
        Ja se on totta et vime provinssissa oli himillä vähä vaisu meno..
        Mutta ei se menoo haitannu!

        Elämän suurimpia vääryyksiä: hra. Valo muuttaa sen jonnansa kanssa kaliforniaan.
        Eipä talsi sen jälkeen valo helsingin kaduilla vastaan...

        Bändi muuttaa levyttämisen ajaksi Kaliforniaan sellaiseen kartanoon jossa on ilmeisesti oma studio. Mutta ihan täällä Suomessa asuvat, Seiskan uutisotsikot ovat välillä hieman "jännittäviä" kieltämättä...


    • HiM-pula

      Toki menossa, uskon kyllä keikan olevan aika laimea. Klubi keikoilla on aina se tietty tunnelma, festareilla on niin monen laista menijää... Yleisössä ihmisiä jotka eivät edes pidä bändistä, sekin laimentaa tunnelmaa.
      Mutta festari keikalle pakko päästä. Ja luulenpa et Him tulee vain Ruisrockiin..

    • lilylazer

      Juups. Pakko sinne on päästä.

    • ninhu

      Luultavasti menen, Him on kyllä vasta kakkossyy miksi sinne asti lähden. Rammsteinia mä meen sinne kattomaan, mutta Himiä myös.

      • His Infernal Majestu

        mä hankin kesätyön ja säästän rahat ja meen taatusti. :)


    • GoneWithTheSin

      Tulossa oon, lauantaiks on liput..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      335
      2951
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      108
      2230
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1640
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1174
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1057
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1003
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      960
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      954
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      786
    Aihe