Ruisrockiin menijöitä?

waildchaild

Itse ainakin yritän päästä paikan päälle, kun en ole vielä Himiä livenä nähnyt. On itseasiassa ruvennut tuo asia tässä viimeisen kahdeksan him-faniusvuoteni aikana jo pikkuisen vituttamaan..eli NYT tai ei koskaan! >:I

13

725

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HIM_FOREVER

Mä ainakin oon menos kaverin kanssa kattoon HIMii sinne....

• Negativegirl

Minä menen :)

• josefiina

juu ruisrockkiin ollaa menos mut enpä odota kamalasti tota himin esiintymistä kun se tuli jo viime vuonna provinsiissa nähtyä ja olin siihen todella pettynyt:(

• Nanna

Mä olen ainakin menossa. Siellä on nyt tänä vuonna niin paljon niin hyviä bändejä, että pakko on päästä.
      Tosin Josefiinan kanssa siinä samaa mieltä, että vähäsen petyin HIMin keikkaan viime Provinssissa. Harmillisen huono show (aika mikä show?!).. :(
      Mutta ei se mitään, mä olen sen verran vannoutunu HIM-fani, että ihan intona menossa taas! :D

• Nanna

Tarkoitin siis, että "Ai mikä show" (vaikka jotain muuta vissiin sanoin), kun ei sitä tuntunu olevan.. :-/
        Mutta HIM on niin hyvä, ettei se mtn.

• Nimetön
        Nanna kirjoitti:

Tarkoitin siis, että "Ai mikä show" (vaikka jotain muuta vissiin sanoin), kun ei sitä tuntunu olevan.. :-/
        Mutta HIM on niin hyvä, ettei se mtn.

Tottakai pittää himiä mennä kattoo, ärsyttää vaan ku se menee ruisrokkiin eikä provinssiin... No kumpaanki pitää mennä anyway...
        Ja se on totta et vime provinssissa oli himillä vähä vaisu meno..
        Mutta ei se menoo haitannu!

Elämän suurimpia vääryyksiä: hra. Valo muuttaa sen jonnansa kanssa kaliforniaan.
        Eipä talsi sen jälkeen valo helsingin kaduilla vastaan...

• waildchaild
        Nimetön kirjoitti:

Tottakai pittää himiä mennä kattoo, ärsyttää vaan ku se menee ruisrokkiin eikä provinssiin... No kumpaanki pitää mennä anyway...

Elämän suurimpia vääryyksiä: hra. Valo muuttaa sen jonnansa kanssa kaliforniaan.

Muuttaa Kaliforniaan? Mites nuo bänditouhut sitten luonnistuu?!?

• Poison
        Nimetön kirjoitti:

Bändi muuttaa levyttämisen ajaksi Kaliforniaan sellaiseen kartanoon jossa on ilmeisesti oma studio. Mutta ihan täällä Suomessa asuvat, Seiskan uutisotsikot ovat välillä hieman "jännittäviä" kieltämättä...

• HiM-pula

Toki menossa, uskon kyllä keikan olevan aika laimea. Klubi keikoilla on aina se tietty tunnelma, festareilla on niin monen laista menijää... Yleisössä ihmisiä jotka eivät edes pidä bändistä, sekin laimentaa tunnelmaa.
      Mutta festari keikalle pakko päästä. Ja luulenpa et Him tulee vain Ruisrockiin..

• lilylazer

Juups. Pakko sinne on päästä.

• ninhu

Luultavasti menen, Him on kyllä vasta kakkossyy miksi sinne asti lähden. Rammsteinia mä meen sinne kattomaan, mutta Himiä myös.

• His Infernal Majestu

mä hankin kesätyön ja säästän rahat ja meen taatusti. :)

• GoneWithTheSin

Tulossa oon, lauantaiks on liput..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      166
      1921
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      171
      1680
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      169
      1578
    4. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      24
      1373
    5. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      96
      1308
    6. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      73
      1017
    7. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      152
      1010
    8. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      99
      994
    9. Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin

Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr
      Maailman menoa
      192
      899
    10. Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi

Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud
      Maailman menoa
      227
      842
    Aihe