Ruisrockiin menijöitä?

waildchaild

Itse ainakin yritän päästä paikan päälle, kun en ole vielä Himiä livenä nähnyt. On itseasiassa ruvennut tuo asia tässä viimeisen kahdeksan him-faniusvuoteni aikana jo pikkuisen vituttamaan..eli NYT tai ei koskaan! >:I

13

729

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HIM_FOREVER

Mä ainakin oon menos kaverin kanssa kattoon HIMii sinne....

• Negativegirl

Minä menen :)

• josefiina

juu ruisrockkiin ollaa menos mut enpä odota kamalasti tota himin esiintymistä kun se tuli jo viime vuonna provinsiissa nähtyä ja olin siihen todella pettynyt:(

• Nanna

Mä olen ainakin menossa. Siellä on nyt tänä vuonna niin paljon niin hyviä bändejä, että pakko on päästä.
      Tosin Josefiinan kanssa siinä samaa mieltä, että vähäsen petyin HIMin keikkaan viime Provinssissa. Harmillisen huono show (aika mikä show?!).. :(
      Mutta ei se mitään, mä olen sen verran vannoutunu HIM-fani, että ihan intona menossa taas! :D

• Nanna

Tarkoitin siis, että "Ai mikä show" (vaikka jotain muuta vissiin sanoin), kun ei sitä tuntunu olevan.. :-/
        Mutta HIM on niin hyvä, ettei se mtn.

• Nimetön
        Nanna kirjoitti:

Tarkoitin siis, että "Ai mikä show" (vaikka jotain muuta vissiin sanoin), kun ei sitä tuntunu olevan.. :-/
        Mutta HIM on niin hyvä, ettei se mtn.

Tottakai pittää himiä mennä kattoo, ärsyttää vaan ku se menee ruisrokkiin eikä provinssiin... No kumpaanki pitää mennä anyway...
        Ja se on totta et vime provinssissa oli himillä vähä vaisu meno..
        Mutta ei se menoo haitannu!

Elämän suurimpia vääryyksiä: hra. Valo muuttaa sen jonnansa kanssa kaliforniaan.
        Eipä talsi sen jälkeen valo helsingin kaduilla vastaan...

• waildchaild
        Nimetön kirjoitti:

Tottakai pittää himiä mennä kattoo, ärsyttää vaan ku se menee ruisrokkiin eikä provinssiin... No kumpaanki pitää mennä anyway...

Elämän suurimpia vääryyksiä: hra. Valo muuttaa sen jonnansa kanssa kaliforniaan.

Muuttaa Kaliforniaan? Mites nuo bänditouhut sitten luonnistuu?!?

• Poison
        Nimetön kirjoitti:

Bändi muuttaa levyttämisen ajaksi Kaliforniaan sellaiseen kartanoon jossa on ilmeisesti oma studio. Mutta ihan täällä Suomessa asuvat, Seiskan uutisotsikot ovat välillä hieman "jännittäviä" kieltämättä...

• HiM-pula

Toki menossa, uskon kyllä keikan olevan aika laimea. Klubi keikoilla on aina se tietty tunnelma, festareilla on niin monen laista menijää... Yleisössä ihmisiä jotka eivät edes pidä bändistä, sekin laimentaa tunnelmaa.
      Mutta festari keikalle pakko päästä. Ja luulenpa et Him tulee vain Ruisrockiin..

• lilylazer

Juups. Pakko sinne on päästä.

• ninhu

Luultavasti menen, Him on kyllä vasta kakkossyy miksi sinne asti lähden. Rammsteinia mä meen sinne kattomaan, mutta Himiä myös.

• His Infernal Majestu

mä hankin kesätyön ja säästän rahat ja meen taatusti. :)

• GoneWithTheSin

Tulossa oon, lauantaiks on liput..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      168
      2877
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      64
      2486
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2189
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1796
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      101
      1758
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1611
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      92
      1373
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      212
      1121
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1110
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1059
    Aihe