60 v, nainen onko halut tallella.

Anonyymi

Miten on palstan 60v, naiset, onko intoa peiton heiluttelu hommiin, en nyt tarkoita pelkästään, muttta kumminkin tahtois tietää, sillä moni nainen vaikuttaa sydämmilliseltä ja muutekin mukvan sopivalta vasta 60v, ja sen jälkeen, olis tietysti mukava saada selville onko samankaton alle aitoon yhteis eloon tahto tallella?

51

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Katsellaan sitten, kun opit kirjoittamaan oikein.

    • Se lienee jokaisen oma asia.
      Kyllä pidempään suhteeseen vaaditaan enimmäkseen paljon muuta kuin vällyjen heiluttelu.
      Jos löytää sielunkumppanin joka on paras ystävä niin se on jo paljon.
      Peitto heiluu sitten joillakin enemmän, joillakin vähemmän. Voi olla että ei ollenkaan, sekään ei liene maailmanloppu, jos hyviä puolia on muuten riittävästi.

    • Anonyymi

      Olen alkanut ajatella, josko ottaisi rakastajan. Mietin miten sen voisin tehdä, niin että pysyisi salassa omalta sairastavalta kumppanilta. Olen rakastellut viimeksi pari vuotta sitten. En haluaisi loukata ketään, mutta en haluaisi omaakaan elämää kadottaa, kun en ole kenellekään mitään velkaa ja ihan helvetisti toisia ihmisiä ja läheisiäni paaponut. Ukkomiehiä tai muuten parisuhteessa eläviä en halua, enkä valehtelijoita, koska en kenenkään suhdetta ole halunnut milloinkaan sekoittaa. Mistäpä löytäisi ihmisen, joka olisi tauditon, eikä samanaikaisesti liehuisi muissa naisissa tulehduksia levittämässä ja joka haluaa minut vain sänkyyn, eikä mitään muuta. Ja kaikki vain meidän kesken.
      Ja naiset onko muita kaltaisiani, luulen että on aika arka vastata suoraan. Katsonpa, tuleeko asiallisia kommentteja vai jotain ihan muuta.

      • Anonyymi

        Rahalla saa ja hevosella pääsee, pitää sunkin kohdallas paikkansa.


      • Anonyymi

        Ukkomiehet ei kelpaa akkanaiselle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukkomiehet ei kelpaa akkanaiselle?

        Joo siinä on ristiriita myönnän. En vain haluaisi mitään selvitystöitä miehen vaimon/naisystävän kanssa. Voisi onnistua, jos miehen kumppani ei haluaisi seksiä tai ei pystyisi siihen. Olin kerran juuri tällaisessa tilanteessa että olisin voinut vain vinkata salasuhteen perustamisesta. En vain rohjennut. Nyt kun näen miehen joskus, hän on aina vaimonsa kanssa.
        Joku ehdotti rahaa, se tuskin onnistuu, eivätkö he ole juuri niitä, joilla on monta suhdetta. Pelkäisin koko ajan tauteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo siinä on ristiriita myönnän. En vain haluaisi mitään selvitystöitä miehen vaimon/naisystävän kanssa. Voisi onnistua, jos miehen kumppani ei haluaisi seksiä tai ei pystyisi siihen. Olin kerran juuri tällaisessa tilanteessa että olisin voinut vain vinkata salasuhteen perustamisesta. En vain rohjennut. Nyt kun näen miehen joskus, hän on aina vaimonsa kanssa.
        Joku ehdotti rahaa, se tuskin onnistuu, eivätkö he ole juuri niitä, joilla on monta suhdetta. Pelkäisin koko ajan tauteja.

        Hulluko olet? paranoidi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hulluko olet? paranoidi.

        Päinvastoin, hän on erittäin tervejärkinen nainen näin miehen näkökulmasta katsottuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päinvastoin, hän on erittäin tervejärkinen nainen näin miehen näkökulmasta katsottuna.

        Kiitos!


      • Sinulle sairaan miehesi hoitaja.
        Tiedän kuinka yksin voi olla tuossa tilanteessa. Kaksin yksin on joskus vielä yksinäisempää kuin aivan yksin eläessä.
        Sinun elämäsi on tärkeä, en silti anna neuvoja koska jokainen elämä on erilainen, mikä sopii yhdelle, ei sovi toiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo siinä on ristiriita myönnän. En vain haluaisi mitään selvitystöitä miehen vaimon/naisystävän kanssa. Voisi onnistua, jos miehen kumppani ei haluaisi seksiä tai ei pystyisi siihen. Olin kerran juuri tällaisessa tilanteessa että olisin voinut vain vinkata salasuhteen perustamisesta. En vain rohjennut. Nyt kun näen miehen joskus, hän on aina vaimonsa kanssa.
        Joku ehdotti rahaa, se tuskin onnistuu, eivätkö he ole juuri niitä, joilla on monta suhdetta. Pelkäisin koko ajan tauteja.

        Noh, miten sen voisi järjestää salassa omalta sairaalta mieheltäsi? Ja saako sen järjestettyä niin, että se olis suht'koht jatkuvaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh, miten sen voisi järjestää salassa omalta sairaalta mieheltäsi? Ja saako sen järjestettyä niin, että se olis suht'koht jatkuvaa?

        Totta, siinä on yksi ratkaistava ongelma lisää. Eli ei ole helppoa. Saapas nähdä meneekö loppuelämä seksinpuutteessa. Luin lööpeistä että on 37 asiaa, jota ihmiset katuvat, tosin minulla niistä ei ollut niistä kuin pari. Tässä olisi listaan 38s.
        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kun-on-jo-liian-myohaista-37-asiaa-joita-ihmiset-katuvat-kuolinvuoteellaan/6489278#gs.h2ymed
        Saapas nähdä riittääkö rohkeus ja venyykö moraali niin että toteutuu, tuskin olen ainut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, siinä on yksi ratkaistava ongelma lisää. Eli ei ole helppoa. Saapas nähdä meneekö loppuelämä seksinpuutteessa. Luin lööpeistä että on 37 asiaa, jota ihmiset katuvat, tosin minulla niistä ei ollut niistä kuin pari. Tässä olisi listaan 38s.
        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kun-on-jo-liian-myohaista-37-asiaa-joita-ihmiset-katuvat-kuolinvuoteellaan/6489278#gs.h2ymed
        Saapas nähdä riittääkö rohkeus ja venyykö moraali niin että toteutuu, tuskin olen ainut.

        Niinpä, ja tapaamisten kestollakin pitäisi olla oma aikansa, jotta olisi riittävän nautinnollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, ja tapaamisten kestollakin pitäisi olla oma aikansa, jotta olisi riittävän nautinnollista.

        Lähtisin liikkeelle siitä, että listaukseen saisi vaikka 100 katumusta.
        Mutta katumuksetkin pitäisi laittaa tärkeysjärjestykseen. Kyllä parisuhteet, ihmissuhteet, perhe ja työ ovat keskeisiä, joiden piirissä sisältö ratkaisee, seksistä alkaen.
        Mitään osa-aluetta ei pitäisi jäädä laimin. Tai sitten on haettava muutosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, ja tapaamisten kestollakin pitäisi olla oma aikansa, jotta olisi riittävän nautinnollista.

        Yhden yön matkat kerran kuukaudessa voisivat olla virkistäviä.


      • Anonyymi

        Mulla oli jonkin aikaa mies jonka vaimo hoitokodissa, muuten meni ok mutta mies heittäytyi lopulta pirun mustasukkaiseksi ja alkoi vaatimaan yhteiseloa vaikka hällä oma tilanne selvittämättä. Suuttui kun sanoin että yhteiselosta turha haikailla niin kauan kun on naimisissa vaikkakin vain paperilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla oli jonkin aikaa mies jonka vaimo hoitokodissa, muuten meni ok mutta mies heittäytyi lopulta pirun mustasukkaiseksi ja alkoi vaatimaan yhteiseloa vaikka hällä oma tilanne selvittämättä. Suuttui kun sanoin että yhteiselosta turha haikailla niin kauan kun on naimisissa vaikkakin vain paperilla.

        Miten sulla menee tänä päivänä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla oli jonkin aikaa mies jonka vaimo hoitokodissa, muuten meni ok mutta mies heittäytyi lopulta pirun mustasukkaiseksi ja alkoi vaatimaan yhteiseloa vaikka hällä oma tilanne selvittämättä. Suuttui kun sanoin että yhteiselosta turha haikailla niin kauan kun on naimisissa vaikkakin vain paperilla.

        Ei sinulla miestä ollut, se mies oli sen hoitokodissa olleen vaimonsa mies. Se oli pelkkä huoripukki ja sinä ...et ainakaan vaimo.


      • Anonyymi

        Osta tehokas seksilelu. Se ei tartuta tautia eikä lavertele. Eikä väsy.


      • Anonyymi

        Olen samassa tilanteessa. Ja joskus mietin samaa asiaa. Jotenkin vaan tympii välillä.


    • Kyllä minä peittoa heiluttelen aamuin illoin.
      Heiluu se varmaan yölläkin, sillä en niin paikallaan osaa nukkua, etteikö heiluisi.

      Tässä saman katon alla meitä on jo ihan tarpeeksi, jotain 10 - tusina, en tiedä ihan tarkalleen.

      • Anonyymi

        Hyville kyntömiehille on kysyntää, tiheällä kammalla etsimään.


      • Tellukka
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyville kyntömiehille on kysyntää, tiheällä kammalla etsimään.

        Ei minulla ole peltoakaan.
        Joskus heiluttelen peittoani oikein parvekkeella asti.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Ei minulla ole peltoakaan.
        Joskus heiluttelen peittoani oikein parvekkeella asti.

        Tuskin muuta ymmärrätkään. joten jatka parvekkeella peitos heiluttelua.


      • Anonyymi

        Kyllä minäkin peittoa heiluttelen oikein luontevasti, vähintään kerran viikossa viskaan ulos tuulettumaan, kyllä kuuskymppisen pitää vielä siihen pystyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin muuta ymmärrätkään. joten jatka parvekkeella peitos heiluttelua.

        Kuka hullu peiton alla lymyilee rakastellessaan. Pitää olla tilaa, ilmaa ja saada nauttia myös katseella.


    • Anonyymi

      Ikä ei liene ratkaiseva tekijä vaan parisuhteen sisällön luonne. Olen elänyt saman miehen kanssa yli puoli vuosisataa enkä voisi kuvitella intiimiä suhdetta kenenkään muun kanssa. Natintoni luonne on eri tyyppistä kuin nuorena. Enää ei vät makuuhuoneen seinät kaiu eikä seksi ole spontaania lukuun ottamatta arkiseen oleiluun liittyviä hellyyden osoituksia. Mieheni on viriili ja huomattava osa mielihyvästäni onkin siinä, että voin tuottaa hänelle nuoruuden mallin nautinnon hetkiä. Toki koen itsekin tyydytyksen tunteita.
      Halumme ovat siinä määrin eri paria, että jo vuosia sitten päädyimme käytäntöön jossa minun mielialani ratkaisee ajan ja seksin toteutuksen joka tosin on mukautunut arkisiin rutiineihimme,

    • Anonyymi

      On kyllä, vaan ihan issekseen yleensä tarvii peittoa heilutella. Mielelläni enemmän kaksistaankin heiluttelisin, jos löytyisi sopiva mies joka ei heti olisi kampeamassa vihtoriksi.
      Tämän katon alle en yhtään ihmisurosta ota enää pesimään.

      • Anonyymi

        Ikävä, että sulla on niin huonot kokemukset.


    • Anonyymi

      Kyllä, mutta kaveri ei ole ollenkaan innostunut. Ajattelinkin, että täytyy varmaan alkaa jäähdyttelemään.

      • Anonyymi

        Se on kuin antautuisi jo kuolemalle mikäli hylkää seksuaalisuuden kokonaan. Ei kannata antaa jäähtyä kokonaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kuin antautuisi jo kuolemalle mikäli hylkää seksuaalisuuden kokonaan. Ei kannata antaa jäähtyä kokonaan.

        Jäähtynyt jo nelikymppisenä! Yli parikymmentävuotta sitten!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäähtynyt jo nelikymppisenä! Yli parikymmentävuotta sitten!

        Välillä kannattaa verestää, kuin ennen käyttivät viikatetta sepällä , karkasemassa terää paremmaksi niittoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välillä kannattaa verestää, kuin ennen käyttivät viikatetta sepällä , karkasemassa terää paremmaksi niittoon.

        Tuo on miespuolisen mielipide. Itse olen kyllästynyt hinkkaamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on miespuolisen mielipide. Itse olen kyllästynyt hinkkaamiseen.

        Kuuleppa sinä "viisasko", lakkaat vaan hinkkaamasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välillä kannattaa verestää, kuin ennen käyttivät viikatetta sepällä , karkasemassa terää paremmaksi niittoon.

        Niinpä! Missä ja miten?
        Vuosia sitten opiskellessani opiskelukaveri (homo) antoi lahjaksi kondomin. Ei tiennyt, että olin naimisissa, mutta varmaan sitten tiesi, ettei seksiä ollut. Ei ollut enää viiteen vuoteen. Nyt ei ole ollut yli pariinkymmeneen vuoteen😢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä! Missä ja miten?
        Vuosia sitten opiskellessani opiskelukaveri (homo) antoi lahjaksi kondomin. Ei tiennyt, että olin naimisissa, mutta varmaan sitten tiesi, ettei seksiä ollut. Ei ollut enää viiteen vuoteen. Nyt ei ole ollut yli pariinkymmeneen vuoteen😢

        Voisikohan kuitenkin olla niin, että seksuaaliset naiset elävät mukavasti pari suhteessa antoisaa elämää yhdessä miehensä kanssa ja riivin raudat ilkeilevät yltä kylläisillä sinkku markkinoilla luonnottomuuttaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisikohan kuitenkin olla niin, että seksuaaliset naiset elävät mukavasti pari suhteessa antoisaa elämää yhdessä miehensä kanssa ja riivin raudat ilkeilevät yltä kylläisillä sinkku markkinoilla luonnottomuuttaan?

        Varmaan voisi, jos mies on edes jotenkin siedettävä ja vielä seksuaalisestikin. Kaikki miehet eivät todellakaan ole!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan voisi, jos mies on edes jotenkin siedettävä ja vielä seksuaalisestikin. Kaikki miehet eivät todellakaan ole!

        Moni mies tekee kaikensa ollakseen naisellee se hyvä ja oikea, mutta jos mies lähestyy naista ja nainen ärähtää, niin montaa kertaa ei tarvi ärähdellä ,kun mies luovuttaa ja entäpä nainen? miksei nainen pyri luomaan eroottista tunnelmaa vaan makoilee naama happamena ja ootta ett mies tekee aloitteet ja luo tunnelmat.
        eikö nainen vois alkaa jutteleen ja johdatteleen esim.jokin pikku matka ja hyvä ruoka hotellissa ja makoisat unet ja...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni mies tekee kaikensa ollakseen naisellee se hyvä ja oikea, mutta jos mies lähestyy naista ja nainen ärähtää, niin montaa kertaa ei tarvi ärähdellä ,kun mies luovuttaa ja entäpä nainen? miksei nainen pyri luomaan eroottista tunnelmaa vaan makoilee naama happamena ja ootta ett mies tekee aloitteet ja luo tunnelmat.
        eikö nainen vois alkaa jutteleen ja johdatteleen esim.jokin pikku matka ja hyvä ruoka hotellissa ja makoisat unet ja...

        Siis, kun mies on vastenmielinen, ei mitenkään haluttava, ei mitenkään minkäänlaisia haluja edes herättävä, ei missään!


    • Miksi olisi? Ei tapa nallia enää.

      • Anonyymi

        Saa mennä matkoihinsa!


    • Anonyymi

      Taitaapi olla, ettei ikääntyvät suomi neidon rahjakkeet kelpaa muualle, kuin saksaan saippua tehtaalle kuten eräs rintama veteraani asiasta kuvannollisesti totesi.

      • Anonyymi

        Aikansa kutakin! Ei kelpaa senkummemmin naiset, kun miehetkään. Vai meinaatko, että miehen vieno virtsanhaju innostaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikansa kutakin! Ei kelpaa senkummemmin naiset, kun miehetkään. Vai meinaatko, että miehen vieno virtsanhaju innostaa?

        Kyllä!
        Kusenhaju nostaa kiiman yli äärirajojen...


    • Anonyymi

      Tallella on, tuonne uuninpankolle olen tallettanut

      • Anonyymi

        Mahtuuko pankolle kaksi käyttämään haluja? Säästölipasta :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtuuko pankolle kaksi käyttämään haluja? Säästölipasta :D

        päällekkäin mahtuu


    • Anonyymi

      Olisipa kunnon pyöreä elähtänyt läski joka ei tapansa mukaisesti ole peseytynyt aikoihin ja mummo palttina kalsarit raitaisena virnuis kilju pöhänäs,, ja sätkä suupieles ja hampaaton suunsa ammollaan ottas...s..hin..ou jee..

      • Anonyymi

        Kaikki täällä kirjoitettut viestit kuvaa hyvin sitä isoa joukkoa suomen naisia, jotka elämänsä ehtoo puolella ovat jääneet ilman miestä ja yhtään ei tarvitse ihmetellä.
        ei kukaan mies tahdo pistää päätään silmukkaan, jota nämä naiset ehkä olis tarjoomassa.


    • Anonyymi

      Aloituksen kysymykseen..kyllä ja on oma mieskin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe