MYPAn Pyry Soini

Anonyymi

pelaa aika nätisti vai mitä Amalia?

Tiedätkö Amalia, että Suomen mimmeissäkin pelaa aika nätisti puoliksi thaimaalaisia, puoliksi tai vähemmin vaikka mitä?

Mikä oikeastaan on Amalia ongelmasi, kerro nyt vihdoinkin miksi vihaat juuri thaimaalaisia tai puoliksi thaimaalaisia?

7

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Asia on sisällön osalta oikein mutta tarkoittanet Souria.

      Syntyisin Sika Amalia alias sensein Naimaasta.

    • Anonyymi

      Tyhmyyttään ja kokemattomuuttaan huijattu, naiivi, vähä-älyinen petetty ja jätetty sairas ihminen. Fyysisesti ja psyykkisesti. Kelan varassa nykyisin lääke, tuki ja päihdekierteessä. Ammattimainen valehtelija. Osaa valehdella sujuvasti lääkäreille ja itselleenkin. Läheisiä ei enää ole.

      • Lääkäri kysy onko kipui. Esitin olevani niin tuskissa etten pystyny vastaamaan ja päästin ahistuspierun. 500 pregabaliinia kirjotti samantien. Söin jo apkteepin nurkalla osan. Kaveri bentsoilmari tuli siihi ja kysyi ooksä tuplannu sun annoksen? Ennenku ehin vastata se sano että toimii. Polille menin aulaan mut en keksiny mikä olis kipee ni kävin vaa vessassa juomassa käsidesit.


      • Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

        Lääkäri kysy onko kipui. Esitin olevani niin tuskissa etten pystyny vastaamaan ja päästin ahistuspierun. 500 pregabaliinia kirjotti samantien. Söin jo apkteepin nurkalla osan. Kaveri bentsoilmari tuli siihi ja kysyi ooksä tuplannu sun annoksen? Ennenku ehin vastata se sano että toimii. Polille menin aulaan mut en keksiny mikä olis kipee ni kävin vaa vessassa juomassa käsidesit.

        Lerpalla on kaikkein paras elämä. Maanantaina lento kotihin. Puuhaa on ollut niin paljon koko poppoolle että kyllä tästä joutaakin. Urheiluvaatteita sisälle ja ulos ostettu niin paljon ettei muutamaan vuoteen tarvi ostaa mitään. Kasvuvaratkin huomioitu.

        laiffilan perheen isäntä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lerpalla on kaikkein paras elämä. Maanantaina lento kotihin. Puuhaa on ollut niin paljon koko poppoolle että kyllä tästä joutaakin. Urheiluvaatteita sisälle ja ulos ostettu niin paljon ettei muutamaan vuoteen tarvi ostaa mitään. Kasvuvaratkin huomioitu.

        laiffilan perheen isäntä

        Eipä auttanut, vaikka Amalian Naimaan poika pelasi hyvin, takkiin tuli Kreikalta, niinkuin liki aina ennenkin.

        Turha intoilla liikas, suhnat potkupalloilijoita edelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä auttanut, vaikka Amalian Naimaan poika pelasi hyvin, takkiin tuli Kreikalta, niinkuin liki aina ennenkin.

        Turha intoilla liikas, suhnat potkupalloilijoita edelleen.

        Mutta PökkijäPukki potki maalin. Uusin Teemumme on joulun paras Pukki.

        Terv.

        Pattayan Paratiisista saat kaikki palvelut myös Pökkimiseen !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta PökkijäPukki potki maalin. Uusin Teemumme on joulun paras Pukki.

        Terv.

        Pattayan Paratiisista saat kaikki palvelut myös Pökkimiseen !

        Kreikka-ottelulla ei ollut enää merkitystä, aivan kaikki ei ollut pip pelissä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe