MYPAn Pyry Soini

Anonyymi

pelaa aika nätisti vai mitä Amalia?

Tiedätkö Amalia, että Suomen mimmeissäkin pelaa aika nätisti puoliksi thaimaalaisia, puoliksi tai vähemmin vaikka mitä?

Mikä oikeastaan on Amalia ongelmasi, kerro nyt vihdoinkin miksi vihaat juuri thaimaalaisia tai puoliksi thaimaalaisia?

7

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Asia on sisällön osalta oikein mutta tarkoittanet Souria.

      Syntyisin Sika Amalia alias sensein Naimaasta.

    • Anonyymi

      Tyhmyyttään ja kokemattomuuttaan huijattu, naiivi, vähä-älyinen petetty ja jätetty sairas ihminen. Fyysisesti ja psyykkisesti. Kelan varassa nykyisin lääke, tuki ja päihdekierteessä. Ammattimainen valehtelija. Osaa valehdella sujuvasti lääkäreille ja itselleenkin. Läheisiä ei enää ole.

      • Lääkäri kysy onko kipui. Esitin olevani niin tuskissa etten pystyny vastaamaan ja päästin ahistuspierun. 500 pregabaliinia kirjotti samantien. Söin jo apkteepin nurkalla osan. Kaveri bentsoilmari tuli siihi ja kysyi ooksä tuplannu sun annoksen? Ennenku ehin vastata se sano että toimii. Polille menin aulaan mut en keksiny mikä olis kipee ni kävin vaa vessassa juomassa käsidesit.


      • Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

        Lääkäri kysy onko kipui. Esitin olevani niin tuskissa etten pystyny vastaamaan ja päästin ahistuspierun. 500 pregabaliinia kirjotti samantien. Söin jo apkteepin nurkalla osan. Kaveri bentsoilmari tuli siihi ja kysyi ooksä tuplannu sun annoksen? Ennenku ehin vastata se sano että toimii. Polille menin aulaan mut en keksiny mikä olis kipee ni kävin vaa vessassa juomassa käsidesit.

        Lerpalla on kaikkein paras elämä. Maanantaina lento kotihin. Puuhaa on ollut niin paljon koko poppoolle että kyllä tästä joutaakin. Urheiluvaatteita sisälle ja ulos ostettu niin paljon ettei muutamaan vuoteen tarvi ostaa mitään. Kasvuvaratkin huomioitu.

        laiffilan perheen isäntä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lerpalla on kaikkein paras elämä. Maanantaina lento kotihin. Puuhaa on ollut niin paljon koko poppoolle että kyllä tästä joutaakin. Urheiluvaatteita sisälle ja ulos ostettu niin paljon ettei muutamaan vuoteen tarvi ostaa mitään. Kasvuvaratkin huomioitu.

        laiffilan perheen isäntä

        Eipä auttanut, vaikka Amalian Naimaan poika pelasi hyvin, takkiin tuli Kreikalta, niinkuin liki aina ennenkin.

        Turha intoilla liikas, suhnat potkupalloilijoita edelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä auttanut, vaikka Amalian Naimaan poika pelasi hyvin, takkiin tuli Kreikalta, niinkuin liki aina ennenkin.

        Turha intoilla liikas, suhnat potkupalloilijoita edelleen.

        Mutta PökkijäPukki potki maalin. Uusin Teemumme on joulun paras Pukki.

        Terv.

        Pattayan Paratiisista saat kaikki palvelut myös Pökkimiseen !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta PökkijäPukki potki maalin. Uusin Teemumme on joulun paras Pukki.

        Terv.

        Pattayan Paratiisista saat kaikki palvelut myös Pökkimiseen !

        Kreikka-ottelulla ei ollut enää merkitystä, aivan kaikki ei ollut pip pelissä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      54
      2844
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      88
      964
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      12
      955
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      876
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      82
      818
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      761
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      92
      695
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      650
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      85
      596
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      575
    Aihe