MYPAn Pyry Soini

Anonyymi

pelaa aika nätisti vai mitä Amalia?

Tiedätkö Amalia, että Suomen mimmeissäkin pelaa aika nätisti puoliksi thaimaalaisia, puoliksi tai vähemmin vaikka mitä?

Mikä oikeastaan on Amalia ongelmasi, kerro nyt vihdoinkin miksi vihaat juuri thaimaalaisia tai puoliksi thaimaalaisia?

7

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Asia on sisällön osalta oikein mutta tarkoittanet Souria.

      Syntyisin Sika Amalia alias sensein Naimaasta.

    • Anonyymi

      Tyhmyyttään ja kokemattomuuttaan huijattu, naiivi, vähä-älyinen petetty ja jätetty sairas ihminen. Fyysisesti ja psyykkisesti. Kelan varassa nykyisin lääke, tuki ja päihdekierteessä. Ammattimainen valehtelija. Osaa valehdella sujuvasti lääkäreille ja itselleenkin. Läheisiä ei enää ole.

      • Lääkäri kysy onko kipui. Esitin olevani niin tuskissa etten pystyny vastaamaan ja päästin ahistuspierun. 500 pregabaliinia kirjotti samantien. Söin jo apkteepin nurkalla osan. Kaveri bentsoilmari tuli siihi ja kysyi ooksä tuplannu sun annoksen? Ennenku ehin vastata se sano että toimii. Polille menin aulaan mut en keksiny mikä olis kipee ni kävin vaa vessassa juomassa käsidesit.


      • Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

        Lääkäri kysy onko kipui. Esitin olevani niin tuskissa etten pystyny vastaamaan ja päästin ahistuspierun. 500 pregabaliinia kirjotti samantien. Söin jo apkteepin nurkalla osan. Kaveri bentsoilmari tuli siihi ja kysyi ooksä tuplannu sun annoksen? Ennenku ehin vastata se sano että toimii. Polille menin aulaan mut en keksiny mikä olis kipee ni kävin vaa vessassa juomassa käsidesit.

        Lerpalla on kaikkein paras elämä. Maanantaina lento kotihin. Puuhaa on ollut niin paljon koko poppoolle että kyllä tästä joutaakin. Urheiluvaatteita sisälle ja ulos ostettu niin paljon ettei muutamaan vuoteen tarvi ostaa mitään. Kasvuvaratkin huomioitu.

        laiffilan perheen isäntä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lerpalla on kaikkein paras elämä. Maanantaina lento kotihin. Puuhaa on ollut niin paljon koko poppoolle että kyllä tästä joutaakin. Urheiluvaatteita sisälle ja ulos ostettu niin paljon ettei muutamaan vuoteen tarvi ostaa mitään. Kasvuvaratkin huomioitu.

        laiffilan perheen isäntä

        Eipä auttanut, vaikka Amalian Naimaan poika pelasi hyvin, takkiin tuli Kreikalta, niinkuin liki aina ennenkin.

        Turha intoilla liikas, suhnat potkupalloilijoita edelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä auttanut, vaikka Amalian Naimaan poika pelasi hyvin, takkiin tuli Kreikalta, niinkuin liki aina ennenkin.

        Turha intoilla liikas, suhnat potkupalloilijoita edelleen.

        Mutta PökkijäPukki potki maalin. Uusin Teemumme on joulun paras Pukki.

        Terv.

        Pattayan Paratiisista saat kaikki palvelut myös Pökkimiseen !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta PökkijäPukki potki maalin. Uusin Teemumme on joulun paras Pukki.

        Terv.

        Pattayan Paratiisista saat kaikki palvelut myös Pökkimiseen !

        Kreikka-ottelulla ei ollut enää merkitystä, aivan kaikki ei ollut pip pelissä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1519
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1146
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      49
      982
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      184
      852
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      615
    8. 56
      602
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      117
      595
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      74
      546
    Aihe