pelaa aika nätisti vai mitä Amalia?
Tiedätkö Amalia, että Suomen mimmeissäkin pelaa aika nätisti puoliksi thaimaalaisia, puoliksi tai vähemmin vaikka mitä?
Mikä oikeastaan on Amalia ongelmasi, kerro nyt vihdoinkin miksi vihaat juuri thaimaalaisia tai puoliksi thaimaalaisia?
MYPAn Pyry Soini
7
162
Vastaukset
- Anonyymi
Asia on sisällön osalta oikein mutta tarkoittanet Souria.
Syntyisin Sika Amalia alias sensein Naimaasta. - Anonyymi
Tyhmyyttään ja kokemattomuuttaan huijattu, naiivi, vähä-älyinen petetty ja jätetty sairas ihminen. Fyysisesti ja psyykkisesti. Kelan varassa nykyisin lääke, tuki ja päihdekierteessä. Ammattimainen valehtelija. Osaa valehdella sujuvasti lääkäreille ja itselleenkin. Läheisiä ei enää ole.
Lääkäri kysy onko kipui. Esitin olevani niin tuskissa etten pystyny vastaamaan ja päästin ahistuspierun. 500 pregabaliinia kirjotti samantien. Söin jo apkteepin nurkalla osan. Kaveri bentsoilmari tuli siihi ja kysyi ooksä tuplannu sun annoksen? Ennenku ehin vastata se sano että toimii. Polille menin aulaan mut en keksiny mikä olis kipee ni kävin vaa vessassa juomassa käsidesit.
- Anonyymi
SenssuChlangMai kirjoitti:
Lääkäri kysy onko kipui. Esitin olevani niin tuskissa etten pystyny vastaamaan ja päästin ahistuspierun. 500 pregabaliinia kirjotti samantien. Söin jo apkteepin nurkalla osan. Kaveri bentsoilmari tuli siihi ja kysyi ooksä tuplannu sun annoksen? Ennenku ehin vastata se sano että toimii. Polille menin aulaan mut en keksiny mikä olis kipee ni kävin vaa vessassa juomassa käsidesit.
Lerpalla on kaikkein paras elämä. Maanantaina lento kotihin. Puuhaa on ollut niin paljon koko poppoolle että kyllä tästä joutaakin. Urheiluvaatteita sisälle ja ulos ostettu niin paljon ettei muutamaan vuoteen tarvi ostaa mitään. Kasvuvaratkin huomioitu.
laiffilan perheen isäntä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lerpalla on kaikkein paras elämä. Maanantaina lento kotihin. Puuhaa on ollut niin paljon koko poppoolle että kyllä tästä joutaakin. Urheiluvaatteita sisälle ja ulos ostettu niin paljon ettei muutamaan vuoteen tarvi ostaa mitään. Kasvuvaratkin huomioitu.
laiffilan perheen isäntäEipä auttanut, vaikka Amalian Naimaan poika pelasi hyvin, takkiin tuli Kreikalta, niinkuin liki aina ennenkin.
Turha intoilla liikas, suhnat potkupalloilijoita edelleen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä auttanut, vaikka Amalian Naimaan poika pelasi hyvin, takkiin tuli Kreikalta, niinkuin liki aina ennenkin.
Turha intoilla liikas, suhnat potkupalloilijoita edelleen.Mutta PökkijäPukki potki maalin. Uusin Teemumme on joulun paras Pukki.
Terv.
Pattayan Paratiisista saat kaikki palvelut myös Pökkimiseen ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta PökkijäPukki potki maalin. Uusin Teemumme on joulun paras Pukki.
Terv.
Pattayan Paratiisista saat kaikki palvelut myös Pökkimiseen !Kreikka-ottelulla ei ollut enää merkitystä, aivan kaikki ei ollut pip pelissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692050- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321373- 1431092
- 103942
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten354880Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664