MYPAn Pyry Soini

Anonyymi

pelaa aika nätisti vai mitä Amalia?

Tiedätkö Amalia, että Suomen mimmeissäkin pelaa aika nätisti puoliksi thaimaalaisia, puoliksi tai vähemmin vaikka mitä?

Mikä oikeastaan on Amalia ongelmasi, kerro nyt vihdoinkin miksi vihaat juuri thaimaalaisia tai puoliksi thaimaalaisia?

7

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Asia on sisällön osalta oikein mutta tarkoittanet Souria.

      Syntyisin Sika Amalia alias sensein Naimaasta.

    • Anonyymi

      Tyhmyyttään ja kokemattomuuttaan huijattu, naiivi, vähä-älyinen petetty ja jätetty sairas ihminen. Fyysisesti ja psyykkisesti. Kelan varassa nykyisin lääke, tuki ja päihdekierteessä. Ammattimainen valehtelija. Osaa valehdella sujuvasti lääkäreille ja itselleenkin. Läheisiä ei enää ole.

      • Lääkäri kysy onko kipui. Esitin olevani niin tuskissa etten pystyny vastaamaan ja päästin ahistuspierun. 500 pregabaliinia kirjotti samantien. Söin jo apkteepin nurkalla osan. Kaveri bentsoilmari tuli siihi ja kysyi ooksä tuplannu sun annoksen? Ennenku ehin vastata se sano että toimii. Polille menin aulaan mut en keksiny mikä olis kipee ni kävin vaa vessassa juomassa käsidesit.


      • Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

        Lääkäri kysy onko kipui. Esitin olevani niin tuskissa etten pystyny vastaamaan ja päästin ahistuspierun. 500 pregabaliinia kirjotti samantien. Söin jo apkteepin nurkalla osan. Kaveri bentsoilmari tuli siihi ja kysyi ooksä tuplannu sun annoksen? Ennenku ehin vastata se sano että toimii. Polille menin aulaan mut en keksiny mikä olis kipee ni kävin vaa vessassa juomassa käsidesit.

        Lerpalla on kaikkein paras elämä. Maanantaina lento kotihin. Puuhaa on ollut niin paljon koko poppoolle että kyllä tästä joutaakin. Urheiluvaatteita sisälle ja ulos ostettu niin paljon ettei muutamaan vuoteen tarvi ostaa mitään. Kasvuvaratkin huomioitu.

        laiffilan perheen isäntä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lerpalla on kaikkein paras elämä. Maanantaina lento kotihin. Puuhaa on ollut niin paljon koko poppoolle että kyllä tästä joutaakin. Urheiluvaatteita sisälle ja ulos ostettu niin paljon ettei muutamaan vuoteen tarvi ostaa mitään. Kasvuvaratkin huomioitu.

        laiffilan perheen isäntä

        Eipä auttanut, vaikka Amalian Naimaan poika pelasi hyvin, takkiin tuli Kreikalta, niinkuin liki aina ennenkin.

        Turha intoilla liikas, suhnat potkupalloilijoita edelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä auttanut, vaikka Amalian Naimaan poika pelasi hyvin, takkiin tuli Kreikalta, niinkuin liki aina ennenkin.

        Turha intoilla liikas, suhnat potkupalloilijoita edelleen.

        Mutta PökkijäPukki potki maalin. Uusin Teemumme on joulun paras Pukki.

        Terv.

        Pattayan Paratiisista saat kaikki palvelut myös Pökkimiseen !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta PökkijäPukki potki maalin. Uusin Teemumme on joulun paras Pukki.

        Terv.

        Pattayan Paratiisista saat kaikki palvelut myös Pökkimiseen !

        Kreikka-ottelulla ei ollut enää merkitystä, aivan kaikki ei ollut pip pelissä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe