Laitoin koukun Corolla Hybridiin

Anonyymi

Olinko tuhma kun laitoin vetkoukun Corolla Hybridiin ja vedän sillä 750 kg jarrutonta kärryä. Hyvin jaksaa vaikka kesärenkaat alla ja lunta maassa 10 cm.

https://www.silmanntech.com/product/980/vetokoukku-kiinteajohtosarja-toyota-corolla-e21-wagon-myos-hybrid-2019-

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja takuut raukeaa samalla asennuksella.

      • Anonyymi

        Itse olisin enemmän huolissani siitä että se koukku alkaa ruostumaan kun on kiinnitetty Toyotaan.


      • Anonyymi

        Toyota huollossa laittoivat paikalleen, ei ne takuusta mitään puhuneet.


      • Anonyymi

        Olin sen verran tuhma, että koukullakin on kolmen vuoden takuu. Mitähän se saman toiminnan takuu on saksalaisilla?....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota huollossa laittoivat paikalleen, ei ne takuusta mitään puhuneet.

        Hihii, vain hölmö ja ylinuukailija voisi tehdä noin, että ostaa uuteen autoon koulun jostain tarvikeliikkeestä ja asennuttaa sen Toyotan merkkiliikkeessä. Kyllä nuo hölmöt asennuttaisi siellä Pärnäsellä ja sitten itkisivät yksin kotona kun takuu ei toimi enää.
        Taisi olla vaan röllikän huono paikkoyritys huonolle velheelle koko juttu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olisin enemmän huolissani siitä että se koukku alkaa ruostumaan kun on kiinnitetty Toyotaan.

        Minä en ole huolissani koukun ruostumisesta niinkuin eräät latva B5 tyypit täällä keskustelussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota huollossa laittoivat paikalleen, ei ne takuusta mitään puhuneet.

        Tojon huollossa laittoivat ? Ensin väitit laittaneesi itse. Koita päättää mitä tapahtui.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole huolissani koukun ruostumisesta niinkuin eräät latva B5 tyypit täällä keskustelussa.

        Minulla ruostuvat vaipat, hihii.


    • Anonyymi

      Saako koukkua oikeasti corolla farmari hybridiin? tehokas moottori olisi oikeasti hyvä kärryn vedossa?

      Mitkä vetopainot, vedän kyllä kaikilla painavampia kärryä mitä rek kertoo ei siitä autolle käy mitään. Ne on jotain jyrkkiä lähtöjä varten tehty.

      • Anonyymi

        Samoin huollossa että laitatte koukun, en kysellyt että saako vai ei. Komento oli: äkkiä koukku paikalleen niinko olis jo. Piste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin huollossa että laitatte koukun, en kysellyt että saako vai ei. Komento oli: äkkiä koukku paikalleen niinko olis jo. Piste.

        Paljo makso ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljo makso ?

        Hinnaston mukaan 920 € !!! Fiksu pääsi puolet halvemmalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hinnaston mukaan 920 € !!! Fiksu pääsi puolet halvemmalla.

        Oh hoh, ostin ebay.de kautta koukun ja sähkösarjan 100eur toiseen autoon. Tuossakin jää hyvin katetta kun eihän metallsen koukun ja runkoosan valmistus isoina sarjoina maksa kuin pari kymppiä, eikä sähkösarja boxeineen kummallinen.

        Helppo asentaa ohjeiden mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oh hoh, ostin ebay.de kautta koukun ja sähkösarjan 100eur toiseen autoon. Tuossakin jää hyvin katetta kun eihän metallsen koukun ja runkoosan valmistus isoina sarjoina maksa kuin pari kymppiä, eikä sähkösarja boxeineen kummallinen.

        Helppo asentaa ohjeiden mukaan.

        Et ostanut, valehtelet, kuten aina. Toyotan koukku asennettuna, 13-napaisella liitännällä maksaa 955.-.
        Premium autojen osilla tuppaa olemaan hintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ostanut, valehtelet, kuten aina. Toyotan koukku asennettuna, 13-napaisella liitännällä maksaa 955.-.
        Premium autojen osilla tuppaa olemaan hintaa.

        Olen ostanut 3 autoon koukut ja sähkösarjat saksasta sekä myös asentanut itse . Siellä kun on firmoja jotka tekevät bisnestä myymällä koukkuja jokaiseen autoon ja useaa merkkia.

        Suomessa autopurkaamon koukku maksaa enemmän ja sähkösarja on usein puutteellinen koska ei purettu kokonaan pois.

        En koskaan maksaisi 900eur koukusta edes uuden auton mukana,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ostanut 3 autoon koukut ja sähkösarjat saksasta sekä myös asentanut itse . Siellä kun on firmoja jotka tekevät bisnestä myymällä koukkuja jokaiseen autoon ja useaa merkkia.

        Suomessa autopurkaamon koukku maksaa enemmän ja sähkösarja on usein puutteellinen koska ei purettu kokonaan pois.

        En koskaan maksaisi 900eur koukusta edes uuden auton mukana,

        Mutta et ostanut koukkua ja sähkösarjaa 100 Eurolla, sen varsin valehtelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ostanut 3 autoon koukut ja sähkösarjat saksasta sekä myös asentanut itse . Siellä kun on firmoja jotka tekevät bisnestä myymällä koukkuja jokaiseen autoon ja useaa merkkia.

        Suomessa autopurkaamon koukku maksaa enemmän ja sähkösarja on usein puutteellinen koska ei purettu kokonaan pois.

        En koskaan maksaisi 900eur koukusta edes uuden auton mukana,

        Köyhä joutuu tojonkin edessä kumartumaan.


    • Anonyymi

      Ei noin vähillä lumilla kannata tojolla ajeleskella. Odota kun on puolimetriä lunta ja näytät Foresterkuskeille kuinka kesärengas pitää, kun vetää hevoskärryä, jossa anoppi hevosen selässä. Se on petaalia pohjaan niin kyllä lähtee!

      • Anonyymi

        Älä hyvä mies pilkkaa anoppia .... se vaan kertoo sinusta .... olet vääräleuka nahjus Savosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä hyvä mies pilkkaa anoppia .... se vaan kertoo sinusta .... olet vääräleuka nahjus Savosta.

        Osu ja uppos ! Kerralla.


    • Anonyymi

      Nyky-Tojoihin ei kannata laittaa koukkuja kuin keulaan.

    • Anonyymi

      Lähes kaikkiin Corolla Hybrid farmareihin laitetaan jo tehtaalla irroitettava Bosalin vetokoukku 13 nap. plugilla.

      • Anonyymi

        Epäilelen vahvasti, ei asenneta tehtaalla. Paikalliset Tojo huollot haluaa itse rahastaa kokun asennuksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilelen vahvasti, ei asenneta tehtaalla. Paikalliset Tojo huollot haluaa itse rahastaa kokun asennuksella.

        Näin se taitaa olla eli täällä Suomessa asennetaan. Hinta on aika kova.


    • Anonyymi

      Jonkun pitäs kertoo Toyota huoltoon että hybridiin ei saa laittaa vetokoukkua, sanottiin TB baarissaa.

    • Anonyymi

      Aloittaja ei ollut tuhma. Aikoinaan oli Toyotan takaikkunassa merkki [TOYOTA YLIVOIMAA] teksti. Kuinka ajankohtainen se olisi nykyisinkin!

    • Anonyymi

      Koukku on hyvä myös hybridissä.

    • Anonyymi

      Onko todisteita siitä että koukun saa laittaa Toyota hybridiin ? Ja pitääkö paikkansa että koukku ei ole hyvä ruotsalaisen koukkujen ruostetutkimuksen mukaan ?

      • Anonyymi

        Kaikkiin muihin voi koukun laittaa paitsi Yaris hyybridiin. Uudesta 2020 mallista ei tietoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkiin muihin voi koukun laittaa paitsi Yaris hyybridiin. Uudesta 2020 mallista ei tietoa.

        Jaa että Priusiin saa sittenkin laittaa koukun, hyvä tietää.


    • Teen kaikkeni Tohjotaa solvatakseni, ihan sama mistä aiheesta keskustellaan. Tällaista se elämä on, mielenterveyspotilaalla.

    • Anonyymi

      Hyvin on koukku toiminut, ei valittamista.

    • Anonyymi

      Minäkin laitoin peräkärryn Corolla Hybridin koukkuun kiinni ja vein ruohonleikkurin huoltoon. Koukku on hyvässä kunnossa, ei ruostetta missään. Irroitettava koukku on helppo puhdistaa ja pitää hyvässä rasvassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe