Hyvästi ystävä

Anonyymi

”Mä vihaan sua.”
Sanat ryöpsähtävät ulos suustani ennen kuin niiden merkitys ehtii tajuntaani. Katsot minua hämmentyneesti, hieman pelästyen. Näen silmissäsi oudon kiillon, jonka olen nähnyt vain silloin, kun lähdet jonkun tuntemattoman, vähäpätöisen miehen kanssa kotiin baarista tekemään itsestäsi halvan. Et ole ikinä ennen katsonut minua niin.
”Mä vihaan sua ja sä pilasit mun elämän ja mä kostan tän sulle”
huudan taas, ja tällä kertaa se tuntuu hyvältä. Minusta tuntuu kuin pato olisi auennut sisälläni. Sinä olet itsekkäin ihminen ketä tunnen. Minä olen kiltti, avulias, ihana, tunnollinen ja aina läsnä. Rakastan sinua niin kuin hyvä ystävä rakastaa. Olen kaunis, fiksu ja annan sinulle aina kaiken anteeksi. Mutta en enää. Olen saanut sinusta tarpeekseni.
”Okei, mitä sä nyt sekoilet” vastaat minulle typerästi. Tunnen kuinka sumu täyttää pääni enkä enää toimi rationaalisesti. Laskeudun eläimellisten vaistojen kiihkoon, jollaista en tiennyt omaavani. Kävelen luoksesi ja otan kaulastasi kiinni. Painan sinut seinää vasten, vähän turhankin rajusti sormiani kurkullasi painaen ja sanon sinulle ”tätähän sä haluat, vitun lutka”.
Ilmeesi on järkyttynyt. Katsot minua niin kuin tuntematonta. Olet kiihottunut.
Käsken sinut polvillesi. Ääneni kuulostaa mustalta sametilta ja sinä vapiset. ”Sano että haluat mua”. Vastaat käskyyni nopeasti ja kuuliaisesti. ”Huuda se” käsken, voihkit oikean vastauksen lujempaa. Tiesin että haluat minua. Haluat kaikkea mikä liikkuu.
Kaadan sinut selällesi jalallani lujaa työntäen. Hiuksesi valahtavat sekamelskana lattialle. Et vastustele. Jäät kuuliaisesti makaamaan.
Riisun tiukat farkkuni hitaasti samalla kun tuijotat minua. Tunnen kuinka ystävyytemme menee rikki. En minä olisi sitä halunnutkaan säilyttää, ei sinusta ole ystäväksi.
Istun päättäväisesti naamallesi. Kielesi alkaa liikkua pitkin klitoristani. Eteen ja taakse, eteen ja taakse. Nousen vähän korkeammalle polvieni varaan ja yrität kurkottaa kielelläsi ylöspäin. Et ylety ja rimpuilet voimattomasti kunnes lysähdän takaisin pääsi päälle.
Liikutan lantiotani kielesi tahdissa. Olet helvetin hyvä nuolemaan. En kerro sitä sinulle, vaan käsken sinua yrittämään enemmän, vaikka samalla voihkin nautinnosta. Huomaat, että nautin, ja innostut vielä enemmän. Vapautan kätesi polvieni alta ja otat ahnaasti kiinni reisistäni. Tunnen kuuman poltteen yltyvän alapäässäni. Pidättelen orgasmiani parhaani mukaan, sillä olen odottanut tätä hetkeä niin kauan kuin olen tuntenut sinut. Olet täysin vallassani, kontrollissani. Tukistan hiuksiasi samalla kun tunnen sormesi hiipivän sisääni. Osaat tämänkin. Painat g-pistettäni samalla liikutellen sormiasi hitaasti ylös ja alas. Nuolet intohimoisesti, samalla vähän imien klitoristani. En ole ikinä tuntenut vastaavaa. Yleensä en edes nauti nuolemisesta. Käsken sinua, nöyryytän sinu sanoillani. Karkaan välillä korkeammalle jolloin joudut uudelleen kurkottamaan palkintoasi. ”Mä haluan nyt tulla sun naamalle, tee duunisi”, käsken voihkien. Panostat täysillä. Teet kaiken oikein. Nuolet, painat, imet. Tunnen lämmön ja paineen tunteen leviävän ja vihdoin, orgasmini tulevan. Päästän sen täysillä ulos. Voihkin lujaa. Lantionpohjani lihaksisto alkaa kramppaamaan hallitsemattomasti, ja ejakuloin kasvoillesi. Vesi suihkuas vaginastani naamallesi. Orgasmi tuntuu uskomattomalta, järjettömän hyvältä. Katson silmiäsi reisieni välissä. Ne kiiltävät yllään harmaa kiihotuksen harso. ”Hyvä tyttö”, sanon, ”sä kuulut sinne”.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Millä voin

        Hyvittää kaiken?
        Ikävä
        94
        2505
      2. Jotain puuttuu

        Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
        Ikävä
        101
        2193
      3. Haluan sut

        Haluatko sinä vielä mut?
        Ikävä
        84
        1867
      4. Hei A, osaatko

        sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
        Ikävä
        44
        1631
      5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

        Ei tästä mitään tule koskaan.
        Ikävä
        78
        1596
      6. Ampuminen Iisalmessa

        Älytöntä on tämä maailman meno.
        Iisalmi
        11
        1585
      7. Pohjola kadulla paukuteltu

        Iltasanomissa juttua.
        Iisalmi
        34
        1538
      8. 73
        1446
      9. Synnittömänä syntyminen

        Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
        Helluntailaisuus
        100
        1355
      10. Mitä tämä tarkoittaa,

        että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
        Ikävä
        41
        1254
      Aihe