Trump on sijoittajan kaveri

Anonyymi

Suomalaistenkin on syytä totisesti toivoa, että Trump valitaa jatkokaudelle. Vain ja ainoastaan silloin voimme olla varmoja, että osakkeet jatkavat nousussa myös tulevat vuodet! Trump ei välitä mistään turhasta, vaan vain siitä että sijoittajat rikastuvat.

Nyt on sijoittajien aika saada sellaiset korvaukset maailman talouden pelastamisesta, että tuntuu jopa piensijoittajien salkussa.

20

59

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Millähän tavalla Trump on kautensa aikana tukenut pörssikursseja? Suurin osa nykyisestä noususta johtuu siitä, että keskuspankkien pitää pää märkänä tukea markkinaa yötä päivää jotta Trumpin sytyttämät kauppasodat eivät romahduttaisi kursseja täysin. Trump ei välitä pörssikursseista vaan siitä että saa tahtonsa läpi hinnalla millä hyvänsä.

• Anonyymi

Trumpin tviitit ovat merkittävä epävarmuutta luova ja taloutta jarruttava tekijä, mutta samalla osoittavat, ettei yksi tohelo siltikään pääse nykymaailmassa ja demokraattisessa valtiossa tuhoamaan ihan kaikkea. Jatkokausi olisi karmea asia, mutta siitäkin selvittäisiin. Eikä ole mitenkään varmaa, että Trump istuu tätäkään kautta loppuun, mutta se vaatisi käytännössä, että republikaanit saisivat viimeinkin Trumpista tarpeekseen.

• Anonyymi

Kiitos, Donald !
      S&P sijoitus helmikuussa on noussut 20%

Uudelleenvalintaa toivoen sijoitin viime viikolla Nasdaq'iin

• Anonyymi

Ostit sitten ennestäänkin jo kallista paskaa kuplahinnoilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ostit sitten ennestäänkin jo kallista paskaa kuplahinnoilla

Pörssi käyttäytyy joskus paradoksaalisesti ja ennestään ylihintaisimmat osakkeet tai indeksit nousevat eniten, kun taas järkevämmän hintaiset tai jopa edulliset eivät saa tuulta purjeisiin tai voivat laskea vielä lisää. Pitkällä tähtäimellä yli- ja aliarvostukset kuitenkin aina korjaantuvat. En minäkään ostaisi S&P 500:sta näillä hinnoilla, vaikka se voisi vieläkin kannattaa, kunhan ehtii myydä ajoissa.

USA:n markkina on hyvin polarisoitunut ja indeksien nousu on ollut muutamien tähtiyhtiöiden varassa. Sieltäkin löytäisi poimimalla edullisia yhtiöitä mm. perusteollisuuden puolelta. Osakepoimijan markkina on myös Helsingin pörssissä.

• Anonyymi

Sais rumppi rommauttaa kurssit kunnolla, että pääsis ostoksille.

• Anonyymi

Yritysten hintojen tarkoituksellinen laskeminen vaan ei ole kovin eettistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritysten hintojen tarkoituksellinen laskeminen vaan ei ole kovin eettistä.

Kurssimanipulaatio on jokapäiväistä leipää maailman pörsseissä.

• Anonyymi

Odotellessa menetät rahaa joka päivä.

Minä olen kolmessa vuodessa saanut pörssistä niin paljon rahaa ulos että saaromahtaa 40% ja olen vielä omillani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Odotellessa menetät rahaa joka päivä.

Minä olen kolmessa vuodessa saanut pörssistä niin paljon rahaa ulos että saaromahtaa 40% ja olen vielä omillani.

Entäs tänään? Jälleen miinuspäivä ja raju sellainen, vituttaa ihan oikeasti. Eikö ne tuota kauppahommaa saa kuntoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs tänään? Jälleen miinuspäivä ja raju sellainen, vituttaa ihan oikeasti. Eikö ne tuota kauppahommaa saa kuntoon.

Raju miinuspäivä? Eihän OMXH25 ollut kuin -0,45% pakkasella.

Mulla oli toki totuttuun tapaan salkku plussalla 0,27%.

Ilmainen vinkki, kannattaa tehdä hyvät osakevalinnat, se ei ole edes vaikeaa :)

• Anonyymi

Trump äkkiä vaihtoon ja muutenkin nuo konservatiivit niin homma alkaa pelittää. Rajat auki ja vapaa kauppa käyntiin sillä on menty historiassa pitkälle

• Anonyymi

Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Tyhmästä johtajasta koko kansa ja tässä tapauksessa koko maailma. Onneksi edes Yhdysvalloissa ei sentään ihan kaikkea valtaa ole keskitetty yhdelle henkilölle.

• Anonyymi

MINUN RAHAT VIE NYTKIN MINULLA ON 2000 EUROA VÄHEMMÄN KUIN VIIKKO SITTEN SAATANA!

• Anonyymi

Trumpin läpimätä politiikka, valehtelu ja vastustajien häiriköinti on tulossa tiensä päätökseen. Syyte nostetaan ja Trump tuomitaan rikoksista. Samalla todetaan varapresidentin olleen mukana ja presidentiksi nousee Nancy Pelosi. Vuoden 2020 vaaleilla demokraattien ehdokas todennäköisesti Warren tai Sanders voittaa vaalit ja Yhdysvalloista tehdään hyvinvointivaltio, jonka jälkeen talouskin lähtee aivan uudenlaiseen nousuun.

• Anonyymi

Vielä ehtii mukaan ralliin! Vuodenvaihteen tienoille on aikaa, sitten osakkeiden hinnat karkaavat käsistä. Trump tarkoituksella on välillä saanut hinnat alemmaksi mutta halvat osakkeet alkavat olla vähissä. Suomesta löytyy muutamia jotka kauppasodan loputtua raketoivat taivaisiin kuten Nokia, Outokumpu ja Wärtsilä. Mutta Trump ei odottele loputtomiin eli jos et älyä nyt lähteä kyytiin niin sitten on liian myöhäistä ja saat odotella seuraavia hyviä ostopaikkoja vähintään 10 vuotta, etkä silloin enää todennäköisesti saa niin halvalla kuin nyt.

• Anonyymi

Ai tariffeillako sitä markkinaa nostetaan? Laittoi taas muutamat, katsokaa markkinan reaktio. Kivasti oli jo monta sataa tulossa tänään lisää rahaa niin meni miinukselle. Vitun vittu...

• Anonyymi

Kuluttomuuden kunniaksi ostin perjantaina Microsoftia, vaikka euron heikkeneminen rasittaakin jenkkiosakkeiden tuottoja.
      Ehkä seuraavaksi pysyn eurooppalaisissa laatuosakkeissa.

• Anonyymi

Nordean uusin viikkokirjekin oli vaihtanut Euroopan osakkeet ylipainoon

• Anonyymi

Toistan edelleen sen minkä olen täällä useita kertoja kirjoittanut: pörssit ja maailmantalous lähtevät lentoon jos/kun Trump saadaan ulos ja joku vähän järkevämpi ihminen Valkoiseen taloon, esim. Biden tai Buttigieg. Obama olisi todella hyvä mutta ei valitettavasti voi enää tehtävään ryhtyä. Maailman tärkein valtio tarvitsee ihmisläheisen presidentin joka on suosittu koko kansan keskuudessa. Trump on etäinen, arvaamaton, diktaattorimainen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      168
      6144
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1714
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1508
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1260
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      904
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      28
      844
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      96
      827
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      779
    9. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      729
    10. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      219
      714
    Aihe