Nyt se mainittiin jo uutisissa. Kiinalaiset tekevät kännyköitä materiialista. Tein Halsualle appiukolle ulkovessan puu/alumiini/lasi materiaalista ja poltin mustaksi ettei näy ulospäin asiointi, hah hah haaa!!!...
JK Vihdoinkin se seurakunnan 1970-luvulla alulle panema krematorio valmistuu niin pääsee köyhemmätkin halvalla hautaan ja nyt ei naurata.
Kehittämäni puu/alumiini/lasi materiaali
6
123
Vastaukset
Kirjoitin tästä krematoorio asiasta Keskipohjanmaa lehden yleisönosastoon 2016 ja kerroin olevani samaa mieltä alkuparäisen aloitteen kanssa.
- Anonyymi
Sivistymätön kollikatti nostaa omaa häntäänsä joka on veltompi kuin esinahka.
- Anonyymi
Voidaanko rakentaa krematoria jonka liekki polttaa edes realistin perskarvat.
- Anonyymi
Oletko jutalainen vai muuten hölmö?
- Anonyymi
Realisti on varsinainen satusetä, ei sun satuja kukaan usko.
Ei ole ukolla laittaa edes linkkiä uutiseen, josta kehuskelet uutisissa mainitun.
Kehuu, vaan että mainittiin jo uutisissa.
Kyllä sitä kehua voi, mutta eipä ole realistilla esittää asiasta todistetta eli linkkiä uutiseen. - Anonyymi
Keksi jotain omaa....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943692
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453084Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.912661Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572390- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172327- 1232266
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212244Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212193- 642070