On aika sulkea sydämeni.

Anonyymi

Mutta vain pieneksi hetkeksi. Tämä kallio naamioituu ja peittää itsensä. Sitä ei voi enää nähdä. Mutta sen voi tuntea vain ne harvat, joille se on varovaisesti aiemmin jo avautunut. Hyvin pienen ja hijaisen tärähdyksen, joka ei kuulosta voimakkaalta. Kallion sisällä massiiviset jännitteet liikkuivat aiheuttaen massiivisen voiman sen ytimessä. Kaikki se kulta, mitä kallio pitää sisällään, piiloutuu harmaan kiven sisälle. Sitä ei voi enää hetkeen havaita, mutta ne jotka tiesivät siitä, ymmärtävät sen arvon.

Naiselle...

12

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pyydän ettet sulkeutuisi. Vaikka itselläni on ihan sama olo ja sisuksia ja raajoja kylmää jo niin kamalasti, koska sydän yrittää turhaan ajaa tuntevaa itseään alas. Aina turhaan. Ei se ikinä siinä onnistu enkä oikeasti edes halua onnistua.
      Olen vain niin uupunut ja tarvitsen lomaa kaikesta.

      Jos olet se mies niin etkö nää miten peilataan toisiamme niin hyvässä kuin "huonossa"? Tai näin uskon. Ei mulla tähän mitään todisteita ole esittää, mutta siltä vahvasti tuntuu.

      Sun kirjoitus vaan kolahti siksi, että omat tuntemukset on samat ja koska luulen että hän saattaisi reagoida noin. Ja siksi, että minä taas kirjoitin itselleni ylös kerran tässä runon, jossa mainitsen että miehen, kuin tunturin, sydäntä ei löydä kaivamalla esiin kultaisen keskuksen, vaan se löytyy ihan kaikkialta hänestä hiussuortuvista alkaen. Ja jokaista kohtaa tulee rakastaa, jotta voi niistä löytää sen, tunturin sydämen.

      • Anonyymi

        En haluaisi sulkeutua, mutta niin on ainakin hetkeksi pakko. Olet uupunut ja tarvitset omaa aikaa. En halua, että hetkeen ajattelisit tarvitsevasi minua. Haluan että ajattelet itseäsi ja sydäntäsi, jota niin rakastan. Haluan että nyt lepäät kaikessa rauhassa ja sitten kun sinusta tuntuu, niin anna tunteiden viedä. Avaa sydämesi ja sitten löydät keinon avata taas tämän kallion.

        Peilaamisen olen havainnut. Kuinka fyysisesti se tapahtuu huomaamatta itse. Mutta nyt kun kerroit, niin sehän tapahtuu tunnetasollakin. Taidamme aistia toisemme niin hyvin, että se kummalla on voimakkaampi tunne "voittaa". Se on hyvin kuluttavaa ja raastavaa. Siksi meillä on varmaan nytkin sama olo...

        Rehellisesti sanoen kirjoituksesi kolahti myös. Jotenkin niin tunnen nuo ajatukset? Hyvin samanlaisia ajatuksia kuin minulla. Hänkin on hyvin samanlainen kanssani...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En haluaisi sulkeutua, mutta niin on ainakin hetkeksi pakko. Olet uupunut ja tarvitset omaa aikaa. En halua, että hetkeen ajattelisit tarvitsevasi minua. Haluan että ajattelet itseäsi ja sydäntäsi, jota niin rakastan. Haluan että nyt lepäät kaikessa rauhassa ja sitten kun sinusta tuntuu, niin anna tunteiden viedä. Avaa sydämesi ja sitten löydät keinon avata taas tämän kallion.

        Peilaamisen olen havainnut. Kuinka fyysisesti se tapahtuu huomaamatta itse. Mutta nyt kun kerroit, niin sehän tapahtuu tunnetasollakin. Taidamme aistia toisemme niin hyvin, että se kummalla on voimakkaampi tunne "voittaa". Se on hyvin kuluttavaa ja raastavaa. Siksi meillä on varmaan nytkin sama olo...

        Rehellisesti sanoen kirjoituksesi kolahti myös. Jotenkin niin tunnen nuo ajatukset? Hyvin samanlaisia ajatuksia kuin minulla. Hänkin on hyvin samanlainen kanssani...

        Olen uupunut, mutta en tarvitse omaa aikaa, vaan ystävää, joka voisi olla tässä rinnalla. Sitä tarvitsisin ennen kaikkea. Pystyisitkö siihen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen uupunut, mutta en tarvitse omaa aikaa, vaan ystävää, joka voisi olla tässä rinnalla. Sitä tarvitsisin ennen kaikkea. Pystyisitkö siihen?

        Yksinäisiä ne trollit vasta onkin, kiva yksinkeskustelu sulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen uupunut, mutta en tarvitse omaa aikaa, vaan ystävää, joka voisi olla tässä rinnalla. Sitä tarvitsisin ennen kaikkea. Pystyisitkö siihen?

        Jos sitä todella haluat ja tunnet tarvitsevasi, niin kyllä lupaan antaa mahdollisuuden siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En haluaisi sulkeutua, mutta niin on ainakin hetkeksi pakko. Olet uupunut ja tarvitset omaa aikaa. En halua, että hetkeen ajattelisit tarvitsevasi minua. Haluan että ajattelet itseäsi ja sydäntäsi, jota niin rakastan. Haluan että nyt lepäät kaikessa rauhassa ja sitten kun sinusta tuntuu, niin anna tunteiden viedä. Avaa sydämesi ja sitten löydät keinon avata taas tämän kallion.

        Peilaamisen olen havainnut. Kuinka fyysisesti se tapahtuu huomaamatta itse. Mutta nyt kun kerroit, niin sehän tapahtuu tunnetasollakin. Taidamme aistia toisemme niin hyvin, että se kummalla on voimakkaampi tunne "voittaa". Se on hyvin kuluttavaa ja raastavaa. Siksi meillä on varmaan nytkin sama olo...

        Rehellisesti sanoen kirjoituksesi kolahti myös. Jotenkin niin tunnen nuo ajatukset? Hyvin samanlaisia ajatuksia kuin minulla. Hänkin on hyvin samanlainen kanssani...

        Tällä miehellä on "parempaa" tekemistä tällä hetkellä, joten tuskin olet hän. En tarkoita vähätellä palstalle kirjoittamista, vaan todella uskon ettei hänellä juuri nyt niin sanotusti ole aikaa tai kiinnostustakaan kirjoittaa tänne. Emme myöskään fyysisesti näe juuri koskaan. Tahtoisin nähdä paljon useammin.

        Toivotaan parasta kumpaisenkin tilanteelle. Kirjoitit kauniisti ja empaattisesti, kiitos siitä. Vastauksesi sopii hyvin siihen mitä itsekin koen. Tosin mitä minä tarvitsisin on varmistusta ja pelkojen hälvennystä. Ei niistä kyllä ole mitenkään helppo puhua, vaikka tietysti pitäisi. Olisi reilua toisellekin ettei joutuisi arvuuttelemaan.

        T. Tunturityttö ylempää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä miehellä on "parempaa" tekemistä tällä hetkellä, joten tuskin olet hän. En tarkoita vähätellä palstalle kirjoittamista, vaan todella uskon ettei hänellä juuri nyt niin sanotusti ole aikaa tai kiinnostustakaan kirjoittaa tänne. Emme myöskään fyysisesti näe juuri koskaan. Tahtoisin nähdä paljon useammin.

        Toivotaan parasta kumpaisenkin tilanteelle. Kirjoitit kauniisti ja empaattisesti, kiitos siitä. Vastauksesi sopii hyvin siihen mitä itsekin koen. Tosin mitä minä tarvitsisin on varmistusta ja pelkojen hälvennystä. Ei niistä kyllä ole mitenkään helppo puhua, vaikka tietysti pitäisi. Olisi reilua toisellekin ettei joutuisi arvuuttelemaan.

        T. Tunturityttö ylempää

        Tai siis meinaan, että olisi minulta reilua ottaa puheeksi mieltäni vaivaavat asiat.

        T. Tunturityttö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä miehellä on "parempaa" tekemistä tällä hetkellä, joten tuskin olet hän. En tarkoita vähätellä palstalle kirjoittamista, vaan todella uskon ettei hänellä juuri nyt niin sanotusti ole aikaa tai kiinnostustakaan kirjoittaa tänne. Emme myöskään fyysisesti näe juuri koskaan. Tahtoisin nähdä paljon useammin.

        Toivotaan parasta kumpaisenkin tilanteelle. Kirjoitit kauniisti ja empaattisesti, kiitos siitä. Vastauksesi sopii hyvin siihen mitä itsekin koen. Tosin mitä minä tarvitsisin on varmistusta ja pelkojen hälvennystä. Ei niistä kyllä ole mitenkään helppo puhua, vaikka tietysti pitäisi. Olisi reilua toisellekin ettei joutuisi arvuuttelemaan.

        T. Tunturityttö ylempää

        Meillä on vain samanlaiset tilanteet ja siksi ymmärämme toisiamme. Mutta kuten sanoit niin tuskin olen hän. Sinun kirjoituksesi koskettivat tosi paljon ja kiitos niistä. Sinullekin paljon onnea tilanteesi kanssa!


    • Hyvin kauniisti kirjoitettu. Ollapa se voima joka kalliotakin värisyttää...

      • Anonyymi

        Omien tekstien kehuminen eri nikkien avulla on harvinaisen tökeröä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Omien tekstien kehuminen eri nikkien avulla on harvinaisen tökeröä

        Kuka niin mielestäsi tekee. Anonyymejähän nuo näyttävät olevan. Ja mua on vain yksi, nikillä tai ilman.


    • Anonyymi

      Arkkuun se suljettiin ja maahan syvälle haudattiin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      200
      5138
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      124
      3170
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      142
      2417
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2374
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1992
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1566
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      116
      1510
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1403
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe