Et ansainnut minua nainen.

Anonyymi

Rohkeat miehet pitävät rohkeista naisista. Epärointi ja rakkauden peittäminen vihalla kertoo rohkeuden puutteesta. Se on harmillista, että et minuun luottanut. Sinä pelkäsit itseäsi kun olin läsnä. Se oli pahaa katsottavaa ja sille oli laitettava loppu. Ja niin onnistuin siinä. Murruit ja pakenit pois.

Hetkeäkään en vaihtaisi pois. Minä sain vain rohkeutta lisää. Ymmärrän oman arvoni ja enkä pelkää rikkoa rajoja. Rohkeasti lisäsin kierroksia, kunnes lopulta murruit. Minä uskallan rakastaa itseäni. Minä uskallan laittaa itseni likoon. Minä uskallan ottaa askeleen heikollekin jäille. Minä uskallan tehdä virheitä. Sinä et uskaltanut tehdä mitään. Se tappoi kiinnostukseni.

Nyt kun tiedän arvosi, niin en vaivaudu enää. Olen havainnut hyvinkin läheltä jotain paljon rohkeampaa ja kauniimpaa. En sulje silmiäni sinun takiasi enää. Sinä et minua ansaitse!

Nyt olen onnelinen! <3

53

962

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaaha. Hyvä on. Ei mene läpi. Näin sisääsi, suoraan pehmeään ytimeen, vaikka kovetit itsesi, en uskonut/usko vähääkään sanoistasi.

    • Anonyymi

      Sitä paitsi olit onneton, koska rakastit.

    • Anonyymi

      Ja btw et ole onnellinenkaan.
      EI kantsi petkuttaa.

    • Anonyymi

      Oletko varma naisen kiinnostuksesta. Ettet vaan ollut liian ahdisteleva?0

      • Anonyymi

        Se on sillä tavalla,että naista lähestytään hienostuneesti.
        Oletko T.R?


    • Anonyymi

      Ja vaikka olisit kenen kanssa, SE ei ole sama kuin olisit minun kanssani. Tiedät sen, että rakkaus on mustaa ja valkoista. Sitä ei voi ostaa ei myydä. Sitä ei voi muuttaa, ei poistaa. Se on voima, jolle et voi yhtään mitään.

      • Anonyymi

        Entäs jos sen taikoo vihreäksi 🎉


      • Anonyymi

        Kiitos tästä kommentista.


    • Anonyymi

      Aika skitsofreeninen ja lause lauseelta toisensa kumoava kirje, ehkäpä sait häneltä vain pakit tai mylläät johonkin tuntemattomaan kohteeseen tunteitasi. Oisko hyvä clousuri sulla sitten siinä, hän ei tehnyt mitään, että tsemppiä

    • Anonyymi

      Miksi minun pitäisi vaivautua, kun hän ei itse vaivautunut? Minä tiedän oman arvoni, hän ei sitä tiennyt. Hän ei sitä koskaan uskaltanut näyttää. Sitä vain odotin, koska tiesin että hänellä se on. Mutta rehellinen ja tasavertainen kohtelu on suhteessa kaiken perusta. En arvosta häntä, ennekuin hän oppii arvostamaan itseään.

      Hän kieltää itsensä ja samalla kielsi minut. Minä en sitä koskaan tehnyt, enkä tule tekemään...

    • Anonyymi

      Kiitos luojan ettet ole osunut elämääni!

      • Anonyymi

        Totta. Se haaste on liian kova monille. Vain vahvat saa kokea sen aidoimman ja puhtaimman rakkauden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Se haaste on liian kova monille. Vain vahvat saa kokea sen aidoimman ja puhtaimman rakkauden.

        Ehkä viitisen minuuttia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Se haaste on liian kova monille. Vain vahvat saa kokea sen aidoimman ja puhtaimman rakkauden.

        Kuin kynästäni.


    • Anonyymi

      Lauseesta toiseen tämä kirjoitus saa uskomaan siihen, että puhut ihan jonkun muun elämästä.
      Itsensä ihailua ja toisen arvottamista.

      Jos tämä onkin todellinen kirjoitus. Olet mielestäni juurikin itsesi arvoinen.

      • Anonyymi

        Ymmärrän että tämä kirjoitus herättää sinussakin tunteita. Totuus kun satuttaa ja sitä ei uskalla rakastaa itseään noin vain. Se vaatii niin paljon voimaa ja sitä harvoilla naisilla on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän että tämä kirjoitus herättää sinussakin tunteita. Totuus kun satuttaa ja sitä ei uskalla rakastaa itseään noin vain. Se vaatii niin paljon voimaa ja sitä harvoilla naisilla on.

        Niinpä juuri, itsekin vaikuttaisit olevan uupumaisillasi...

        Voimia vielä viikonlopulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä juuri, itsekin vaikuttaisit olevan uupumaisillasi...

        Voimia vielä viikonlopulle!

        Kiitoksia! En olisi tuota tarvinnut, mutta menköön tämän kerran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitoksia! En olisi tuota tarvinnut, mutta menköön tämän kerran.

        Hienoa kun kelpasi ;))

        Huomaan sinussa jotain mitä en vielä hetki sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa kun kelpasi ;))

        Huomaan sinussa jotain mitä en vielä hetki sitten.

        Mä tiedän mitä sä tarkoitat. Mitä se sitten merkitsee lopulta, selviää aikanaan. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tiedän mitä sä tarkoitat. Mitä se sitten merkitsee lopulta, selviää aikanaan. ;)

        Täällä se hyljätty prinssi rohkea vahvistelee ja terapoi itseään, hienoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä se hyljätty prinssi rohkea vahvistelee ja terapoi itseään, hienoa

        Ei enää. Prinssi sovittelee jo kuninkaan kruunua päähänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän että tämä kirjoitus herättää sinussakin tunteita. Totuus kun satuttaa ja sitä ei uskalla rakastaa itseään noin vain. Se vaatii niin paljon voimaa ja sitä harvoilla naisilla on.

        Muutkin ovat intoutuneet vastaamaan tähän sinulle vastaamaani kirjoitukseen.
        Minkälaisen tunteen luulet herättäneesi kirjoituksellasi?


      • Anonyymi

        Se on juurikin näin, se on Pågen.


    • Anonyymi

      Itsestäsi kerroit kait.
      Ei minun tarvitse täällä elämässä, olla kiinnostunut miehestä joka ei ole tyyppiäni ja joka ei ole aviomies ainesta mielestäni.
      Rohkeuden puutteella ei ole tässä jutun puolikkaassa, mitään tekemistä minun puolelta. "Joskus yksi kerta riittää kertomaan, kaiken tarvittavan toisesta ihmisestä."
      Turhaa siis on yrittää lämmitellä sellaista ihmistä, joka ei tarvitse ei hae elämäänsä mitään todellista ei mitään pysyvää.
      Luottamuksen puutteen sait aikaan täysin sinä yksin!
      Hyvää jatkoa sinne jonnekkin.

      • Anonyymi

        Et tarvitse, et ansaitse etkä todellakaan saa. Suhtautumisesi muihin ihmisiin, kertoo miten suhtaudut itseesi. Miten kylvää, siten niittää. Itsensä kieltäminen on pelkuruutta, ei rohkeutta. Siinä on sinulle, sinne jonnekkin vähän mietittävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tarvitse, et ansaitse etkä todellakaan saa. Suhtautumisesi muihin ihmisiin, kertoo miten suhtaudut itseesi. Miten kylvää, siten niittää. Itsensä kieltäminen on pelkuruutta, ei rohkeutta. Siinä on sinulle, sinne jonnekkin vähän mietittävää.

        Mistä luulet ettei nainen rakasta itseään. Ellei rakasta ei voi sitä muillekaan jakaa. Terve itserakkaus kuuluu jokaiselle. Pitää olla kiitollinen vähäänkin, mitä on saanut. Aina asiat voivat olla huonommin.
        Toivon, että kohtuudella osaat rakastaa itseäsi niiin kohtuudella osaat antaa sitä muille.💗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä luulet ettei nainen rakasta itseään. Ellei rakasta ei voi sitä muillekaan jakaa. Terve itserakkaus kuuluu jokaiselle. Pitää olla kiitollinen vähäänkin, mitä on saanut. Aina asiat voivat olla huonommin.
        Toivon, että kohtuudella osaat rakastaa itseäsi niiin kohtuudella osaat antaa sitä muille.💗

        En luule vain tiedän. Itse asian hyvin ilmaisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tarvitse, et ansaitse etkä todellakaan saa. Suhtautumisesi muihin ihmisiin, kertoo miten suhtaudut itseesi. Miten kylvää, siten niittää. Itsensä kieltäminen on pelkuruutta, ei rohkeutta. Siinä on sinulle, sinne jonnekkin vähän mietittävää.

        Väärin tulkitset. Et ole jumala, joka täällä säätää ja määrää sen kuka saa tai ansaitsee jotain. Olet vain (ehkä) katkeroitunut mies, joka ei saanut haluamaansa tai tahtoaan lävitse? Et voi tietää sinulle vieraan naisen suhtautumista muihin ihmisiin.
        Tämä ei ole mahdollista mitenkään ottaen huomioon, että rakkautesi kohde on täysin vieras ihminen sinulle kaikin tavoin. Mitä noihin kylvö hommiin tulee, olen enimmäkseen kylvänyt rakkautta ja yrittänyt hyvyydellä ja rehellisyydellä saada myönteistä suhtautumista aikaan. Meitä on täällä niin moneksi, että emme voi kaikki tulla toimeen toistemme kanssa. Ei täällä tarvitse rakastaa, pitää kaikista ihmisistä.
        On ihmisiä, joista ei ole edes ystäviksi elämäntilanteensa takia ja muista syistä.
        "Itsensä kieltämistä e ole myöskään se, jos elää selibaatissa määräämättömän ajan"
        Koska seksi on enimmäkseen vain tunnetilan kohottaja jos suhde on sellainen, että siihen on mitään järkeä edestä. On siis ihmisiä, jotka voivat hyvin, ilman fyysistä kontaktia.
        Mitään järkeä ei muutenkaan ole jakaa itseä tarpeettomasti, monille ihmisille ja ihmisten mieliä haavoittaa ja särkeä tietoisesti.
        Tässä sinulle miettimistä mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin tulkitset. Et ole jumala, joka täällä säätää ja määrää sen kuka saa tai ansaitsee jotain. Olet vain (ehkä) katkeroitunut mies, joka ei saanut haluamaansa tai tahtoaan lävitse? Et voi tietää sinulle vieraan naisen suhtautumista muihin ihmisiin.
        Tämä ei ole mahdollista mitenkään ottaen huomioon, että rakkautesi kohde on täysin vieras ihminen sinulle kaikin tavoin. Mitä noihin kylvö hommiin tulee, olen enimmäkseen kylvänyt rakkautta ja yrittänyt hyvyydellä ja rehellisyydellä saada myönteistä suhtautumista aikaan. Meitä on täällä niin moneksi, että emme voi kaikki tulla toimeen toistemme kanssa. Ei täällä tarvitse rakastaa, pitää kaikista ihmisistä.
        On ihmisiä, joista ei ole edes ystäviksi elämäntilanteensa takia ja muista syistä.
        "Itsensä kieltämistä e ole myöskään se, jos elää selibaatissa määräämättömän ajan"
        Koska seksi on enimmäkseen vain tunnetilan kohottaja jos suhde on sellainen, että siihen on mitään järkeä edestä. On siis ihmisiä, jotka voivat hyvin, ilman fyysistä kontaktia.
        Mitään järkeä ei muutenkaan ole jakaa itseä tarpeettomasti, monille ihmisille ja ihmisten mieliä haavoittaa ja särkeä tietoisesti.
        Tässä sinulle miettimistä mies.

        Hän ei ollut minulle vieras. Että mietihän vielä.


    • Anonyymi

      Tuskin on mulle, mutta en ole ketään halunnutkaan elämääni. Ei ole mitään tarvetta saada minkäänlaista ihmissuhdetta. Yksi kauan kestänyt parisuhde riittää minulle ja koska viihdyn hyvin yksin, en tarvitse edes ystävää.

    • Anonyymi

      Ihanaa, että olet onnellinen! Se on minulle tärkeää! Elämä menee synkäksi, jos ei ole tyytyväinen ja onnellinen. Ei meitä yhteen tarkoitettu alunalkaenkaan. Se mikä on tarkoitettu tapahtuu. On tilanne miten ja mikä tahansa.

      • Anonyymi

        No voisi kuvitella sopivan tuon itseenikin, mutta näin ei ole. Olisinkin onnellinen, mutta ei.


      • Anonyymi

        Jatkan:
        En kylläkään ole ollut vihainen😂 eikä aloitus minulle. Jos olisi tietäisi aloittaja jo kantani asiaan. Rakkaus ei laita kilpailemaan ei jahtaamaan. Vaan se on ja valitsee jäädä viereen.


    • Anonyymi

      Mä ansaitsin tämän. Olet oikeassa: juoksin pakoon. Pelkäsin voimaasi mutta myös ylimielisyyttäsi. Ehkei kaltaistani herkkää ja sinun kaltaistasi rohkeaa ollut tarkoitettu yhteen alunperinkään. Jokaiselle kaltaisensa. Olit liian vahva minulle vaikka itsekin olen vahva, mutten mitään rinnallani. Piiritys on päättynyt vajoamiseen maan alle.

      • Anonyymi

        Tosi asioiden hyväksyminen on ensimmäinen askel. Itseään voi kehittää ja saada siitä voimaa, joilla tuhota esteet. Itsensä tunteminen on tärkein asia tämän kannalta. Mitään ei tule tapahdu ilman voimaa, joka saisi sen aikaan. Jokaisessa meissä on voimaa, mutta rohkeus määrittää kuinka paljon sitä voi hyödyntää. Et tuntenut itseäsi, niin et tuntenut myöskään minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi asioiden hyväksyminen on ensimmäinen askel. Itseään voi kehittää ja saada siitä voimaa, joilla tuhota esteet. Itsensä tunteminen on tärkein asia tämän kannalta. Mitään ei tule tapahdu ilman voimaa, joka saisi sen aikaan. Jokaisessa meissä on voimaa, mutta rohkeus määrittää kuinka paljon sitä voi hyödyntää. Et tuntenut itseäsi, niin et tuntenut myöskään minua.

        Tunsin ja tunnen itseni hyvin. Tiedän etten ole kovin rohkea ihminen. Tarvitsen vain kaltaiseni joka ei vaadi minua olemaan muuta kuin olen. Näin ajattelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunsin ja tunnen itseni hyvin. Tiedän etten ole kovin rohkea ihminen. Tarvitsen vain kaltaiseni joka ei vaadi minua olemaan muuta kuin olen. Näin ajattelen.

        Sinussa on rohkeutta. Rohkeutta olla sellainen kuin olet. Mutta mikset sitten näytä sitä minulle? Älä pelkää puhua minulle, siihen ei ole mitään syytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinussa on rohkeutta. Rohkeutta olla sellainen kuin olet. Mutta mikset sitten näytä sitä minulle? Älä pelkää puhua minulle, siihen ei ole mitään syytä.

        Olet oikeassa. Ja se on vain yksi peloistani... Kun pääsisi viimein eroon tästä mielensä vankilasta, huonoista kokemuksista syntyneestä. Sen sinä kai huomasit, ja jätit rauhaan. En ole kaltaisesi "tulta päin" ihminen vaan pakenen lämpöä. Rentoutuneessa tilassa olen minäkin rohkea, mutta miten se rentoudu saavutetaan osaksi arkipäivää, siinäpä pulmaa kerrakseen. Jos tietöisitkin mitä oiekasti ajattelen, sanomattomuuden ja tekemättömyyden takana. Sen kaiken takana jota olisin voinut lähestyä mutta joka veikin vain kauemmas sinusta koska en ottanut askelta siihen suuntana vaan takavasemmalle. Koskee rakkautta ja koskee muutkin elämää, sen haasteita. Jos synnyn uudestaan, haluan syntyä rohkeaksi. Silloin voisin olla sinunkin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa. Ja se on vain yksi peloistani... Kun pääsisi viimein eroon tästä mielensä vankilasta, huonoista kokemuksista syntyneestä. Sen sinä kai huomasit, ja jätit rauhaan. En ole kaltaisesi "tulta päin" ihminen vaan pakenen lämpöä. Rentoutuneessa tilassa olen minäkin rohkea, mutta miten se rentoudu saavutetaan osaksi arkipäivää, siinäpä pulmaa kerrakseen. Jos tietöisitkin mitä oiekasti ajattelen, sanomattomuuden ja tekemättömyyden takana. Sen kaiken takana jota olisin voinut lähestyä mutta joka veikin vain kauemmas sinusta koska en ottanut askelta siihen suuntana vaan takavasemmalle. Koskee rakkautta ja koskee muutkin elämää, sen haasteita. Jos synnyn uudestaan, haluan syntyä rohkeaksi. Silloin voisin olla sinunkin...

        Et puhunut minulle mitään. Kyllästyin siihen ja siksi näin tapahtui. Rohkeutta ei ole varmuus rentoutuneessa tilanteessa, vaan olla varma paineen alla. Luottaa itseensä ja toiseen. Sinussa on potenttiaalia siihen, sen olen huomannut. Se on nyt vain sinusta itsestäsi kiinni. Ehkä ainakin käännyn ympäri ja arvioin tilanteen kokonaan uudestaan. En tiedä, näkee sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et puhunut minulle mitään. Kyllästyin siihen ja siksi näin tapahtui. Rohkeutta ei ole varmuus rentoutuneessa tilanteessa, vaan olla varma paineen alla. Luottaa itseensä ja toiseen. Sinussa on potenttiaalia siihen, sen olen huomannut. Se on nyt vain sinusta itsestäsi kiinni. Ehkä ainakin käännyn ympäri ja arvioin tilanteen kokonaan uudestaan. En tiedä, näkee sitten.

        Tee se. Pysähdy ja arvioi. Pysähtynyttä ihmistä on helpompi lähestyäkin. Ja on pakko pysähtyä itsekin. -
        Hassua, tämä ketju olisi todella voinut olla mulle....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee se. Pysähdy ja arvioi. Pysähtynyttä ihmistä on helpompi lähestyäkin. Ja on pakko pysähtyä itsekin. -
        Hassua, tämä ketju olisi todella voinut olla mulle....

        Hyvä on, mutta jos muutosta ei tule niin se on sitten siinä. Luotan nyt sinuun ainakin jonkin aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinussa on rohkeutta. Rohkeutta olla sellainen kuin olet. Mutta mikset sitten näytä sitä minulle? Älä pelkää puhua minulle, siihen ei ole mitään syytä.

        Kovaäänikaiuttimella📢


    • Anonyymi

      Se on se, pupujussipöxytec. Me puput loikitaan pimeessä ja tungetaan pää puskaan, ja öykkärit peloittaa meidät tiehemme. 🐇

    • Anonyymi

      Jospa tuo on vain sinun tulkintas? Ehkä et tiedä rakkauden tiellä olevia esteitä ?

      • Anonyymi

        Ehkä tiedän, ehkä en. Kompastuskiviksi niitä sanoisin. Minulta kyllä löytyisi voimaa niiden ylittämiseen ja ratkomiseen, mutta en toimi yksin. Autan kyllä jos apua pyydetään. Sitä ei pyydetty. Sitä ei haluttu tarpeeksi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä tiedän, ehkä en. Kompastuskiviksi niitä sanoisin. Minulta kyllä löytyisi voimaa niiden ylittämiseen ja ratkomiseen, mutta en toimi yksin. Autan kyllä jos apua pyydetään. Sitä ei pyydetty. Sitä ei haluttu tarpeeksi...

        Rakkauteen liittyy aina myös tuskaa ja kärsimystä! Ehkä sitä tarpeeksi koettuaan ei ole valmis yrittämään enää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkauteen liittyy aina myös tuskaa ja kärsimystä! Ehkä sitä tarpeeksi koettuaan ei ole valmis yrittämään enää?

        Miehelle pitää antaa mahdollisuus etsiä parempi nainen kun hän itse sitä toivoo👍. Ja toivoa sopii, että hän löytää onnensa eikä palaa enää takaisin.
        Sivusta.


    • Anonyymi

      Tuleppa sanomaan tuo nenästä nokkaan ;), prinssi rohkea.
      :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
      LOL

      • Anonyymi

        Ihminen voi olla rohkea, muttei silti ala suhteisiin joissa kaikenlaiset riskit liian suuria. Järkevyys ei ole pelkuruutta vaan vastuullisuutta. Itseään täytyy rakastaa eniten!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen voi olla rohkea, muttei silti ala suhteisiin joissa kaikenlaiset riskit liian suuria. Järkevyys ei ole pelkuruutta vaan vastuullisuutta. Itseään täytyy rakastaa eniten!

        Niin, elämä on riski.

        Kannattaa elää se varoen, ettei vaan lopussa kuole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, elämä on riski.

        Kannattaa elää se varoen, ettei vaan lopussa kuole.

        Ei vaan jotkut ihmiset!, riskittömiäkin löytyy!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, elämä on riski.

        Kannattaa elää se varoen, ettei vaan lopussa kuole.

        Taidat olla liian hyökkäävä.
        Tunnetko naisen taustan. Onko hän sinkku tai perheellinen ja on siksi varovainen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      77
      2325
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1801
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      170
      1689
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1412
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1408
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1281
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      138
      1158
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1094
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1083
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe