Joko rakettien yms paukkuje pauke lakkaa

Anonyymi

Harmaa savu tunteja leijuu,pamauttelu monta tuntia peräkkäin.Rikin haju mikä lie..Aamulla kerätään tonnettain roskaa,padat jää maastoihin vuosiksi ,se pahvikehys.Vammoja tulee,itselle kuulovaurio vuosien särky.Kuulonalenemasta en tiedä.Ennen uudet vuodet oli kivempia.Nyt väistä varo tyyliin.Ilkivaltaakin esiintyy.Raketit ammutaan miten sattuu.Jos noiden ampuminen jatkuu nostakaa ees hintoja.Taivaan tuuliin rahaa.Ilmasto kiittää.Typerintä ja samalla pelottavintakin touhuu,ihanko sota alkanut olisi.Eläinrukkia pelottaa lääkitään nekin uutenavuotena.Minun eläimet ei välitä.Paukkukoon vaikka edessä.Usein lähdetään kävelylle kun pauke hiljenee vaikka klo 6 saikin mellastaa

4

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin kieltäminenhän toimii aina. Onhan se nähty kieltolain aikaan ja viime huuhkajan pelissä kun katsojat rynnivät kentälle ym.

Se aloite perustuu valheisiin eikä faktoihin kuten esim. raskasmetallien osalta. Tiedoksi että fakta on tämä: CE merkityissä ilotulitteissa ei ole raskasmetalleja ihan jo pelkästään sen takia että EU kieltää raskasmetallien käytön CE merkityissä tulitteissa.

i

• Anonyymi

Lisään kuitenkin että kaikki tulitteet Suomessa ovat ce merkittyjä.

Mitä hiukkasiin tulee niin palaessaan ilotulitteet synnyttävät mikroskooppisia
        pienhiukkasia. Niitä muodostuu kaikessa palamisessa (esim. takka,
        sauna, juhannuskokko). Eli siihen on turha vedota kenenkään. Ne ovat muutenkin paikallisia ja nopeesti ohi meneviä.

Mun elämään ei kielto vaikuttasi mutta en sitä toivi jo senkin takia että kiellon myötä harmaatuonti räjähtäisi kasvuun ja sen edessä vilkkaan rajaliikenteen takia on Suomen viranomaiset aika voimattomia eikä sitä saa kitkettyä pois millään mutta kai se on parempi vaihtoehto sitten aloitteen tekijöiden mielestä. Kuitenkin tuo raskasmetallit on kaikista hauskin syy mikä osoittaa sen että ei ole faktoja selvitelty yhtään.

• Anonyymi

Paa välilyönti pisteen jälkeen ja vältä välilyönnin käyttöä ennen pilkkua. On selkeämpi lukea. Kiitos.

• Anonyymi

Eipä kielletä tosijaa.
      Kometbomb valjastetaan isosti backkiin ja ilotulitteet eivät kuole vittu koskaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2498
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      117
      1709
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      38
      1448
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      120
      1286
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      164
      1272
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      145
      1236
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      149
      1201
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1175
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1101
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      989
    Aihe