Unelmat mun kanssa todeksi!

Anonyymi

Onko sinulla fantasia jota et ole kehdannut toteuttaa kenenkään kanssa?
Olen tehnyt etänä pitkään erilaisia kivoja juttuja; jalkafetissi, videoita, sukkia, alusvaatefetissejä, kenkäfetissejä, kuvia, tarinoita, äänitteitä, seksipuheluita, orjuutusta, rahaorjuutta, nöyryytystä, dominointia, käskytystä.. ihan mitä tahansa kehtaat pyytää.
100% luottamuksella MOLEMMINPUOLIN.
Olen siis 23v nainen, urheilen paljon ja omaan hyvän pepun. En polta, en juo, olen kaunis ja huumorintajuinen. En todellakaan ole ujo, osaan olla hyvinkin raju ;)
Mittani ovat 158/48/70C.
Pidän siitä että olen pienikokoinen ja saan laittaa miehen polvilleen eteeni ja saan Sinut tottelemaan minua! ;)
Kun olemme tutustuneet ja tehneet kauppaa ensin netin välityksellä, on mahdollista että tavattaisiin :)
Ota minuun yhteyttä: [email protected]
Kik: unelmamari

TODISTAN AITOUTENI.

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oot varmaan ihana👍

• Kun hinnast sovitaan ni voin sulle antaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      129
      2469
    2. SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön

SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul
      Maailman menoa
      308
      1711
    3. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      34
      1373
    4. Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."

Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1337
    5. Voin kertoa sinulle

Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.
      Ikävä
      36
      1065
    6. Olisi mukavaa

Istua kahvilla ja jutella asioista.
      Ikävä
      50
      966
    7. +10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!

Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais
      Maailman menoa
      267
      921
    8. Mitä sinä nainen haluat elämältä

Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää
      Ikävä
      33
      894
    9. It's a fairytale

"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st
      Ikävä
      9
      866
    10. Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?

Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen
      Maajussille morsian
      38
      855
    Aihe