Moikka! Täällä kirjeenvaihto ystäviä etsiskelee 38-vuotias opiskelija nainen suunnilleen samaa ikäluokkaa olevista mukavista,sosiaalisista lapsettomista ihmisistä. Olen: sosiaalinen,rauhallinen,ihmisten kanssa toimeen tuleva,puhelias,elämänmyönteinen,mukava ihminen. Harrastan: lenkkeilyä,pyöräilyä,uintia,valokuvausta,lukemista,matkustelua,leffoja,netissä surffailua,kuvataidetta,helmitöitä,kryptoja/ristikoita,musiikkia,kuntosalia... paljon siis kaikenlaista ja mitä milloinkin vapaa-ajalla ehtii.
Liikunta,terveelliset elämäntavat ja hyvinvointi on lähellä sydäntä. Baareissa en käy ja alkoholia en juurikaan käytä.
Asioita mistä tykkäilen: eläimet (koirat varsinkin) matkustelu,musiikki,leffat,korttipelit,kirjallisuus,kirjastot,shoppailu,kirpparit,meilien kirjottelu,ruuanlaitto,leipominen,kotiruoka,kiinalainen ruoka,vaaleanpunainen väri,tatskat,lävärit,netissä surffailu,nettipelit,sosiaalinen media,valokuvaus,musiikki,reality ohjelmat,sisustaminen,liikunta,kauneus ja terveys,hyvinvointi,sauna,kesä,syksy,joulu,mökkeily,kaupunki,maaseutu...
Kirjekaverilta toivon keskustelutaitoa,pitkiä meilejä ja kiinnostusta kirjoitteluun. Etsin pitkäaikaisia kirjekamuja. Toivon,että meiliä ei tarvitse odotella kuukausia.
Asuinpaikallasi ei ole väliä,voit olla mistä tahansa. Itse olen kajaanista ja jos läheltä satut olemaan niin toki live ystävätkin kelpaa. :) Laitahan meiliä tulemaan jos tämän tekstin perusteella yhtään kiinnostaa alkaa kirjoittelemaan. :)
[email protected]
Kirjeenvaihtoa sähköpostien välityksellä
Anonyymi
0
123
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1836622- 1511841
- 1131608
- 511330
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️481059Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41991Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5889Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248881- 41849