Kadonneet kuulokojeet

Anonyymi

Osaisiko kukaan kertoa, paljonko kuulokeskukselle pitää korvata, jos kuulokojeet ovat kadonneet?

10

5507

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Selviäisiköhän se kuulokeskuksen sivuilta?

• Anonyymi

Ei valitettavasti selvinnyt.

• Anonyymi

Olet sitten ilman kuulokojeita kunnes viisi vuotta on kulunut kuulokojeiden saamisesta. Uudet kojeet voi saada joka viides vuosi, silloin vanhoja ei huolita takaisin.

Vaihtoehtona on, että maksat itse uudet kojeet.

• Anonyymi

Niin tai käytä kännykkäsi ’etsi kuulokojeeni’ -ohjelmaa... siis jos sulla on kännykkä, jossa on moinen ohjelma eli sovellus. Mulla on, mutt ei se sun kojeitasi löydä, vaan vain mun...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tai käytä kännykkäsi ’etsi kuulokojeeni’ -ohjelmaa... siis jos sulla on kännykkä, jossa on moinen ohjelma eli sovellus. Mulla on, mutt ei se sun kojeitasi löydä, vaan vain mun...

Ikävä kyllä minun kuulolkojeilla ei ko. softaa.

• Anonyymi

Hei! Ole yhteydessä kuulokeskukseen ja selvitä asia sitä kautta. Kojeita on niin monia erimerkkisiä ja hintaisia, että mahdoton arvailla sinun kojeiden hintaa. Olitko vakuuttanut kojeesi? Minulla on omat kojeeni laitettu kotivakuutukseen koska ovat sen verran arvokkaat. Täällä päin Suomea saa uudet kuulokojeet jotakuinkin kahden vuoden välein ja tietysti jos entiset eivät enää riitä niin tarvittaessa vaikka useammin.
      Toivottavasti saat asiasi selvitettyä. Kaikkea hyvää sinulle.

• Anonyymi

Ohhoh! Meillä päin saa vasta viiden vuoden kuluttua uudet...
        Mutt se omavastuujuttu selvis, kun just sain uudet kojeet, niin lainasopimuksessa on merkitty omavastuuksi 400€ mun kojeilleni
        Tiedä sitt onko kaikki kojeet ’saman hintaisia’ kaikkialla, vai vaan täällä

• Anonyymi

Kiitos:) Täällä uudet kuulokojeet saa viiden vuoden välein. Täytyykin selvittää tuo kuulokojeiden kotivakuutukseen liittäminen.

• Anonyymi

Arviolta 100-150€/kpl

• Anonyymi

Kuulolaitteen häviäminen Helsingissä 140€ . Arvon alennus vuodessa 20%. Eli 5 vuoden päästä ilmainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      78
      2011
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1239
    3. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      25
      1052
    4. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      141
      1028
    5. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      91
      729
    6. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      118
      722
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      45
      697
    8. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      662
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      59
      655
    10. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      59
      608
    Aihe