Kadonneet kuulokojeet

Anonyymi

Osaisiko kukaan kertoa, paljonko kuulokeskukselle pitää korvata, jos kuulokojeet ovat kadonneet?

10

4087

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Selviäisiköhän se kuulokeskuksen sivuilta?

• Anonyymi

Ei valitettavasti selvinnyt.

• Anonyymi

Olet sitten ilman kuulokojeita kunnes viisi vuotta on kulunut kuulokojeiden saamisesta. Uudet kojeet voi saada joka viides vuosi, silloin vanhoja ei huolita takaisin.

Vaihtoehtona on, että maksat itse uudet kojeet.

• Anonyymi

Niin tai käytä kännykkäsi ’etsi kuulokojeeni’ -ohjelmaa... siis jos sulla on kännykkä, jossa on moinen ohjelma eli sovellus. Mulla on, mutt ei se sun kojeitasi löydä, vaan vain mun...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tai käytä kännykkäsi ’etsi kuulokojeeni’ -ohjelmaa... siis jos sulla on kännykkä, jossa on moinen ohjelma eli sovellus. Mulla on, mutt ei se sun kojeitasi löydä, vaan vain mun...

Ikävä kyllä minun kuulolkojeilla ei ko. softaa.

• Anonyymi

Hei! Ole yhteydessä kuulokeskukseen ja selvitä asia sitä kautta. Kojeita on niin monia erimerkkisiä ja hintaisia, että mahdoton arvailla sinun kojeiden hintaa. Olitko vakuuttanut kojeesi? Minulla on omat kojeeni laitettu kotivakuutukseen koska ovat sen verran arvokkaat. Täällä päin Suomea saa uudet kuulokojeet jotakuinkin kahden vuoden välein ja tietysti jos entiset eivät enää riitä niin tarvittaessa vaikka useammin.
      Toivottavasti saat asiasi selvitettyä. Kaikkea hyvää sinulle.

• Anonyymi

Ohhoh! Meillä päin saa vasta viiden vuoden kuluttua uudet...
        Mutt se omavastuujuttu selvis, kun just sain uudet kojeet, niin lainasopimuksessa on merkitty omavastuuksi 400€ mun kojeilleni
        Tiedä sitt onko kaikki kojeet ’saman hintaisia’ kaikkialla, vai vaan täällä

• Anonyymi

Kiitos:) Täällä uudet kuulokojeet saa viiden vuoden välein. Täytyykin selvittää tuo kuulokojeiden kotivakuutukseen liittäminen.

• Anonyymi

Arviolta 100-150€/kpl

• Anonyymi

Kuulolaitteen häviäminen Helsingissä 140€ . Arvon alennus vuodessa 20%. Eli 5 vuoden päästä ilmainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      122
      5827
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      487
      1935
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      22
      1296
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      111
      1243
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1103
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      48
      1005
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      981
    8. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      916
    9. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      59
      895
    10. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      24
      884
    Aihe