Olin Eppujen keikalla Pakkahuoneella, ja täytyy sanoo, että HARVOIN esiintyy noin energinen äijälauma, joka vetää hurmoksessa, ammattitaidolla 2,5 tuntia pelkkiä hittejä!
USEILTA bändeiltä ei edes löydy sellaista määrää biisejä saati hittejä...
Siitä meiningistä ei voi olla syttymättä...varsinkin, kun huomaa osaavansa joka biisin sanat itsekin...;) Biisit on tehty elävästä elämästä hurtilla huumorilla höystettynä.
Odotan innolla seuraavaa keikkaa...
LOISTAVAA EPUT! KIITOS JA KUMARRUS...:)
EPUT TÄYNNÄ ENERGIAA...:)
4
1055
Vastaukset
- Kallenkallela
Hitti ei tarkoita hyvää, vaan yleensä lähes täyttä paskaa.
Kyseinen bändi menetti energiansa toisen levynsä jälkeen. Katosi ote ja asenne.- SHK
HITTI on suuren joukon mielestä hyvä biisi, joten älä sotke omia antipatioitasi asiaan... Makujahan on monia...;)
Ja tuosta energianpuutteesta et voi sanoa mitään, jollet ole känyt lähiaikoina heidän livekeikallaan!
Itseasiassa jätkät vetävät tätä keikkarundia kuin nuoruuden innolla... - Easter Bunny
SHK kirjoitti:
HITTI on suuren joukon mielestä hyvä biisi, joten älä sotke omia antipatioitasi asiaan... Makujahan on monia...;)
Ja tuosta energianpuutteesta et voi sanoa mitään, jollet ole känyt lähiaikoina heidän livekeikallaan!
Itseasiassa jätkät vetävät tätä keikkarundia kuin nuoruuden innolla...Itse sain viime hetken inspiksen lähteä Pakkahuoneelle, eikä kaduttanut, vaikka minun mielestäni "Rupisia riimejä, karmeita tarinoita" on viimeinen siedettävä Eppu-levy ja kaikki sen jälkeinen ennemmän tai vähemmän samaa virrenveisuuta ja tuhkan ripottelua.
Koko bändi ja erityisesti Martti Syrjä on selvästikin panostanut tähän kiertueeseen erittäin paljon. Biisejä kuultiin Aknepopilta lähtien tasapuolisesti, itse jäin ainoastaan kaipaamaan lainelautailevaa lehmänmaharock'n'rollia.
Samin ansiosta taustalaulut soi paremmin kuin koskaan aikaisemmin. Ainoa miinus siitä, että kitaristikaksikko ei enää kykene soittamaan alkuaikojen biisejä originaalilla tavalla, muu bändi pystyi tai olisivat pystyneet, elleivät olisi antaneet kitarapartiolle armoa lievällä tempon laskulla.
- jeejee
Kyllä näin on!!!! Eput vetää keikkansa tosi hyvin ja siinä on sitä oikeeta asennetta!!! ja siitä niitten esiintymisestä näkkee että ne haluaa ja tykkäävät tehä ja esittää musiikkia... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217266Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5015424Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513335Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162641Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t492350Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681298Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431282En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771262Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111169- 1111153