nolo kaaso häissä

morsian2006

onko teille tullut ongelmia kaasosta, esim. tuottanut pettymyksen hääpäivänä tai aiheuttanut noloja tilanteita tms. kaaosta? esim. lähes pilannut häät tekemällä jotain tms? onko tullut siis jotain ikäviä yllätyksiä.....

5

5159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pienisuuri

Oma kaasoni on luvannut, että hääpäivänä hän vetää vuosisadan kännit. Tosin vasta sitten illalla, kun muukin juhlakansa alkaa ryypiskellä. Itse olen siinä vaiheessa onneksi jo poissa maisemista, kultsin kanssa piilossa... :)

• ei hyvä

Häät ovat sen tyyppinen tilaisuus, että siellä on kaikilla kynnelle kykenevillä kamera/videokamera mukana. Jos erehtyy häissä ottamaan liikaa, niin siitä saa takuulla kuulla pitkään ja todistusaineiston kera.

• Hoh hoijaa

Joo, ystävälläni kävi niin että oli kaksi kaveria joista molemmat olisivat halunneet kaasoksi. Ystäväni päätti kuitenki ottaa vain yhden, sen läheisemmän, kaason, joten tämä toinen "ystävä" sitten vihkitilaisuudessa ihan pokkana kuorsasi kirkonpenkissä edellisen illan krapulaa pois.

Toinen kauhukaasotarina: hääpäivänä kaason pitäisi olla morsiamen tuki ja turva, mutta tällä kaasolla oli vain omat senssit tärkeämmät. Kaaso ei pystynyt huolehtimaan morsiamesta ettei vastalaitetut kynnet menisi piloille ja vaikka kirkossa hoitikin hommat ihan asiallisesti, niin heti kun päästiin juhlapaikalle tilasi kaasao ison siiderin ja alkoi puuhata pikaista kyytiä kaupunkiin baariin. Kaaso olikin ensimmäinen joka lähti juhlapaikalta pois, vaikka juhlat olivat todella hauskat, musiikki soi ja porukka juhli oikein olan takaa hääpaikalla. Että näin..

Jotenkin tulee mieleen että kaason valinnassa kannattaa olla todella tarkka. Ei ole pakko valita naimatonta nuoruusajan ystävätärtä, vaan läheisyys ja tuttuus on kaikkein suotavinta ja ehdottomasti luotettavuus.

• Ri!Na

mulla meni häät tosi reippaasti.ottakaa kantaa tähän viestiin ja vastatkaa.ja nytte ku häämatkaa ei vielä oo vietetty niin minne menemme ja mitä teemme! minun puoliso AlEx on siinä ajattelussa että romanttista huippuutta.ja minäkin sitä olen miettinyt aika laillakkin. ja ?mitä Teen?

• ---

Tuolla joku kommentoi että ei kannata ehkä ottaa sitä nuoruuden parasta ystävää joka edelleen on sinkku...HÄH!
      Itse olen se nuoruusajan paras kaveri, edelleen sinkku ja kaasona. Olisin ollut todella järkyttynyt jos kaasoksi olisi valittu joku joka on naimisissa ja kuullut että syy on se että kun sinä olet sinkku ja saatat juoda itsesi känniin ja isket kaikkia miehiä.
      Joo, olen koka juomaan mutta aion olla häät selvinpäin.
      Mielestäni jos pitää miettiä tuollaisia asiota että pilaako kaaso häät niin sitten ei ole oikeata kaasoa tullut valittua. Kaasollekin voi sanoa että katsotko sitten että et sammu sinne rappusille tms.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      231
      6661
    2. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      112
      5030
    3. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      156
      4791
    4. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      63
      3274
    5. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      105
      2893
    6. En koskaan tule sinulle tätä kertomaan

Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.
      Ikävä
      65
      2339
    7. Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen

Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?
      Ikävä
      139
      1900
    8. Joroinen räjähdys

Ja siellä räjähti sähköpakettiauto,joka teki suuret tuhot.
      Hybridi- ja sähköautot
      69
      1884
    9. odotatko vielä viestiä minulta...

Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan
      Ikävä
      139
      1734
    10. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      223
      1630
    Aihe