Androidin näytölle tulee mainoksia?

Anonyymi

Puhelimen näytölle on alkanut ilmestyä koko näytön mainoksia useamman kerran päivässä. Mainosruutu on usein nimetty "google partners" ja se alkaa hitusen ärsyttämään.

Poistettu on häiriköiksi oletettuja ohjelmia ja osasta myös muita. Muistit on tyhjätty ja virusohjelmat ajettu moneen kertaan, mutta silti mainos ilmaatuu uudelleen.

Mistä kummasta saa selville, mistä mainos on peräisin, kun mikään ei tunnu sitä poistavan. Onko olemassa jotain ohjelmaa jolla pääsee tarkastamaan mistä jotkin ilmoitukset/mainokset on peräisin?

8

953

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei oo koskaan tullut.

• Anonyymi

Jos kyseessä ei ole puhdas Android niin syy voi olla valmistajan roskaohjelmissa joita ei voi poistaa. Nehän ovat tavallaan mainoksia..

• Anonyymi

Mobiilinetti pois, kun ei käytä.
      Sinun täytyy kai kirjautua googleen ja muokata asetuksia. löytyy hirvittävä lista noita partreneita.

• Anonyymi

Laitteessasi on todennäköisesti haittaohjelma, olen itsekkin törmännyt vastaavaan. Poista turhat apit ja kokeile tehdasasetuksiin palautusta, mikäli muu ei auta. Virustutkiin ei ole luottamista, sillä ne eivät toimi Androidilla samoin kuin pc-koneilla.

Haitallisen apin poistaminen auttoi omalla kohdallani, Mcafeesta ei ollut apua.

• Anonyymi

Joo, nuo virustutkan on todettu aika turhiksi tässä ongelmassa. Melkein jo luulin yhyttäneeni häirikköohjelman, vaan eipä auttanutkaan. Ehkä tuo palautus on kohta se vaihtoehto, mutta kun tuo Anteroihmeiden varmuuskopiointi on vähän niin ja näin, niin siinä menee sitten kaikkea muutakin mukana.

• Anonyymi

Tietokoneella käy googletilillä poistamassa kaikki turha, menee n - 15min

• Anonyymi

"Kaikki turha".... Mikä siis on turhaa?

• Anonyymi

Viimeinkin löyty syyllinen. Alkuun asensin koko härvelin uudelleen, mutta sekin toi avun vain hetkeksi. Lopulta apu löytyi lontoonkieliseltä sivustolta jossa neuvottiin helppo tapa selvittää mikä sovellus häiriköi. (Omassa kun niitä on, niin yritys/erehdys metodi poistamisessa on hidas tapa.)

Syyllinen selvisi lopulta niinkin yksinkertaisesti kuin...

1. Odotin että mainos ilmestyy näytölle
      (Mainoksen klikkaaminen ei oikeastaan vie minnekään ja mainos itse ei kerro minkä sovelluksen takaa toimi.)

2. Mainoksen ilmestyttyä siirtyminen Google Play kauppaan ja sieltä ne kolme viivaa vasemmasta ylänurkasta -> omat sovellukset -> asennettu -> Lajittelu (kolmen erimittaisen viivan takaa) "viimeksi käytetyt" -> ensimmäiseksi listalle ilmestyy viimeksi aktiivinen sovellus.

3. Poista tuo sovellus ja ongelma lienee korjattu. Ensin varmaan kannattaa tyhjätä ko. sovelluksen välimuisti ja muut tiedot ja vasta sitten poistaa sovellus.

Itsellä se oli eräs desibelimittari, joka on Tsekkiläistä alkuperää. Sen poistaminen sitten korjasi ongelman ja näppituntuma on, että akkukin kestää taas puhelimessa hitusen paremmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2126
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1537
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1263
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      77
      1232
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1207
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1024
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      997
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      986
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      912
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      804
    Aihe