Vanhemmat miehet!

Anonyymi

Nuoletin itseni vanhemman ukkomiehen kasvoilla. Käski istua kasvoille ja siellä se kieli lipoi myös syvällä pyllyssä. Taisi olla onnenpekka saatuaan upottaa kasvot nuoren naisen pakaroihin, kun kotona varmasti meno on aika tylsää ja arkista. :D En tiennyt miten hyviä vanhemmat miehet ovat noissa kielihommissa! Jatkossa haluan napata haaviini huomattavasti vanhempia miehiä, miten siis tulisi lähestyä teitä? Onko noloa esim kaupassa alkaa flirttailla, jos mies selkeästi vilkuilee. Olen siis 26v, kaunis, naisellinen. Nuolijamies oli muuten 53v.

18

727

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laita postia jos olet pk-seudulta.

    • Anonyymi

      kyllä me vanhat uroot pytymme jossakin asioissa paljon ja si on niitä vähän kömpelömiäkin välis , ja kyllä meit voi ihan nyvin pokata missä vaan kiinostais ainakin itteäni

    • missä

    • On todella ihanaa kun nainen istuu naamalle ja saa nuolla hänelle orgasmin. Mahtavaa saada kiimalimat suuhun.. Nam!

      • Anonyymi

        Ihan fantastista kyllä kun mies työntää naamansa ensin pyllyyn ja sitten nuolla lutkuttaa molemmat reiät. :)


    • Tällainen on aivan parasta, teitä naamalle istuvia on vaan vähemmän liikenteessä.
      Olisi timanttia päästä toimimaan jakkarana, nuolla molempia reikiä ja kuulla sekä maistaa sen nautinnon.

      • Anonyymi

        Mä voisin haluta jakkaran! En kyllä pyllyy nostaisi ihan heti. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä voisin haluta jakkaran! En kyllä pyllyy nostaisi ihan heti. :D

        Ei tarvitsisikaan, saisit istua ja nautiskella aivan vapaasti. Ottaa nautintosi, uudelleen ja uudelleen. Silloin kun haluat...


    • 55v 177/77/20cm tumma siilipää Espoosta

      • Anonyymi

        Millä siilipäähän sais ees yhteyden? Nimerkkiä ei enää ole "Pahus. Sivua ei löytynyt."


    • Tykkään nuorista naisista

    • Anonyymi

      Just joo ja lehmät lentää!

    • Anonyymi

      Vanhemmat ovat aivan ihania. Kohtelevat naista suurella kunnioituksella ja sängyssä kestävät pitkään eivät ajattele vain itseään eivätkä laukea heti alkuun.

    • Anonyymi

      Olen kylläkin mies ja nauran teille runkkareille selkäkeikkaa, miten ootte tyhymiä......

    • Anonyymi

      Oishan se mahtavaa päästä nuoleen nuoren naisen pimpsaa.

    • Anonyymi

      Mistäs päin naikkonen 26v on. 50v ukon kasvoille saa istua ja nuolettaa pimpsaa ja peppua.

    • Hah, siinäpä vasta pulma, miten nätti nuori nainen voi lähestyä setämiestä. Aina saa ja pitää flirttailla, se ei maksa mitään. Joskin täytyy sanoa, että jos nuori kaunis nainen alkaa flirttailemaan, tulee ensimmäisenä mieleen tarkastaa kalenterista, onko huhtikuun ensimmäinen päivä menossa, tai onko mennyt jonnekin aikajatkumoon, jossa valkoinen harjas on saanut taas menetetyn värinsä.

      Jos olen vihannesosastolla kaivamassa perunoita ja sipuleita laarista ja mietin, otttaako kyytipojaksi jauhelihakastikkeelle sikanautaa vai oikein paistijauhelihaaa ja hyväperseinen, nätti tyttö flirttailemaan voi olla vaikea assosisoida itsensä tilanteeseen. Vielä jos homma jatkuisi sillä, että oletko hyvä nuolemaan pillua (no totta helvetissä olen) että mentäisiinkö meille, voisit kuulla vain perunapussin lentävän lattiallle ja näkisit vain 46:set kengän kantapäät sen vihanes ja juusstohyllyn välistä pakenevan marketin pullonpalautusautomaatilla olevaa vesipistettä kohti, jossa uittaisin harmaata päätäni ja takoisin sitä,

      -ei ole totta
      -ei ole totta
      -ei ole totta.

      Mutta miksikäs ei ainahan se kannattaa kokeilla lähestyä ja sitä ei tiedä miten homma etenee. Jotkut ihmiset kulkevat paljon heterogeenisimmissä tilanteissa, joissa voi tuollaisia kohtaamisia ja keskusteluita tulla ja homma voi lähteä oikeaan suuntaan.

      Kyllä sinulla jo sen verran elämän kokemusta on, että osaat puntaroida miehistä, vaikka juhissa tai ihan normaaleissa elämäntilanteissa ne ukot, joilla on pilke silmäkulmassa ja energiaa töppösessä tehdä kaikenlaista. Voit ohjata keskustelua siihen suuntaan, että aikuiset miehet on kuulemma hyviä nuolemaan pillua ja peppua, mutta en ole saanut asiasta todisteita (pieni valkoinen valhe ehhehe... ) olisiko sinusta siihen, jos ottaisin ja istuisin naamallesi ja saisit nuolla minut tyytyväiseksi. Minun söpö pyyllyni näyttäisi hyvältä sinun kielesi päällä.

      Ja kyllä, olen sitä mieltä, että ikä tuo kokemusta näissäkin asioissa. Ei ole enää niin turhan nöpönuukaa monikaan juttu, eikä arastele heittäytyä. Sama koskee yhtälailla miehiä, kuin naisia.

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollanen supernainen oot...

      Kunnon pakkaus, ja sitten asut jonkun idiootin kanssa jossain korvessa. Oliko sulla siinä joku ajatuskin kun siihen ru
      Ikävä
      116
      1582
    2. Kaipaan keskustelua kanssasi nainen

      Siinä oli niin hyvä olla.
      Ikävä
      60
      1172
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      47
      1010
    4. Tekisin sitä nyt

      Kanssasi jos voisin mutta pitää tehdä yksin
      Ikävä
      102
      956
    5. Ihana tumma

      Kaunotar nainen, oletko täällä? Tiedät että olet kauneinta maailmassa ja niin tiedän minäkin. Mitenkäs Juhannus?
      Ikävä
      36
      848
    6. Sevenissä kuva "Aboriginaalista"

      Mutta eihän vaan ole Pikkuruisen salainen serkku - yhtä omituinen hymy päällä....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      840
    7. Mitäpä sitä valehtelemaan nainen

      Kyl oisin toivonut että juhannus oltas vietetty yhdessä. Ehkä jopa oltaisiin rakssteltu yöttömänä yönä. Mutta ei, vain y
      Ikävä
      30
      773
    8. En kuulu tänäkään vuonna

      juhannukseesi. Ei sellaista juhannusta taida tullakaan. Eikä joulua..
      Ikävä
      40
      741
    9. Ei me saada tätä ikinä toimimaan

      Näytin herkimmän puoleni. Suuttumukseni ja turhautumisen. Luotin, että tutustuminen ei kaatuisi siihen. Luotin, että pys
      Ikävä
      31
      732
    10. Muistat varmaan tämänkin nainen

      miten kutsuin sinua ihanaksi, enkä väärässä ollutkaan. Mulle tuli aina hauskoja juttuja mieleen, joita sitten kerroin. J
      Ikävä
      27
      676
    Aihe