Mikä niissä NEIDEISSÄ viehättää?!

WCkoppelo

Siis voiherranjumala...Kertokaahan nyt mikä niissä naisenalun näköisissä pojissa oikein on niin ihanaa? Niillähän on meikkiä enemmän kuin keskiverto naisella yleensä. Ei voi olla edes sataprosenttisen varma onko niillä edes kikkeliä tai tykkääkö ne edes tytöistä!! Tosimies on suuri, karvainen ja haisee pahalle sekä juo kaljaa ja kiroilee (siis oikeilla kirosanoilla esim. per#"¤%!) ja kutsuu naistaan emännäksi (tai ämmäkin käy). Esimerkkinä voin sanoa vaikka Kotiteollisuuden Hynysen. Siitä ei mies paljoa parane!! Miehen paikka on sohvalla!!! T:tytöt

17

1327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lennu :)

      Mä olen ollu aina pitkähiuksisten jätkien perään ja lavakarismaakin noilta löytyy. Tulin siis faniksi eräällä keikalla, suosittelen menemään! Mahtava meininki, upeita biisejä ja silmänruokaakin ;) Mut siis musa on se ykkösjuttu.

      Poikien seksuaalisuuteen en ota kantaa, se on heidän asiansa. Kuuin eräältä fanilta, että joku jätkä oli vittuillakseen kysynyt Jonnea treffeille, mihin hän oli vastannut tapailevansa vain tyttöjä. Meikkaamiseen en ota kantaa, itse en meikkaa lainkaan; se on jokaisen henkilökohtainen asia.

      Jos oikea mies on tuon kuvauksen mukanen, mä taidan pitäytyä näissä transvestiitin näkösissä.

      Miehen paikka on tossun alla!

    • Yoru

      En itse ole Jonne fani muttei minulla häntä vastaankaan mitään ole. Musta kaikki ihmiset saa olla minkälaisia haluaa. Ja on hyvä et jotkut vähän erottuu, kauheetahan se ois jos kaikki miehet ois samanlaisia, varsinkin jos ne ois sun kuvaukses mukaan kiroilevia juoppoja, eihän sellasta kukaan kestäis. Ja muutenkin ihmettelen viestiäs, taidat olla sovinisti vaikka oletkin tyttö?
      No mä en todellakaan ole sellanen, vaan musta miehet ja naiset on samanarvoisia, eikä naisten kuulu vaan palvella sohvilla makailevia miehiä. Tasa-arvo kunniaan!
      Ja eikös anneta kaikkien olla minkälaisia haluaa, Jonnejen Jonneja ja Hynysten Hynysiä, kyllä tänne maailmaan ihmisii mahtuu.

    • Raivostunut..

      Siis onko se teille joku ongelma että ne meikkää yms,yms?!
      Ihan sama!

    • Woman_86

      Moi!

      Niissä viehättää musiikki ja vaatetyyli. Minua itekkin kolahtaa meikkavat jätkät ja pitkähiuksiset. Ne ovat upeita jätkiä.

      • sydämensensä menettänyt...

        siis mun mielest pitkähiuksiset ja meikkaavat pojat on just ihania!!!


    • negativegirl^^

      Enemmän miestä niissä on kun ne uskaltaa käyttää meikkiä ja pitää huolta itestään. Ottaisin muuten miljoona kertaa mielummin miehen joka on pitkähiuksinen ja meikkaa, kun kaljun miehen joka haisee pahalta ja käyttää kaiken aikansa bodaamiseen. Ja lavakarisma on negativella ihan uskomaton

      • kale...

        tajuutteko te fanittajat sitä et ei ne ite niitä biisei tee.. saahan sitä puhuu mitä vaan.. ne on iha samalaisii tuotteit ku idols anza.. homoil vaan pystytää lypsää teineilt nykyää rahat ni helposti pois..!!!
        koittakaa hankkii vaik elämä!!


      • mieeeeee3
        kale... kirjoitti:

        tajuutteko te fanittajat sitä et ei ne ite niitä biisei tee.. saahan sitä puhuu mitä vaan.. ne on iha samalaisii tuotteit ku idols anza.. homoil vaan pystytää lypsää teineilt nykyää rahat ni helposti pois..!!!
        koittakaa hankkii vaik elämä!!

        Negative tekee kyllä itse biisinsä...Vaikka nyt en mikään niiden kovin suuri fani ole niin tiedän sen silti ja suosittelisin sunki ottaa asioista ensi selvää ja tulla vasta sitte tänne niistä kirjottelemaan


    • *tikru*

      Hyvä WCkoppelo, sun kans ihan samoilla linjoilla.

    • hhh

      että mikä teidät pistää niin kateelliseksi että haukutte

    • negative92

      No just joo!!!! mä en ainakaan haluu sellasta miestä, joka haisee, kiroilee juo ja haukkuu mua ämmäks!!! AAAARGGHHHH!!!!! Mieluummin mä olisin Jonnen kanssa koko loppuelämäni, kun sun kaltasen äijjän!!!!! AAARGHH!!!!! Mä en edes ikinä hanki sellasta miestä, kun sä kuvailit!!! EN IKINÄ!!!! Jonne on ihana, ja mä oon varma, että se osaa rakastaa kunnolla ja ei unohda!!!!! Oot vaan niin kateellinen, kun me negativefanit suurin piirtein voitais nuolla niitä ihania kitaristeja ja Jonnee ja rumpalia ja basistia ja kosketinsoittajaa!!!! Että vitut sulle vaan!!!! Sä et tuu ikinä saamaan kunnon naista, sen mä sulle sanon, et ainakaan tolla menolla!!!! Korkeintaan saat jonkun vanhan mummelin, joka ei anna sulle ikinä jne... et mees kuule muualle valittaan!!!

      • justee..

        jos 92 on syntymävuosi ni sähän oot lapsi jumalauta.. et ymmärrää maailman menosta mitää.. teitä teinejä vaan rahastetaan!!!


      • -Nuppu
        justee.. kirjoitti:

        jos 92 on syntymävuosi ni sähän oot lapsi jumalauta.. et ymmärrää maailman menosta mitää.. teitä teinejä vaan rahastetaan!!!

        Negativen pojista pitäminen ei välttämättä ole kiinni siitä meikkaamisesta ym.
        Pojat on todella mukavia ja rentoja tyyppejä faneilleen, kannattajat saa ykkösluokan kohtelua tämän maan samantapaisiin bändeihin verrattuna.
        Kyllähän meikkaamista ja sitä "naisten vaatteisiin" pukeutumista saatetaan aluksi kummastella, mutta aina ne on ton tyyppistä musiikkia soittaneiden bändien jäsenille tyyppilisiä juttuja olleet. Sitäpaitsi tosiaan, miksi mies ei saisi meikata ja käyttää tiukkoja vaatteita? Todella tympeetä lukkiutua vanhojen luokistusten vangeiksi, tyylit on erilaisia ja se on vaan piristävää.

        Jonnen aitous ja herkkyys kiehtoo tuplasti enemmän kun Hynysen muka-hauska sovinistinen olemus.


      • Frostfall

        Joo nuoleskele niitä sun julisteitas vielä kun kerkeet.Koska jos nuolaset kolmen vuoden pääst niin kielees tarttuu lokin paskaa. Katsos kun silloin julistees ovat ehtineet lojua kaatiksel jo jonkin aikaa...
        Ja sitä Jonnea ei kande livenä kovin paljoo nuoleskella muuten kielees tarttuu puolkiloo meikkivoidetta, puuterii, ynnämuutaynnämuutaynnämuutaynnämuuta...... YÖK!


      • *tikru*

        ...mulla on ainakin kyl jo kunnon mies kun satun olemaan nainen. ;) (Vaik vähän rentuhko tuo kyllä on.)


    • angie

      kyllä ootte kateellisia, kun jaksatte tästä jauhaa. niissä on enemmän miestä, kun teissä kateellisissa paskoissa tulee koskaan olemaan.

    • Kyllästynyt

      MIKSI tälle aiheelle on pyhitetty varmaan suurin osa Negative-aiheisista keskusteluaiheista?? Eikö yksi "kohta" riittäisi?? Pakkoko siitä on joka ikisessä raossa jauhaa? Mielellään sitä lukisi muitakin keskusteluja, kuin että Jonne Aaron (muka) on homo ja neiti ja että koko sakki on transvestiitteja jnejnejne. Onneksi tänne nyt on tuntunut eksyneen sellaisiakin ihmisiä, joilla on sanottavanaan muutakin kuin tyhjänpäiväistä, naurettavaa paskanlotinaa. Anteeksi kielenkäyttöni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      129
      9905
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      52
      2891
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      177
      2687
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      2074
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1834
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      16
      1657
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1562
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      16
      1520
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1508
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe