romaninaiset

Anonyymi

Mitä tarkottaa jos uskovaiset mustalaisnaiset sanovat iinaa jotakin valkolaisnaista ? hyvää vai pahaa

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Loikkahame tulee oletko valmis

    • Anonyymi

      Sitä, että kohta lähtevät pöytähopeat piirongin laatikosta.

      • Anonyymi

        Olipa 'hauskasti' sanottu!


      • Anonyymi

        Olen ystävystynyt romaninaisen kanssa.
        Moni ajattelee että kaikki romanit ovat samanlaisia , mutta kaikista kansalaisista löytyy hyviäkin yksilöitä. Olen tutustunut yhteen kansainväliseen romaninaiseen.
        Ystäväni avasi silmäni sanomalla että suurin osa romaneista pitää itseään parempana ihmisenä kuin mitä kantasuomalaiset ovat.

        Nykyään katson eri silmin "todella hengellisiä" Jumalasta puhuvia, hartailta kristityiltä tuntuvia romaneja" jotka silmänräpäyksessä muuttuvat puhumaan rumia ja arvostelemaan muita.
        Menin halpaan heidän mukavalta tuntuvasta luonteestaan , mutta mitä enemmän seurasin ja kuuntelin heidän keskusteluja hengellisten piirien ulkopuolella, sitä varmemmin näin ystäväni puhuneen totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ystävystynyt romaninaisen kanssa.
        Moni ajattelee että kaikki romanit ovat samanlaisia , mutta kaikista kansalaisista löytyy hyviäkin yksilöitä. Olen tutustunut yhteen kansainväliseen romaninaiseen.
        Ystäväni avasi silmäni sanomalla että suurin osa romaneista pitää itseään parempana ihmisenä kuin mitä kantasuomalaiset ovat.

        Nykyään katson eri silmin "todella hengellisiä" Jumalasta puhuvia, hartailta kristityiltä tuntuvia romaneja" jotka silmänräpäyksessä muuttuvat puhumaan rumia ja arvostelemaan muita.
        Menin halpaan heidän mukavalta tuntuvasta luonteestaan , mutta mitä enemmän seurasin ja kuuntelin heidän keskusteluja hengellisten piirien ulkopuolella, sitä varmemmin näin ystäväni puhuneen totta.

        Tuo salmaakin nopeampi käytöksen muutos ilmiö on totta myöskin eri viranomaisissa.
        joten mitään yllättäväähän sellaisessa ei ole, se mistä moinen outous johtuu on spekulaatiota. tokihan asiantilaa saatttaa selittää asianomaisen henkinen tasapainottomuus joka sitten saa vaikkapa ilkeilemään. nois ilkeilyissähän on perimiltään kyse sadismista.
        haluaa tuottaa mielipahaa toisille kun itseensä ei olla tyytyväisiä.
        lähtökohtaisesti ihminen joka tulee itsensä kanssa juttuun ei koe tarvetta olla ilkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ystävystynyt romaninaisen kanssa.
        Moni ajattelee että kaikki romanit ovat samanlaisia , mutta kaikista kansalaisista löytyy hyviäkin yksilöitä. Olen tutustunut yhteen kansainväliseen romaninaiseen.
        Ystäväni avasi silmäni sanomalla että suurin osa romaneista pitää itseään parempana ihmisenä kuin mitä kantasuomalaiset ovat.

        Nykyään katson eri silmin "todella hengellisiä" Jumalasta puhuvia, hartailta kristityiltä tuntuvia romaneja" jotka silmänräpäyksessä muuttuvat puhumaan rumia ja arvostelemaan muita.
        Menin halpaan heidän mukavalta tuntuvasta luonteestaan , mutta mitä enemmän seurasin ja kuuntelin heidän keskusteluja hengellisten piirien ulkopuolella, sitä varmemmin näin ystäväni puhuneen totta.

        Raamattu ja sen sisältö ei muutu vaikka ihmiset ovat mitä ovatkaan.Turha on arvostella muita tai pitää itseään parempana. Jotkut luulevat että romanit ovat yksi jostakin raamatun ajan 12 heimosta. Kansa joka kiertää eikä heillä ole kotimaata jne, mutta samoin ajattelee toinenkin heimo ja ovat yhtä varmoja asiasta. Täyttä varmuutta ei ole kummallakaan heimolla eikä se tekisi heitä millään lailla erityisemmäksi. Eikä paremmaksi. Romaneista suurin osa uskoo Kristittyjen Jumalaan , minäkin uskon. En silti ole muita parempi, eikä minulla ole tarvetta käyttäytyä ylimielisesti mitään kansanheimoa kohtaan.Väite jonka haluaisin poistuvan olisi se että syy romanien suusta tuleville halveksiville sanoille ja kritiikin huonolle sietokyvylle (asiasta), siirrettäisiin pois tempperamenttiin kuuluvana .Kaikki ovat yksilöitä ja tempperamentti on tekosyy minun mielestäni huonolle käytökselle. Minäkin olen tempperamenttinen mutta hallitsen kieleni ja käytökseni. Jumala ei ole luonut yhtäkään ei suomalaista, kurdia, intiaania, italiaanoja tai romaneja ylitse toisen heimon ja kulttuurin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu ja sen sisältö ei muutu vaikka ihmiset ovat mitä ovatkaan.Turha on arvostella muita tai pitää itseään parempana. Jotkut luulevat että romanit ovat yksi jostakin raamatun ajan 12 heimosta. Kansa joka kiertää eikä heillä ole kotimaata jne, mutta samoin ajattelee toinenkin heimo ja ovat yhtä varmoja asiasta. Täyttä varmuutta ei ole kummallakaan heimolla eikä se tekisi heitä millään lailla erityisemmäksi. Eikä paremmaksi. Romaneista suurin osa uskoo Kristittyjen Jumalaan , minäkin uskon. En silti ole muita parempi, eikä minulla ole tarvetta käyttäytyä ylimielisesti mitään kansanheimoa kohtaan.Väite jonka haluaisin poistuvan olisi se että syy romanien suusta tuleville halveksiville sanoille ja kritiikin huonolle sietokyvylle (asiasta), siirrettäisiin pois tempperamenttiin kuuluvana .Kaikki ovat yksilöitä ja tempperamentti on tekosyy minun mielestäni huonolle käytökselle. Minäkin olen tempperamenttinen mutta hallitsen kieleni ja käytökseni. Jumala ei ole luonut yhtäkään ei suomalaista, kurdia, intiaania, italiaanoja tai romaneja ylitse toisen heimon ja kulttuurin.

        Lindeman Leif on Suomalaisten silmissä täysin erilainen käytökseltänsä. Tietoisuus siitä että hän on romani löytyy kaikilta,
        kuitenkaan häntä nähdessään ei edes huomaa rotueroa
        Olemme vain ihmisiä, erottelematta toisiamme
        Rainer Friman on toinen. Hänelläkään ei ole ollut ylimielistä ,
        etnistä ylpeyttä Kantaväestöä kohtaan koskaan.
        Tuskin he käyttävät energiaansa muiden arvosteluun ja nälvimiseen.
        Ovatko miehet erilaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ystävystynyt romaninaisen kanssa.
        Moni ajattelee että kaikki romanit ovat samanlaisia , mutta kaikista kansalaisista löytyy hyviäkin yksilöitä. Olen tutustunut yhteen kansainväliseen romaninaiseen.
        Ystäväni avasi silmäni sanomalla että suurin osa romaneista pitää itseään parempana ihmisenä kuin mitä kantasuomalaiset ovat.

        Nykyään katson eri silmin "todella hengellisiä" Jumalasta puhuvia, hartailta kristityiltä tuntuvia romaneja" jotka silmänräpäyksessä muuttuvat puhumaan rumia ja arvostelemaan muita.
        Menin halpaan heidän mukavalta tuntuvasta luonteestaan , mutta mitä enemmän seurasin ja kuuntelin heidän keskusteluja hengellisten piirien ulkopuolella, sitä varmemmin näin ystäväni puhuneen totta.

        iinaa= vihata ja inhota


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ystävystynyt romaninaisen kanssa.
        Moni ajattelee että kaikki romanit ovat samanlaisia , mutta kaikista kansalaisista löytyy hyviäkin yksilöitä. Olen tutustunut yhteen kansainväliseen romaninaiseen.
        Ystäväni avasi silmäni sanomalla että suurin osa romaneista pitää itseään parempana ihmisenä kuin mitä kantasuomalaiset ovat.

        Nykyään katson eri silmin "todella hengellisiä" Jumalasta puhuvia, hartailta kristityiltä tuntuvia romaneja" jotka silmänräpäyksessä muuttuvat puhumaan rumia ja arvostelemaan muita.
        Menin halpaan heidän mukavalta tuntuvasta luonteestaan , mutta mitä enemmän seurasin ja kuuntelin heidän keskusteluja hengellisten piirien ulkopuolella, sitä varmemmin näin ystäväni puhuneen totta.

        Kelaa tätä ; Romanimiehellä on vihitty vaimo
        Huomionkipeä Rakastajatar
        Muut hoidot

        Eikö tuo mene jo täydestä työpäivästä

        Eikä mies ole enää nuori, ja millä keinolla
        tää mies löytääkin nuo extrat, rakastatarettaren
        poissaollessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelaa tätä ; Romanimiehellä on vihitty vaimo
        Huomionkipeä Rakastajatar
        Muut hoidot

        Eikö tuo mene jo täydestä työpäivästä

        Eikä mies ole enää nuori, ja millä keinolla
        tää mies löytääkin nuo extrat, rakastatarettaren
        poissaollessa

        Panomies.. Luu jää jakajan kouraan..


    • Anonyymi

      Yli puolet espanjalaisistakin on mustalaisia ja sen huomaa maan politiikassa. Meillä noiden hevoskauppiaiden määrä on sentään rajallinen. Jäävät jo kamelipakolaisten varjoon sosiaalitoimessa.

      • Anonyymi

        Suurin sosiaalisia tulon siirtoja hyödyntävä sakki, ei ole romaaneja eikä myöskään näitä uus kunnia kansalaisiakaan, kyllä se suurin ryhmittymä on ne päänaukoja, yrittäjät jotka vero vähennyksillään maksattavat elintasonsa muilla, joiden luku ei riitä elämiseen.
        sitten on virkamieskunta ja poliitikot ja heidän lehmän kaupat ja vakuus kuoret ja sopeutumis rahansa yms jne.. pitää katsoa asioita suhteellisuus näkökulmasta, eikä hyökkäillä aina heikompien kimppuun.
        itse en ole joutunut ikävyyksiin yhdenkään suomen romaanin kanssa, muutama puoli romaani on toki osoittautunut hankalaksi siinä missä muutkin idiootit valta väestössä.

        Valtaväestö on aikoinaan kohdellut romaaneja todellakin julmasti ja raa`asti.
        Itse kohtelen kaikkia ihmisiä yhtä hyvin, kuin he kohtelevat minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin sosiaalisia tulon siirtoja hyödyntävä sakki, ei ole romaaneja eikä myöskään näitä uus kunnia kansalaisiakaan, kyllä se suurin ryhmittymä on ne päänaukoja, yrittäjät jotka vero vähennyksillään maksattavat elintasonsa muilla, joiden luku ei riitä elämiseen.
        sitten on virkamieskunta ja poliitikot ja heidän lehmän kaupat ja vakuus kuoret ja sopeutumis rahansa yms jne.. pitää katsoa asioita suhteellisuus näkökulmasta, eikä hyökkäillä aina heikompien kimppuun.
        itse en ole joutunut ikävyyksiin yhdenkään suomen romaanin kanssa, muutama puoli romaani on toki osoittautunut hankalaksi siinä missä muutkin idiootit valta väestössä.

        Valtaväestö on aikoinaan kohdellut romaaneja todellakin julmasti ja raa`asti.
        Itse kohtelen kaikkia ihmisiä yhtä hyvin, kuin he kohtelevat minua.

        No romaaneja kyllä kohdellaan huonosti, kerran luetaan ja unohdetaan lirjahyllyyn. Romaneja sen sijaan kohdellaan tosi hyvin koska niiden huutajien kanssa ei viitsi alkaa riitelemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin sosiaalisia tulon siirtoja hyödyntävä sakki, ei ole romaaneja eikä myöskään näitä uus kunnia kansalaisiakaan, kyllä se suurin ryhmittymä on ne päänaukoja, yrittäjät jotka vero vähennyksillään maksattavat elintasonsa muilla, joiden luku ei riitä elämiseen.
        sitten on virkamieskunta ja poliitikot ja heidän lehmän kaupat ja vakuus kuoret ja sopeutumis rahansa yms jne.. pitää katsoa asioita suhteellisuus näkökulmasta, eikä hyökkäillä aina heikompien kimppuun.
        itse en ole joutunut ikävyyksiin yhdenkään suomen romaanin kanssa, muutama puoli romaani on toki osoittautunut hankalaksi siinä missä muutkin idiootit valta väestössä.

        Valtaväestö on aikoinaan kohdellut romaaneja todellakin julmasti ja raa`asti.
        Itse kohtelen kaikkia ihmisiä yhtä hyvin, kuin he kohtelevat minua.

        Suomessa romaneilla on erinomaiset oltavat. Vanhat ihmiset ovat joutuneet kärsimään oikeasti ja tulleet huonosti kohdelluiksi mutta sama ei päde tämän päivän romaneihin alkuunkaan. Ei voi vedota menneisyyteen. Sama jos koko suomi vihaisi venäläisiä sodan takia . Puoliromanit? Miksi erotella heidätkin? Onko siis romanit erikseen , puoliromanit ja puolesta puolet romanit eri kastia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa romaneilla on erinomaiset oltavat. Vanhat ihmiset ovat joutuneet kärsimään oikeasti ja tulleet huonosti kohdelluiksi mutta sama ei päde tämän päivän romaneihin alkuunkaan. Ei voi vedota menneisyyteen. Sama jos koko suomi vihaisi venäläisiä sodan takia . Puoliromanit? Miksi erotella heidätkin? Onko siis romanit erikseen , puoliromanit ja puolesta puolet romanit eri kastia.

        Sen verran noista venäläisistä että koko Suomihan vihaa venäläisiä sodan vuoksi.


      • Anonyymi

        Nytkö me olemme jo espanjassa ? Pikkuisen erkani jutun juuri alkuperäisestä asian ytimestä.
        Minä haluan Kirkon ja muiden seurakuntien ilmapiirin olevan juuri sellaisen kuin niiden kuuluukin olla.
        En haluaisi joutua kokemaan vihaa.
        Ei meidän tarvinnut kuin ajaa yleiselle parkkipaikalle kun Romaninaiset avasivat auton ikkunan ja alkoivat huudella hävyttömyyksiä.
        Me emme olisi saaneet ottaa paikkaa sillä se kuului heille, yleinen parkkipaikka???
        Huvittavinta oli kuulla olevamme pelkkiä Suomalaisia!! ?? Olin aina luullut Romanienkin pitävän itseään Suomalaisina.
        Pidän käytöstä ylimielisenä , miten he saattoivat olettaa että siirrymme pois vain siksi että olemme pelkkiä Suomalaisia ja siksi paikka olisi kuulunut heille kun he ovat Romaneja.
        Meillä on kotona saatu kasvatus siihen että kaikki rotuun ikään ja uskontoon katsomatta olemme yhtä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin sosiaalisia tulon siirtoja hyödyntävä sakki, ei ole romaaneja eikä myöskään näitä uus kunnia kansalaisiakaan, kyllä se suurin ryhmittymä on ne päänaukoja, yrittäjät jotka vero vähennyksillään maksattavat elintasonsa muilla, joiden luku ei riitä elämiseen.
        sitten on virkamieskunta ja poliitikot ja heidän lehmän kaupat ja vakuus kuoret ja sopeutumis rahansa yms jne.. pitää katsoa asioita suhteellisuus näkökulmasta, eikä hyökkäillä aina heikompien kimppuun.
        itse en ole joutunut ikävyyksiin yhdenkään suomen romaanin kanssa, muutama puoli romaani on toki osoittautunut hankalaksi siinä missä muutkin idiootit valta väestössä.

        Valtaväestö on aikoinaan kohdellut romaaneja todellakin julmasti ja raa`asti.
        Itse kohtelen kaikkia ihmisiä yhtä hyvin, kuin he kohtelevat minua.

        Te ette tiedäkkään näköjään miltä näyttää tosimaailmassa katsoa kun iso lauma käy puolustuskyvyttömän ihmisen kimppuun . Se on helppoa ja säälimätöntä silloin kun ei ole kukaan puolustamassa. tästä ei pääse kieroimmallakaan puolustuksella irtisanomaan osuuttaan.Jokainen joka katsoo sivusta eikä tee mitään on osasyyllinen ja pelkuri.Siinä näin uskovaisten naisten lähimmäisen rakkauden halleluuja . Pysyn ihan valkolaisnaisen kanssa mielelläni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran noista venäläisistä että koko Suomihan vihaa venäläisiä sodan vuoksi.

        Ei kaikki. Jos vihaisivatkin ei heitä kohdella ainakaan meidän yhteisöissä huonommin. Henkilökemioista kiinni ja kaikille on annettava mahdollisuus , pelkkä Venäläisyys ei saisi olla syy vihaan. Eihän romanejakaan vihata koko kansana vaan käytös ja teot saavat aikaan sen että ei mielellään ole kanssakäymisissä välttääkseen ongelmatilanteiden syntymisen.
        Joskus voi saada työkaveriksi romanin ja huomaa että hän on erilainen , rehellinen ja ok tyyppi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin sosiaalisia tulon siirtoja hyödyntävä sakki, ei ole romaaneja eikä myöskään näitä uus kunnia kansalaisiakaan, kyllä se suurin ryhmittymä on ne päänaukoja, yrittäjät jotka vero vähennyksillään maksattavat elintasonsa muilla, joiden luku ei riitä elämiseen.
        sitten on virkamieskunta ja poliitikot ja heidän lehmän kaupat ja vakuus kuoret ja sopeutumis rahansa yms jne.. pitää katsoa asioita suhteellisuus näkökulmasta, eikä hyökkäillä aina heikompien kimppuun.
        itse en ole joutunut ikävyyksiin yhdenkään suomen romaanin kanssa, muutama puoli romaani on toki osoittautunut hankalaksi siinä missä muutkin idiootit valta väestössä.

        Valtaväestö on aikoinaan kohdellut romaaneja todellakin julmasti ja raa`asti.
        Itse kohtelen kaikkia ihmisiä yhtä hyvin, kuin he kohtelevat minua.

        itse en ole joutunut ikävyyksiin yhdenkään suomen romaanin kanssa, muutama puoli romaani on toki osoittautunut hankalaksi siinä missä muutkin idiootit valta väestössä.???????
        Oletkohan romani koska kirjoitat romaani?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itse en ole joutunut ikävyyksiin yhdenkään suomen romaanin kanssa, muutama puoli romaani on toki osoittautunut hankalaksi siinä missä muutkin idiootit valta väestössä.???????
        Oletkohan romani koska kirjoitat romaani?

        Romani on ihmisrotu, romaani on paksuhko kirja. Romani ei taas voi lukea romaania tietyistä syistä. Romanien hieman erikoinen käytös johtuu kasvatuksesta ja koulusivistyksen puutteesta. Väkivalta ja hyökkäävä esiintyminen on heillä vallitseva kommunikointimuoto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itse en ole joutunut ikävyyksiin yhdenkään suomen romaanin kanssa, muutama puoli romaani on toki osoittautunut hankalaksi siinä missä muutkin idiootit valta väestössä.???????
        Oletkohan romani koska kirjoitat romaani?

        Mää en haukkuisi sossupummiksi ketään koska kuka elää normielämää alle 500e ja ostaa siitä kaiken tarvittavan. Sanotaan että on töitä muttei kuitenkaan saa omaa koulutusta vastaavaa paikkaa eikä ole järkeä mennä töihin minimipalkalla. Sairaat ei pääse eläkkeelle, vaikka erikoislääkärit kirjoittaisvat lausuntoja pinokaupalla. Ainoa syy päästä eläkkeelle on mielenterveys. Sekään ei ole helppo nakki niinkuin joskus oli . Minua kiinnostaisi tietää sekin millä keinolla romanit pääsevät nuorina 20vuotiaina eläkkeelle.?
        Uskon että nuo maahanmuuttajat voivatkin saada avustuksia aivan eri mittakaavassa kuin muut.
        Se ei ole oikein.
        Mutta minkä mahdat päättäjille , hekin nostavat 9000e /kk palkkaa .
        Romanien kanssa on edistytty koulutuksen suhteen paljon, he ovat viimein ymmärtäneet että koulut kannattaa käydä pärjätäkseen elämässä.
        Kolahti kun luin puoliromaani , ihme kun täällä on niin paljon vaaleita romaneja. Vaaleat romanit , joista suurin osa värjää hiukset tummiksi näyttääkseen "oikealta koko romanilta".
        Ei taida olla helppoa elää jos ei kuulu kumpaankaan rotuun kokonaan.
        Ei olisi varaa haukkua valtaväestöä ja näin kuitenkin usein tapahtuu. Olisiko tässä yksi syy romaninaisten käytökseen , josta vaietaan. Toisia alentamalla yritetään ylentää omaa itsetuntoa. Mutta ei vaatteet ja hiustenvärjäys korjaa identiteettiongelmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran noista venäläisistä että koko Suomihan vihaa venäläisiä sodan vuoksi.

        Höpö höpö..ajatelkaapa vähän, ei se kansa paha ole vaan päättäjäkoneisto! Kun näkee terveessä joskus ohjelmia jossa haastatellaan vanhoja Venäläisiä sotaveteraaneja niin hekin sanovat että "ihmisen ei pitäisi sotia koskaan"
        Sodan aikana Venäläisiä (Neuvostoliittolaisia) sotavankeja oli paljon Suomessa mm. maatiloilla renkinä, tekivät työtä ja ystävystyvät maatilan ihmisten kanssa niin että kävivät sodan jälkeen tapaamassa, ei Venäläiset ole sen pahempia ihmisinä kuin Suomalaisetkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö..ajatelkaapa vähän, ei se kansa paha ole vaan päättäjäkoneisto! Kun näkee terveessä joskus ohjelmia jossa haastatellaan vanhoja Venäläisiä sotaveteraaneja niin hekin sanovat että "ihmisen ei pitäisi sotia koskaan"
        Sodan aikana Venäläisiä (Neuvostoliittolaisia) sotavankeja oli paljon Suomessa mm. maatiloilla renkinä, tekivät työtä ja ystävystyvät maatilan ihmisten kanssa niin että kävivät sodan jälkeen tapaamassa, ei Venäläiset ole sen pahempia ihmisinä kuin Suomalaisetkaan.

        Kaikki venäläisethän inhoavat suomalaisia ja pitävät heitä alarotuisina hyväksikäytettävinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Romani on ihmisrotu, romaani on paksuhko kirja. Romani ei taas voi lukea romaania tietyistä syistä. Romanien hieman erikoinen käytös johtuu kasvatuksesta ja koulusivistyksen puutteesta. Väkivalta ja hyökkäävä esiintyminen on heillä vallitseva kommunikointimuoto.

        Tuosta olen samaa mieltä. Käytös lähtee kasvatuksesta ja kotoa.
        Oma halu ja omat päätökset tekee jokainen itse.
        Arvostan romania joka uskaltaa sanoa massasta eriävän mielipiteen ja pitää näkemyksestään kiinni.
        Tulen toimeen romanien kanssa jotka eivät halua hyötyä minusta, eivätkä erottele arvoasteikolla eri rotuihin kuuluvia. Mihin heimoon kuulun itse , sillä ei ole merkitystä tässä ja nyt .Aivan varmasti romaninaisissa on suuria eroja,
        Joukosta erottuvat selkeästi pieni prosentti jotka kulkevat jalat maassa ja muistavat muiden hölmöilyjen lisäksi omat hölmöilynsä.
        Kieltämättä olen tullut itse ajatelleeksi kuinka romaninaiset pystyvät jättämään omat lapsensa saadakseen viuhtoa uuden varatun miehen mukaan joka hylkää vaimonsa ja lapsensa romanssin tähden.
        Kaksi perhettä menee rikki mutta se on normaalia.
        Tässä kun tuli esiin uskovaiset , muistan kuulleeni rukouksia jotka raamattu selkeästi kieltää.
        En ole tuomari enkä tuomitse , synnittömiä ei ole.
        Rukouksen sisältönä oli saada avioliitossa elävä Romanimies itselleen.
        Toisen naisen mies . Perusteluna keskusteluissa tuli esille rukousta pyytävän naisen usko antaa parempi elämä varatulle uskovaiselle miehelle.Kun mitä nykyinen vaimo pystyy antamaan.
        Tämä oli normaali rukouspyyntö usealle eri romaninaiselle.
        Tein selväksi että miehet eivät kuulu yhdellekkään sitä pyytävistä romaninaisista.
        Sain tuta miten minua vihattiin ja kartettiin kuin olisin ollut spitaalinen .
        Vihapuheet ja tympeät katseet lisääntyivät omituisella tavalla vyöryksi sellaisiltakin Romaneilta joita en koskaan ole nähnyt enkä ole heille henkilökohtaisesti mitään tehnyt.
        En ollut pidetty ihminen ja vasta kun itse solmin avioliiton , mieheni kautta olin jälleen hyväksytty . Syrjintä ja inho tuntemattomiltakin ihmisiltä on käsittämätöntä.
        Hengelliset naiset jotka kokoontuvat rukoilemaan , siunatkaa ja pyytäkää mielenmuutosta itsellenne, kielellenne vartijaa , älkääkä uskoko kaikkea kuulemaanne vaikka kertojana olisi mitä parhain ystävä.
        Arvostellessanne valkolaisia muistakaa omatkin tekonne , varsinkin kun olette jättäneet itse omat lapsenne, ja ottaneet vällyjen alle vieraaksi toisen naisen miehen.
        Ajatusmaailmani poikkeaa kovasti monien arvomaailmasta , langenneena itsekkin en ole edelleenkään tuomari. Toivon jokaisen saavuttavan oikean määränpään , olen huolestunut sillä jokaisesta sanastanne teidät tuomitaan, teoistanne , ja tekemättä jättämisistänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki venäläisethän inhoavat suomalaisia ja pitävät heitä alarotuisina hyväksikäytettävinä.

        Vaikka me ei vihattaisi venäläisiä, otan varteen että hekin voivat inhota ja pitää suomalaisia alarotuisina. Tuo oli hyvin sanottu ja sopii priimalleen tuomaan esiin sanamuodon joka kuvaa useiden romanienkin ajattelutapaa . Kolikolla on aina kaksi puolta.
        Suomi ei ole enää yhtä hyvä maa elää kuin ennen . Monestakaan syystä , ei täällä ole sama turvallisuuden tunne kuin ennen .Maalla oli ovet auki ja pistettiin salpaan vain jos ylimääräisiä ajoi hevosilla pihaan. Nyt asennetaan syrjäseuduille kameroitakin . Ihmiset eivät avaa ovia ettei tule hakatuksi ja ryöstetyksi. Toinen murheenkryyni ovat sisään tunkeutuvat vaatemyyjät jotka koittavat pakottaa vanhan ihmisen ostamaan vaateketaleen vain siksi että ressukat saavat myyjät ulos talosta. Pelokkaan vanhuksen hyväksikäyttöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta olen samaa mieltä. Käytös lähtee kasvatuksesta ja kotoa.
        Oma halu ja omat päätökset tekee jokainen itse.
        Arvostan romania joka uskaltaa sanoa massasta eriävän mielipiteen ja pitää näkemyksestään kiinni.
        Tulen toimeen romanien kanssa jotka eivät halua hyötyä minusta, eivätkä erottele arvoasteikolla eri rotuihin kuuluvia. Mihin heimoon kuulun itse , sillä ei ole merkitystä tässä ja nyt .Aivan varmasti romaninaisissa on suuria eroja,
        Joukosta erottuvat selkeästi pieni prosentti jotka kulkevat jalat maassa ja muistavat muiden hölmöilyjen lisäksi omat hölmöilynsä.
        Kieltämättä olen tullut itse ajatelleeksi kuinka romaninaiset pystyvät jättämään omat lapsensa saadakseen viuhtoa uuden varatun miehen mukaan joka hylkää vaimonsa ja lapsensa romanssin tähden.
        Kaksi perhettä menee rikki mutta se on normaalia.
        Tässä kun tuli esiin uskovaiset , muistan kuulleeni rukouksia jotka raamattu selkeästi kieltää.
        En ole tuomari enkä tuomitse , synnittömiä ei ole.
        Rukouksen sisältönä oli saada avioliitossa elävä Romanimies itselleen.
        Toisen naisen mies . Perusteluna keskusteluissa tuli esille rukousta pyytävän naisen usko antaa parempi elämä varatulle uskovaiselle miehelle.Kun mitä nykyinen vaimo pystyy antamaan.
        Tämä oli normaali rukouspyyntö usealle eri romaninaiselle.
        Tein selväksi että miehet eivät kuulu yhdellekkään sitä pyytävistä romaninaisista.
        Sain tuta miten minua vihattiin ja kartettiin kuin olisin ollut spitaalinen .
        Vihapuheet ja tympeät katseet lisääntyivät omituisella tavalla vyöryksi sellaisiltakin Romaneilta joita en koskaan ole nähnyt enkä ole heille henkilökohtaisesti mitään tehnyt.
        En ollut pidetty ihminen ja vasta kun itse solmin avioliiton , mieheni kautta olin jälleen hyväksytty . Syrjintä ja inho tuntemattomiltakin ihmisiltä on käsittämätöntä.
        Hengelliset naiset jotka kokoontuvat rukoilemaan , siunatkaa ja pyytäkää mielenmuutosta itsellenne, kielellenne vartijaa , älkääkä uskoko kaikkea kuulemaanne vaikka kertojana olisi mitä parhain ystävä.
        Arvostellessanne valkolaisia muistakaa omatkin tekonne , varsinkin kun olette jättäneet itse omat lapsenne, ja ottaneet vällyjen alle vieraaksi toisen naisen miehen.
        Ajatusmaailmani poikkeaa kovasti monien arvomaailmasta , langenneena itsekkin en ole edelleenkään tuomari. Toivon jokaisen saavuttavan oikean määränpään , olen huolestunut sillä jokaisesta sanastanne teidät tuomitaan, teoistanne , ja tekemättä jättämisistänne.

        Mustalaisnaisten yksi syy vihata valkolaisia on kateus ja kilpailu miehistä.
        Jostakin kumman syystä miehet haluavat yhä enemmän valkolaisnaisia
        miehiä ei riitä kaikille ja moni mustalaisnainen elää siksi yksin
        Oikaistaan sekin että löytyy valkolaisistakin sellaisia jotka elävät naimisissa olevan miehen kanssa tietoisena vaimon olemassaolosta.
        Tämä ärsyttää ja valkolaismiehiä ei haluta. Ajatusmaailma on liian erilainen , m-nainen kunnioittaa m-miestä , harva tyytyy valkolaiseen.
        Kaksi naista on aika tavallista , ainakin syrjähypyt.
        Pitempiaikainen suhde valkolaiseen ei tunnu niin vakavalta .
        monimutkaista!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Anonyymi

      jaahas tälläistä täällä. kauheesti on valkolaisia akkana miehillä. pareja joilla on 30v tausta lapsia ja ovat jo isovanhempia ja siinä se on mennyt elämä samaa rataa kun romaninaisenkin kanssa. pelimiehet on erikseen jokka hyötyy tai pitää jalkavaimoa.
      romanit ja valkolaiset on tosi erilaisia kun ihan sinne sisäpiiriin mennään ja sisästetään kaikkea mitä ei tapahdu kuin romaneilla oikeastaan. jos siinä joku valkolainen inisee joka asiasta pikkutarkkana kyrääjänä ja alkaa muuttamaan miestään valkolaisemmaksi upottamaan omia ajatuksiaan heidän päähän niin ei kovin suosittu ole kuin pakon edessä kyllä se seläntakana puhumiseksi menee jos nainen on juoksujalkaa itkemässä miehelle hyttysen pistostakin. jotkut on niin erilaisia valkolaisia että ei niiden aivot ota uutta kulttuuria ja järkeä vastaan jokkut elää kuin kala vedessä.

      • Anonyymi

        Jaahas.. tämän kirjoituksen kirjoittaja tiedetään
        ..jokka...


    • Anonyymi

      Inhoaa..

    • Anonyymi

      Miksi kaikki mustalaiset luulevat että osaavat laulaa? Aina hoilaamassa joka karaoke
      baarissa, kaikilla sama vibra.

      • Anonyymi

        Siks, kun me osaamme laulaa..
        Oliko tarpeeksi selkeä vastaus?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1977
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1516
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1428
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe