Onko elämässä muuta enää jäljellä kuin kuolema? Vaikeaa ollut syntymästä asti, ei onnea rakkaudessa, rahassa, ulkonäöllisesti tai taidoissa. Perhe on helvetistä ja paljon huonoja ystäviä tullut vastaan. En ainakaan halua elää jos ei tämä paremmaksi muutu. Olen vaaleahko sinisilmäinen leijona 40 Toivon rakkautta lapselta ja jos onni on myötä niin sopivalta kumppanilta, paljon matkustelua ja oman kodin.
Hyvälle näkijälle
Anonyymi
5
82
Vastaukset
- Anonyymi
Ylösnosto
- Anonyymi
Ei täällä ole näkijöitä. Kokeile facebook-ryhmää Selvänäkö ja ennustaminen. Kaikkea hyvää sinulle!
- Anonyymi
Mitä hienoa muka on jossain facebook ryhmien ennustajissa.
Sekä että itse oot siellä.
- Anonyymi
Kirkkonummelainen meedio Olli Kalajoki kertoo olevansa jumalasta seuraava https://vocaroo.com/i/s1bszWjYDqyG
- Anonyymi
Kysy [email protected], minulle hän on aina tiennyt. Lämmin suositus jos mieltä askarruttaa!
Päivi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1225526
- 715198
- 974261
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753660Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603298- 432881
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582049- 451917
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381733